Eens. Hoop dat ze dit snel terugzettenquote:Op donderdag 19 september 2013 01:44 schreef Perquisite het volgende:
Ik mis de functie in de agenda waarbij je bij het klikken op een dag van de maand onderin de activiteiten te zien krijgt. En de agenda in het Berichtencentrum onder 'vandaag' is ook niet erg praktisch...
Vertel ik je zo. Bijna alle apps verwijderd voor installatie.quote:Op donderdag 19 september 2013 08:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Is het verstandig om deze update uit te voeren op een Iphone 4 8GB?
Heb zo al weinig ruimte en de update vereist 2.9 GB vrije ruimte, die daarna niet meer te gebruiken is, of hoe moet ik dit zien?
Alright! Let me knowquote:Op donderdag 19 september 2013 08:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Vertel ik je zo. Bijna alle apps verwijderd voor installatie.Die zet ik wel weer terug via AppStore niet op deze iphone.
Internetbookmark toevallig?quote:Op donderdag 19 september 2013 07:12 schreef byah het volgende:
Ik vind het op zich wel prima werken, alleen paar irritante dingen.
Waarom de standaard wekkertune verstoppen?
Waarom die vertraging waarmee het scherm aanspringt als je op de powerknop drukt?
Waarom staat hier Disney?
[ afbeelding ]
Whatsapp even afsluiten en opnieuw starten.quote:Op donderdag 19 september 2013 08:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb een probleempje bij Whatsapp. Als mijn toetsenbord open is, heb ik tussen het type-gedeelte en het toetsenbord een lege, doorzichtige balk. Hebben meer mensen dit?
Ja. Overigens eens met de agendakritieken, overzicht is wat minder.quote:
Die van mij ook nietquote:Op donderdag 19 september 2013 08:57 schreef laziness het volgende:
Mijn batterij (4S) vind IOS 7 niet zo leuk geloof ik
Waarom doe je geen normale updaten dan lieverdje ?quote:
Dat duurde gister uren en ik wil graag een clean install. Is al een tijd geleden en dit is een mooi moment.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Waarom doe je geen normale updaten dan lieverdje ?
En hoeveel was dat bij Android 4.x? Toch wel meer? Android is immers veeeeeeel beter dan iOS.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:29 schreef Swetsenegger het volgende:
De meeste mensen zullen nu ook wat meer met hun telefoon 'spelen'ivm het nieuwe os he. Meer schermtijd is minder batterij.
Overigens las ik dat iOS7 na 12 uur al op 13.5% van alle iOS devices geinstalleerd was. Echt bizar veel.
8.5% na een maandquote:Op donderdag 19 september 2013 09:31 schreef Q. het volgende:
[..]
En hoeveel was dat bij Android 4.x? Toch wel meer? Android is immers veeeeeeel beter dan iOS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |