Meisjes + fotos + fokquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:38 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Vraag gewoon of ze een foto van derzelf wil posten.
Net zoals red dead redemption...als winkelier was overvallen kerel pakken, terug naar winkelier. Beloning krijgen en vervolgens een kogel door de kop van die winkelier janken en alles meenemen wat ie hadquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:36 schreef Wootism het volgende:
[..]
Soms zie je een boefje wegrennen met een handtasje van een chick. Als je hem vervolgens ondersteboven rijdt kan je die handtas terugbrengen en krijg je een beloning van meestal $200
Maar als er $3000 in die tas zit kan je hem dus beter houden.
dat
Hier wel ontvangen op werk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog steeds niks binnen van Bol.com op m'n werk
Jammer, dan kunnen ze beter hun FB posten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Meisjes + fotos + fok
Dat doen ze al jaren niet meer hier schijnt
Dit dus...daarom niet via internet besteld.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:38 schreef Pakspul het volgende:
Wel grappig die mensen die pre-orderen en dan moeten wachten. Je springt even langs de winkel en je kunt direct spelen
Boks.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:39 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dit dus...daarom niet via internet besteld.
Ja tis net alsof je met zn allen naar een nachtlaunch gaat van gta5 en dat de deur daar dan gewoon dicht is en dicht blijft wanneer je een meisje hoort opscheppen over dat ze gamed, niet dik is, en vervolgens geen fotoboek heeftquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:39 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Jammer, dan kunnen ze beter hun FB posten.
Jij denkt alleen maar jongens of niet?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef jatochneetoch het volgende:
Denken dat er echt meisjes op het internet zitten
Ik heb geen facebook, ik ben niet zo'n swagger.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
Haha, degene die echt nieuwsgierig zijn, dm je FB link maar, dan add ik je wel
Je krijgt nu zwaar spam.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
Je HEBT swagger, je bent het niet. Leer je shit vriend.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook, ik ben niet zo'n swagger.
Dm maar gewoon een foto naar me dan beslis ik daarna wel of ik je leuk vind.
Snap ik.. Af laten leveren bij de buren en die laten tekenen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Exact. Maar nu weet niet niet goed wat ik moet. Ik kan op zo'n korte termijn natuurlijk geen vrij nemen.
Wat een faalhaasquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef kaos- het volgende:
[..]
Je HEBT swagger, je bent het niet. Leer je shit vriend.
Je bent swagger je hebt swag. leer je taal vriend.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef kaos- het volgende:
[..]
je hebt "swag" bedoel je... en als je "swag" hebt ben je toch een swagger?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef kaos- het volgende:
[..]
Iemandquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is retour sturen gratis? Dan ga ik even langs de winkel
hoeveel dm's heb je al?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |