Niet je haalde em eerder ofzoquote:Op maandag 16 september 2013 18:55 schreef _Administr8or_ het volgende:
Nog even en ik kan gaan gamen, de installatie looptheb de 360 versie net opgehaald bij en lokale gameshop hier in de buurt (in Duitsland, gelukkig is de game wel in het Engels)
Inclusief de Atomic blimp, terwijl ik niet gepreordered heb. Die gasten verkochten de game al sinds zaterdag
GTA Stylequote:Op maandag 16 september 2013 18:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Overal geprobeerd, nergens te krijgen in Eindhoven. gvd, moet ik toch naar die midnight release...naja moet, of vroeg in de ochtend. Still not sure. Ik neem voor de zekerheid mijn pistool mee voor al die kolere lijers die hem proberen te jatten, en jat als het echt te heet word een wagen en scheur over het voetgangerspad vlug naar huis.
De eerste beste die morgen aan mijn SE van GTA 5 zit krijgt meteen rake klappen.quote:Op maandag 16 september 2013 18:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Overal geprobeerd, nergens te krijgen in Eindhoven. gvd, moet ik toch naar die midnight release...naja moet, of vroeg in de ochtend. Still not sure. Ik neem voor de zekerheid mijn pistool mee voor al die kolere lijers die hem proberen te jatten, en jat als het echt te heet word een wagen en scheur over het voetgangerspad vlug naar huis.
salut ce faci?quote:Op maandag 16 september 2013 18:57 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
De eerste beste die morgen aan mijn SE van GTA 5 zit krijgt meteen rake klappen.
Geabonneerd?quote:Op maandag 16 september 2013 18:58 schreef rickyszz het volgende:
Huh ik wist niet dat de Saturn ook de gewone als pakket verzond en er moet een handtekening bij, waarom is dat eigenlijk? ;o
Dat is normaal?quote:Op maandag 16 september 2013 18:58 schreef rickyszz het volgende:
Huh ik wist niet dat de Saturn ook de gewone als pakket verzond en er moet een handtekening bij, waarom is dat eigenlijk? ;o
te veel geld waard?quote:Op maandag 16 september 2013 18:58 schreef rickyszz het volgende:
bine bine,quote:
Dus bek dicht en doorspelenquote:Op maandag 16 september 2013 18:59 schreef CamelNLD het volgende:
Ik heb de eerste paar missies erop zitten, maar het is weinig anders dan de vorige delen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |