SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
Nog 2 uur, dan naar huis en die shit installeren G.
First FUT team - FC Utrecht - 18 Spelers (Nog 4 te gaan)
PSN: Monkiewa![]()
Niet Giester nadoen G.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Wil je alsjeblieft ophouden met deze onzin?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:28 schreef Monkiewa het volgende:
Nog 2 uur, dan naar huis en die shit installeren G.![]()
Weer wat geleerd....
Teruggestolen handtasjes nooit terugbrengen naar de eigenaar...[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_![]()
Is geen onzin hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:29 schreef papiertje het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft ophouden met deze onzin?
Niet te stoer vriend.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
heb m vanmorgen binnen gekregen. Nog niet gespeeld. Ben benieuwd. Was het het wachten waard?Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Straks is die postbode al geweest en zit ik op niks te wachten
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Jouw avatarquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:29 schreef _GdR_ het volgende:
heb m vanmorgen binnen gekregen. Nog niet gespeeld. Ben benieuwd. Was het het wachten waard?
Doe ik iedere ochtend voor de spiegel.![]()
Had mijn bol.com bestelling geannuleerd omdat ik hem bij nachtlaunch ging halen, is ie alsnog op de deurmat gevallen![]()
![]()
Watquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:29 schreef Wootism het volgende:
Weer wat geleerd....
Teruggestolen handtasjes nooit terugbrengen naar de eigenaar...Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Karma is a bitchquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:30 schreef PowerPants het volgende:
Had mijn bol.com bestelling geannuleerd omdat ik hem bij nachtlaunch ging halen, is ie alsnog op de deurmat gevallen![]()
Verkoop m voor 30 euro en vraag je bolgeld terugquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:30 schreef PowerPants het volgende:
Had mijn bol.com bestelling geannuleerd omdat ik hem bij nachtlaunch ging halen, is ie alsnog op de deurmat gevallen
Moderator DIG
Dat wat ik keihard typ.quote:[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Leg uitquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dan moet je hem eerst retour sturen of ben ik nou gek.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verkoop m voor 30 euro en vraag je bolgeld terug![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:31 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoppa, micheal smoked effe wat wiet van z'n zoon ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Haha, geen vriend, dus zelf wassen, maar dat heb ik gelukkig gister al gedaan. Vandaag hele dag GTA <3quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:32 schreef Trebo het volgende:
[..]
Meisjes die gamen![]()
Nou moet je vriend de was doen zeker![]()
Over op etc ik was ook bij een release stond on 5 over twaalf al weer buiten maar toch
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Waarschijnlijk wel. Als je m ver van te voren hebt geannuleerd niet. Bijv 22:30 geannuleerd dan is hij misschien al ingepakt en klaar voor vertrekquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:32 schreef PowerPants het volgende:
[..]
Dan moet je hem eerst retour sturen of ben ik nou gek.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ben je dik zoals je nickname doet vermoeden of is er een toekomst tussen ons?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, geen vriend, dus zelf wassen, maar dat heb ik gelukkig gister al gedaan. Vandaag hele dag GTA <3Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, nee, niet zoals m'n nickname doet vermoedenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ben je dik zoals je nickname doet vermoeden of is er een toekomst tussen ons?![]()
![]()
Zo'n trein komt best hard aan
En de auto rijd ook nog!!! (wel heeeel langzaam)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Soms zie je een boefje wegrennen met een handtasje van een chick. Als je hem vervolgens ondersteboven rijdt kan je die handtas terugbrengen en krijg je een beloning van meestal $200quote:
Maar als er $3000 in die tas zit kan je hem dus beter houden.
dat[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Dus je ziet er goed uit? Waar woon je, kunnen we samen gta doen als je niet op een domme plek woont ofzo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:36 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, nee, niet zoals m'n nickname doet vermoedenVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Er zit al post in de brievenbus. Als ik hem morgen krijg hebben ze gwn gelogen hiero
Krijg je dan money back?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ze heeft geen vriend Trebo, je weet wat de deal G!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, geen vriend, dus zelf wassen, maar dat heb ik gelukkig gister al gedaan. Vandaag hele dag GTA <3<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Marry herquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:36 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, nee, niet zoals m'n nickname doet vermoeden![]()
Educatief ook GTA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Have fun!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, geen vriend, dus zelf wassen, maar dat heb ik gelukkig gister al gedaan. Vandaag hele dag GTA <3![]()
zou ik in het echt ook doen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:36 schreef Wootism het volgende:
[..]
datVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Vraag gewoon of ze een foto van derzelf wil posten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dus je ziet er goed uit? Waar woon je, kunnen we samen gta doen als je niet op een domme plek woont ofzo.
Nog steeds niks binnen van Bol.com op m'n werk
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ik heb inmiddels een prima wasvrouwtje aan de haak geslagen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:37 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ze heeft geen vriend Trebo, je weet wat de deal G!![]()
Meisjes + fotos + fokquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:38 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Vraag gewoon of ze een foto van derzelf wil posten.
Dat doen ze al jaren niet meer hier schijnt
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Wel grappig die mensen die pre-orderen en dan moeten wachten. Je springt even langs de winkel en je kunt direct spelen![]()
![]()
Net zoals red dead redemption...als winkelier was overvallen kerel pakken, terug naar winkelier. Beloning krijgen en vervolgens een kogel door de kop van die winkelier janken en alles meenemen wat ie hadquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:36 schreef Wootism het volgende:
[..]
Soms zie je een boefje wegrennen met een handtasje van een chick. Als je hem vervolgens ondersteboven rijdt kan je die handtas terugbrengen en krijg je een beloning van meestal $200
dat
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Hier wel ontvangen op werk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog steeds niks binnen van Bol.com op m'n werk
Komt goed![]()
![]()
Jammer, dan kunnen ze beter hun FB posten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Meisjes + fotos + fok
Dat doen ze al jaren niet meer hier schijnt
Dit dus...daarom niet via internet besteld.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:38 schreef Pakspul het volgende:
Wel grappig die mensen die pre-orderen en dan moeten wachten. Je springt even langs de winkel en je kunt direct spelenIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Boks.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:39 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dit dus...daarom niet via internet besteld.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Is retour sturen gratis? Dan ga ik even langs de winkelGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ja tis net alsof je met zn allen naar een nachtlaunch gaat van gta5 en dat de deur daar dan gewoon dicht is en dicht blijft wanneer je een meisje hoort opscheppen over dat ze gamed, niet dik is, en vervolgens geen fotoboek heeftquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:39 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Jammer, dan kunnen ze beter hun FB posten.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Jij denkt alleen maar jongens of niet?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef jatochneetoch het volgende:
Denken dat er echt meisjes op het internet zitten
Ik heb geen facebook, ik ben niet zo'n swagger.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
Haha, degene die echt nieuwsgierig zijn, dm je FB link maar, dan add ik je wel
Dm maar gewoon een foto naar me dan beslis ik daarna wel of ik je leuk vind.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Je krijgt nu zwaar spam.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
Haha, degene die echt nieuwsgierig zijn, dm je FB link maar, dan add ik je wel
Je HEBT swagger, je bent het niet. Leer je shit vriend.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook, ik ben niet zo'n swagger.
Dm maar gewoon een foto naar me dan beslis ik daarna wel of ik je leuk vind.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
http://www.polygon.com/20(...)isc-comparison-video
de waarschuwing was al langs gekomen, maar was het resultaat ook al getoond?
NIEUW: Foto's!![]()
Snap ik.. Af laten leveren bij de buren en die laten tekenen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Exact. Maar nu weet niet niet goed wat ik moet. Ik kan op zo'n korte termijn natuurlijk geen vrij nemen.
Of paar dagen wachten en dan zelf ophalen bij een afhaal punt.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Wat een faalhaasquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef kaos- het volgende:
[..]
Je HEBT swagger, je bent het niet. Leer je shit vriend.![]()
![]()
Je bent swagger je hebt swag. leer je taal vriend.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef kaos- het volgende:
[..]
Je HEBT swagger, je bent het niet. Leer je shit vriend.![]()
je hebt "swag" bedoel je... en als je "swag" hebt ben je toch een swagger?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef kaos- het volgende:
[..]
Je HEBT swagger, je bent het niet. Leer je shit vriend.
NIEUW: Foto's!![]()
Iemandquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is retour sturen gratis? Dan ga ik even langs de winkel
Moderator DIG
hoeveel dm's heb je al?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
Haha, degene die echt nieuwsgierig zijn, dm je FB link maar, dan add ik je wel![]()
![]()
Ik ben net verhuisd, ik heb nog geen flauw idee wie mijn buren zijn, dus dat is niet zo chil. Ik hoop dat de bezorger hem alsnog in de brievenbus gooit, anders kan ik zaterdag pas het spel ophalen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Snap ik.. Af laten leveren bij de buren en die laten tekenen?
Of paar dagen wachten en dan zelf ophalen bij een afhaal punt.![]()
word lauw word lauw ik zit nog steeds op mijn fokking werk hier G
kan niet gamen niet freshen niks
daar wordt je toch lauw van
je weet tochOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Ik leer liever non-shit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef kaos- het volgende:
[..]
Je HEBT swagger, je bent het niet. Leer je shit vriend.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
En bij mij nog nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:30 schreef PowerPants het volgende:
![]()
Nee, je bent geen swagger.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
je hebt "swag" bedoel je... en als je "swag" hebt ben je toch een swagger?
Swagger is een ander woord voor "stijl" maar dan van de straat. Afgekort; swag dus.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Aan het werk tot half 6niet wetend of de postbode al langs mijn huis is geweest.
En dan moet ik vanavond nog sporten. Maar denk dat ik die een keer ga overslaan.![]()
Zware tijden ouwe!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben net verhuisd, ik heb nog geen flauw idee wie mijn buren zijn, dus dat is niet zo chil. Ik hoop dat de bezorger hem alsnog in de brievenbus gooit, anders kan ik zaterdag pas het spel ophalen.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Same here... Geen sport maar wel Champions League kijken. Ach, als ik hem vanavond kan installeren is het mooi. Morgenavond niet thuis en dan donderdag spelen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Aan het werk tot half 6niet wetend of de postbode al langs mijn huis is geweest.
En dan moet ik vanavond nog sporten. Maar denk dat ik die een keer ga overslaan.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Franklin met ringbaard
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
allemaal onzin bij elkaar dus.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:45 schreef kaos- het volgende:
[..]
Nee, je bent geen swagger.
Swagger is een ander woord voor "stijl" maar dan van de straat. Afgekort; swag dus.NIEUW: Foto's!![]()
meer mensen die naar de nachtlaunch waren gegaan ? Hoe druk was het bij jullie ? bij mij een man of 100+ maar was in een half uurtje buiten want gereserveerd.![]()
Voor degene die hem over de post krijgen...
Ik ken iemand, die kan hem morgen pas spelen omdat ze aangetekend verstuurd worden en hij niet thuis was.
Dus als je niet thuis bent, heb je pech
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:47 schreef Seconde het volgende:
Zo blij dat ik hem niet besteld heb en naar de nachtrelease ben gegaan..![]()
swag was dood op het moment dat justin bieber het woord in de mond nam
je weet tochOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Zo blij dat ik m met de post heb ontvangen en niet bij een nachtrelease ben geweest.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Dan zijn piemels ook dood.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
swag was dood op het moment dat justin bieber het woord in de mond nam
je weet tochVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Had hem vanmorgen blijkbaar al vroeg binnen via de post.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik ken iemand, die kan hem morgen pas spelen omdat ze aangetekend verstuurd worden en hij niet thuis was.
Dus als je niet thuis bent, heb je pech
Bij bol.com besteld.
Zit helaas nog op m'n werk
- Djehoetie / Jehuty -![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dus als je niet thuis bent, heb je pech![]()
![]()
![]()
Heb niks hoeven tekenen vrind.![]()
Ik vind trouwens dat het helemaal niet rustig is op straat. Ik speel op 720p misschien dat dat helpt voor de engine?![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo blij dat ik m met de post heb ontvangen en niet bij een nachtrelease ben geweest.![]()
Was best naaiend ze hadden maar 15 xbox360 copies voor de mensen die hem niet hadden gereserveert. een zo een gast stond al helemaal vooraan en had al best lang gewacht. En hij mocht weer naar huis toe. de laatste copy was net voor hem gegapt.![]()
![]()
Dat werken is het ook niet. Same herequote:Op dinsdag 17 september 2013 13:48 schreef Altron het volgende:
[..]
Had hem vanmorgen blijkbaar al vroeg binnen via de post.
Bij bol.com besteld.
Zit helaas nog op m'n werk
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
Forum Opties Forumhop: Hop naar: