SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
[ Bericht 1% gewijzigd door ChevyCaprice op 16-09-2013 21:51:37 ]Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
DVD zit er nog in.quote:Op maandag 16 september 2013 18:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goederen van diefstal afkomstig![]()
Wie is nu Trevor? Die zwarte?'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
wat doe jij hier? heb je m al uitgespeeld of zoquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
CTRL+Wquote:Op maandag 16 september 2013 21:38 schreef Poffert het volgende:
ja is er ook een sneltoets voor invoeren ofzo? steeds klikken is kut.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ziet er gaaf uit, maaar.
De Graphics van GTA IV zijn beter
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper![]()
Nee die paarsequote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik sta op de lijst maar ik doe geen nachtrelease. Sorry mannen.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Nee man! Bril kopen!quote:Op maandag 16 september 2013 21:39 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ziet er gaaf uit, maaar.
De Graphics van GTA IV zijn beter"Thats how we roll in the Shire!"![]()
2 uur en 20 minuten.Ik dacht dat je tosti's ging maken voor alle bro's in Tiel.quote:Op maandag 16 september 2013 21:39 schreef jackson het volgende:
Ik sta op de lijst maar ik doe geen nachtrelease. Sorry mannen.![]()
Hoezo? GTA heeft hier niet eens iets mee te maken.quote:Op maandag 16 september 2013 21:38 schreef delano.888 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)j-washington-dc.html
GTA gaat hier ZO de schuld van krijgen..![]()
Misschien iets voor jou.quote:“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper![]()
Run while you can.quote:Op maandag 16 september 2013 21:39 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ziet er gaaf uit, maaar.
De Graphics van GTA IV zijn beter![]()
Nog lang nietquote:Op maandag 16 september 2013 21:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wat doe jij hier? heb je m al uitgespeeld of zoKwam even kijken hoe het met jullie arme sloebers gaat.
![]()
Maar dat gaan de hopeloze moeders wel zeggen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:40 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoezo? GTA heeft hier niet eens iets mee te maken.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Je hebt schijt voor je medemens.quote:Op maandag 16 september 2013 21:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik begin toch moe te worden, dadelijk val ik in slaap XD Naja, ga ik wel morgenvroeg.![]()
Hahahahaha had je een lange reply getypt? Ik hoop t hard!quote:
Beter schijt, dan kots.quote:Op maandag 16 september 2013 21:41 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Je hebt schijt voor je medemens.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Nee.quote:Op maandag 16 september 2013 21:41 schreef sjonnie1990 het volgende:
Is er nog een nachtrelease ergens?![]()
Zeker! Maar heb bij bol een bestelling staan. Daar heb ik trouwens nog een vraag over.....quote:Op maandag 16 september 2013 21:40 schreef GeenInspiratie. het volgende:
2 uur en 20 minuten.
[..]
Ik dacht dat je tosti's ging maken voor alle bro's in Tiel.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Nee, alles is uitverkochtquote:Op maandag 16 september 2013 21:41 schreef sjonnie1990 het volgende:
Is er nog een nachtrelease ergens?![]()
![]()
ga jij naar een nachtrelease?quote:Op maandag 16 september 2013 21:41 schreef Ivo1986 het volgende:
De PSN download van GTA V is wel gewoon te spelen.![]()
Staan daar meer Bosschenaren op?quote:Op maandag 16 september 2013 21:38 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Hij komt op de Midnight Release Bro's lijst. Dat is al goed genoeg![]()
Nee allemaal gecancelled ivm de vrees voor G'z en melone's.quote:Op maandag 16 september 2013 21:41 schreef sjonnie1990 het volgende:
Is er nog een nachtrelease ergens?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Stel eens, heb er nog geen over gehoord vandaag!quote:Op maandag 16 september 2013 21:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeker! Maar heb bij bol een bestelling staan. Daar heb ik trouwens nog een vraag over.....![]()
als het fucking druk is bij zo'n nachtopening bij de mediamarkt, is de voorraad dan ook zo uitverkocht?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
bol.com schiet niet echt op met verzenden he? Dat word woensdag!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Dat zou zo genaaid zijn, ben ik aan de beurt zeggen ze... sorry alles is uitverkocht.quote:
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Die kans zit er best inquote:Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef delano.888 het volgende:
bol.com schiet niet echt op met verzenden he? Dat word woensdag!RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee, ik quote je en zette erbij ''held''quote:Op maandag 16 september 2013 21:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hahahahaha had je een lange reply getypt? Ik hoop t hard!
Maar dat ben je nu niet meer, een zak stront, dat ben je.
![]()
Die kans is redelijk aanwezig ja als je niet hebt ge pre-ordered.quote:Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dat zou zo genaaid zijn, ben ik aan de beurt zeggen ze... sorry alles is uitverkocht.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Hoe lang staat je pre-order al?quote:Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef delano.888 het volgende:
bol.com schiet niet echt op met verzenden he? Dat word woensdag!![]()
Jaa, zal je net zien, dan heb je wel heel veel pechquote:Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dat zou zo genaaid zijn, ben ik aan de beurt zeggen ze... sorry alles is uitverkocht.![]()
Staan ze bekend om, niet halen vn release datums..quote:Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef delano.888 het volgende:
bol.com schiet niet echt op met verzenden he? Dat word woensdag!![]()
Hij staat nog op "wordt verwerkt". Beter annuleren denk?!quote:Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Stel eens, heb er nog geen over gehoord vandaag!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Een jaar ofzo, bij gamemaniaquote:Op maandag 16 september 2013 21:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoe lang staat je pre-order al?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Thought so.. sheibequote:Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef Giester het volgende:
[..]
Nee allemaal gecancelled ivm de vrees voor G'z en melone's.MentionedDCMJ![]()
doet me denken aan een amerikaans comedy scenarioquote:Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dat zou zo genaaid zijn, ben ik aan de beurt zeggen ze... sorry alles is uitverkocht.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Mensen die het niet doorhebben als ik troll![]()
Geachte klant. Helaas is door het overweldigende succes van Grand Theft Auto 5 de standaard editie al voor release helemaal uitverkocht. Iedereen die Grand Theft Auto 5 VOOR 14-09-2013 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op dag van release. Wij verwachten een nieuwe levering in de eerste week van oktober. Reserveer nu alvast een exemplaar!![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 21:44 schreef delano.888 het volgende:
Mensen die het niet doorhebben als ik troll![]()
![]()
![]()
SAVE ME BROOTHER. RRRUUUNNNquote:“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper![]()
"Ik zoek Dual Layer schijfjes. Ze zijn op en ik moet GTA V toch ergens op branden."quote:Op maandag 16 september 2013 21:43 schreef Trebo het volgende:
Ik ga vannacht alleen wat lege cd's halen in de MM![]()
Ik ga naar de HH, west jeweet. Of anders nog snel naar die stadje!quote:
Gamemania heeft haat voor mensen die na 18 augustus hebben besteld. En jij?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Met de altijd objectieve Kale Bquote:Op maandag 16 september 2013 21:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Gamekings.tv .. Leuk om die review te zienRED ONS HENNIEGOD![]()
Gamekings special op MTV, 22.30quote:Op maandag 16 september 2013 21:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Gamekings.tv .. Leuk om die review te zien![]()
Eindelijk ophelderingquote:Op maandag 16 september 2013 21:44 schreef Snoepje5 het volgende:
Geachte klant. Helaas is door het overweldigende succes van Grand Theft Auto 5 de standaard editie al voor release helemaal uitverkocht. Iedereen die Grand Theft Auto 5 VOOR 14-09-2013 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op dag van release. Wij verwachten een nieuwe levering in de eerste week van oktober. Reserveer nu alvast een exemplaar!They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Maar inderdaad, de graphics zijn wel teleurstellend. Zal op de PC-versie wel anders zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 21:44 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
SAVE ME BROOTHER. RRRUUUNNN![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 16 september 2013 21:45 schreef RingBewoner het volgende:
Nog een bericht van coolblue.......![]()
![]()
FlilkkersRED ONS HENNIEGOD![]()
Was al bekendquote:Op maandag 16 september 2013 21:44 schreef Snoepje5 het volgende:
Geachte klant. Helaas is door het overweldigende succes van Grand Theft Auto 5 de standaard editie al voor release helemaal uitverkocht. Iedereen die Grand Theft Auto 5 VOOR 14-09-2013 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op dag van release. Wij verwachten een nieuwe levering in de eerste week van oktober. Reserveer nu alvast een exemplaar!Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
?quote:Op maandag 16 september 2013 21:45 schreef RingBewoner het volgende:
Nog een bericht van coolblue.......![]()
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Zie het al voor me.
Zomenteen komt deze boy eindelijk thuis met die game.
Installeren.. 99%.. error.. disc not readable...
Ik word crazy dan.![]()
Waarom snappen wij elkaar zo goed met dit themaquote:Op maandag 16 september 2013 21:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Maar inderdaad, de graphics zijn wel teleurstellend. Zal op de PC-versie wel anders zijn.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper![]()
Snoop dogg en marco borsato doen de nachtrelease in Mokum. Confirmed by rockstar.
DOE MAI DIE MAIMentionedDCMJ![]()
Inderdaad, had al mega zin in de game maar na deze review nog meer, aanrader!quote:Op maandag 16 september 2013 21:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Gamekings.tv .. Leuk om die review te zien![]()
hoe is het leven?quote:“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper![]()
gelukkig welquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Don't jinx it!quote:Op maandag 16 september 2013 21:45 schreef SoldMayor het volgende:
Zie het al voor me.
Ik word crazy dan."Thats how we roll in the Shire!"![]()
er staat ook SC in de TTquote:“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 21:45 schreef SoldMayor het volgende:
Zie het al voor me.
Ik word crazy dan.![]()
![]()
Oh man dan flip ik hem. Boeit me geen kut of de buurt wakker word, iedereen moet weten hoe ik hem flip.
ff dutje doen, wekker op 23:30All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Ik heb voor de zekerheid m'n ps3 nog even op updates gechecked. Zal je zien, kom je vanacht thuis, moet ie eerst updaten. 30 minuten lang.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Omdat PC.quote:Op maandag 16 september 2013 21:45 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Waarom snappen wij elkaar zo goed met dit thema
Maar daar kun je hier weinig mee.
Nu deze versie uit is, wil ik dus wel even heel gauw een aankondiging van Rockstar.![]()
![]()
Deze man is voorbereid. Hij snaptquote:Op maandag 16 september 2013 21:47 schreef exile79 het volgende:
Ik heb voor de zekerheid m'n ps3 nog even op updates gechecked. Zal je zien, kom je vanacht thuis, moet ie eerst updaten. 30 minuten lang.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
IPad heeft het zwaar hier.quote:Op maandag 16 september 2013 21:47 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
zo dit is op een laptop veel makkelijker te volgenThey always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
ik wacht tot morge
di 17 sep 2013
16:30-18:30
_o_
dan ben je pas diehard als je hem vannacht haalt lolHaha gay!![]()
En?quote:Op maandag 16 september 2013 21:47 schreef exile79 het volgende:
Ik heb voor de zekerheid m'n ps3 nog even op updates gechecked. Zal je zien, kom je vanacht thuis, moet ie eerst updaten. 30 minuten lang.![]()
Topic #200?!quote:Op maandag 16 september 2013 21:47 schreef J03llV het volgende:
Ik had vanmiddag #200 als doel gesteld maarja..![]()
Hier ook, controller opgeladen, ruimte op de PS3 vrijgemaakt, alles staat klaarquote:Op maandag 16 september 2013 21:47 schreef exile79 het volgende:
Ik heb voor de zekerheid m'n ps3 nog even op updates gechecked. Zal je zien, kom je vanacht thuis, moet ie eerst updaten. 30 minuten lang..
![]()
no ik heb gelukkig ook nog een meelevende vader die me wakker maaktquote:
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Anders ga ik gewoon een petitie schrijven als bij The Divisionquote:Op maandag 16 september 2013 21:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Omdat PC.
Maar daar kun je hier weinig mee.
Nu deze versie uit is, wil ik dus wel even heel gauw een aankondiging van Rockstar.
die nu ook voor PC komt
-Don Draper![]()
Dat zegt hij ja, maar hij haalt jouw game op en gaat gamen terwijl jij slaapt.quote:Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef JessedeK het volgende:
[..]
no ik heb gelukkig ook nog een meelevende vader die me wakker maakt"Thats how we roll in the Shire!"![]()
haha, ik zat net op mijn mobiel, dat is indd niet te doen man!quote:
( ja ik zát er ook daadwerkelijk op, cool heeven voor alle rotjongens die grappig denken te zijn
))
![]()
EnEnnn, weer terug!quote:Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef SchavuitPiet het volgende:
Omg.
Saturn doet ook de deuren open vannacht, daar kom ik net vandaan godverdomme![]()
http://www.change.org/en-(...)-release-gta-v-on-pcquote:Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Anders ga ik gewoon een petitie schrijven als bij The Division
die nu ook voor PC komt![]()
Die trailer heb ik drie keer achter elkaar bekeken. Angstig dik.quote:Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Anders ga ik gewoon een petitie schrijven als bij The Division
die nu ook voor PC komtThey always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Dat gevoel als je de het spel voor de eerste keer start. Ben jaloers dat jullie dat nog mogen ervaren
Serieus, dit topic was af en toe nog toffer dan het spel eerder kunnen spelen.![]()
Nog ergens een free roaming stream? Die link uit de OP heeft er geen meer.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
of je robbed nu gewoon de joint, en dan denkt iedereen dat je net doet alsóf je Grove Street nadoet, maar stiekem peer je 'm met 100000 GTA games![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 21:49 schreef SoldMayor het volgende:
Dit is deze topic. De echt G's.
[ afbeelding ]
Moderator DIG
Heb hem al Gepreorderd vorige week, dus krijg hem morgen tussen 4 en 6 avonds..
Nog ff wachten dus, ik wil wel filmpjes zien op dit topic !Haha gay!![]()
Tipje: als je 'm nog morgen wilt hebben, voor 22u besteld bij wehkamp is morgen in huis volgens de twitter.![]()
Je hebt echt grote winst als je dat overvalt, reken op 5,000quote:Op maandag 16 september 2013 21:50 schreef PowerPants het volgende:
met een bivakmuts op komen dagen en doen alsof je een GTA cosplayer bent en alle copies meenemenHaha gay!![]()
Wecampquote:Op maandag 16 september 2013 21:51 schreef Snoepje5 het volgende:
Tipje: als je 'm nog morgen wilt hebben, voor 22u besteld bij wehkamp is morgen in huis volgens de twitter.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Mensen I ben van plan ook naar de midnight release hier in almere te gaan
maar kheb niet gepreoorderd dus hoelaat moet ik daar staan om een kans te maken
kwil niet om half 11 al in de kou te staan![]()
daar is de game dan ook niet voorquote:Op maandag 16 september 2013 21:50 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wtf in die stripclub vingeren die chicks zich nog net niet. Leuk voor 8jarigen die dit spelen![]()
Hangt er vanaf welke vestiging je overvaltquote:Op maandag 16 september 2013 21:51 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Je hebt echt grote winst als je dat overvalt, reken op 5,000![]()
![]()
pre orders hebben voorrang dus zou wel vroeg in de rij staanquote:Op maandag 16 september 2013 21:51 schreef Dutchterror1 het volgende:
kwart voor 11.quote:Op maandag 16 september 2013 21:51 schreef Dutchterror1 het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 21:50 schreef PowerPants het volgende:
met een bivakmuts op komen dagen en doen alsof je een GTA cosplayer bent en alle copies meenemenquote:Op maandag 16 september 2013 21:50 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
of je robbed nu gewoon de joint, en dan denkt iedereen dat je net doet alsóf je Grove Street nadoet, maar stiekem peer je 'm met 100000 GTA games;')
komt goed!
oh haha, precies op dezeflde tijd, alleen ik was iets eerderD:![]()
Daar ben je nu al te laat voor denk ikquote:Op maandag 16 september 2013 21:51 schreef Dutchterror1 het volgende:
ht release hier in almere te gaan
ligt eraan hoe laat je postbode bezorgt. jij zal zeker nooit post krijgenquote:Op maandag 16 september 2013 21:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
krijg je hem van bol.com rond 1 uur in de middag?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
feunen=?quote:Op maandag 16 september 2013 21:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jij zit al te feunen sinds vrijdagavond
taalbarrière hiero haha![]()
Feunenquote:Op maandag 16 september 2013 21:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jij zit al te feunen sinds vrijdagavond
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Iets met warme lucht en harenquote:Op maandag 16 september 2013 21:53 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
feunen=?
taalbarrière hiero hahaDit is gewoon raar :l![]()
wij krijgen wel vaak post redelijk vroeg en wat bedoel je met dat laastequote:Op maandag 16 september 2013 21:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ligt eraan hoe laat je postbode bezorgt. jij zal zeker nooit post krijgen![]()
Je haar drogen enzoquote:Op maandag 16 september 2013 21:53 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
feunen=?
taalbarrière hiero haha![]()
Elke vestiging heeft echt wel genoeg GTA 5 op voorraad hoor, ook voor morgen alvastquote:Op maandag 16 september 2013 21:52 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke vestiging je overvaltHaha gay!![]()
Gast ik zit hier al sinds 7 uur, staan al een stuk of 300 man hier. De echte massa komt om half 11.quote:Op maandag 16 september 2013 21:51 schreef Dutchterror1 het volgende:
kwil niet om half 11 al in de kou te staanISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Ik ook.quote:Op maandag 16 september 2013 21:53 schreef Ironisch het volgende:
ik kan morgen vanaf 4 uur pas spelen #prayformeHaha gay!![]()
Ik haal hem morgen wel bij de Media Markt, je gaat me niet wijsmaken dat morgen rond 17:00 uur alle 2.000 exemplaren weg zijn
En anders kan ik nog naar de Makro.![]()
ik pas rond 7 uur in de avondquote:Op maandag 16 september 2013 21:53 schreef Ironisch het volgende:
ik kan morgen vanaf 4 uur pas spelen #prayforme
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2013 21:55:58 ]![]()
dat je nooit post krijgt omdat je geen vrienden hebt. neem t met een korreltje zout (zoals alles op fok)quote:Op maandag 16 september 2013 21:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wij krijgen wel vaak post redelijk vroeg en wat bedoel je met dat laasteGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Heb ze een tweet gestuurd.quote:Op maandag 16 september 2013 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We moeten maar een heist op Coolblue doenUI Made bij VanilleKwark.![]()
Besteld? Word bezorgt?quote:Op maandag 16 september 2013 21:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ik pas rond een uur 7 in de avondHaha gay!![]()
Dan heb ik de game al uitgespeeldquote:Op maandag 16 september 2013 21:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ik pas rond een uur 7 in de avond![]()
![]()
![]()
Ik rond 8 uurquote:Op maandag 16 september 2013 21:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ik pas rond een uur 7 in de avond![]()
![]()
Zi9t jij serieus al sinds 7 uur voor een winkel?quote:Op maandag 16 september 2013 21:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Gast ik zit hier al sinds 7 uur, staan al een stuk of 300 man hier. De echte massa komt om half 11.![]()
oh ja ik verwachten niet zulke opmerkingen van gamers, die zijn meestal aardigquote:Op maandag 16 september 2013 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dat je nooit post krijgt omdat je geen vrienden hebt. neem t met een korreltje zout (zoals alles op fok)![]()
Ga je serieus de hele nacht spelen?quote:Op maandag 16 september 2013 21:54 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dan heb ik de game al uitgespeeld
blablablabla![]()
Post met vrienden associërenquote:Op maandag 16 september 2013 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dat je nooit post krijgt omdat je geen vrienden hebt. neem t met een korreltje zout (zoals alles op fok)
Dit is gewoon raar :l![]()
WOW denk dat ik dan gewoon morgen 9 uur me nest uit komt en ga kijkenquote:Op maandag 16 september 2013 21:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Gast ik zit hier al sinds 7 uur, staan al een stuk of 300 man hier. De echte massa komt om half 11.
om het nog verkijgbaar is genoeg winkels hier in almere dus hoop het![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 21:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zi9t jij serieus al sinds 7 uur voor een winkel?Come on dude....geloof je het zelf?
Word bezorgd tussen 14:30 en 16:30.quote:
Ik ben rond 16:00 thuis van het werk, en daarna ga ik sporten![]()
![]()
Nee man, ik haal de game alleen, ik begin morgen wel, moet morgen helaas gewoon naar school!quote:Op maandag 16 september 2013 21:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je serieus de hele nacht spelen?![]()
Nog twee uurtjes en dan mag jij broer.quote:Op maandag 16 september 2013 21:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jij zit al te feunen sinds vrijdagavondIf not now, then when.![]()
Kom uit de graafse mattie, ik knal 'm naar die stadje.quote:Op maandag 16 september 2013 21:44 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik ga naar de HH, west jeweet. Of anders nog snel naar die stadje!
Gamemania heeft haat voor mensen die na 18 augustus hebben besteld. En jij?![]()
Ik heb hier vrij voor genomen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je serieus de hele nacht spelen?
Haha gay!![]()
Haha je brengt hem strak neef!quote:Op maandag 16 september 2013 21:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]Come on dude....geloof je het zelf?
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Wat zijn jullie verwachtingen van de nachtopening? Zouden er mega rijen staan? Of kan je gewoon om kwart voor twaalf aan komen kakken.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Morgenvroeg als ik mijn CE oppik moet ik nog 20 minuten terug rijden over een 80 weg waar je makkelijk 120 kan rijden zonder problemen..
Fuck, ik zie de boete's al op de deurmat vallen..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Hier staat hij nog op 'wordt verwerkt'quote:
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dan stop je hem in je broek en ga je ermee slapen?quote:Op maandag 16 september 2013 21:55 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nee man, ik haal de game alleen, ik begin morgen wel, moet morgen helaas gewoon naar school!
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
LIcht eraan, waar ga je?quote:Op maandag 16 september 2013 21:56 schreef exile79 het volgende:
Wat zijn jullie verwachtingen van de nachtopening? Zouden er mega rijen staan? Of kan je gewoon om kwart voor twaalf aan komen kakken.![]()
Aight de Graafse! De goeie of de slechte kant broer?quote:Op maandag 16 september 2013 21:55 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Kom uit de graafse mattie, ik knal 'm naar die stadje."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Zijn er nog streams?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gewoon raar :l![]()
Helemaal niet, lees eens goed.quote:Op maandag 16 september 2013 21:56 schreef Vinnow het volgende:
Bol.com heeft voor 23.00 besteld, morgen in huis bij GTA![]()
En dan kom je thuis en is er weer ingebrokenquote:Op maandag 16 september 2013 21:56 schreef delano.888 het volgende:
Morgenvroeg als ik mijn CE oppik moet ik nog 20 minuten terug rijden over een 80 weg waar je makkelijk 120 kan rijden zonder problemen..
Fuck, ik zie de boete's al op de deurmat vallen..![]()
![]()
![]()
Groen voedselquote:Op maandag 16 september 2013 21:56 schreef PowerPants het volgende:
Ga ook helemaal los vannacht. heb genoeg food ingeslagen.
Haha gay!![]()
Deventerquote:Op maandag 16 september 2013 21:56 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
LIcht eraan, waar ga je?geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 21:55 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Ik heb hier vrij voor genomen.Geniaal of krankzinnig hou het maar bij een combi.
blablablabla![]()
Ze hebben een halfuur geleden ergens op gereageerd. Ze claimen tot 23.59 te reageren binnen een halfuur op vragen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik wacht met smart wat ze te zeggen hebbenUI Made bij VanilleKwark.![]()
Defuck? Volg jij mijn hele leven ofzo?quote:Op maandag 16 september 2013 21:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En dan kom je thuis en is er weer ingebroken
Waaorm bel je niet gewoon?quote:Op maandag 16 september 2013 21:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ze hebben een halfuur geleden ergens op gereageerd. Ze claimen tot 23.59 te reageren binnen een halfuur op vragen.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 21:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Defuck? Volg jij mijn hele leven ofzo?Heeft ie geleerd van de overige GTA-delen.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Zou wel matig zijn als ze nu allemaal naar huis zijnquote:Op maandag 16 september 2013 21:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ze hebben een halfuur geleden ergens op gereageerd. Ze claimen tot 23.59 te reageren binnen een halfuur op vragen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nope.quote:Op maandag 16 september 2013 21:56 schreef Vinnow het volgende:
Bol.com heeft voor 23.00 besteld, morgen in huis bij GTAKleine lettertjesquote:BELANGRIJKE GTA V INFORMATIE!
Geachte klant. Helaas is door het overweldigende succes van Grand Theft Auto 5 de standaard editie al voor release helemaal uitverkocht. Iedereen die Grand Theft Auto 5 VOOR 14-09-2013 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op dag van release. Wij verwachten een nieuwe levering in de eerste week van oktober. Reserveer nu alvast een exemplaar!
blablablabla![]()
21:58quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hier ook.quote:Op maandag 16 september 2013 21:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hier staat hij nog op 'wordt verwerkt'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IK HEB 'M![]()
![]()
![]()
![]()
Is wel al uitverkocht bij de plaatselijke Bart Smit omdat ze maar 20 spellen binnenkregen
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
Ik heb gewoon een stalkert..quote:Op maandag 16 september 2013 21:58 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik herinner mij dat topic nogOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Geen zin in. Telefoon zal wel roodgloeiend staan met 45334 wachtenden voor mij.quote:UI Made bij VanilleKwark.![]()
10quote:Op maandag 16 september 2013 21:58 schreef GeenInspiratie. het volgende:
We zitten alweer op pagina 9![]()
![]()
Nee 5quote:Op maandag 16 september 2013 21:58 schreef GeenInspiratie. het volgende:
We zitten alweer op pagina 9Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
OMG DOE PICCA VAN BON KUNNEN WIJ HEM OOK NU HALEN XD XDquote:Op maandag 16 september 2013 21:58 schreef BesottedOrb het volgende:
IK HEB 'M![]()
![]()
![]()
![]()
Is wel al uitverkocht bij de plaatselijke Bart Smit omdat ze maar 20 spellen binnenkregen![]()
Woon je in een dorp met 500 inwoners ofzoquote:Op maandag 16 september 2013 21:58 schreef BesottedOrb het volgende:
IK HEB 'M![]()
![]()
![]()
![]()
Is wel al uitverkocht bij de plaatselijke Bart Smit omdat ze maar 20 spellen binnenkregen?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 21:58 schreef GeenInspiratie. het volgende:
We zitten alweer op pagina 9Pagina 1.quote:Tics van je petten.![]()
zet die neer als eerste post van pag. 10quote:Op maandag 16 september 2013 21:58 schreef GeenInspiratie. het volgende:
We zitten alweer op pagina 9
Moderator DIG
Chevy, zet deze bro er ook even bij.quote:Op maandag 16 september 2013 21:52 schreef Gezicht het volgende:
Waarom sta ik niet bij de midnightrelease bro's?![]()
Mensen met 25ppp dat is zoooo 1999
Hard!quote:Op maandag 16 september 2013 21:59 schreef exile79 het volgende:
Jullie ook zo'n sinterklaas gevoel van vroeger?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Nee maar ze kregen er niet meer binnenquote:Op maandag 16 september 2013 21:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Woon je in een dorp met 500 inwoners ofzo?
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
Bij mij staat er nog 'verzending op verschijningsdatum'. Wat stond er bij jou hiervoor? Zou wel kansloos zijn als ze hem inderdaad morgen verzenden, aangezien hij nu uitverkocht is en vorige week dus nog niet. Moet dus gewoon morgen binnenkomen gvd.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Tja klantjes trekken he.quote:Op maandag 16 september 2013 21:59 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Zag ze wat later pas, dat ze dat niet weg halen is me ook een raadsel dan
Je hebt vast debielen die dat niet lezen en gewoon bestellen.
blablablabla![]()
Niet haten op kleine dorpen bitte!quote:Op maandag 16 september 2013 21:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Woon je in een dorp met 500 inwoners ofzo?
![]()
![]()
Dat dus.quote:Op maandag 16 september 2013 22:00 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Niet haten op kleine dorpen bitte!![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hier ook.Ok, zal wel goed komen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
game mania deventer verwacht 600-700 man had ik vanmiddag gevraagd :pquote:All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Bij mij hetzelfde, neem aan een fotoshop, Bol stuurt altijd pas snachts een verzendmailtjequote:Op maandag 16 september 2013 22:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Bij mij staat er nog 'verzending op verschijningsdatum'. Wat stond er bij jou hiervoor? Zou wel kansloos zijn als ze hem inderdaad morgen verzenden, aangezien hij nu uitverkocht is en vorige week dus nog niet. Moet dus gewoon morgen binnenkomen gvd.![]()
quote:
Moderator DIG
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHquote:He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
niks vergeleken met wat bol ongeveer heeft verkochtquote:Op maandag 16 september 2013 22:00 schreef JessedeK het volgende:
[..]
game mania deventer verwacht 600-700 man had ik vanmiddag gevraagd :p![]()
Wut?? Dan mag ik wel eens op m'n fietsje stappen...quote:Op maandag 16 september 2013 22:00 schreef JessedeK het volgende:
[..]
game mania deventer verwacht 600-700 man had ik vanmiddag gevraagd :pgeregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Dit is wat overdrevenquote:Op maandag 16 september 2013 22:01 schreef Ironisch het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH![]()
Volgens mij is die sok al vaker gebruikt
quote:Je vraag is verwijderd door het moderatieteam
Beste gast,
Om de kwaliteit van GoeieVraag te waarborgen hebben we een aantal richtlijnen. Jouw vraag, "Kan je ruften in Grand theft auto 5?" viel daarbuiten en is verwijderd door het moderatieteam.
Het moderatieteam heeft de volgende uitleg gegeven: GoeieVraag is er voor 'kennisvermeerderende' vragen. Dat zijn vragen naar controleerbare feiten, waarmee je je algemene ontwikkeling vergroot. Adviesvragen mogen ook, maar alleen als de situatie voldoende omschreven wordt en de antwoorden ook voor anderen aan interessante informatie kunnen helpen. Jouw vraag moesten we daarom helaas verwijderen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 22:02 schreef delano.888 het volgende:
Volgens mij is die sok al vaker gebruikt![]()
![]()
Koning Yayo zegt hij is fantastisch
Nu is de hype helemaal compleet godverdommetwitter:Faberyayo twitterde op maandag 16-09-2013 om 21:50:25GTA V is fantastisch, mensjes. reageer retweet
![]()
nee deventer is ook geen wereldstad...quote:Op maandag 16 september 2013 22:01 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
niks vergeleken met wat bol ongeveer heeft verkochtAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Als ik hem will hebben zonder reservering by bartsmit almere hoelat zal ik ongeveer gaan
of heeft het geen zin kwil niet een uur wachten![]()
Ik zou zo'n 2 uur terug gaan danquote:Op maandag 16 september 2013 22:02 schreef Dutchterror1 het volgende:
Als ik hem will hebben zonder reservering by bartsmit almere hoelat zal ik ongeveer gaan
of heeft het geen zin kwil niet een uur wachtenDit is gewoon raar :l![]()
hep jij nooit gehoort van leeztekonsquote:Op maandag 16 september 2013 22:02 schreef Dutchterror1 het volgende:
of heeft het geen zin kwil niet een uur wachten"Thats how we roll in the Shire!"![]()
half uurtje kwartiertje voordat ie open gaat ?quote:Op maandag 16 september 2013 22:02 schreef Dutchterror1 het volgende:
Noord, vlakbij FCDB, je weet.quote:Op maandag 16 september 2013 21:56 schreef Giester het volgende:
[..]
Aight de Graafse! De goeie of de slechte kant broer?![]()
ik ga er om 12 uur heen, winkel is tot 2 uur openquote:Op maandag 16 september 2013 22:01 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wut?? Dan mag ik wel eens op m'n fietsje stappen...All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Als je nu gaat hoef je geen uur te wachten.quote:Op maandag 16 september 2013 22:02 schreef Dutchterror1 het volgende:
fiets of rij er even lagns dan, dn weet je het! gewoon in de auto blijvenzitten of met de auto voor de deur parkeren! haha harde bas aan en rustig wachten op die deuren! hahaha![]()
Krijg de kriebels!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gewoon even via de website registrerequote:Op maandag 16 september 2013 22:04 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja eerst dat al, en nu deze ellende:
[ afbeelding ]Tics van je petten.![]()
Ik ook.quote:Op maandag 16 september 2013 22:04 schreef PowerPants het volgende:
zelfs met een pre order ben ik nerveus.![]()
Support bra!quote:Op maandag 16 september 2013 22:04 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik kan het niet meer houden G's..."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Heb ik gedaan, maar ik moet nog steeds inloggen in die app en dat wil dus nietquote:Op maandag 16 september 2013 22:04 schreef nattermann het volgende:
[..]
Gewoon even via de website registrere![]()
![]()
Tijddodend ftwquote:Op maandag 16 september 2013 22:04 schreef SchavuitPiet het volgende:
Vergeet ik helemaal
Breaking Bad S05E14 HDTV x264-ASAP[ettv]
DOOR ALLE COMOTIE !!![]()
Ik moet hem ook nog kijkenquote:Op maandag 16 september 2013 22:04 schreef SchavuitPiet het volgende:
Vergeet ik helemaal
![]()
Laat ik vast even mijn social club wachtwoord gaan resetten..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Top aflevering weerquote:Op maandag 16 september 2013 22:04 schreef SchavuitPiet het volgende:
Vergeet ik helemaal
![]()
![]()
Ik had eerst nog even naar de Heks gewild, maar de xbox van m'n maat deed het niet. Was hij zojuist in lichte stress uit elkaar en in elkaar aan het schroeven. Hopen dat het stof op de lens was.quote:Op maandag 16 september 2013 22:03 schreef JessedeK het volgende:
[..]
ik ga er om 12 uur heen, winkel is tot 2 uur opengeregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Gruwelijk goede aflevering!!!quote:Op maandag 16 september 2013 22:04 schreef SchavuitPiet het volgende:
Vergeet ik helemaal
DOOR ALLE COMOTIE !!UI Made bij VanilleKwark.![]()
i know dat feel Gquote:Op maandag 16 september 2013 22:04 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik kan het niet meer houden G's...All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: