Waarom niet gewoon via iTunes, ik had nog veel meer uren te gaan en ben nu al bezig met installeren van iOS7.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Trouwens, dit zijn restore.ipsw's. Houdt dit in dat je alles kwijt bent als je deze installeert? Of is het gewoon net als de normale update.
Via iTunes duurt het bij mij rond de 7 uur.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:18 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon via iTunes, ik had nog veel meer uren te gaan en ben nu al bezig met installeren van iOS7.
Slaat toch nergens op...Die stomme gebruikers verbazen zich elk jaar weer, maar ze leren er niet van,quote:Op woensdag 18 september 2013 23:16 schreef xatlad het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op... Die stomme servers kunnen het niet aan elk jaar weer, maar Apple leert er niet van naja wacht nog maar even geduldig... pff lange nacht zo,,
Eens. Hoop dat ze dit snel terugzettenquote:Op donderdag 19 september 2013 01:44 schreef Perquisite het volgende:
Ik mis de functie in de agenda waarbij je bij het klikken op een dag van de maand onderin de activiteiten te zien krijgt. En de agenda in het Berichtencentrum onder 'vandaag' is ook niet erg praktisch...
Vertel ik je zo. Bijna alle apps verwijderd voor installatie.quote:Op donderdag 19 september 2013 08:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Is het verstandig om deze update uit te voeren op een Iphone 4 8GB?
Heb zo al weinig ruimte en de update vereist 2.9 GB vrije ruimte, die daarna niet meer te gebruiken is, of hoe moet ik dit zien?
Alright! Let me knowquote:Op donderdag 19 september 2013 08:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Vertel ik je zo. Bijna alle apps verwijderd voor installatie.Die zet ik wel weer terug via AppStore niet op deze iphone.
Internetbookmark toevallig?quote:Op donderdag 19 september 2013 07:12 schreef byah het volgende:
Ik vind het op zich wel prima werken, alleen paar irritante dingen.
Waarom de standaard wekkertune verstoppen?
Waarom die vertraging waarmee het scherm aanspringt als je op de powerknop drukt?
Waarom staat hier Disney?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |