in maandweergave kan je gewoon scrollen naar de volgende maandquote:Op donderdag 19 september 2013 11:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik wil door de maanden heen kunnen bladeren, maar als je op een datum klikt gaat ie automatisch naar de dag-weergave. Heel irritant.
dubbelklik home button en dan de app naar boven slidenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoe sluit je "draaiende" apps af?
Maar dan wil ik op een datum klikken om te zien wat er staat. En niet alleen een puntje zien.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:02 schreef n8n het volgende:
[..]
in maandweergave kan je gewoon scrollen naar de volgende maand
[..]
dubbelklik home button en dan de app naar boven sliden
Instellingen > iTunes en App Store. Daar in en uitloggen. Dat al geprobeerd?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:02 schreef kikoooooo het volgende:
Nou, heb er eindelijk een clean install op en nu krijg ik dus de melding 'verbinding met de appstore mislukt'. Op mn ipad werkt ie prima.
Werkt niet via 3g, werkt niet via wifi. Ook reboot of soft reset werkt niet.
Iemand enig idee?
Cannot connect to itunes storequote:Op donderdag 19 september 2013 12:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Instellingen > iTunes en App Store. Daar in en uitloggen. Dat al geprobeerd?
Balen.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Cannot connect to itunes store
Van de 8 dus?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Voor de installatie 2,9gb ruimte vrij gemaakt. Na installatie 3,5gb ruimte vrij.
Ja maar waarom zou je dat doen.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:26 schreef OverRated het volgende:
Zijn de toggles in Control Center niet aan te passen? Nu is er nog steeds geen optie om snel je mobiele data/3G uit te zetten
Dus je raadt het aan om te doen of niet? :p Die 2.9 GB ben je in ieder geval kwijt dus?quote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dus je raadt het aan om te doen of niet? :p Die 2.9 GB ben je in ieder geval kwijt dus?
(Je bent die 2,9 GB dus NIET kwijt, dat is alleen tijdelijk voor de download.)quote:Op donderdag 19 september 2013 11:29 schreef JoelBaka het volgende:
Voor de mensen met de iPhone 4 8GB die een hartverzakking kregen van de giga update: Het geheugen was alleen nodig voor downloaden en wordt daarna niet gebruiktIk heb het via herstel gedaan en daarna een back-up terug gezet en mijn 'overig' is nu gehalveerd en weer net zo veel ruimte als eerst
Toen hij nog aan iTunes hing was hij wel sloom maar nu merk ik nauwelijks verschil tussen iOS 6 en 7! Een pietsje langzamer bij bijv. lock screen en het multi tasken maar verder prima.
Dus ook voor de iPhone 4 8GB is dit een prima update
Nee, er zijn geen problemen met iOS 7. De servers stonden gisterenavond enkel alleen even te roken (niet vreemd).quote:Op donderdag 19 september 2013 12:30 schreef Iwanius het volgende:
Het verhaal klopt dus wat vanmorgen bij WNL was dat er heel veel problemen zijn met het nieuwe iOS7? Mooi..des te meer reden ook voorlopig even geen nieuwe iPhone te kopen.
Soms moet ik 3G ook "resetten" voordat ie weer goed werkt.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou je dat doen.
Veel problemen? Dat men de server niet kan bereiken bedoel je?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:30 schreef Iwanius het volgende:
Het verhaal klopt dus wat vanmorgen bij WNL was dat er heel veel problemen zijn met het nieuwe iOS7? Mooi..des te meer reden ook voorlopig even geen nieuwe iPhone te kopen.
Welke problemen? Alles verloopt gewoon soepel bij mij, heerlijk OS imo.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:30 schreef Iwanius het volgende:
Gewoon doen. Je hebt na installatie 0,6gb meer ruimte over.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dus je raadt het aan om te doen of niet? :p Die 2.9 GB ben je in ieder geval kwijt dus?
Ik gebruik dan meestal gewoon vliegtuigmodusquote:Op donderdag 19 september 2013 12:31 schreef very het volgende:
[..]
Soms moet ik 3G ook "resetten" voordat ie weer goed werkt.
En soms wil ik geen 3G omdat het de batterij sneller leegmaakt.
En gewoon omdat het kan
iemand anders die het ook heeft dat niet officele iphone 5 kabels niet meer werken?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:00 schreef casper019 het volgende:
[..]
jup heb 2 maanden gewoon kunnen oplade, iphone 5 2 meter kabelvan janox.bl gekcoht....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |