Uitverkocht iddquote:Op maandag 16 september 2013 18:15 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Uitverkocht en heb al gepreodert.
En heb toch pas om 17:00 tijd om te spelen..
quote:Rockstar komt met GTA V app
Chop trainen op je iPhone
Rockstar heeft een app onthuld genaamd iFruit. Deze app werkt samen met GTA V en is gratis te downloaden voor de iPhone. Een versie voor Android is vooralsnog nergens te bekennen.
Via iFruit kan je het laatste nieuws over GTA V en de Rockstar Games Social Club lezen. Toch zullen de meeste gamers de app downloaden vanwege de link met de game. Zo kan je via je telefoon een auto in elkaar sleutelen, net zoals dit in de game kan. De volgende keer dat je GTA V opstart, zal jouw volledig gepimpte vierwieler in je garage staan. Ook is het mogelijk om Chop via de app te trainen. Dit is de hond van Franklin's vriend Lamar, die je af en toe vergezelt tijdens een missie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kutleven heb je danquote:
quote:
50/50quote:Op maandag 16 september 2013 18:16 schreef papiertje het volgende:
Hoe zeker ben je van een exemplaar als je naar een midnight release gaat?
Regenboog, aan het einde daarvan vind je gtaVquote:Op maandag 16 september 2013 18:16 schreef Morgen- het volgende:
[ afbeelding ]
dit gaat een probleem worden als ik straks naar buiten gahet regent nog ook
100 % lijkt mij tenminste als je heb ge-preorderdquote:Op maandag 16 september 2013 18:16 schreef papiertje het volgende:
Hoe zeker ben je van een exemplaar als je naar een midnight release gaat?
quote:Op maandag 16 september 2013 18:16 schreef Morgen- het volgende:
[ afbeelding ]
dit gaat een probleem worden als ik straks naar buiten gahet regent nog ook
Zeeeer mooi uitzichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)
Geen idee, dit weekend deed hij het nog. Probeerde hem net aan te zetten en kreeg de YLOD.quote:
Playstation dacht YOLO maar vergiste zich en toen was het YLODquote:Op maandag 16 september 2013 18:17 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Geen idee, dit weekend deed hij het nog. Probeerde hem net aan te zetten en kreeg de YLOD.
Present!quote:Op maandag 16 september 2013 18:17 schreef Roemeen013 het volgende:
Wie gaat er nog meer vanavond naar MTV kijken om 22:30?
quote:Op maandag 16 september 2013 18:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Playstation dacht YOLO maar vergiste zich en toen was het YLOD
Das toch mooiquote:Op maandag 16 september 2013 18:18 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik kan ze horen spelen en de lichten schijnen door mijn raam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |