Dat is dus niet de goede. Je hebt een iPhone5,2quote:Op donderdag 19 september 2013 09:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Yep... Dat is t stomme
iPhone5,1_7.0_11A465_Restore.ipsw
Ze zijn allebei VS, maar de benamingen zijn wat verwarrend.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:42 schreef kikoooooo het volgende:
Godverdomme
Ik dacht dat CDMA vs was
20% pas hier. Het gemiddelde, wat doe ikquote:Op donderdag 19 september 2013 09:32 schreef Q. het volgende:
Ik heb inmiddels 3 van mijn 4 iOS devices (mijn werk iPhone mag nog niet geupdate worden van ICT) bijgewerkt naar iOS 7. 75% dus hier.
Valt bij mij nog wel mee, batterijlading is bij mij op dit moment gelijk aan hoe het bij iOS6 was met vergelijkbaar gebruik. Ook een 4S trouwensquote:Op donderdag 19 september 2013 08:57 schreef laziness het volgende:
Mijn batterij (4S) vind IOS 7 niet zo leuk geloof ik
Wat bedoel je? Hoezo kan je hem niet vinden?quote:Op donderdag 19 september 2013 09:52 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoe werkt die Dropbox eigenlijk, op mijn iPhone 4s, kan ik deze helemaal niet vinden?
AirDrop? Da's alleen weggelegd voor de 5(C/S).quote:Op donderdag 19 september 2013 09:52 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoe werkt die Dropbox eigenlijk, op mijn iPhone 4s, kan ik deze helemaal niet vinden?
Oh, vandaar, ik maar zoeken.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:03 schreef JDude het volgende:
[..]
AirDrop? Da's alleen weggelegd voor de 5(C/S).
Ik heb ook het idee dat het minder is. Ik snap ook niet dat ze bij de 5/5s de dikte met bijna 2mm hebben teruggebracht tov de 4s. Had die dikte behouden en er een extra grote batterij in gedaan! Liever een week kunnen doen met een batterij (wat zeg ik, ik ben al blij met 48 uurquote:Op donderdag 19 september 2013 08:57 schreef laziness het volgende:
Mijn batterij (4S) vind IOS 7 niet zo leuk geloof ik
Bij mij werkt het om 2x omhoog te swipen, dus na 1x zie je het lipje en bij de tweede keer komt het instellingenmenu omhoogquote:Op donderdag 19 september 2013 10:07 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Oh, vandaar, ik maar zoeken.![]()
Nog een vraagje, zijn er hier mensen met Tomtom voor iPhone? Voorheen kon je makkelijk dubbelklikken en een podcast vooruitspoelen. Nu moet je een scherm van onderaf omhoog schuiven maar als Tomtom draait werkt dat niet. Iemand een idee? Ik zie wel zo'n 'lipje' te voorschijn komen maar je kunt er niet aan trekken.
ja, zo lukt het wel . Als ik op kantoor zit, in de auto, in de carkit met je ogen op de weg is dit lastig. Maar misschien een kwestie van wennen.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:09 schreef Coelho het volgende:
[..]
Bij mij werkt het om 2x omhoog te swipen, dus na 1x zie je het lipje en bij de tweede keer komt het instellingenmenu omhoog
In de auto moet je sowieso van je telefoon afblijven. K thx.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:12 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
ja, zo lukt het wel . Als ik op kantoor zit, in de auto, in de carkit met je ogen op de weg is dit lastig. Maar misschien een kwestie van wennen.
ja, want dat doe jij ook nooit......quote:Op donderdag 19 september 2013 10:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
In de auto moet je sowieso van je telefoon afblijven. K thx.
Nog steeds 2x home. Alleen krijg je nu screenshotjes van je apps, en sluit je ze door ze naar boven te slepen. In plaats van het tappen op de icoontjes.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:42 schreef ik.ben.hier het volgende:
Hoe kan je openstaande apps nu verwijderen dan?
Bedoel eerst was 2x drukken op de homeknop...
Ok top! Meteen gelukt ook ja...quote:Op donderdag 19 september 2013 10:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Nog steeds 2x home. Alleen krijg je nu screenshotjes van je apps, en sluit je ze door ze naar boven te slepen. In plaats van het tappen op de icoontjes.
Hier niet, ik druk erop en er gebeurt niets. Je ziet het icoontje even knipperen verder niets.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:12 schreef Black-Death het volgende:
Heerlijk iOS7. Vind dit soort veranderingen altijd wel leuk. Schrok vannacht ook even toen ik mijn wekker ging zetten en Marimba niet meteen zag
Edit: hier werkt FB wel nog. De app bedoel ik dan. Hij duurt wel ff met opstarten als ie een tijdje niet is gebruikt. Iphone 4S
Is de update 100% klaar? Anders de app even afsluiten?quote:Op donderdag 19 september 2013 11:13 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Hier niet, ik druk erop en er gebeurt niets. Je ziet het icoontje even knipperen verder niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |