SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
Goed topic, lekker kort.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Lol ned1 praat idd over GTA
yvonne, als we zo door zouden gaan met G zeggenquote:Op maandag 16 september 2013 18:08 schreef Gummiebeer het volgende:
Wie zei ook alweer dat topic nummer 100 niet gehaald zou worden voor de release?![]()
wat zeggen ze?quote:Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 18:08 schreef Morgen- het volgende:
[..]
yvonne, als we zo door zouden gaan met G zeggen![]()
![]()
Niks, het is eigenlijk nieuws over een schietpartij in VS, maar het verhaal was erg GTA-achtigquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 18:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niks, het is eigenlijk nieuws over een schietpartij in VS, maar het verhaal was erg GTA-achtig![]()
![]()
![]()
Toch mooi dat de media zich ook over GTA rolt. Dit hoor je niet tijdens de launch van BF4 (of een andere niet nader te noemen shooterquote:)
![]()
Ik ben bang dat ik tussen autisten ga lopen als ik de game vannacht ophaal
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Wees niet bang, dat is een feit. Hoef je niet over te twijfelenquote:Op maandag 16 september 2013 18:13 schreef gers het volgende:
Deze al gezien?
Tussen de hype door alvast even iets om in de gaten te houden:
http://www.geek.com/games(...)on-xbox-360-1570811/Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Pre order Bol.quote:Op maandag 16 september 2013 18:13 schreef WeCanDoIt het volgende:
Zie je dat goed staan bij mycom?
Bij mij stond er morgen bezorgd.
Niet dat ik hem dalijk 8okt krijg
Met de post, en die komt rond 11 uur![]()
![]()
Ga je in je eentje?quote:Op maandag 16 september 2013 18:13 schreef gers het volgende:
Ik ben bang dat ik tussen autisten ga lopen als ik de game vannacht ophaalYoung bloods everywhere....![]()
Ik kom na de gamekings special om 00:20 aankakken, Ik denk dat het gros van de mensen dan wel weg is.![]()
Ik ookquote:Op maandag 16 september 2013 18:13 schreef gers het volgende:
Flesje bier![]()
Uitverkocht en heb al gepreodert.quote:Op maandag 16 september 2013 18:14 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Pre order Bol.
Met de post, en die komt rond 11 uur
En heb toch pas om 17:00 tijd om te spelen..![]()
Ja maar ik ga eerst naar de kroegquote:
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Alleen het winkelpersoon is normaal volk dan.quote:Op maandag 16 september 2013 18:13 schreef gers het volgende:
Ik ben bang dat ik tussen autisten ga lopen als ik de game vannacht ophaal![]()
Uitverkocht iddquote:Op maandag 16 september 2013 18:15 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Uitverkocht en heb al gepreodert.
En heb toch pas om 17:00 tijd om te spelen..![]()
Heb m in Augustus besteld dus zeker van uitlevering![]()
![]()
quote:Rockstar komt met GTA V app
Chop trainen op je iPhone
Rockstar heeft een app onthuld genaamd iFruit. Deze app werkt samen met GTA V en is gratis te downloaden voor de iPhone. Een versie voor Android is vooralsnog nergens te bekennen.
Via iFruit kan je het laatste nieuws over GTA V en de Rockstar Games Social Club lezen. Toch zullen de meeste gamers de app downloaden vanwege de link met de game. Zo kan je via je telefoon een auto in elkaar sleutelen, net zoals dit in de game kan. De volgende keer dat je GTA V opstart, zal jouw volledig gepimpte vierwieler in je garage staan. Ook is het mogelijk om Chop via de app te trainen. Dit is de hond van Franklin's vriend Lamar, die je af en toe vergezelt tijdens een missie.![]()
![]()
dit gaat een probleem worden als ik straks naar buiten gahet regent nog ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een kutleven heb je danquote:
quote:![]()
Hoe krijgt die het voor elkaarIk ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.![]()
50/50quote:Op maandag 16 september 2013 18:16 schreef papiertje het volgende:
Hoe zeker ben je van een exemplaar als je naar een midnight release gaat?![]()
ik zal er echt als een crackaddict uitzien voor de persoon achter de balie, als ik met trillende handjes en grote ogen het gta V doosje beetpak.![]()
![]()
M'n GTA V SE komt morgen tussen 11:30 en 13:30 aan bij de Bart Smit. Na 3 uur meteen uit school gaan ophalen.![]()
![]()
Regenboog, aan het einde daarvan vind je gtaVquote:Op maandag 16 september 2013 18:16 schreef Morgen- het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
100 % lijkt mij tenminste als je heb ge-preorderdquote:Op maandag 16 september 2013 18:16 schreef papiertje het volgende:
Hoe zeker ben je van een exemplaar als je naar een midnight release gaat?[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Twee opties:
Of tussen de drukte van de Media Markt gaan staan met mijn rugpijn.
Of vijf euro meer betalen en relatief snel de bart smith in en uit lopen.
Keuzes keuzes.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 18:16 schreef Morgen- het volgende:
[ afbeelding ]
Zeeeer mooi uitzichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Geen idee, dit weekend deed hij het nog. Probeerde hem net aan te zetten en kreeg de YLOD.quote:Assassin stabs you in your back.![]()
Playstation dacht YOLO maar vergiste zich en toen was het YLODquote:Op maandag 16 september 2013 18:17 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Geen idee, dit weekend deed hij het nog. Probeerde hem net aan te zetten en kreeg de YLOD.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Present!quote:Op maandag 16 september 2013 18:17 schreef Roemeen013 het volgende:
Wie gaat er nog meer vanavond naar MTV kijken om 22:30?![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 18:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Playstation dacht YOLO maar vergiste zich en toen was het YLOD![]()
![]()
Das toch mooiquote:Op maandag 16 september 2013 18:18 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik kan ze horen spelen en de lichten schijnen door mijn raam
Net bij gamediscounter besteld, ze zeggen dat ze er nog genoeg op voorraad hebben een garanderen bezorging op morgen, heb gebeld.PSN: Duuc-nl![]()
Had ik ook.quote:Op maandag 16 september 2013 18:18 schreef PowerPants het volgende:
Ben ook als de dood dat mijn ps3 het begeeft heb nog zo een fattie ps3Assassin stabs you in your back.![]()
Geen pre order helaas hier, welke winkel kan ik het best een bezoekje brengen morgenmiddag(Amsterdam)?![]()
Ik heb een xdoos van de eerste lichting.. Still going strong!quote:Op maandag 16 september 2013 18:18 schreef PowerPants het volgende:
Ben ook als de dood dat mijn ps3 het begeeft heb nog zo een fattie ps3![]()
![]()
je moet in t stadion zitten als ze spelenquote:
Ga nu naar Intertoysulqwbktvwlhfcquote:Op maandag 16 september 2013 18:19 schreef Introvert het volgende:
Geen pre order helaas hier, welke winkel kan ik het best een bezoekje brengen morgenmiddag(Amsterdam)?![]()
Als je slim bent doe je even een fantest om het stof er uit te blazen.quote:Op maandag 16 september 2013 18:18 schreef PowerPants het volgende:
Ben ook als de dood dat mijn ps3 het begeeft heb nog zo een fattie ps3
Schijfje er uit halen, schakelaar achterom omzetten, eject knop inhouden, schakelaar weer aanzetten. Dan blaast hij al t stof er uit.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
(witte) xbox pro uit 2008 die nog nooit een krimp gegeven heeft terwijl die al honderden uren alleen al met black ops 1 achter zijn naam heeft staanquote:Op maandag 16 september 2013 18:18 schreef PowerPants het volgende:
Ben ook als de dood dat mijn ps3 het begeeft heb nog zo een fattie ps3![]()
![]()
Mijn PS3 had ook nooit problemen, was nog het mooie oude model en heeft mij heel wat potjes FIFA op een hete zolderkamer gegeven. Maar nu nooit meer.Assassin stabs you in your back.![]()
maak je niet druk manquote:Op maandag 16 september 2013 18:18 schreef PowerPants het volgende:
Ben ook als de dood dat mijn ps3 het begeeft heb nog zo een fattie ps3die zijn juist degelijker gebouwd
Dit is een veilige manier om je PS3 schoon te maken:
DIT NIET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:SPOILER: NOOIT DOENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Al die PS3's en Xbox 360's die het net voor de release begeven, mijn medeleven gaat uit naar jullie.![]()
Goederen van diefstal afkomstigquote:Op maandag 16 september 2013 18:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Verstappen heeft nog wel wat boven staan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dan ga ik daar ook nog even bestellen denk ik. Bij veel andere webshops is het al uitverkocht namelijk of is het onbekend wanneer ze kunnen leveren.quote:Op maandag 16 september 2013 18:18 schreef Duuc-nl het volgende:
Net bij gamediscounter besteld, ze zeggen dat ze er nog genoeg op voorraad hebben een garanderen bezorging op morgen, heb gebeld.![]()
Welke Intertoys-winkels gaan vannacht open? Is er ergens een overzichtje?Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ja, die is er wel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Op de site van Intertoys staat een overzicht.quote:Op maandag 16 september 2013 18:32 schreef RemcoW23 het volgende:
Welke Intertoys-winkels gaan vannacht open? Is er ergens een overzichtje?![]()
Hmm daar was ik net, maar niet op de FP. Dankquote:Op maandag 16 september 2013 18:33 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Op de site van Intertoys staat een overzicht.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
http://www.intertoys.nl/acties/gta-nachtverkoop?ici=br+hmquote:Op maandag 16 september 2013 18:32 schreef RemcoW23 het volgende:
Welke Intertoys-winkels gaan vannacht open? Is er ergens een overzichtje?![]()
overzichtje voor de nachtvlinders: http://www.budgetgaming.nl/news/2787.htmlKlonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Die site hapert hier. Probeerde daar net al op te komen.quote:Op maandag 16 september 2013 18:36 schreef Klonk het volgende:
overzichtje voor de nachtvlinders: http://www.budgetgaming.nl/news/2787.htmlMovistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Waarom is eigenlijk die kut TT terug
Weet iemand hoe het verzenden van bol.com in z'n werk gaat? Je kan wel raden wat de status is..oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Sorry als deze al geplaatst wasquote:Hanzehogeschool Groningen
Morgen gaan lessen bij de Hanzehogeschool Groningen gewoon door
Er is een gephotoshopte afbeelding in omloop dat de Hanzehogeschool Groningen studenten vrij geeft op dinsdag 17 september in verband met de release van het nieuwe computerspel GTA V. Deze informatie klopt niet en de studenten van de Hanzehogeschool hebben morgen geen vrij.
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
blijven proberen, is een beetje overbelast, net als alles wat verder met GTA V te maken heeft nu op internetquote:Op maandag 16 september 2013 18:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die site hapert hier. Probeerde daar net al op te komen.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Voor de mensen waarvan de PS3 net is overleden, deze kan je morgen binnen hebben!
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/game-109792.html
(trage site, is normaal)Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Waar is de afbeeldingquote:
Ik om 21.00 uur op gamekings.tv alquote:Op maandag 16 september 2013 18:17 schreef Roemeen013 het volgende:
Wie gaat er nog meer vanavond naar MTV kijken om 22:30?![]()
Nee.quote:Op maandag 16 september 2013 18:42 schreef Le_Professeur het volgende:
Mensen, heeft Bol.com hem al verzonden?Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 18:42 schreef Le_Professeur het volgende:
Mensen, heeft Bol.com hem al verzonden?'s Nachts pasquote:Op maandag 16 september 2013 18:36 schreef Divje het volgende:
Weet iemand hoe het verzenden van bol.com in z'n werk gaat? Je kan wel raden wat de status is..Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
nondejú, site kost een halfuur om te laden geak.quote:Op maandag 16 september 2013 18:38 schreef delano.888 het volgende:
Voor de mensen waarvan de PS3 net is overleden, deze kan je morgen binnen hebben!
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/game-109792.html
(trage site, is normaal)![]()
Ik hoop dat het regent in heel nederland... dan gaan er minder mensen naar de nachtopeningen en ben ik eerder thuis![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 18:43 schreef Morgen- het volgende:
Ik hoop dat het regent in heel nederland... dan gaan er minder mensen naar de nachtopeningen en ben ik eerder thuis![]()
![]()
Ik ook, nooit klachten gehad over bol.quote:Op maandag 16 september 2013 18:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gotver, vertrouw erop dat het morgen goed komt.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
02:00 IN R'damquote:Op maandag 16 september 2013 18:44 schreef Shadeauw het volgende:
Tot hoelaat is de GM eigenlijk open?![]()
tot de rij op is?quote:Op maandag 16 september 2013 18:44 schreef Shadeauw het volgende:
Tot hoelaat is de GM eigenlijk open?
Ze gaan toch neem ik aan niet dicht als er nog een rij staat?
oh kut ik neem jullie te serieusquote:Op maandag 16 september 2013 18:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Kut, ik dacht dat mensen gingen schuimbekken als bol.com genoemd werd..
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Zulke motherfuckertories doen die tata's welquote:Op maandag 16 september 2013 18:45 schreef delano.888 het volgende:
Ze gaan toch neem ik aan niet dicht als er nog een rij staat?![]()
Nee, lijkt me stugquote:Op maandag 16 september 2013 18:45 schreef delano.888 het volgende:
Ze gaan toch neem ik aan niet dicht als er nog een rij staat?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Dit is gelijk de ultieme test, geen launch is groter dan dezen.quote:Op maandag 16 september 2013 18:44 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ik ook, nooit klachten gehad over bol.![]()
Ik moet eigenlijk ook nog een headset halen voor mijn Xbox. Is toch wat leuker. Multiplayer enzo.
Ik heb nu zo'n standaard kut ding van Microsoft.
Iemand ervaring met de Turtle Beach Earforce XLA?![]()
Doe gewoon 25 euro erbij en haal gelijk Tritton, veel beterquote:Op maandag 16 september 2013 18:46 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik moet eigenlijk ook nog een headset halen voor mijn Xbox. Is toch wat leuker. Multiplayer enzo.
Ik heb nu zo'n standaard kut ding van Microsoft.
Iemand ervaring met de Turtle Beach Earforce XLA?![]()
![]()
Ik heb nog nooit eerder in mijn leven een topic gezien waar zooooooooooooveel mensen pi's gebruiken
quote:Op maandag 16 september 2013 18:46 schreef johnnyblaze11 het volgende:
IK KLIKTE BIJNA OP ANNULEREN BIJ BOL.COM PER ONGELUK!!!!wat erg zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgensmij moet je dan alsnog bevestigen hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 18:46 schreef johnnyblaze11 het volgende:
IK KLIKTE BIJNA OP ANNULEREN BIJ BOL.COM PER ONGELUK!!!!Vind het zelf ook wel tricky, die knopjes.
![]()
Het verschil hier is 45 euro. Tritton is 80, XLA is 35.quote:Op maandag 16 september 2013 18:47 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Doe gewoon 25 euro erbij en haal gelijk Tritton, veel beter![]()
Je moet vast wel bevestigen, test het eens?quote:Op maandag 16 september 2013 18:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgensmij moet je dan alsnog bevestigen hoor.Vind het zelf ook wel tricky, die knopjes.
Tritton trigger is 50quote:Op maandag 16 september 2013 18:47 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Het verschil hier is 45 euro. Tritton is 80, XLA is 35.
dus doe gewoon 15 euro erbij![]()
Niet het nummer van de chauffeur hebben.quote:Op maandag 16 september 2013 18:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik hoef iig geen verlof te nemen
PostNL komt pas rond 14:30 en 16:30![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
oh kut ik neem jullie te serieus
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Test even aubquote:Op maandag 16 september 2013 18:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgensmij moet je dan alsnog bevestigen hoor.Vind het zelf ook wel tricky, die knopjes.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was eerder met die garpquote:
...ik heb er laatst nog naar gekeken. Hier bij de lokale Bart Smit is de Tritton 80 euro. Op internet inderdaad rond de 50.quote:Op maandag 16 september 2013 18:48 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Tritton trigger is 50
dus doe gewoon 15 euro erbij
Dan haal ik die inderdaad maar.![]()
![]()
Om je oren is veel beter dan op je oor, dat gaat pijn doen na een tijdjequote:Op maandag 16 september 2013 18:49 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
...ik heb er laatst nog naar gekeken. Hier bij de lokale Bart Smit is de Tritton 80 euro. Op internet inderdaad rond de 50.
Dan haal ik die inderdaad maar.![]()
![]()
Half 11 MTVquote:Op maandag 16 september 2013 18:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoelaat en op welke zender is dat gamekings gedoe?Kindness![]()
Boris is de enige baas op die sociale werkplaats.quote:Op maandag 16 september 2013 18:49 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/grand-theft-auto-v-review/
Review door deze baas (Boris dan)![]()
Half 11 tot 12 uur op MTVquote:Op maandag 16 september 2013 18:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoelaat en op welke zender is dat gamekings gedoe?![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 18:49 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/grand-theft-auto-v-review/
Review door deze baas (Boris dan)noobtwitter:GKBoris twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 17:22:12En jawel...de street date van GTA V wordt dit keer als eerste gebroken door Bart Smit. Ik denk dat je de game dit weekend overal kunt kopen. reageer retweet
![]()
Ja, welke provider heeft nu tegenwoordig geen i-tv online?quote:Op maandag 16 september 2013 18:50 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Steven met zijn traantjes tattoo bij z'n oog, wat een fucking dwaas.
Alleen op MTV of ook online?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik zie het al. Er zijn meerdere soorten Trittons.quote:Op maandag 16 september 2013 18:49 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Om je oren is veel beter dan op je oor, dat gaat pijn doen na een tijdje
Ik zie er ook eentje van 160. Ik heb deze gezien denk ik.
En ja, dat weet ik. Ik heb zelf een headset voor mijn PC die om de oren gaat. Die standaard XBOX 360 van Microsoft natuurlijk niet en daar krijg ik je inderdaad last van.![]()
Als je de single player uit hebt, kan je nog uren bezig met de online missies.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
street date. :")quote:Op maandag 16 september 2013 18:51 schreef margrev het volgende:
[..]noobtwitter:GKBoris twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 17:22:12En jawel...de street date van GTA V wordt dit keer als eerste gebroken door Bart Smit. Ik denk dat je de game dit weekend overal kunt kopen. reageer retweet
![]()
hiero!quote:Op maandag 16 september 2013 18:53 schreef Le_Professeur het volgende:
Melodic Hardstyle liefhebbers hiero?![]()
Dubstep....quote:Op maandag 16 september 2013 18:53 schreef Le_Professeur het volgende:
Lekker nummertjequote:Op maandag 16 september 2013 18:52 schreef Le_Professeur het volgende:
You see colors, colors, colors, colors, colooóórs!!![]()
![]()
Dubbele installatie vertraagt GTA 5Hoe kan het nou vertragen als je beide disks installeert op je HD?quote:Rockstar waarschuwt gamers niet beide Xbox-schijfjes van Grand Theft Auto 5 te installeren. Het spel zou dan minder soepel draaien, laat het bedrijf maandag weten. De actiegame is zo groot dat de Xbox 360-versie op twee dvd's geleverd wordt. Het ene schijfje is voor de installatie, terwijl de andere wordt gebruikt om te spelen.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 18:52 schreef Morgen- het volgende:
47 topics (!) in 8 dagen ( en vandaag is nog niet voorbij !@!@!@)![]()
Moderator DIG
quote:Op maandag 16 september 2013 18:52 schreef Le_Professeur het volgende:
You see colors, colors, colors, colors, colooóórs!!![]()
![]()
Ja!quote:Op maandag 16 september 2013 18:53 schreef Le_Professeur het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 18:53 schreef Le_Professeur het volgende:
Kuttroll jij hequote:Op maandag 16 september 2013 18:54 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik heb Miley op staan. Wrecking Ball, heerlijk nummer.![]()
![]()
Hele dagen kan ik http://www.radio10gold.nl/players/90.html luisteren. Jeugdherinneringen, elke keer weer
quote:
1. Hardwell & Dyro ft. Bright Lights - Never Say Goodbye (Wildstylez Remix) [00:00]
2. Waverider - Outer Space (Orignal Mix) [4:08]
3. Audiotricz & Atmozfears - Dance No More [6:28]
4. Tuneboy - XY (Extended Version) [9:39]
5. Avicii - Wake Me Up (Sound Rusherz Remix) [11:37]
6. Headhunterz ft. Tatu - Colors (Extended Mix) [15:50]
7. Audiotricz - Don't Hold Back [20:20]
8. Technonoy & Tuneboy & Ellie - Promise Me (DJ Stephanie 2013 Re-Edit) [21:55]
9. Sunny Marleen feat Alisa Fedele - Dirty Liar (Toneshifterz Remix) [25:34]
10.John Newman - Love Me Again (Transeuterz Bootleg) [28:53]
11.Frontliner ft. Seraina - Tuning Into You [33:16]
12.Atmozfears - Restart [37:52]
13.Wasted Penguinz - Raindropz [42:08]![]()
Ik ben echt als de dood dat mijn ps3 van het eerste uur overlijdt zodra ik de cd er in doe.Hij is wel weer lekker opgeschoond.
![]()
Nog even en ik kan gaan gamen, de installatie looptheb de 360 versie net opgehaald bij en lokale gameshop hier in de buurt (in Duitsland, gelukkig is de game wel in het Engels)
Inclusief de Atomic blimp, terwijl ik niet gepreordered heb. Die gasten verkochten de game al sinds zaterdag![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 18:53 schreef Le_Professeur het volgende:
Niet je haalde em eerder ofzoquote:Op maandag 16 september 2013 18:55 schreef _Administr8or_ het volgende:
Nog even en ik kan gaan gamen, de installatie looptheb de 360 versie net opgehaald bij en lokale gameshop hier in de buurt (in Duitsland, gelukkig is de game wel in het Engels)
Inclusief de Atomic blimp, terwijl ik niet gepreordered heb. Die gasten verkochten de game al sinds zaterdag![]()
![]()
Overal geprobeerd, nergens te krijgen in Eindhoven. gvd, moet ik toch naar die midnight release...naja moet, of vroeg in de ochtend. Still not sure. Ik neem voor de zekerheid mijn pistool mee voor al die kolere lijers die hem proberen te jatten, en jat als het echt te heet word een wagen en scheur over het voetgangerspad vlug naar huis.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
GTA Stylequote:Op maandag 16 september 2013 18:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Overal geprobeerd, nergens te krijgen in Eindhoven. gvd, moet ik toch naar die midnight release...naja moet, of vroeg in de ochtend. Still not sure. Ik neem voor de zekerheid mijn pistool mee voor al die kolere lijers die hem proberen te jatten, en jat als het echt te heet word een wagen en scheur over het voetgangerspad vlug naar huis.![]()
![]()
![]()
Moderator DIG
Gewoon poppen die fakka's GOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
De eerste beste die morgen aan mijn SE van GTA 5 zit krijgt meteen rake klappen.quote:Op maandag 16 september 2013 18:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Overal geprobeerd, nergens te krijgen in Eindhoven. gvd, moet ik toch naar die midnight release...naja moet, of vroeg in de ochtend. Still not sure. Ik neem voor de zekerheid mijn pistool mee voor al die kolere lijers die hem proberen te jatten, en jat als het echt te heet word een wagen en scheur over het voetgangerspad vlug naar huis.![]()
salut ce faci?quote:Op maandag 16 september 2013 18:57 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
De eerste beste die morgen aan mijn SE van GTA 5 zit krijgt meteen rake klappen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Huh ik wist niet dat de Saturn ook de gewone versie als pakket verzond en er moet een handtekening bij, waarom is dat eigenlijk? ;o![]()
Geabonneerd?quote:Op maandag 16 september 2013 18:58 schreef rickyszz het volgende:
Huh ik wist niet dat de Saturn ook de gewone als pakket verzond en er moet een handtekening bij, waarom is dat eigenlijk? ;o![]()
Dat is normaal?quote:Op maandag 16 september 2013 18:58 schreef rickyszz het volgende:
Huh ik wist niet dat de Saturn ook de gewone als pakket verzond en er moet een handtekening bij, waarom is dat eigenlijk? ;o![]()
te veel geld waard?quote:Op maandag 16 september 2013 18:58 schreef rickyszz het volgende:
Huh ik wist niet dat de Saturn ook de gewone als pakket verzond en er moet een handtekening bij, waarom is dat eigenlijk? ;oOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
bine bine,quote:
sucz pula mareThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
jaahaahahahaahha bestelling wordt verstuurd danku bart smit morgen gta v hahaHe's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Dus bek dicht en doorspelenquote:Op maandag 16 september 2013 18:59 schreef CamelNLD het volgende:
Ik heb de eerste paar missies erop zitten, maar het is weinig anders dan de vorige delen....
Moderator DIG
Is die 47 euro bij MM alleen voor de midnight release of kan je hem in de middag ook gewoon voor die prijs halen?![]()
![]()
Zie verder ook geen problemen..quote:Op maandag 16 september 2013 19:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus bek dicht en doorspelen![]()
Alleen voor MR.quote:Op maandag 16 september 2013 19:01 schreef Introvert het volgende:
Is die 47 euro bij MM alleen voor de midnight release of kan je hem in de middag ook gewoon voor die prijs halen?![]()
Roemeense vriendin hebbenquote:
weet alleen niet of ik zuig goed heb gespeldThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Oh ja kent iemand haarbalpasta op socialclub? Probeer die haarbal te accepteren in de fokcrew maar : error occured
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Nee, dat heb je niet goed gespeld...quote:Op maandag 16 september 2013 19:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Roemeense vriendin hebben
weet alleen niet of ik zuig goed heb gespeldSa ma sugi pula.
![]()
Dat is wel kut, de bezorger komt hier altijd pas 18:30 ofzo![]()
Media Markt zal dan ook wel via pakketdienst versturen.
De MM hier trouwens:
PS3: 400 stuks waarvan 75 gereserveerd
XBOX: 300 stuks waarvan 30 gereserveerd![]()
vergeet mare niet, lullebijterquote:Op maandag 16 september 2013 19:03 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet goed gespeld...Sa ma sugi pula.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
wasmetjou beter luister je Acti & Jajox - Crap Outquote:![]()
![]()
En waar is hier?quote:Op maandag 16 september 2013 19:03 schreef tralalala het volgende:
De MM hier trouwens:
XBOX: 300 stuks waarvan 30 gereserveerdGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op maandag 16 september 2013 19:03 schreef tralalala het volgende:
De MM hier trouwens:
XBOX: 300 stuks waarvan 30 gereserveerd
Gewoon rond 12 met de brievenpost mee.![]()
Zo lijk je net een zwerver als er geen mensen achter je zittenquote:Op maandag 16 september 2013 19:04 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik zit nu al ruim een uur buiten de BS met een slaapzak en tentje
Moderator DIG
hahahahaha knakworst. Jij gaat geen oog dichtdoenquote:Op maandag 16 september 2013 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voor de grootste nerds ja, bazen slapen nog een nachtje. Zonder druk, livin on the edge.Young bloods everywhere....![]()
Hahaha, mancami-ai pula.quote:Op maandag 16 september 2013 19:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
vergeet mare niet, lullebijter![]()
Deze boi welquote:Op maandag 16 september 2013 19:04 schreef SecretStoryWous het volgende:
Gaan mensen hem hier de hele nacht spelen?Kindness![]()
Heeft het zin om morgenochtend meteen naar de Bart Smit te gaan om te kijken of ze GTA hebben? Dixons verzendt mijn order morgen pas![]()
![]()
Ben bang dat ik vanavond niet ga kunnen slapen![]()
Moderator DIG
Nee, morgen weer 8:45 school.quote:Op maandag 16 september 2013 19:04 schreef SecretStoryWous het volgende:
Gaan mensen hem hier de hele nacht spelen?![]()
![]()
Lijkt me ook wel nice jaquote:Op maandag 16 september 2013 19:05 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Lijkt me mooi als vannacht mensen hier terugkomen zonder game, en flink gaan klagen in dit topicGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Gewoon nachtje doorhalen jongemanquote:Op maandag 16 september 2013 19:05 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Nee, morgen weer 8:45 school.Kindness![]()
Nee man, voor de liefhebbers heb ik wel een Subground mix.quote:Op maandag 16 september 2013 19:04 schreef SevD het volgende:
[..]
wasmetjou beter luister je Acti & Jajox - Crap Out
1. A*S*Y*S - Drums on Fire (Qult Edit) [00:00]
2. Argy - Don't Give Up The Fight (Smoke Remix) [2:19]
3. Scot Project - B (Baby)(Organ Donors Remix) [5:12]
4. Acti - Shioner [10:07]
5. Outwork, Eric Solomon - How Does It Feel (Acti Subground Vocal Rmx) [15:55]
6. Acti - Fuel For Life (Q-Base 2013 OST) [21:32]
7. Acti - Zathan [25:21]
8. Acti - Waykee [28:33]
9. P.E.M. - Another Attempt (Original Mix) [32:25]
10.Lee Mac - Animated (Activator 'denim' Remix) [36:39]
11.Acti & Stana - Creeple [39:47]
12.Mark Sixma - Requiem (Original Mix) [44:06]
13.A*S*Y*S - Trommelmaul (Acti's Subground Remix) [46:52]
14.Acti - Poiak [52:04]
15.Activator, A*S*Y*S, Kamui - Tepphar's Gaga Bassturbation Culture (Longtimemixer Mashup) [56:26]![]()
Haha zeg gewoon dat je geen vrij kon krijgenquote:Op maandag 16 september 2013 19:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voor de grootste nerds ja, bazen slapen nog een nachtje. Zonder druk, livin on the edge.
Wat een bakker met 40 broden verdient, verdient een hoer met 1 snee!![]()
Ik ben 11 uur klaar, maar moet daarna de hele dag werken aan een projectquote:Op maandag 16 september 2013 19:05 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Nee, morgen weer 8:45 school.
Dit is gewoon raar :l![]()
En je gaat naar nachtrelease?quote:Op maandag 16 september 2013 19:05 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Nee, morgen weer 8:45 school.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
![]()
Vage shit hoor die nachtverkoop. Moet je nou pre-orderen of niet?
BIj de MM Utrecht moest je hem blijkbaar online al kopen en betalen en kun je vanavond alleen afhalen.
![]()
![]()
Het is eigenlijk best grappig dat een game zorgt voor massaal verzuim over de hele planeet.If not now, then when.![]()
Gotver, waarom zo de nerd uithangen dan? Wacht gewoon een fuckin nacht chef.quote:Op maandag 16 september 2013 19:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Heeft het zin om morgenochtend meteen naar de Bart Smit te gaan om te kijken of ze GTA hebben? Dixons verzendt mijn order morgen pas![]()
De mijne komt tussen 15:00 en 17:00quote:Op maandag 16 september 2013 19:03 schreef tralalala het volgende:
De MM hier trouwens:
XBOX: 300 stuks waarvan 30 gereserveerd![]()
Maar ben toch pas half 8 thuis![]()
![]()
Als je de posts in dit topic leest is het waarschijnlijk wel vage shit voor je jaquote:Op maandag 16 september 2013 19:06 schreef peleetje het volgende:
BIj de MM Utrecht moest je hem blijkbaar online al kopen en betalen en kun je vanavond alleen afhalen.
Moderator DIG
Ik had dat maar. 8:45 tot 15:30, waarvan de laatste 2 uur HIIT (verplicht...) en dan van 17:00 tot 23:00 werken. Ik denk dat ik het pas echt kan spelen op woensdag.quote:Op maandag 16 september 2013 19:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik ben 11 uur klaar, maar moet daarna de hele dag werken aan een project![]()
Lol ik heb gta schijnbaar bij elke mogelijke winkel hier bestelt.
Derde smsje al
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kut Romaquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
MM Leeuwarden: Vannacht 2 rijen. 1 voor pre-orders en 1 rij voor niet-preorders. En je kunt pas betalen bij afhalen.quote:Op maandag 16 september 2013 19:06 schreef peleetje het volgende:
Kindness![]()
Puisterige nerds in de rij voor de nachtrelease, prachtig.quote:Op maandag 16 september 2013 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is eigenlijk best grappig dat een game zorgt voor massaal verzuim over de hele planeet.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Aah kan je het zonder niet uithouden tot middernachtquote:Op maandag 16 september 2013 19:07 schreef Morgen- het volgende:
Net die 3 gratis blikjes van Redbull gekregen... meenemen naar nachtopening[ afbeelding ]
Moderator DIG
Dat je hem nu kan komen ophalen????? waar woon je ik kom meteen mattiequote:Op maandag 16 september 2013 19:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lol ik heb gta schijnbaar bij elke mogelijke winkel hier bestelt.
Derde smsje al![]()
GTA is meer dan een game, zie het als het WK voetbal dat om de 4 jaar gehouden wordt. Zonder Rockstar was het leven een stuk nuttelozer geweest, laten we dat wel stellen.quote:Op maandag 16 september 2013 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is eigenlijk best grappig dat een game zorgt voor massaal verzuim over de hele planeet.![]()
Uiteraard precies morgen en overmorgen 2 verschrikkelijke dagen school, worden de langste dagen school van de afgelopen jaren![]()
![]()
Nopequote:Op maandag 16 september 2013 19:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aah kan je het zonder niet uithouden tot middernacht![]()
![]()
Eey ik koop ze normaal niet eensquote:Op maandag 16 september 2013 19:08 schreef Roces18 het volgende:
redbull is voor kinderen. cappuccino hier is voldoendeWas gewoon gratis als je 3 blikjes vond in een facebookgame.. dusja, waarom niet
![]()
![]()
Er is niet voor niets een receptie die de telefoon opneemt om je ziek te melden...quote:Op maandag 16 september 2013 19:08 schreef Vinnow het volgende:
Uiteraard precies morgen en overmorgen 2 verschrikkelijke dagen school, worden de langste dagen school van de afgelopen jaren![]()
Stoere boii, regel die lekker chick dan ook meteen vannacht. Oh, wacht..quote:Op maandag 16 september 2013 19:07 schreef Morgen- het volgende:
Net die 3 gratis blikjes van Redbull gekregen... meenemen naar nachtopening[ afbeelding ]
![]()
Yeah, het is fucking magnifiek. Maar hoe weet je dat het leven een stuk nuttelozer zou zijn zonder GTA? Je bent niet bewust van iets wat niet is.quote:Op maandag 16 september 2013 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
GTA is meer dan een game, zie het als het WK voetbal dat om de 4 jaar gehouden wordt. Zonder Rockstar was het leven een stuk nuttelozer geweest, laten we dat wel stellen.If not now, then when.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 19:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stoere boii, regel die lekker chick dan ook meteen vannacht. Oh, wacht..![]()
![]()
Deze man, koffie does the trick.quote:Op maandag 16 september 2013 19:08 schreef Roces18 het volgende:
redbull is voor kinderen. cappuccino hier is voldoende![]()
kentekenplaten zijn voor pussies, gewoon eraf gooien, kan in het echt in amerika ookquote:Op maandag 16 september 2013 19:09 schreef anonyhr het volgende:
iFruit app gedownload, gelijk custom kentekenplaat genomen
Moderator DIG
100% aanwezigheidsplicht & Propedeuse uitreiking ftlquote:Op maandag 16 september 2013 19:09 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Er is niet voor niets een receptie die de telefoon opneemt om je ziek te melden...![]()
![]()
Filosofische shit hierquote:Op maandag 16 september 2013 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, het is fucking magnifiek. Maar hoe weet je dat het leven een stuk nuttelozer zou zijn zonder GTA? Je bent niet bewust van iets wat niet is.![]()
Die conclusie kan je dus achteraf stellen hè. Het is niet zo dat je zonder Rockstar jezelf ineens afvroeg: ''Ik mis een game waar je mensen kapot kan schieten in een levendige stad''quote:Op maandag 16 september 2013 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, het is fucking magnifiek. Maar hoe weet je dat het leven een stuk nuttelozer zou zijn zonder GTA? Je bent niet bewust van iets wat niet is.
Oh wacht.. WEL WAAR MANG!!![]()
![]()
in de ifruit app op je rl smartphonequote:Op maandag 16 september 2013 19:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun je die veranderen? Ik ben het in-game niet tegengekomen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Waarom neem jij dit allemaal zo serieus? Mijn kankiquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Net email gehad van Bart Smit! Yeaaah!
Reservering blijft 7 dagen geldig. Ik denk dat ik hem dan wel ophaal.![]()
Type toch? Nummertje ala Mafia 2 niet nee.. i guess.quote:Op maandag 16 september 2013 19:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun je die veranderen? Ik ben het in-game niet tegengekomen.![]()
maar ook ingame ik weet niet waar want heb hem nog niet maar las het wel ergensquote:Op maandag 16 september 2013 19:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
in de ifruit app op je rl smartphonemelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Bart Smit?quote:Op maandag 16 september 2013 19:10 schreef PowerPants het volgende:
Mensen die ook bij BS hebben gepreordert en een smsje verwachten ?![]()
Jij noemt mij hier Roma, genoeg Hollandse kazen die denken dat elke Roemeen een zigeuner is...quote:Op maandag 16 september 2013 19:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom neem jij dit allemaal zo serieus? Mijn kanki![]()
![]()
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 16 september 2013 19:12 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Jij noemt mij hier Roma, genoeg Hollandse kazen die denken dat elke Roemeen een zigeuner is...![]()
Mwa, doe dan maar een Pussy Lounge mix! Nog 2,5 weekquote:Op maandag 16 september 2013 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee man, voor de liefhebbers heb ik wel een Subground mix.
1. A*S*Y*S - Drums on Fire (Qult Edit) [00:00]
2. Argy - Don't Give Up The Fight (Smoke Remix) [2:19]
3. Scot Project - B (Baby)(Organ Donors Remix) [5:12]
4. Acti - Shioner [10:07]
5. Outwork, Eric Solomon - How Does It Feel (Acti Subground Vocal Rmx) [15:55]
6. Acti - Fuel For Life (Q-Base 2013 OST) [21:32]
7. Acti - Zathan [25:21]
8. Acti - Waykee [28:33]
9. P.E.M. - Another Attempt (Original Mix) [32:25]
10.Lee Mac - Animated (Activator 'denim' Remix) [36:39]
11.Acti & Stana - Creeple [39:47]
12.Mark Sixma - Requiem (Original Mix) [44:06]
13.A*S*Y*S - Trommelmaul (Acti's Subground Remix) [46:52]
14.Acti - Poiak [52:04]
15.Activator, A*S*Y*S, Kamui - Tepphar's Gaga Bassturbation Culture (Longtimemixer Mashup) [56:26]![]()
![]()
Hahaha.quote:Op maandag 16 september 2013 19:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die conclusie kan je dus achteraf stellen hè. Het is niet zo dat je zonder Rockstar jezelf ineens afvroeg: ''Ik mis een game waar je mensen kapot kan schieten in een levendige stad''
Oh wacht.. WEL WAAR MANG!!Dus toch. Ik zat al kei lang te zoeken in de in-game smartphone. Waar download ik die app dan? Ik zie hem niet in de store.quote:Op maandag 16 september 2013 19:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
in de ifruit app op je rl smartphoneIf not now, then when.![]()
M'n chick is Roemeens dus ik weet wel dat niet alle Roemenen Roma zijn. Relax OG Loc.quote:Op maandag 16 september 2013 19:12 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Jij noemt mij hier Roma, genoeg Hollandse kazen die denken dat elke Roemeen een zigeuner is...The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Pussy Lounge.quote:Op maandag 16 september 2013 19:13 schreef SevD het volgende:
[..]
Mwa, doe dan maar een Pussy Lounge mix! Nog 2,5 weekAsterdplas in Breda, Decibel al 2x en ga waarschijnlijk ook naar Pussy Lounge XXXL.
![]()
![]()
in de appstore hem je m zo. playstore weet ik niets vanquote:Op maandag 16 september 2013 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha.
[..]
Dus toch. Ik zat al kei lang te zoeken in de in-game smartphone. Waar download ik die app dan? Ik zie hem niet in de store.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Onvergelijkbaar hahaquote:Op maandag 16 september 2013 19:13 schreef SevD het volgende:
[..]
Mwa, doe dan maar een Pussy Lounge mix! Nog 2,5 weekWas ook eenmalig dit, Subground is opkomend. Mix van Hardstyle, Dance en House invloeden.
![]()
Bine frate.quote:Op maandag 16 september 2013 19:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
M'n chick is Roemeens dus ik weet wel dat niet alle Roemenen Roma zijn. Relax OG Loc.![]()
Ik kan hem niet vinden op Androidquote:Op maandag 16 september 2013 19:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
in de appstore hem je m zo. playstore weet ik niets van![]()
![]()
Neem je volgende zomer even een flesje palinca en afinata voor me mee?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Iedereen weet dat Android superieur is. The fuck is deze.quote:Op maandag 16 september 2013 19:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
in de appstore hem je m zo. playstore weet ik niets vanIf not now, then when.![]()
Ben nu die iFruit app aan 't downloaden op m'n iPhone.Duurt wel lang dus belooft een leuke app te worden.
![]()
deze man weetquote:Op maandag 16 september 2013 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Android superieur is. The fuck is deze.![]()
Android heeft m voor zover bekend nog niet... Best kut want ik wil m wel op mn nexus 4 als die terug is van reparatie...quote:Op maandag 16 september 2013 19:15 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden op Android![]()
Dit jaar helaas niet bij geweest bij Breda noch Decibelquote:Op maandag 16 september 2013 19:14 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Pussy Lounge.Asterdplas in Breda, Decibel al 2x en ga waarschijnlijk ook naar Pussy Lounge XXXL.
Gelukkig XXXL wel!
![]()
![]()
En wat is de reden?quote:Op maandag 16 september 2013 19:16 schreef Nober het volgende:
103 delen
Morgen pas uit, heb niet eens gepreorderd.![]()
![]()
Nieuwe PS3 blu ray laser besteld, morgen binnen
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Mijn ontvangst staat tussen half 2 en half 7.. Ben half 4 klaar met school maarja beste ligt die dan op demat
![]()
Ik zou er niet heengaan vannacht, die in Utrecht heeft geen nachtlaunch.quote:Op maandag 16 september 2013 19:06 schreef peleetje het volgende:
![]()
Sowieso frate. Lekker met een cozonac erbij, komt goed.quote:Op maandag 16 september 2013 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Neem je volgende zomer even een flesje palinca en afinata voor me mee?![]()
![]()
Je hebt echt iets gemist, vooral Decibel was aan.quote:Op maandag 16 september 2013 19:16 schreef SevD het volgende:
[..]
Dit jaar helaas niet bij geweest bij Breda noch DecibelGelukkig XXXL wel!
![]()
![]()
Ben nog niet bekend met de Roemeense keuken op Roemeense polenta na. En ik maar tegen die ouders liegen dat ik het lekker vondquote:Op maandag 16 september 2013 19:18 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Sowieso frate. Lekker met een cozonac erbij, komt goed.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jij bent dus ook in Roemenie geweest? Ik woon in Barlad, vlakbij Vaslui. Tegen Moldova en Oekraïne aan.quote:Op maandag 16 september 2013 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben nog niet bekend met de Roemeense keuken op Roemeense polenta na. En ik maar tegen die ouders liegen dat ik het lekker vond![]()
![]()
Ben er nog niet geweest, haar ouders wonen hier in Nederland. Volgend jaar of deze winter ga ik naar Roemenië ze hebben daar familie in de buurt van Cluj-Napoca.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nachtrelease.quote:Op maandag 16 september 2013 19:08 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Dat je hem nu kan komen ophalen????? waar woon je ik kom meteen mattieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
fixed.quote:Op maandag 16 september 2013 19:20 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Jij bent dus ook in Roemenie geweest? Ik woon in Barlad, vlakbij Vastlui. Tegen Moldova en Oekraïne aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cluj-Napoca is echt een mooie stad, van de zomer nog geweest.quote:Op maandag 16 september 2013 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben er nog niet geweest, haar ouders wonen hier in Nederland. Volgend jaar of deze winter ga ik naar Roemenië hebben daar familie in de buurt van Cluj-Napoca.![]()
Dan tellen mn achievements niet meerquote:Op maandag 16 september 2013 19:22 schreef dolf1010 het volgende:
de voorlopige cheats , zullen er vast wel meer komen deze week.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Spoiler fucking motherfucker.quote:Op maandag 16 september 2013 19:22 schreef dolf1010 het volgende:
de voorlopige cheats , zullen er vast wel meer komen deze week.![]()
dan speel je toch met cheats op een andere savequote:Op maandag 16 september 2013 19:23 schreef Vinnow het volgende:
[..]
Dan tellen mn achievements niet meerGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ja, om de tijd maar te doden zie je wel.quote:Op maandag 16 september 2013 19:21 schreef margrev het volgende:
Tering, nooit gedacht dat het hier ooit over Roemeense polenta zou gaan. Wachten duurt echt lang![]()
![]()
Cheats pas als ik hem uitgespeeld heb denk ik, puur natuur <3quote:Op maandag 16 september 2013 19:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dan speel je toch met cheats op een andere save![]()
idd beetje onzin om dat in een spoiler te gooienquote:Op maandag 16 september 2013 19:23 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
je wist nog niet dat je een wanted level had in gta V ?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Leer me die dirty Roemeense talk die ik tegen mn chick moet schreeuwenquote:Op maandag 16 september 2013 19:22 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Cluj-Napoca is echt een mooie stad, van de zomer nog geweest.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Heb een uur geleden een mailtje gehad dat het pakketje is overgebracht aan PostNL en dat het tussen 11:00 en 18:00 wordt bezorgd.quote:Op maandag 16 september 2013 19:10 schreef PowerPants het volgende:
Mensen die ook bij BS hebben gepreordert en een smsje verwachten ?![]()
Maar je gaat hem wel halen neem ik aan? Want GTA..quote:Op maandag 16 september 2013 19:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo'n gamer en deze hype kan alleen maar tegenvallen.![]()
ganz geilquote:Op maandag 16 september 2013 19:25 schreef k0fferbak het volgende:
[..]
Heb een uur geleden een mailtje gehad dat het pakketje is overgebracht aan PostNL en dat het tussen 11:00 en 18:00 wordt bezorgd.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Forum Opties Forumhop: Hop naar: