quote:Op maandag 16 september 2013 21:45 schreef SoldMayor het volgende:
Zie het al voor me.
Zomenteen komt deze boy eindelijk thuis met die game.
Installeren.. 99%.. error.. disc not readable...
Ik word crazy dan.
Omdat PC.quote:Op maandag 16 september 2013 21:45 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Waarom snappen wij elkaar zo goed met dit thema
Deze man is voorbereid. Hij snaptquote:Op maandag 16 september 2013 21:47 schreef exile79 het volgende:
Ik heb voor de zekerheid m'n ps3 nog even op updates gechecked. Zal je zien, kom je vanacht thuis, moet ie eerst updaten. 30 minuten lang.
IPad heeft het zwaar hier.quote:Op maandag 16 september 2013 21:47 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
zo dit is op een laptop veel makkelijker te volgen
En?quote:Op maandag 16 september 2013 21:47 schreef exile79 het volgende:
Ik heb voor de zekerheid m'n ps3 nog even op updates gechecked. Zal je zien, kom je vanacht thuis, moet ie eerst updaten. 30 minuten lang.
Topic #200?!quote:Op maandag 16 september 2013 21:47 schreef J03llV het volgende:
Ik had vanmiddag #200 als doel gesteld maarja..
Hier ook, controller opgeladen, ruimte op de PS3 vrijgemaakt, alles staat klaarquote:Op maandag 16 september 2013 21:47 schreef exile79 het volgende:
no ik heb gelukkig ook nog een meelevende vader die me wakker maaktquote:
Anders ga ik gewoon een petitie schrijven als bij The Divisionquote:Op maandag 16 september 2013 21:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Omdat PC.
Maar daar kun je hier weinig mee.
Nu deze versie uit is, wil ik dus wel even heel gauw een aankondiging van Rockstar.
Dat zegt hij ja, maar hij haalt jouw game op en gaat gamen terwijl jij slaapt.quote:Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef JessedeK het volgende:
[..]
no ik heb gelukkig ook nog een meelevende vader die me wakker maakt
haha, ik zat net op mijn mobiel, dat is indd niet te doen man!quote:
Ennn, weer terug!quote:Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef SchavuitPiet het volgende:
Omg.
Saturn doet ook de deuren open vannacht, daar kom ik net vandaan godverdomme
http://www.change.org/en-(...)-release-gta-v-on-pcquote:Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Anders ga ik gewoon een petitie schrijven als bij The Division
die nu ook voor PC komt
Die trailer heb ik drie keer achter elkaar bekeken. Angstig dik.quote:Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Anders ga ik gewoon een petitie schrijven als bij The Division
die nu ook voor PC komt
quote:Op maandag 16 september 2013 21:49 schreef SoldMayor het volgende:
Dit is deze topic. De echt G's.
[ afbeelding ]
Je hebt echt grote winst als je dat overvalt, reken op 5,000quote:Op maandag 16 september 2013 21:50 schreef PowerPants het volgende:
met een bivakmuts op komen dagen en doen alsof je een GTA cosplayer bent en alle copies meenemen
Wecampquote:Op maandag 16 september 2013 21:51 schreef Snoepje5 het volgende:
Tipje: als je 'm nog morgen wilt hebben, voor 22u besteld bij wehkamp is morgen in huis volgens de twitter.
daar is de game dan ook niet voorquote:Op maandag 16 september 2013 21:50 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wtf in die stripclub vingeren die chicks zich nog net niet. Leuk voor 8jarigen die dit spelen
Hangt er vanaf welke vestiging je overvaltquote:Op maandag 16 september 2013 21:51 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Je hebt echt grote winst als je dat overvalt, reken op 5,000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |