Minder, maar wees niet bang.. er komt een moment dat je de magische wereld van GTA V in gaat!quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:10 schreef Altron het volgende:
[..]
Aah ok , beter
Zit hier nog tot een uur of 5~ op m'n werk vast en moet vanavond voetballen yay!
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gast als je me niet contest dan moet je ook niet dingen zeggen, anders kun je net zo goed er uitzien als een teletubbie.
Touché!quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De gymleraar kiest je mischien wel na de gym.
Ben al sinds 1 uur s'nachts wezen spelen, even chillen nu.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:11 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom je nu niet speelt?
G ik ga je eerlijk zeggen, je post gay. Eerst wil je foto's van die andere guy zodat je zijn uiterlijk kan beoordelen en nu dit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De gymleraar kiest je mischien wel na de gym.
Zijn gewoon teleurstellend ja. Kartelig, lijnen, blurry shadows, flickering hier en daar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:13 schreef Santello het volgende:
Graphics zijn wel wack vind ik. Nog korrelig. Zal wel omdat bij de presentaties etc het allemaal op een monster computer werd vertoond
Oke, dan is het idd toegestaanquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:12 schreef PowerPants het volgende:
[..]
Ben al sinds 1 uur s'nachts wezen spelen, even chillen nu.
Heb ook gemerkt dat toen ik een massive traffic pile up wilde veroorzaken, er wat lag kwam.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:13 schreef Santello het volgende:
Graphics zijn wel wack vind ik. Nog korrelig. Zal wel omdat bij de presentaties etc het allemaal op een monster computer werd vertoond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Beter dit dan die sneue idioot die er alles aan deed om niet gay te zijn tijdens dat GTA event. Weet niet eens hoe die sneue heet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
G ik ga je eerlijk zeggen, je post gay. Eerst wil je foto's van die andere guy zodat je zijn uiterlijk kan beoordelen en nu dit.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
G ik ga je eerlijk zeggen, je post gay. Eerst wil je foto's van die andere guy zodat je zijn uiterlijk kan beoordelen en nu dit.
nextgen presentatiequote:Op dinsdag 17 september 2013 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn gewoon teleurstellend ja. Kartelig, lijnen, blurry shadows, flickering hier en daar.
Bij het 2e stoplicht links.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:15 schreef FritsFlits het volgende:
Iemand een idee waar ik een fiets kan vinden in het spel?
Halfordsquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:15 schreef FritsFlits het volgende:
Iemand een idee waar ik een fiets kan vinden in het spel?
Hoe post ik gay als ik ondertussen een meisje om fotos vraag ben je wel crescent fresh?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
iedereen zit hier al 3 dagen streams te kijken, en daar was bovenstaand nog niet opgevallen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn gewoon teleurstellend ja. Kartelig, lijnen, blurry shadows, flickering hier en daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |