En dat noem jij herfstquote:Op maandag 16 september 2013 18:03 schreef Dven het volgende:
We gaan hier ook de herfst in. Komende dagen nog 28 graden, daarna lijkt het een week rond de 23/24 graden te gaan zitten
Dan zit je op de 'verkeerde' plek, hier is het andersom.quote:Op maandag 16 september 2013 18:02 schreef Stephan5 het volgende:
Een uiterst teleurstellende dag hier: Veel zon, en maar een paar spetters. Had ik niet verwacht, ik had wel wat leuks aan buien verwacht hier.
Hier in Assen vanmiddag ook een dubbele regenboog gespot. Kwaliteit van de foto is helaas ruk; gemaakt met mob. telefoon.quote:Op maandag 16 september 2013 19:45 schreef Rabieluh het volgende:
Wauw, dubbele regenboog waar een flinke bliksem langs ging
Had hem ook gespot idd hier in Assen. Twee idd, andere was een spiegelbeeld van de anderquote:Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier in Assen vanmiddag ook een dubbele regenboog gespot. Kwaliteit van de foto is helaas ruk; gemaakt met mob. telefoon.
[ afbeelding ]
Ik dacht op een gegeven moment zelfs drie te zien... De kleuren waren in ieder geval goed te onderscheiden. Zeer intens ook.quote:Op maandag 16 september 2013 21:00 schreef Djeez het volgende:
[..]
Had hem ook gespot idd hier in Assen. Twee idd, andere was een spiegelbeeld van de ander
En wat deed je op het Veemarktterrein, stad in geweest?
Meende hier ook drie te zien, heel bizarquote:Op maandag 16 september 2013 21:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik dacht op een gegeven moment zelfs drie te zien... De kleuren waren in ieder geval goed te onderscheiden. Zeer intens ook.
Ik was op het Veemarktterrein omdat ik terug kwam van mijn werk en daar de auto had geparkeerd.
Dan heb ik me toch niet vergist blijkbaar. Ik zat op dat moment in de auto dus kon ook een vage reflectie van de voorruit zijnquote:Op maandag 16 september 2013 21:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Meende hier ook drie te zien, heel bizar
Werk je bij de MediaMarkt ofzo?
Ik zag het niet als enige. Zal er een nieuwspost aan wijden zo.quote:Op maandag 16 september 2013 21:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan heb ik me toch niet vergist blijkbaar. Ik zat op dat moment in de auto dus kon ook een vage reflectie van de voorruit zijn
Ik werk in Amersfoort en ga daar met de trein heen.
De herfst heeft twee gezichten. Zijn eerste gezicht is vrolijk met temperaturen in de begin 20 waarbij hij graag een zonnetje met wat gezellige doch eenzame wolkjes laat zijn. In november is de herfst het zat, slaat om en is het opeens nog maar 10 tot 15 graden met veel bewolking en mistquote:
Drie regenbogen iddquote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef marcel-o het volgende:
is dat zo bijzonder dan?
ik zie zo vaak dubbele
oh een 3dubbele...
was die flinke bui hagel? Ik vond het al zo raar dat et zo weinig mm/s gemeld werd.quote:Op maandag 16 september 2013 22:01 schreef zoem het volgende:
Zojuist een stevige hagelbui in de randstad, zag geen hand voor ogen meer met de invallende nacht
Meteoconsultquote:Na het wisselvallige weer wordt het vanaf komende maandag door een hogedrukgebied rustiger, droger en is er wat meer ruimte voor de zon. Uit de langetermijnprognose blijkt dat de kans op zonneschijn vanaf komende maandag flink toeneemt. Krijgen we dan toch nog een "Indian Summer"?
quote:Gevalletje 'nazomer'
Op deze Prinsjesdag kenmerken 'vliegende hoedjes' het weerbeeld en vallen er geregeld buien. Vanaf morgen laat de herfst zich van zijn vriendelijke kant zien. Het zonnetje komt er steeds vaker bij en in het weekeinde is er volgens Weerplaza sprake van een gevalletje nazomer
Wie vandaag een glimp op wil vangen van de Gouden Koets en het koninklijk paar kan de paraplu maar beter meenemen. Het is volgens Weerplaza echt herfstweer: warmer dan 14 graden wordt het niet en het waait stevig uit zuidwestelijke richting. In Den Haag bij het Binnenhof is de wind matig, soms zelfs vrij krachtig, windkracht 4 tot 5. 'De dames aldaar zullen de hoedjes goed moeten vasthouden', aldus Ben Lankamp.
Vanaf morgen gloort er een lichtpuntje aan de horizon. Er vallen minder buien en de zon komt vaker tevoorschijn. Met 15 of 16 graden is het nog wel vrij fris.
Nazomer
'In het weekend is er sprake van een nazomertje', aldus Lankamp. Een hogedrukgebied ligt dan in de buurt van Nederland. Het is overwegend droog en met geregeld zon wordt het 17 of 18 graden, wellicht zelfs nog wat warmer'
Of de troonrede wordt weggeblazenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:16 schreef INViCTuS het volgende:
Ik hoop dat al die lelijke k*t hoedjes afwaaien en die lui zeiknat worden geregend tijdens die poppenkast wat geen prinsjesdag mag heten maar gewoon "dit wordt er volgend jaar weer flink duurder dag"
Stiekem hoop ik dat we nog een paar dagen de 20 graden gaan halen komend weekend en daarna
dat moet dan wel een heel stevig windje zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of de troonrede wordt weggeblazen
hier worden de enkele cijfers al gehaald en moeten we blij zijn met 15 graden. Niet klagenquote:Op woensdag 18 september 2013 08:52 schreef Dven het volgende:
Vannacht regen gevallen. Heeft ook alle warmte weggenomen. Zal vandaag niet warmer dan een graad of 22 worden
De enkele cijfers halen we hier 's nachts ook wel.. Sterker nog, als het net als 2011 wordt hebben we binnen een maand al de eerste nachtvorstquote:Op woensdag 18 september 2013 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
hier worden de enkele cijfers al gehaald en moeten we blij zijn met 15 graden. Niet klagen
Maar wel 22 graden overdagquote:Op woensdag 18 september 2013 10:19 schreef Dven het volgende:
[..]
De enkele cijfers halen we hier 's nachts ook wel.. Sterker nog, als het net als 2011 wordt hebben we binnen een maand al de eerste nachtvorst
hangt er vanafquote:
Het weer van zondag 30 april 1989 >>quote:Op donderdag 19 september 2013 19:04 schreef Fred0w het volgende:
Ik zat voor de grap eens te kijken hoe het weer was op mijn geboortedag:
Het weer van 22-9-1989
Behoorlijk zonnige en zeer warme (max 26,7°C) dag met ruim 6 en een half uur zon. De lucht was vrijwel onbewolkt, er woei een zwakke wind (2 Bft) met krachtige windstoten, tot 41 km/u (6 Bft).
Nog best warm voor eind september.
twitter:helgavanleur twitterde op zaterdag 21-09-2013 om 13:00:39Zie ik nou zowaar nachtvorstkansen verschijnen in de pluim?! Kansen, geen zekerheid! #boerenkooltijd Eerste vorst: http://t.co/w5wqsoBMJQ reageer retweet
Want?quote:
Gaat niet gebeuren enzoquote:
En die wijsheid haal je waar precies vandaan? Zelfs in de zomer is het mogelijk manquote:
Kansberekening. Kan ook slap gaan lullen verder, maar daar schiet ik niets mee op.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:39 schreef Dven het volgende:
[..]
En die wijsheid haal je waar precies vandaan? Zelfs in de zomer is het mogelijk man
Wat een onzin, die kansberekening van jou. Volgende week is het bijna oktober. Alsof vorst aan de grond dan zo ongewoon is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:41 schreef Pek het volgende:
[..]
Kansberekening. Kan ook slap gaan lullen verder, maar daar schiet ik niets mee op.
Nou ik kom net terug van een voetbalwedstrijd (als supporter) maar het was alles behalve warm te noemen. Iedereen stond uiteraard stil langs de kant te kijken, maar het werd erg fris zo rond half 8 al.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:34 schreef zakjapannertje het volgende:
voelt nog steeds warm buiten, 15 graden Celsius hier in Zoetermeer, tijd om wat ramen open te zetten trouwens
hier staat nu ook weinig wind trouwens, dat maakt het ook aangenaamquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou ik kom net terug van een voetbalwedstrijd (als supporter) maar het was alles behalve warm te noemen. Iedereen stond uiteraard stil langs de kant te kijken, maar het werd erg fris zo rond half 8 al.
Vandaag 30+ hier en aankomende week ook. 's nachts rond de 18-21 graden.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:19 schreef Dven het volgende:
[..]
De enkele cijfers halen we hier 's nachts ook wel.. Sterker nog, als het net als 2011 wordt hebben we binnen een maand al de eerste nachtvorst
wordt geen tweede Dven svp :|quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vandaag 30+ hier en aankomende week ook. 's nachts rond de 18-21 graden.
Er is maar één Dvenquote:
de waarzegster doet voorspellingen de weermensen hebben het over een verwachtingquote:Op zondag 22 september 2013 16:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou volgens alle voorspellingen en ook nu nog volgens de weersites zou het hier vandaag een zonnige dag worden. Het is al de hele dag bewolkt.
Klopt! Maar wat nu op de weersites staat is noch een voorspelling, nog een verwachting. Ik bedoel... het is nu!quote:Op zondag 22 september 2013 16:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
de waarzegster doet voorspellingen de weermensen hebben het over een verwachting
en zoals met alle verwachtingen kan het resultaat wat tegenvallen
maar ja over 5 minuten is het ook nuquote:Op zondag 22 september 2013 16:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Klopt! Maar wat nu op de weersites staat is noch een voorspelling, nog een verwachting. Ik bedoel... het is nu!
Ik zal specifieker zijn. Er staat een zonnetje bij 16.00 uur. Dat is het zelfs al geweest.quote:Op zondag 22 september 2013 16:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar ja over 5 minuten is het ook nu
en wie weet schijnt het zonnetje dan wel
dat kan natuurlijk nietquote:Op zondag 22 september 2013 16:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zal specifieker zijn. Er staat een zonnetje bij 16.00 uur. Dat is het zelfs al geweest.
Hier is pas laat in de middag de zon gaan schijnen, viel ook een beetje tegen. Nu is het heerlijk buiten!quote:Op zondag 22 september 2013 16:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou volgens alle voorspellingen en ook nu nog volgens de weersites zou het hier vandaag een zonnige dag worden. Het is al de hele dag bewolkt.
Ruilen?quote:Op zondag 22 september 2013 21:28 schreef Toto69 het volgende:
35 graden hier vandaagen nee, dat was geen pretje
Wat doe je in zuidelijk Europa wanneer je 35 graden geen pretje vindt?!?quote:Op zondag 22 september 2013 21:28 schreef Toto69 het volgende:
35 graden hier vandaagen nee, dat was geen pretje
Dven mag dat, en één iemand die ons op de hoogte houdt met prachtig mooi weer is meer dan genoegquote:Op zondag 22 september 2013 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Toto mag dat. Dven ook trouwens.
Dven kan je over een paar maanden verblijden met ijsberichtenquote:Op maandag 23 september 2013 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dven mag dat, en één iemand die ons op de hoogte houdt met prachtig mooi weer is meer dan genoeg
Begin daar maar mee zodra ik genoeg van die kou heb, meestal direct na de jaarswisselingquote:Op maandag 23 september 2013 10:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Dven kan je over een paar maanden verblijden met ijsberichten
Meest klachtwaardige in de winter jaquote:Op maandag 23 september 2013 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Begin daar maar mee zodra ik genoeg van die kou heb, meestal direct na de jaarswisseling
Daarvoor klaag ik natuurlijk over de lage temperaturen die toch weer te hoog zijn om dik ijs en 30cm sneeuw te verzorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |