SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
Nog 2 uur, dan naar huis en die shit installeren G.
First FUT team - FC Utrecht - 18 Spelers (Nog 4 te gaan)
PSN: Monkiewa![]()
Niet Giester nadoen G.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Wil je alsjeblieft ophouden met deze onzin?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:28 schreef Monkiewa het volgende:
Nog 2 uur, dan naar huis en die shit installeren G.![]()
Weer wat geleerd....
Teruggestolen handtasjes nooit terugbrengen naar de eigenaar...[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_![]()
Is geen onzin hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:29 schreef papiertje het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft ophouden met deze onzin?
Niet te stoer vriend.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
heb m vanmorgen binnen gekregen. Nog niet gespeeld. Ben benieuwd. Was het het wachten waard?Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Straks is die postbode al geweest en zit ik op niks te wachten
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Jouw avatarquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:29 schreef _GdR_ het volgende:
heb m vanmorgen binnen gekregen. Nog niet gespeeld. Ben benieuwd. Was het het wachten waard?
Doe ik iedere ochtend voor de spiegel.![]()
Had mijn bol.com bestelling geannuleerd omdat ik hem bij nachtlaunch ging halen, is ie alsnog op de deurmat gevallen![]()
![]()
Watquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:29 schreef Wootism het volgende:
Weer wat geleerd....
Teruggestolen handtasjes nooit terugbrengen naar de eigenaar...Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Karma is a bitchquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:30 schreef PowerPants het volgende:
Had mijn bol.com bestelling geannuleerd omdat ik hem bij nachtlaunch ging halen, is ie alsnog op de deurmat gevallen![]()
Verkoop m voor 30 euro en vraag je bolgeld terugquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:30 schreef PowerPants het volgende:
Had mijn bol.com bestelling geannuleerd omdat ik hem bij nachtlaunch ging halen, is ie alsnog op de deurmat gevallen
Moderator DIG
Dat wat ik keihard typ.quote:[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Leg uitquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dan moet je hem eerst retour sturen of ben ik nou gek.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verkoop m voor 30 euro en vraag je bolgeld terug![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:31 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoppa, micheal smoked effe wat wiet van z'n zoon ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Haha, geen vriend, dus zelf wassen, maar dat heb ik gelukkig gister al gedaan. Vandaag hele dag GTA <3quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:32 schreef Trebo het volgende:
[..]
Meisjes die gamen![]()
Nou moet je vriend de was doen zeker![]()
Over op etc ik was ook bij een release stond on 5 over twaalf al weer buiten maar toch
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Waarschijnlijk wel. Als je m ver van te voren hebt geannuleerd niet. Bijv 22:30 geannuleerd dan is hij misschien al ingepakt en klaar voor vertrekquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:32 schreef PowerPants het volgende:
[..]
Dan moet je hem eerst retour sturen of ben ik nou gek.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ben je dik zoals je nickname doet vermoeden of is er een toekomst tussen ons?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, geen vriend, dus zelf wassen, maar dat heb ik gelukkig gister al gedaan. Vandaag hele dag GTA <3Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, nee, niet zoals m'n nickname doet vermoedenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ben je dik zoals je nickname doet vermoeden of is er een toekomst tussen ons?![]()
![]()
Zo'n trein komt best hard aan
En de auto rijd ook nog!!! (wel heeeel langzaam)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Soms zie je een boefje wegrennen met een handtasje van een chick. Als je hem vervolgens ondersteboven rijdt kan je die handtas terugbrengen en krijg je een beloning van meestal $200quote:
Maar als er $3000 in die tas zit kan je hem dus beter houden.
dat[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Dus je ziet er goed uit? Waar woon je, kunnen we samen gta doen als je niet op een domme plek woont ofzo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:36 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, nee, niet zoals m'n nickname doet vermoedenVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Er zit al post in de brievenbus. Als ik hem morgen krijg hebben ze gwn gelogen hiero
Krijg je dan money back?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ze heeft geen vriend Trebo, je weet wat de deal G!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, geen vriend, dus zelf wassen, maar dat heb ik gelukkig gister al gedaan. Vandaag hele dag GTA <3<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Marry herquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:36 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, nee, niet zoals m'n nickname doet vermoeden![]()
Educatief ook GTA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Have fun!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, geen vriend, dus zelf wassen, maar dat heb ik gelukkig gister al gedaan. Vandaag hele dag GTA <3![]()
zou ik in het echt ook doen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:36 schreef Wootism het volgende:
[..]
datVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Vraag gewoon of ze een foto van derzelf wil posten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dus je ziet er goed uit? Waar woon je, kunnen we samen gta doen als je niet op een domme plek woont ofzo.
Nog steeds niks binnen van Bol.com op m'n werk
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ik heb inmiddels een prima wasvrouwtje aan de haak geslagen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:37 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ze heeft geen vriend Trebo, je weet wat de deal G!![]()
Meisjes + fotos + fokquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:38 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Vraag gewoon of ze een foto van derzelf wil posten.
Dat doen ze al jaren niet meer hier schijnt
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Wel grappig die mensen die pre-orderen en dan moeten wachten. Je springt even langs de winkel en je kunt direct spelen![]()
![]()
Net zoals red dead redemption...als winkelier was overvallen kerel pakken, terug naar winkelier. Beloning krijgen en vervolgens een kogel door de kop van die winkelier janken en alles meenemen wat ie hadquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:36 schreef Wootism het volgende:
[..]
Soms zie je een boefje wegrennen met een handtasje van een chick. Als je hem vervolgens ondersteboven rijdt kan je die handtas terugbrengen en krijg je een beloning van meestal $200
dat
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Hier wel ontvangen op werk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog steeds niks binnen van Bol.com op m'n werk
Komt goed![]()
![]()
Jammer, dan kunnen ze beter hun FB posten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Meisjes + fotos + fok
Dat doen ze al jaren niet meer hier schijnt
Dit dus...daarom niet via internet besteld.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:38 schreef Pakspul het volgende:
Wel grappig die mensen die pre-orderen en dan moeten wachten. Je springt even langs de winkel en je kunt direct spelenIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Boks.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:39 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dit dus...daarom niet via internet besteld.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Is retour sturen gratis? Dan ga ik even langs de winkelGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ja tis net alsof je met zn allen naar een nachtlaunch gaat van gta5 en dat de deur daar dan gewoon dicht is en dicht blijft wanneer je een meisje hoort opscheppen over dat ze gamed, niet dik is, en vervolgens geen fotoboek heeftquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:39 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Jammer, dan kunnen ze beter hun FB posten.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Jij denkt alleen maar jongens of niet?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef jatochneetoch het volgende:
Denken dat er echt meisjes op het internet zitten
Ik heb geen facebook, ik ben niet zo'n swagger.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
Haha, degene die echt nieuwsgierig zijn, dm je FB link maar, dan add ik je wel
Dm maar gewoon een foto naar me dan beslis ik daarna wel of ik je leuk vind.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Je krijgt nu zwaar spam.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
Haha, degene die echt nieuwsgierig zijn, dm je FB link maar, dan add ik je wel
Je HEBT swagger, je bent het niet. Leer je shit vriend.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook, ik ben niet zo'n swagger.
Dm maar gewoon een foto naar me dan beslis ik daarna wel of ik je leuk vind.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
http://www.polygon.com/20(...)isc-comparison-video
de waarschuwing was al langs gekomen, maar was het resultaat ook al getoond?
NIEUW: Foto's!![]()
Snap ik.. Af laten leveren bij de buren en die laten tekenen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Exact. Maar nu weet niet niet goed wat ik moet. Ik kan op zo'n korte termijn natuurlijk geen vrij nemen.
Of paar dagen wachten en dan zelf ophalen bij een afhaal punt.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Wat een faalhaasquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef kaos- het volgende:
[..]
Je HEBT swagger, je bent het niet. Leer je shit vriend.![]()
![]()
Je bent swagger je hebt swag. leer je taal vriend.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef kaos- het volgende:
[..]
Je HEBT swagger, je bent het niet. Leer je shit vriend.![]()
je hebt "swag" bedoel je... en als je "swag" hebt ben je toch een swagger?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef kaos- het volgende:
[..]
Je HEBT swagger, je bent het niet. Leer je shit vriend.
NIEUW: Foto's!![]()
Iemandquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is retour sturen gratis? Dan ga ik even langs de winkel
Moderator DIG
hoeveel dm's heb je al?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
Haha, degene die echt nieuwsgierig zijn, dm je FB link maar, dan add ik je wel![]()
![]()
Ik ben net verhuisd, ik heb nog geen flauw idee wie mijn buren zijn, dus dat is niet zo chil. Ik hoop dat de bezorger hem alsnog in de brievenbus gooit, anders kan ik zaterdag pas het spel ophalen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Snap ik.. Af laten leveren bij de buren en die laten tekenen?
Of paar dagen wachten en dan zelf ophalen bij een afhaal punt.![]()
word lauw word lauw ik zit nog steeds op mijn fokking werk hier G
kan niet gamen niet freshen niks
daar wordt je toch lauw van
je weet tochOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Ik leer liever non-shit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef kaos- het volgende:
[..]
Je HEBT swagger, je bent het niet. Leer je shit vriend.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
En bij mij nog nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:30 schreef PowerPants het volgende:
![]()
Nee, je bent geen swagger.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
je hebt "swag" bedoel je... en als je "swag" hebt ben je toch een swagger?
Swagger is een ander woord voor "stijl" maar dan van de straat. Afgekort; swag dus.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Aan het werk tot half 6niet wetend of de postbode al langs mijn huis is geweest.
En dan moet ik vanavond nog sporten. Maar denk dat ik die een keer ga overslaan.![]()
Zware tijden ouwe!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben net verhuisd, ik heb nog geen flauw idee wie mijn buren zijn, dus dat is niet zo chil. Ik hoop dat de bezorger hem alsnog in de brievenbus gooit, anders kan ik zaterdag pas het spel ophalen.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Same here... Geen sport maar wel Champions League kijken. Ach, als ik hem vanavond kan installeren is het mooi. Morgenavond niet thuis en dan donderdag spelen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Aan het werk tot half 6niet wetend of de postbode al langs mijn huis is geweest.
En dan moet ik vanavond nog sporten. Maar denk dat ik die een keer ga overslaan.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Franklin met ringbaard
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
allemaal onzin bij elkaar dus.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:45 schreef kaos- het volgende:
[..]
Nee, je bent geen swagger.
Swagger is een ander woord voor "stijl" maar dan van de straat. Afgekort; swag dus.NIEUW: Foto's!![]()
meer mensen die naar de nachtlaunch waren gegaan ? Hoe druk was het bij jullie ? bij mij een man of 100+ maar was in een half uurtje buiten want gereserveerd.![]()
Voor degene die hem over de post krijgen...
Ik ken iemand, die kan hem morgen pas spelen omdat ze aangetekend verstuurd worden en hij niet thuis was.
Dus als je niet thuis bent, heb je pech
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:47 schreef Seconde het volgende:
Zo blij dat ik hem niet besteld heb en naar de nachtrelease ben gegaan..![]()
swag was dood op het moment dat justin bieber het woord in de mond nam
je weet tochOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zo blij dat ik m met de post heb ontvangen en niet bij een nachtrelease ben geweest.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Dan zijn piemels ook dood.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
swag was dood op het moment dat justin bieber het woord in de mond nam
je weet tochVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Had hem vanmorgen blijkbaar al vroeg binnen via de post.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik ken iemand, die kan hem morgen pas spelen omdat ze aangetekend verstuurd worden en hij niet thuis was.
Dus als je niet thuis bent, heb je pech
Bij bol.com besteld.
Zit helaas nog op m'n werk
- Djehoetie / Jehuty -![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dus als je niet thuis bent, heb je pech![]()
![]()
![]()
Heb niks hoeven tekenen vrind.![]()
Ik vind trouwens dat het helemaal niet rustig is op straat. Ik speel op 720p misschien dat dat helpt voor de engine?![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo blij dat ik m met de post heb ontvangen en niet bij een nachtrelease ben geweest.![]()
Was best naaiend ze hadden maar 15 xbox360 copies voor de mensen die hem niet hadden gereserveert. een zo een gast stond al helemaal vooraan en had al best lang gewacht. En hij mocht weer naar huis toe. de laatste copy was net voor hem gegapt.![]()
![]()
Dat werken is het ook niet. Same herequote:Op dinsdag 17 september 2013 13:48 schreef Altron het volgende:
[..]
Had hem vanmorgen blijkbaar al vroeg binnen via de post.
Bij bol.com besteld.
Zit helaas nog op m'n werk
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Die ander wel ;-)quote:YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Klopt.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Eigen schuld HAHHAHAHAHAHHAHAHquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:49 schreef PowerPants het volgende:
Was best naaiend ze hadden maar 15 xbox360 copies voor de mensen die hem niet hadden gereserveert. een zo een gast stond al helemaal vooraan en had al best lang gewacht. En hij mocht weer naar huis toe. de laatste copy was net voor hem gegapt.
Moderator DIG
Zojuist even de BS hier in de buurt gebeld en ze hebben nog exemplaren op voorraad. Zometeen even halen
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Ik was om kwart over elf gegaan en je kon alvast betalen en dan met je bon het spel ophalen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:47 schreef PowerPants het volgende:
meer mensen die naar de nachtlaunch waren gegaan ? Hoe druk was het bij jullie ? bij mij een man of 100+ maar was in een half uurtje buiten want gereserveerd.
Wat was ik blij dat ik dat gedaan had.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
fill me in nigga's welke character is het coolste om te spelenOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hehe idd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat werken is het ook niet. Same here
Zal je altijd net zien hé , moet je werken is de post er uber vroeg.
Al had ik thuis gezeten had ik er de halve dag op moeten wachten waarschijnlijk...- Djehoetie / Jehuty -![]()
Je hebt in het begin nog niet echt een keus.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
fill me in nigga's welke character is het coolste om te spelen<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Wees blij dat het niet andersom is.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:51 schreef Friday12 het volgende:
Mijn game is geleverd maar mijn strategy guide nieten ze zijn allebei gister verzonden bij bol
![]()
Thuis blijven voor een game gaat me net even te ver. Heb toen met de release van Diablo 3 wel paar dagen vrij gepakt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:51 schreef Altron het volgende:
[..]
Hehe idd.
Zal je altijd net zien hé , moet je werken is de post er uber vroeg.
Al had ik thuis gezeten had ik er de halve dag op moeten wachten waarschijnlijk...They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Geen id, ik geef ze allemaal direct een baard in de barbershop, voor mij zijn het dus 'negerbaard, rijkebaard en hobobaard' en alle 3 even stoertjes.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
fill me in nigga's welke character is het coolste om te spelenVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Net op het moment dat het geïnstalleerd is, MOET m'n pa Prinsjesdag gaan bekijken op de tv.
hoihallo![]()
hoe bedoel je me mang je moet toch een keuze maken?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:52 schreef kaos- het volgende:
[..]
Je hebt in het begin nog niet echt een keus.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Mensen kan je dat pakket van bol nou gratis retouren of nietGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Neenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
hoe bedoel je me mang je moet toch een keuze maken?Jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen kan je dat pakket van bol nou gratis retouren of nietLet's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Fuck dat leer je pa maar eens prioriteiten stellen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:52 schreef Ffukkie-slim het volgende:
Net op het moment dat het geïnstalleerd is, MOET m'n pa Prinsjesdag gaan bekijken op de tv.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Franklinquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Geen id, ik geef ze allemaal direct een baard in de barbershop, voor mij zijn het dus 'negerbaard, rijkebaard en hobobaard' en alle 3 even stoertjes.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:52 schreef Ffukkie-slim het volgende:
Net op het moment dat het geïnstalleerd is, MOET m'n pa Prinsjesdag gaan bekijken op de tv.
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
En al een foto gehad?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook, ik ben niet zo'n swagger.
Dm maar gewoon een foto naar me dan beslis ik daarna wel of ik je leuk vind.
Hard tegen iemand aanlopen en ze bellen de politie
Same , heb nog nooit een vrije dag voor een game genomen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Thuis blijven voor een game gaat me net even te ver. Heb toen met de release van Diablo 3 wel paar dagen vrij gepakt.
Daarom ben ik gewoon keihard aan het knallen op de zaak vandaag..
Heb je geen eigen TV?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:52 schreef Ffukkie-slim het volgende:
Net op het moment dat het geïnstalleerd is, MOET m'n pa Prinsjesdag gaan bekijken op de tv.![]()
Op jezelf wonen is nog een veel toffer plan.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
geef je nummer geef het snel, en laat je tieten zien dan weet je zeker dat ik belOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
geen eigen tvquote:![]()
in mijn huis hebben we allemaal een eigen tv
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Nice. Ik ben bang dat hij morgen of later komt aangezien er al post in de brievenbus zitquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ja, dat sowieso..quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:54 schreef kaos- het volgende:
[..]
Op jezelf wonen is nog een veel toffer plan.![]()
Gameshop Twente had de zaken goed voorelkaar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:54 schreef kaos- het volgende:
[..]
Op jezelf wonen is nog een veel toffer plan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb hem ook zo'n longsleeve shirt gegeven waardoor hij echt zo'n jaren 80 gangster lijkt met zonnebril erbij.quote:
En dan nigger dit nigger dat roepen hele tijd tot je zelf met je controller in je kruis de ene nigger na de andere nigger bijroept omdat het zo grappig is ha ha vooral als je daarna dan even pauze neemt en op de tv obama voorbij ziet komen en dan hardop zoiets roept van 'crazy ass nigger whats u talkin about' ha ha.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Vond ik ook, was binnen 1 seconde weer buitenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gameshop Twente had de zaken goed voorelkaar.
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Hoe het hoort dus.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
geen eigen tv![]()
in mijn huis hebben we allemaal een eigen tv![]()
Ik dmde haar en ze vroeg om mn facebook toen zei ik dat ik die niet had he en toen zei ze van 'ohhhhhehaghhegehugh jammer' oid, en toen zei ik dat ze gewoon me een foto moest sturen in de dm en dan vertel ik haar of ze leuk is of niet.quote:Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Gewone.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:57 schreef Tropanzia het volgende:
Komt ie eigenlijk met de pakketpost of met de gewone post???![]()
Hengelo of Enschede en wat heb je betaald voor welke versie?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:56 schreef kaos- het volgende:
[..]
Vond ik ook, was binnen 1 seconde weer buiten![]()
Ik hoop gewone post. Pakketpost is net weg hier.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:57 schreef Tropanzia het volgende:
Komt ie eigenlijk met de pakketpost of met de gewone post???--- ҉ ---![]()
Same dat vooraf betalen werkte goed.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:56 schreef kaos- het volgende:
[..]
Vond ik ook, was binnen 1 seconde weer buitenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet Disc 2 er nu wel in of niet, ben hem nu aan het installeren maar las dat je dat juist niet moest doen ?![]()
Ze komen 'm met een gepantserd busje onder politiebegeleiding bij je afleveren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:57 schreef Tropanzia het volgende:
Komt ie eigenlijk met de pakketpost of met de gewone post???![]()
Hengelo 47euroquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:57 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Hengelo of Enschede en wat heb je betaald voor welke versie?![]()
![]()
Hengelo, 49 euro PS3. Pre-order.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:57 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Hengelo of Enschede en wat heb je betaald voor welke versie?
Ben ex-medewerker daar, dus ik had het voordeel dat ik geen rekening hoefde te houden met een rij
Oke oke, ik heb der nu op FB haha.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik dmde haar en ze vroeg om mn facebook toen zei ik dat ik die niet had he en toen zei ze van 'ohhhhhehaghhegehugh jammer' oid, en toen zei ik dat ze gewoon me een foto moest sturen in de dm en dan vertel ik haar of ze leuk is of niet.
niet erin!!! als je 2 discs installeert krijg je meer kartelvorming , minder details enzquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:58 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Moet Disc 2 er nu wel in of niet, ben hem nu aan het installeren maar las dat je dat juist niet moest doen ?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Hier is alles smooth (Xbox 360, 720p)quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Die shit ziet er toch wel lelijk uit, wat een kartels.![]()
![]()
postbode plzZie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Postnl I love you; Zending is afgeleverd.
Nu nog 1 uur en 30 minuten werken..
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Die shit ziet er toch wel lelijk uit, wat een kartels.![]()
![]()
Ik heb foto gezien en haar zonnebril is stom. verder wel redelijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:58 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Oke oke, ik heb der nu op FB haha.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
uch allemaal Hengelo-ersHeb hem bij de intertoys gehaald toen ik het prijskaartje van 60E zag
Even buurtshoppen om te kijken waar hij goedkoper is, maar volgens mij is de prijs overal hetzelfde.
![]()
Lastig te geloven.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:58 schreef margrev het volgende:
[..]
Hier is alles smooth (Xbox 360, 720p)![]()
Waar kan je dat zien?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:59 schreef Monkiewa het volgende:
Postnl I love you; Zending is afgeleverd.
Nu nog 1 uur en 30 minuten werken..--- ҉ ---![]()
Enternaar!! geen hengeloquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:59 schreef Pakspul het volgende:
uch allemaal Hengelo-ersHeb hem bij de intertoys gehaald toen ik het prijskaartje van 60E zag
Even buurtshoppen om te kijken waar hij goedkoper is, maar volgens mij is de prijs overal hetzelfde.
![]()
![]()
Nou kijk eens aan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb foto gezien en haar zonnebril is stom. verder wel redelijk.
Beginnen we nu weer met zeiken over de graphics? Pleur es op kindertjes.
Jullie snappen de term "fucking grote wereld op een 8 jaar oude console" niet.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:59 schreef Pakspul het volgende:
MM 47..quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:59 schreef Pakspul het volgende:
![]()
Vond ik wel, maar mischien staan zonnebrillen je gewoon niet.quote:Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Fuck, CD2 er ingedaan verder niets gedaan en nu staat er install complete...
Toch verkeerd gedaan... ?:P![]()
Hier; http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/quote:
Wel track en trace nummer nodig!First FUT team - FC Utrecht - 18 Spelers (Nog 4 te gaan)
Post die foto isquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Vond ik wel, maar mischien staan zonnebrillen je gewoon niet.![]()
![]()
Klopt, heb niet echt een zonnebrillengezicht, maar deze staat nog het meest fatsoenlijk als ik er een op doe ;pquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Vond ik wel, maar mischien staan zonnebrillen je gewoon niet.![]()
Heb je geen foto waarop je gewoon normaal niet zonontwijkend glimlacht zonder zonnebril op?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:02 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Klopt, heb niet echt een zonnebrillengezicht, maar deze staat nog het meest fatsoenlijk als ik er een op doe ;pVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Dat is schendig van privacy.quote:
Die kreeg ik niet van bol.comquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:01 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Hier; http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/
Wel track en trace nummer nodig!--- ҉ ---![]()
Als er staat install complete, dan is er iets misgegaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:01 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Fuck, CD2 er ingedaan verder niets gedaan en nu staat er install complete...
Toch verkeerd gedaan... ?:P![]()
Ik heb ook niet bij bol.com gepreorderd haha.quote:First FUT team - FC Utrecht - 18 Spelers (Nog 4 te gaan)
het is toch niet zo'n selfie binnenshuis met een zonnebril opOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
het is toch niet zo'n selfie binnenshuis met een zonnebril op
--- ҉ ---![]()
Ik heb ook die blimp erbij... maar dat was hier en daar ook al wel bekend in de nieuwsberichten.
Kan nu verdomme pas spelen, wireless router ging dood, dus dat moest ik eerst fixen door een nieuwe te kopen.. ik unbrick 'm wel een keer van de winter en dan kan ie als backup dienen. Bij Saturn in A'foort waren nog héél veel GTA5's, zowel x360 als ps3.
Gisternacht even een uurtje nog wel kunnen spelen en nu ga ik er echt even voor zitten.![]()
![]()
Mooi de tijd om even te kokenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:01 schreef EvanStone het volgende:
Net geïnstalleerd, duurde 17 minuten. (Playstation 3). Dank voor de info, was ik wel benieuwd naar
Ik pre-order daar altijd , vaak wel een paar euro duurder als ergens anders.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Ik heb ook niet bij bol.com gepreorderd haha.
Maar wat ik er bestel heb ik altijd de dag erna s'ochtends gewoon in huis.
Is nog nooit fout gegaan en heb daar echt al vaak wat besteld.- Djehoetie / Jehuty -![]()
Zo blij dat mijn 5 jaar oude fat ps3 het gewoon perfect deed met GTA V ben echt trots op hem
*pinkt traantje weg*![]()
Ik heb bij consoleshop GTA V besteld en kreeg ook geen 3S-code. Deze wordt volgens de ontvangen e-mail gewoon in de brievenbus geleverd.quote:
Echter woon ik in een appartementencomplex, waarbij ik geen zicht op de brievenbus heb. Ik ben al 2x bij de brievenbus geweest![]()
![]()
Wat een spel!!!
Totaal geen last van kartels en dergelijke trouwens op mijn PS3, gta 4 was echt tienduizend keer zo erg.. De sfeer en muziek alleen al![]()
![]()
Ik meestal nu ook, maar kijk eerst altijd op http://www.budgetgaming.nl/, goedkoopste deal altijd eerst.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:04 schreef Altron het volgende:
[..]
Ik pre-order daar altijd , vaak wel een paar euro duurder als ergens anders.
Maar wat ik er bestel heb ik altijd de dag erna s'ochtends gewoon in huis.
Is nog nooit fout gegaan en heb daar echt al vaak wat besteld.
Ook nooit problemen met bol.com gehad, maar kon pas Zondag bestellen en toen had bol.com hem niet meer.
Nee buitenshuis maar ik ga niet andermans fotos posten, als ze dat wil laten zien post ze ze zelf wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
het is toch niet zo'n selfie binnenshuis met een zonnebril opVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
ik al 5xquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:05 schreef AverageJoe het volgende:
[..]
Ik heb bij consoleshop GTA V besteld en kreeg ook geen 3S-code. Deze wordt volgens de ontvangen e-mail gewoon in de brievenbus geleverd.
Echter woon ik in een appartementencomplex, waarbij ik geen zicht op de brievenbus heb. Ik ben al 2x bij de brievenbus geweest
--- ҉ ---![]()
fokhunkquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee buitenshuis maar ik ga niet andermans fotos posten, als ze dat wil laten zien post ze ze zelf wel.![]()
![]()
Hoe heb jij de PS3 ingesteld, wat geeft ie aan als je het opstartt? Gewoon 720p neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:05 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een spel!!!
Totaal geen last van kartels en dergelijke trouwens op mijn PS3, gta 4 was echt tienduizend keer zo erg.. De sfeer en muziek alleen al![]()
Balen man...quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:05 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Ik meestal nu ook, maar kijk eerst altijd op http://www.budgetgaming.nl/, goedkoopste deal altijd eerst.
Ook nooit problemen met bol.com gehad, maar kon pas Zondag bestellen en toen had bol.com hem niet meer.
Naja, ben nu aan het spelen. Snap er gelijk al geen kut van. Omdat speler verwisselen mij niet lukt:)quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als er staat install complete, dan is er iets misgegaan.![]()
Tip : Om kartels te verminderen moet je de sharpness van je tv niet te hoog zetten. Hoe hoger je sharpness, hoe meer digitale onzin je tv gaat toevoegen om dingen zogenaamd "beter" te maken.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ja, en niet voor niks he, moet je ook een gent voor zijn.quote:Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ach, nu bij Bart smit besteld, 5 euro kadobon erbij plus de zappeling. En dat totaal voor 55 euro, ik vindt het het waard. Nu zelfs geleverd, straks spelen als ik thuis ben.quote:
maar als jij een fokhunk bent dan ben ik een jonge volbloed romeinse godquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja, en niet voor niks he, moet je ook een gent voor zijn.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Bizar hoe realistisch dat eruit zietquote:[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Spelers verwissel je door je zusje te slaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:07 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Naja, ben nu aan het spelen. Snap er gelijk al geen kut van. Omdat speler verwisselen mij niet lukt:)Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
pics or it didnt happen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
maar als jij een fokhunk bent dan ben ik een jonge volbloed romeinse godVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
nee sorry, op fok ben ik anoniem - the way i like it. Maar je kan mij toch vertrouwenquote:melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ben bang dat je dan Wasted raak door zen paquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Spelers verwissel je door je zusje te slaan.![]()
![]()
Zit wel verschil in, maar helemaal uit lijkt me toch ook niet goed? Beeld wordt dan waziger..quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:07 schreef kaos- het volgende:
Tip : Om kartels te verminderen moet je de sharpness van je tv niet te hoog zetten. Hoe hoger je sharpness, hoe meer digitale onzin je tv gaat toevoegen om dingen zogenaamd "beter" te maken.![]()
wat kan je poppetjes wisselen wanneer je maar wil dat lijkt me wel fokked opOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:09 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
komt later...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
veel plezierrrrrr ik zit hier nog te wachten op die milf, ik zal haar destroyenquote:melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Aah ok , beterquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:07 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Ach, nu bij Bart smit besteld, 5 euro kadobon erbij plus de zappeling. En dat totaal voor 55 euro, ik vindt het het waard. Nu zelfs geleverd, straks spelen als ik thuis ben.
Zit hier nog tot een uur of 5~ op m'n werk vast en moet vanavond voetballen yay!
U sir, are a Bossquote:They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Je moet idd een beetje de gulden middenweg vinden, maar hoe vaak ik wel niet gezien heb dat mensen hun TV compleet schraal ingesteld hebben....quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit wel verschil in, maar helemaal uit lijkt me toch ook niet goed? Beeld wordt dan waziger..<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
iedereen is al aan het spelen ik voel me als het jochie dat als laatste word gekozen met gymOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
aan de hand van onderstaand mailtje, maar de bestelling opgezegd,en dan ga ik hem vanmiddag bij de lokale bart smit wel halen,quote:Beste Niels,
Helaas moet ik u mededelen dat de aflevering van uw bestelling vertraging heeft opgelopen en niet op de afgesproken datum zal worden geleverd. Inmiddels is een brief aan u verzonden. Ik wil u vragen deze brief af te wachten.
Onze excuses voor het eventueel ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Namens
Ellen Boone
Hoofd Klantenservice.
wel ff gereserveerdmee bekant vangde gin haas.![]()
Gast als je me niet contest dan moet je ook niet dingen zeggen, anders kun je net zo goed er uitzien als een teletubbie.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nee sorry, op fok ben ik anoniem - the way i like it. Maar je kan mij toch vertrouwenVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ha als ik niet GTA aan het spelen ben ben ik of videos ervan aan het kijken of info opzoeken of praten in dit topic erover![]()
![]()
De gymleraar kiest je mischien wel na de gym.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
iedereen is al aan het spelen ik voel me als het jochie dat als laatste word gekozen met gymVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ik snap niet zo goed waarom je nu niet speelt?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:11 schreef PowerPants het volgende:
Ha als ik niet GTA aan het spelen ben ben ik of videos ervan aan het kijken of info opzoeken of praten in dit topic erover
En ik dan, het is oneerlijk. Alsof ze je expres als laatste kiezen omdat we zo goed zijn he. Is niet leuk!quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
iedereen is al aan het spelen ik voel me als het jochie dat als laatste word gekozen met gym
Minder, maar wees niet bang.. er komt een moment dat je de magische wereld van GTA V in gaat!quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:10 schreef Altron het volgende:
[..]
Aah ok , beter
Zit hier nog tot een uur of 5~ op m'n werk vast en moet vanavond voetballen yay!
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gast als je me niet contest dan moet je ook niet dingen zeggen, anders kun je net zo goed er uitzien als een teletubbie.
Touché!quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De gymleraar kiest je mischien wel na de gym.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Ben al sinds 1 uur s'nachts wezen spelen, even chillen nu.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:11 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom je nu niet speelt?![]()
![]()
G ik ga je eerlijk zeggen, je post gay. Eerst wil je foto's van die andere guy zodat je zijn uiterlijk kan beoordelen en nu dit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De gymleraar kiest je mischien wel na de gym.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Graphics zijn wel wack vind ik. Nog korrelig. Zal wel omdat bij de presentaties etc het allemaal op een monster computer werd vertoond![]()
![]()
Lekker spel hoor. Dat rijden over de snelwegen
Even m'n DT770 aangesloten"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Zijn gewoon teleurstellend ja. Kartelig, lijnen, blurry shadows, flickering hier en daar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:13 schreef Santello het volgende:
Graphics zijn wel wack vind ik. Nog korrelig. Zal wel omdat bij de presentaties etc het allemaal op een monster computer werd vertoond![]()
Oke, dan is het idd toegestaanquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:12 schreef PowerPants het volgende:
[..]
Ben al sinds 1 uur s'nachts wezen spelen, even chillen nu.
Heb ook gemerkt dat toen ik een massive traffic pile up wilde veroorzaken, er wat lag kwam.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:13 schreef Santello het volgende:
de friend request missieWHAT THE FUCK BAAS!
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Wat een wereld, wat een visuals, die soundtrack, die voice-actingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Beter dit dan die sneue idioot die er alles aan deed om niet gay te zijn tijdens dat GTA event. Weet niet eens hoe die sneue heet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
G ik ga je eerlijk zeggen, je post gay. Eerst wil je foto's van die andere guy zodat je zijn uiterlijk kan beoordelen en nu dit.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
G ik ga je eerlijk zeggen, je post gay. Eerst wil je foto's van die andere guy zodat je zijn uiterlijk kan beoordelen en nu dit.
Iemand een idee waar ik een fiets kan vinden in het spel?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
ohhhhhhhhhhhhh heb de post milf gespot buiten nu nog mijn ps3 !!11![]()
![]()
nextgen presentatiequote:Op dinsdag 17 september 2013 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn gewoon teleurstellend ja. Kartelig, lijnen, blurry shadows, flickering hier en daar.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Bij het 2e stoplicht links.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:15 schreef FritsFlits het volgende:
Iemand een idee waar ik een fiets kan vinden in het spel?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Halfordsquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:15 schreef FritsFlits het volgende:
Iemand een idee waar ik een fiets kan vinden in het spel?![]()
![]()
Hoe post ik gay als ik ondertussen een meisje om fotos vraag ben je wel crescent fresh?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
G ik ga je eerlijk zeggen, je post gay. Eerst wil je foto's van die andere guy zodat je zijn uiterlijk kan beoordelen en nu dit.
Tevens ga ik nu gta 5 spelen, later piemels en nietpiemels!Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
iedereen zit hier al 3 dagen streams te kijken, en daar was bovenstaand nog niet opgevallen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn gewoon teleurstellend ja. Kartelig, lijnen, blurry shadows, flickering hier en daar.![]()
![]()
dat doe je alleen maar om de schijn op te houden Gquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoe post ik gay als ik ondertussen een meisje om fotos vraag ben je wel crescent fresh?Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Denk ook dat ik aan het mierenneuken ben, scherpte iets opschroeven maakt de gfx al mooier, weliswaar wat kartels maar ach, dan moet ik gewoon wat verder dan een meter van de tv afzitten.![]()
![]()
Blijkbaar niet iedereen dan he.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:19 schreef byah het volgende:
[..]
iedereen zit hier al 3 dagen streams te kijken, en daar was bovenstaand nog niet opgevallen?![]()
![]()
Zeker, tv in de fik dit datquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:19 schreef VomitusCocktus het volgende:
Ik heb 1080p... Ga ik dus problemen krijgen??Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Tv gaat waarschijnlijk fikkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:19 schreef VomitusCocktus het volgende:
Ik heb 1080p... Ga ik dus problemen krijgen??![]()
Zus zo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker, tv in de fik dit datUI Made bij VanilleKwark.![]()
a 90,- p.s.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:22 schreef Santello het volgende:
[..]
Echt. Je moet een monster hdmi kabel hebbenmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
http://www.kabeltje.com/m(...)3_2082_282_392_1966&
Deze moet je hebben. Die fikt niet met GTA. Kijk maar, staat 1200hd ultimate![]()
ik kan zo slecht tegen jaggies ik word daar onrustig van in mijn hoofdOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ligt het aan mij, of is de pointer van het richten terwijl je schiet moeilijk te zien, evenals de gele vlekken waar je dan op moet staan etc om iets te beginnen/eindigen?YouTube
Met die blimp de eerste keer de lucht in en dan rondkijken ->![]()
Wel jammer dat je buiten de auto's geen radio hoort (of misschien superzachtjes), niet als in deel 4.
East Los Santos heeft af en toe wat Breaking Bad achtige muziek er tussen.![]()
![]()
Met sportbak op de halfpipe en landen op een groepje ballas
Autorijden is echt ontzettend leuk geworden nu en dat geluid is ook episch.![]()
100 euro voor een HDMI kabel?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:23 schreef Santello het volgende:
http://www.kabeltje.com/m(...)3_2082_282_392_1966&
Deze moet je hebben. Die fikt niet met GTA. Kijk maar, staat 1200hd ultimateJe ziet het verschil geen eens tussen een 10euro en 1000euro kabel.
![]()
Correctie.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:24 schreef Pakspul het volgende:
[..]
100 euro voor een HDMI kabel?Je ziet het verschil geen eens tussen een 10euro en 1000euro kabel.
UI Made bij VanilleKwark.![]()
Postbode is bij ons al geweest maar heeft niks achtergelaten. Bij mij komt het met PostNL tussen 15.30 en 18.30.quote:UI Made bij VanilleKwark.![]()
ja en dat is echt debiel irritant bij missies in gebouwen als de auto aim faalt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ligt het aan mij, of is de pointer van het richten terwijl je schiet moeilijk te zien, evenals de gele vlekken waar je dan op moet staan etc om iets te beginnen/eindigen?
Verder topspel, bijna klaar.. missie 59![]()
zelfs met complex reticule is het nog moeilijk om te zien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:25 schreef byah het volgende:
[..]
ja en dat is echt debiel irritant bij missies in gebouwen als de auto aim faalt.
Verder topspel, bijna klaar.. missie 59![]()
![]()
Wel lelijk dat die app om je hond te trainen i-phone only is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
denk dat coolblue het als brievenbus ding heeft verzonden maar dat de postboer er anders over dacht en het met de pakketservice mee heeft gegeven, en die hebben nog precies 50 minuten om hier langs te komen voordat ik weg moetquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Postbode is bij ons al geweest maar heeft niks achtergelaten. Bij mij komt het met PostNL tussen 15.30 en 18.30.![]()
en ondertussen liggen er natuurlijk stapels GTA 5 in de lokale intertoys
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
die apps voel ik nietOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ben blij dat ik het spel vrijdag heb gehaald, want mijn wehkamp order is van de site verdwenen en ik heb geen verzendbevestiging gehad oid![]()
![]()
Tonya en Franklin werden net keihard doodgereden toen hij een shotgun richtte op een auto die voor ze stond te toeteren.![]()
Die slowmotions zijn echt vet nu.
![]()
![]()
Leuk, tv kijken: Jack Howitzer is Jack Howitzer in Jack Howitzer
Oke, hou ons op de hoogte Roemeen013.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:29 schreef Roemeen013 het volgende:
Special Edition binnen, hij is nu aan het installeren op m'n PS3.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel lelijk dat die app om je hond te trainen i-phone only is.ondermeer android en WP... wat nog meer dan? BlackBerry en Symbian?quote:De applicatie komt binnenkort ook beschikbaar voor onder meer Android en Windows Phone-apparaten en heet iFruit.
bron: http://nutech.nl/apps/3577301/gta-5-krijgt-gratis-app-ios.htmlNIEUW: Foto's!![]()
Roemeen013 heeft de shit ook binnen, tik em aan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:29 schreef Roemeen013 het volgende:
Special Edition binnen, hij is nu aan het installeren op m'n PS3.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
WIL IEDEREEEN DIE WERKT!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:24 schreef RingBewoner het volgende:
IK. WIL. NAAR. HUIS. !!!! NU!!!!![]()
![]()
Ik word nu zenuwachtig. Nog steeds niks van Bol. Straks moet ik alsnog naar de Saturn
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ja, en niet alleen vandaagquote:
Ditto.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik word nu zenuwachtig. Nog steeds niks van Bol. Straks moet ik alsnog naar de SaturnOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Komt wel goed schatje... *knipoog naar je UIquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik word nu zenuwachtig. Nog steeds niks van Bol. Straks moet ik alsnog naar de SaturnThey always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
En iedereen maar bang wezen dat het te klein zou zijn allemaal....quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:33 schreef PowerPants het volgende:
map is echt gigantisch groot heb er al uren opzitten en ben nog niet eens de stad uitgeweest.
Toch handig zo'n pre-order. Weet je zeker dat je kunt gamenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik word nu zenuwachtig. Nog steeds niks van Bol. Straks moet ik alsnog naar de SaturnLekker afhankelijk zijn van de post. Dan maar de stad af opzoek naar een kopietje. Met GTA4 heb ik ook geen pre-order geplaatst, maar zat wel om 9uur 's ochtends te gamen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: