Die ander wel ;-)quote:
Klopt.quote:
Eigen schuld HAHHAHAHAHAHHAHAHquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:49 schreef PowerPants het volgende:
Was best naaiend ze hadden maar 15 xbox360 copies voor de mensen die hem niet hadden gereserveert. een zo een gast stond al helemaal vooraan en had al best lang gewacht. En hij mocht weer naar huis toe. de laatste copy was net voor hem gegapt.
Ik was om kwart over elf gegaan en je kon alvast betalen en dan met je bon het spel ophalen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:47 schreef PowerPants het volgende:
meer mensen die naar de nachtlaunch waren gegaan ? Hoe druk was het bij jullie ? bij mij een man of 100+ maar was in een half uurtje buiten want gereserveerd.
Hehe idd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat werken is het ook niet. Same here
Je hebt in het begin nog niet echt een keus.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
fill me in nigga's welke character is het coolste om te spelen
Wees blij dat het niet andersom is.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:51 schreef Friday12 het volgende:
Mijn game is geleverd maar mijn strategy guide nieten ze zijn allebei gister verzonden bij bol
Thuis blijven voor een game gaat me net even te ver. Heb toen met de release van Diablo 3 wel paar dagen vrij gepakt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:51 schreef Altron het volgende:
[..]
Hehe idd.
Zal je altijd net zien hé , moet je werken is de post er uber vroeg.
Al had ik thuis gezeten had ik er de halve dag op moeten wachten waarschijnlijk...
Geen id, ik geef ze allemaal direct een baard in de barbershop, voor mij zijn het dus 'negerbaard, rijkebaard en hobobaard' en alle 3 even stoertjes.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
fill me in nigga's welke character is het coolste om te spelen
hoe bedoel je me mang je moet toch een keuze maken?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:52 schreef kaos- het volgende:
[..]
Je hebt in het begin nog niet echt een keus.
Neenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
hoe bedoel je me mang je moet toch een keuze maken?
Jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen kan je dat pakket van bol nou gratis retouren of niet
Fuck dat leer je pa maar eens prioriteiten stellen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:52 schreef Ffukkie-slim het volgende:
Net op het moment dat het geïnstalleerd is, MOET m'n pa Prinsjesdag gaan bekijken op de tv.
Franklinquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Geen id, ik geef ze allemaal direct een baard in de barbershop, voor mij zijn het dus 'negerbaard, rijkebaard en hobobaard' en alle 3 even stoertjes.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:52 schreef Ffukkie-slim het volgende:
Net op het moment dat het geïnstalleerd is, MOET m'n pa Prinsjesdag gaan bekijken op de tv.
En al een foto gehad?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook, ik ben niet zo'n swagger.
Dm maar gewoon een foto naar me dan beslis ik daarna wel of ik je leuk vind.
Same , heb nog nooit een vrije dag voor een game genomen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Thuis blijven voor een game gaat me net even te ver. Heb toen met de release van Diablo 3 wel paar dagen vrij gepakt.
Heb je geen eigen TV?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:52 schreef Ffukkie-slim het volgende:
Op jezelf wonen is nog een veel toffer plan.quote:
geen eigen tvquote:
Nice. Ik ben bang dat hij morgen of later komt aangezien er al post in de brievenbus zitquote:
Ja, dat sowieso..quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:54 schreef kaos- het volgende:
[..]
Op jezelf wonen is nog een veel toffer plan.
Gameshop Twente had de zaken goed voorelkaar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:54 schreef kaos- het volgende:
[..]
Op jezelf wonen is nog een veel toffer plan.
Heb hem ook zo'n longsleeve shirt gegeven waardoor hij echt zo'n jaren 80 gangster lijkt met zonnebril erbij.quote:
Vond ik ook, was binnen 1 seconde weer buitenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gameshop Twente had de zaken goed voorelkaar.
Hoe het hoort dus.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
geen eigen tv![]()
in mijn huis hebben we allemaal een eigen tv
Ik dmde haar en ze vroeg om mn facebook toen zei ik dat ik die niet had he en toen zei ze van 'ohhhhhehaghhegehugh jammer' oid, en toen zei ik dat ze gewoon me een foto moest sturen in de dm en dan vertel ik haar of ze leuk is of niet.quote:
Gewone.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:57 schreef Tropanzia het volgende:
Komt ie eigenlijk met de pakketpost of met de gewone post???
Hengelo of Enschede en wat heb je betaald voor welke versie?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:56 schreef kaos- het volgende:
[..]
Vond ik ook, was binnen 1 seconde weer buiten
Ik hoop gewone post. Pakketpost is net weg hier.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:57 schreef Tropanzia het volgende:
Same dat vooraf betalen werkte goed.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:56 schreef kaos- het volgende:
[..]
Vond ik ook, was binnen 1 seconde weer buiten
Ze komen 'm met een gepantserd busje onder politiebegeleiding bij je afleveren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:57 schreef Tropanzia het volgende:
Hengelo 47euroquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:57 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Hengelo of Enschede en wat heb je betaald voor welke versie?
Hengelo, 49 euro PS3. Pre-order.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:57 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Hengelo of Enschede en wat heb je betaald voor welke versie?
Oke oke, ik heb der nu op FB haha.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik dmde haar en ze vroeg om mn facebook toen zei ik dat ik die niet had he en toen zei ze van 'ohhhhhehaghhegehugh jammer' oid, en toen zei ik dat ze gewoon me een foto moest sturen in de dm en dan vertel ik haar of ze leuk is of niet.
niet erin!!! als je 2 discs installeert krijg je meer kartelvorming , minder details enzquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:58 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Moet Disc 2 er nu wel in of niet, ben hem nu aan het installeren maar las dat je dat juist niet moest doen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |