Yep, tikt ook sneller aan dan je denkt. Als ik nu makeup nodig heb of iets op is email ik DM gewoon dus ik heb al echt lange tijd geen makeup meer gekochtquote:Op maandag 16 september 2013 14:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En heel veel dingen hoef je ook niet te kopen waar stiekem best veel geld in omgaat (denk mascara/shampoo/etc etc)
quote:Op maandag 16 september 2013 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mss heeft de mijne ook gestolen tss.
quote:Op maandag 16 september 2013 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goh. Huilen...quote:Op maandag 16 september 2013 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 14:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zullen we een SC-blog starten?
quote:Op maandag 16 september 2013 14:55 schreef Lindytje het volgende:
Ik verdien wel een shopping 6 ekkies per maand met adsense. Ik twijfel of ik het er af ga gooien... of eerst wachten tot ik aan de 70 zit en het er dan af gooien
En dan om de beurt een dag bloggen over ALLES en dan krijgen we ALLES gratischquote:
Seriously?quote:Op maandag 16 september 2013 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb 5 hele seconden gewacht voor ik op open nieuw topic klikte, je hebt heul wel de kans gehad
WIJ WILLEN HET OOK VAN JOU WETENquote:Op maandag 16 september 2013 14:56 schreef Lindytje het volgende:
Dwyn, wat trek jij aan bezoekers p.m.?
BAM! Vier!quote:Op maandag 16 september 2013 14:56 schreef PriemGirl het volgende:
Gvd!
Pageviews vandaag
3
Ik ben keeiiiiipopulair zelfs
Zo'n 1500. Ik heb in de zomer echt een grote dip gehad en nu trekt het weer bijquote:Op maandag 16 september 2013 14:56 schreef Lindytje het volgende:
Dwyn, wat trek jij aan bezoekers p.m.?
Het gaat wel vanzelf meer worden, das echt.quote:Op maandag 16 september 2013 14:55 schreef Lindytje het volgende:
Ik verdien wel een shopping 6 ekkies per maand met adsense. Ik twijfel of ik het er af ga gooien... of eerst wachten tot ik aan de 70 zit en het er dan af gooien
Uniek of gewoon?quote:Op maandag 16 september 2013 14:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zo'n 1500. Ik heb in de zomer echt een grote dip gehad en nu trekt het weer bij
Echt? dat mag best hoor, als je dat wil.quote:Op maandag 16 september 2013 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WIJ WILLEN HET OOK VAN JOU WETEN
Ik wil alles wetenquote:Op maandag 16 september 2013 14:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Echt? dat mag best hoor, als je dat wil.
Iedereen heeft in de zomer minder viewsquote:Op maandag 16 september 2013 14:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zo'n 1500. Ik heb in de zomer echt een grote dip gehad en nu trekt het weer bij
Graagquote:Op maandag 16 september 2013 14:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Echt? dat mag best hoor, als je dat wil.
Beloofd?quote:Op maandag 16 september 2013 14:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het gaat wel vanzelf meer worden, das echt.
I know.quote:Op maandag 16 september 2013 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Iedereen heeft in de zomer minder views
Ja echtquote:
Gratis russenlakquote:Op maandag 16 september 2013 14:58 schreef PriemGirl het volgende:
IK HEB 7 UNIEKE RUSSISCHE BEZOEKERS !
Ik ga in het russisch bloggen
Ermahgerd die mensenquote:
Goffer ja.. Alleen al voor die lak zou ik het doenquote:
Soms kunnen we het goed vinden met elkaarquote:
Zo, nice!quote:Op maandag 16 september 2013 14:59 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit nu op *opent analytics*
13.000 bezoekers, 9.000 uniek, 23.000 pageviews. Per maand.
Mels en Deb?
Woahquote:Op maandag 16 september 2013 14:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja echt! Bij mij gaat het steeds sneller nu
. Ik zal af en toe ook klikken op je ads goed
?
ERMAHGERD WAT EEN GOEDEN IDEE!!!quote:Op maandag 16 september 2013 14:58 schreef PriemGirl het volgende:
IK HEB 7 UNIEKE RUSSISCHE BEZOEKERS !
Ik ga in het russisch bloggen
je moet google analytics aanhoudenquote:Op maandag 16 september 2013 14:59 schreef Dwyn het volgende:
Laatst had een collegaatje mij geholpen bij iets op mijn blog, had ie counterize eraf gegooid.![]()
Dus nu kan ik weer overnieuw stats gaan verzamelen.
Ik vind google analytics echt aids.quote:Op maandag 16 september 2013 15:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je moet google analytics aanhouden
quote:Op maandag 16 september 2013 14:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Soms kunnen we het goed vinden met elkaarsoms ook niet, dan gaat het nog harder.
die is wel nauwkeurig, alle andere zooi moet je niet serieus nemenquote:Op maandag 16 september 2013 15:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vind google analytics echt aids.
Why?? Dat is echt het makkelijkste programma everquote:Op maandag 16 september 2013 15:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vind google analytics echt aids.
HELEMAAL NIET KUTHOER!quote:Op maandag 16 september 2013 14:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Soms kunnen we het goed vinden met elkaarsoms ook niet, dan gaat het nog harder.
Tja, jammer dan.quote:Op maandag 16 september 2013 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die is wel nauwkeurig, alle andere zooi moet je niet serieus nemen
Ik vind die GA gewoon onoverzichtelijk.quote:Op maandag 16 september 2013 15:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Why?? Dat is echt het makkelijkste programma ever
Ow. Dus die per ongeluk op je blog komen en dan denken "wat een kutblog, snel weer weg!"quote:Op maandag 16 september 2013 15:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mensen die maar 1 pagina blijven en dan weer weggaan.
quote:Op maandag 16 september 2013 15:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET KUTHOER!
*wacht op effect*
Stuur ze een mail dan!quote:Op maandag 16 september 2013 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ik ook wel uitgenodigd mag worden bij een persevent... Ik heb tenminste russen
Ja zo ongeveer. In combinatie met de gemiddelde tijd dat mensen op je blog zitten krijg je daar wel een beeld vanquote:Op maandag 16 september 2013 15:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ow. Dus die per ongeluk op je blog komen en dan denken "wat een kutblog, snel weer weg!"![]()
![]()
Nee?
Als ze er naar vragen, zal ik het met alle liefde geven. Hij loopt ook gewoon door, ik kijk er alleen nooit naar.quote:Op maandag 16 september 2013 15:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bedrijven vragen ook vaak specifiek naar GA he, dus k zou t wel aanhouden ipv andere
Ja, diequote:Op maandag 16 september 2013 15:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ow. Dus die per ongeluk op je blog komen en dan denken "wat een kutblog, snel weer weg!"![]()
![]()
Nee?
WAAR MOET IK NAARTOE MAILEN OMG DE STRESSquote:
WEET IK VEEL IK HEB GEEN BLOGquote:Op maandag 16 september 2013 15:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WAAR MOET IK NAARTOE MAILEN OMG DE STRESS
PANIEKKKKquote:Op maandag 16 september 2013 15:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WEET IK VEEL IK HEB GEEN BLOG
quote:Op maandag 16 september 2013 15:05 schreef Debsterr het volgende:
Gem. genomen vanaf januari t/m augustus
6.190 unieke bezoekers per maand
13.240 bezoeken per maand
23.330 pageviews per maand
1 bezoeker kan wel 3 pageviews genererenquote:Op maandag 16 september 2013 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is het verschil tussen een bezoek en een pageview dan?
(Ik leer zoveel vandaag)
Als ik jouw blog bezoek en drie posts lees, dus drie keer doorklik, dan ben ik goed voor 1 bezoek en 4 pageviews.quote:Op maandag 16 september 2013 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is het verschil tussen een bezoek en een pageview dan?
(Ik leer zoveel vandaag)
Dat is bout... Ik had de laatste maand ofzo echt een boost ineens. De afgelopen dagen kakt het weer wat in...quote:Op maandag 16 september 2013 15:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het groeit alleen niet echt momenteel...
Ben je misschien ergens gelinkt?quote:Op maandag 16 september 2013 15:10 schreef Lindytje het volgende:
Hoewel, inkakken... ik zit ruim boven voor de boost, maar de bezoekersboost viel ineens zo op
Zulks een goeden tijdsbestedingquote:Op maandag 16 september 2013 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
Analytics aangemeld voor mijn blog die ik niet meer update
quote:Right now
0
active visitors on site
Oh ja, dat filmpje van mij heeft ook echt bizar veel views.quote:Op maandag 16 september 2013 15:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, kwam door de essence gel nails
HIJ IS KAPOTquote:
Die ene highlighter van Catrice staat bij mij ook vaak bij Keywords.quote:Op maandag 16 september 2013 15:17 schreef Debsterr het volgende:
Dat doet het altijd goed ja, Essence/Catrice collecties.
Dat worstje heb ik ookquote:
Dat... heeft misschien wel met mij te maken die dat gepost heeft in de derby fbquote:Op maandag 16 september 2013 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kreeg trouwens ziek veel bezoekers voor die squat challenge, die ik niet heb afgemaakt
quote:Op maandag 16 september 2013 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat... heeft misschien wel met mij te maken die dat gepost heeft in de derby fb![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 15:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Het lijkt net of er een vibrator langs ligt
quote:
Naja.... zo heeft het geen zin meer hoor... nope.. hoeft al niet meer..quote:Op maandag 16 september 2013 15:21 schreef Lindytje het volgende:
Priem, je bent niet alleen
Right now
0
active visitors on site
Ik stop met bloggen.quote:Op maandag 16 september 2013 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja.... zo heeft het geen zin meer hoor... nope.. hoeft al niet meer..![]()
Bij realtime, links in de kolom.quote:Op maandag 16 september 2013 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe zie je dat wie er online zijn?
quote:Op maandag 16 september 2013 15:25 schreef Lindytje het volgende:
ERMAHGERD!!!
Right now
1
active visitors on site
Top Active Pages:
Active Page Active Visitors
1. /essence-gel-nails-at-home-review-en-how-to/
Thehehe
Ja he?quote:Op maandag 16 september 2013 15:31 schreef Debsterr het volgende:
Eigenlijk best leuk om in de gaten te houden.
Godver, dat maakt hem nog mooierquote:Op maandag 16 september 2013 15:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je moet t dus ook achterstevoren lezen want dat was t woord wat je moet zoeken
thanks debs maar heb net die andere al bestldquote:Op maandag 16 september 2013 16:02 schreef Debsterr het volgende:
Oooh, Sjaan! http://www.zara.com/nl/nl(...)c269197p1458046.html
quote:Op maandag 16 september 2013 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
thanks debs maar heb net die andere al bestld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat moet die gepest zijn met Annemariaaaa koekoek!
Nee dat had ik ook niet verwachtquote:Op maandag 16 september 2013 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
oh nee dat vind ik ook niets sorry priem
Gemiste kans op rellenquote:Op maandag 16 september 2013 16:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee dat had ik ook niet verwachtIk vind die van jou ook vreselijk
Onze smaak is ietwat anders
:vquote:Op maandag 16 september 2013 16:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee dat had ik ook niet verwachtIk vind die van jou ook vreselijk
Onze smaak is ietwat anders
Owjah ik bedoelde natuurlijk:quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah ik bedoelde natuurlijk:
OMG HOEZO VIND JE DIT LELIJK NEE JIJ BENT LELIJK MET JE ROSSE KOP ECHT JA LELIJK DING NANANANANANANA.......
*squeeze tet*
'Just some lancome lipstick'?quote:Op maandag 16 september 2013 16:56 schreef megamandy het volgende:
Bjoetiesien die blij is over haar glanzende huid en dan een close up foto op fb zet waar je alleen maar haar make-up ziet
En dan blijkt dat ik deze week standby heb.... M.a.w... ik kan helemaal niet gaan trainen vanavond FUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 16 september 2013 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga vanavond weer voor het eerst sinds 3 weken skaten en ik ben gewoon zenuwachtig
I hate my bwains
Tijd voor vakantie?quote:Op maandag 16 september 2013 17:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dan blijkt dat ik deze week standby heb.... M.a.w... ik kan helemaal niet gaan trainen vanavond FUUUUUUUUUUUUUUUU
Haar reactie op het commentaar:quote:
Wat noem jij ze dan?quote:Op maandag 16 september 2013 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die all stars comfy noemen
(Yes I am talking to you Dico)
Ze izjn ook comfyquote:Op maandag 16 september 2013 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat jij ze niet comfy vind mag tochquote:Op maandag 16 september 2013 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Okay!quote:Op maandag 16 september 2013 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik geloof niet dat ze oprecht lekker lopen en zitten, sorry
Ik heb er een aantal jaar echt iedere dag op gelopenquote:Op maandag 16 september 2013 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik geloof niet dat ze oprecht lekker lopen en zitten, sorry
Ja kom op zeg, je ziet de poeder gewoon zittenquote:Op maandag 16 september 2013 17:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Haar reactie op het commentaar:
'Haha,maak ik een foto na de peeling met een klein beetje minerale foundation op, geloven mensen niet dat het "echt" is, is ook nooit goed!'
Ja en zooltjes zittne er fijn in :vquote:Op maandag 16 september 2013 17:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal jaar echt iedere dag op gelopenNooit last ergens van gehad. Ook als ik wist dat het een drukke dag op het werk werd trek ik vaak mijn all stars aan
[..]
Ja kom op zeg, je ziet de poeder gewoon zitten
Jep passen er ook gewoon inquote:Op maandag 16 september 2013 17:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja en zooltjes zittne er fijn in :v
oh ik kan natuurlijk wel gewoon losse zooltjes kopen natuurlijkquote:Op maandag 16 september 2013 17:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep passen er ook gewoon inDie heb ik nu in 1 paar omdat de binnezool dus versleten was. Dat begon ik te merken aan mijn rug.
Op haar twitter plaatst ze een foto van glowy skin na een peeling.quote:Op maandag 16 september 2013 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Link naar waar jullie het over hebben van bjoetiesien?
Even zoekenquote:Op maandag 16 september 2013 17:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Op haar twitter plaatst ze een foto van glowy skin na een peeling.
Gewoon op haar fb.quote:Op maandag 16 september 2013 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Link naar waar jullie het over hebben van bjoetiesien?
'Muricunquote:Op maandag 16 september 2013 17:44 schreef Diconnected het volgende:
en waarom is converse hier zo teringduur
Ja echt niet normaal, ik ben gewend All Stars te kopen voor 20 dollahquote:
Ermagerd kutwijfquote:Op maandag 16 september 2013 17:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Stomme buurvrouw van de 5e etage houdt de deur niet voor mij open terwijl ze me wel ziet en zegt me geen gedag. Toen ging zij met de lift en ik met de trap en heb ik tot de 4e (mijn verdieping) op alle knopjes van de lift gedrukt harhar
quote:Op maandag 16 september 2013 17:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Stomme buurvrouw van de 5e etage houdt de deur niet voor mij open terwijl ze me wel ziet en zegt me geen gedag. Toen ging zij met de lift en ik met de trap en heb ik tot de 4e (mijn verdieping) op alle knopjes van de lift gedrukt harhar
Dollar ook nog?quote:Op maandag 16 september 2013 17:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal, ik ben gewend All Stars te kopen voor 20 dollah
Jep, meeste van mijn All Stars kocht ik in outletsquote:
Hmmz. Zitten er nog meer voordelen aan de 30 m2 behalve de zekerheid dat je hem krijgt?quote:Op maandag 16 september 2013 18:45 schreef Mss het volgende:
Ugh, woningdilemma.
Ik kan kiezen uit een 30m2 woning, en dan is het bijna zeker dat ik 'm krijg en een 50m2 woning waarvan ik geen idee heb wat de kansen zijn. Het prijsverschil tussen de twee woningen is ¤25, dus dat is geen reden om niet voor de grote te gaan.
Nope, het zit in hetzelfde gebouw als de 50m2. Allebei nieuwbouw dus ben dan eerste bewoner en verder heb ik nog geen plattegrond oid en over verdieping weet ik ook nog niks. Ook hebben beide studio's een balkon.quote:Op maandag 16 september 2013 18:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hmmz. Zitten er nog meer voordelen aan de 30 m2 behalve de zekerheid dat je hem krijgt?
Jaquote:
Kan je er achter komen wat je kansen zijn? En wat als je het niet krijgt, zijn dan al je kansen verkeken of kan je dan alsnog op een 30m2 woning reageren?quote:Op maandag 16 september 2013 18:45 schreef Mss het volgende:
Ugh, woningdilemma.
Ik kan kiezen uit een 30m2 woning, en dan is het bijna zeker dat ik 'm krijg en een 50m2 woning waarvan ik geen idee heb wat de kansen zijn. Het prijsverschil tussen de twee woningen is ¤25, dus dat is geen reden om niet voor de grote te gaan.
Ik zet het verhaal even op fb ivm herkenbaarheidquote:Op maandag 16 september 2013 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan je er achter komen wat je kansen zijn? En wat als je het niet krijgt, zijn dan al je kansen verkeken of kan je dan alsnog op een 30m2 woning reageren?
Nieuwe romanquote:Op maandag 16 september 2013 18:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zet het verhaal even op fb ivm herkenbaarheid
Heldquote:Op maandag 16 september 2013 17:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb vandaag speculaaskoekjes en brokken gebakken, maar ik krijg dat kant en (bijna) klaar aangeleverd.quote:Op maandag 16 september 2013 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand die ooit speculaas heeft gebakken hier? Help
Grapjasquote:Op maandag 16 september 2013 19:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb vandaag speculaaskoekjes en brokken gebakken, maar ik krijg dat kant en (bijna) klaar aangeleverd.
Mooien roman weerquote:
Dit.quote:Op maandag 16 september 2013 19:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooien roman weer
Ik weet alleen geen nuttig adviesWant ik heb echt geen kaas gegeten van 30 danwel 50 M2 omdat ik een verwend kutkind ben
![]()
Ja tuurlijk kom je rond die tijd want dan zijn de meeste mensen thuisquote:Op maandag 16 september 2013 19:20 schreef PriemGirl het volgende:
Bijdrage voor de nierstichting..... Ik was net aan het eten! Erg chagrijnige nee kon ze krijgen
Had eik gewoon niet open moeten doenquote:Op maandag 16 september 2013 19:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kom je rond die tijd want dan zijn de meeste mensen thuis![]()
BEN JE VAN SUIKER GEMAAKT OFZOquote:Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef Mss het volgende:
Ik wilde dus net boodschappen gaan doen. Gaat het keihard regenen
JAquote:Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
BEN JE VAN SUIKER GEMAAKT OFZO![]()
Ermagerd zou hij al ontploft zijn?quote:Op maandag 16 september 2013 19:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Walvis aangespoeld hier vlakbij :v
Hij schijnt bizar hard te stinken! Ik heb mn man er heen gestuurd om foto's te maken
Oh dat heb ik over gelezen! Ik wil de foto's wel zienquote:Op maandag 16 september 2013 19:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij schijnt bizar hard te stinken! Ik heb mn man er heen gestuurd om foto's te maken
Ohja thanks!quote:Op maandag 16 september 2013 20:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Op www.westlanders.nu staan foto's
Zeker niet nu, ermagerd walvis-zombiequote:Op maandag 16 september 2013 20:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohja thanks!
Dat wil je toch niet tegenkomen in het water godsamme
Als het voor gtst is kan ik toch heul geen medelijden hebben?quote:Op maandag 16 september 2013 20:20 schreef Lindytje het volgende:
Hoerige hoerige..... Kpn tv kapot. Mijn gtst jonguh, WAT DOE JE!!!
DAT IS WEL ERGquote:Op maandag 16 september 2013 20:23 schreef Lindytje het volgende:
Ohnee, ik ging air crash investigation kijkenMAAR DAT KAN IK NU DUS OOK NIET ZIEN!
hahahaha, dat commentaar ook echtquote:Op maandag 16 september 2013 19:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeker niet nu, ermagerd walvis-zombie![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/09/oefenen/
Godverdomme![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
marktplaats/dille&kamille?quote:Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
MOLO, het is gelukt! Alleen moet ik een plank hebben met meer relief want dat valt nu weg. Elke plank op internet heeft ook meer relief lijkt het ook
quote:Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ja kom op dit was toch terechtelke verdieping dacht een deel van mij: 'ophouden nu, grow up.' Maar het deel dat riep: 'NEINZ DIE KUTHOEEERRR VERDIENT HETT' won steeds
jouw brein lijkt op het mijnequote:Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ja kom op dit was toch terechtelke verdieping dacht een deel van mij: 'ophouden nu, grow up.' Maar het deel dat riep: 'NEINZ DIE KUTHOEEERRR VERDIENT HETT' won steeds
na Sinterklaas?quote:Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja heeft geen haast. komt wel een keer
quote:Op maandag 16 september 2013 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
jouw brein lijkt op het mijne
Sinds ik met die collega mot heb denk ik alleen maar "DOOOOOOD" "Oh je portemonnee ligt daar open? IK HOOP DATTIE GEJAT WORDT VUILE TERINGMEGAUL!"
ik wens hem stiekem wel dat hij gaat opbokken eigenlijk, ik ben er klaar meequote:Op maandag 16 september 2013 20:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
En dat dan stiekem vanbinnen ook echt menen hèdat als het echt een keer zo is dat z'n portemonnee gejat wordt, tegen iedereen vol medeleven 'ja wat erg he?' Maar ondertussen denk je 'HARHARHAR'
quote:Op maandag 16 september 2013 20:54 schreef Molo het volgende:
Over marktplaats gesproken, vriendin van me had per ongeluk aan haar zus gevraagd of ze haar nieuwe vriend van marktplaats had![]()
Ze bedoelde relatieplanet/datingsite, maar zei dus marktplaats per ongeluk
wat droogt transparant op??quote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Puckzzz het volgende:
Stomme Praxis...Transparant is DOOR-ZICH-TIG!! niet MELKWIT![]()
![]()
mijn armband naar de klote...
Tenminste...hopelijk droogt het nog transparant op, dat zou kunnen toch?
En terecht, dat ie z'n vrouw gaat terroriseren ipv collega'squote:Op maandag 16 september 2013 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
ik wens hem stiekem wel dat hij gaat opbokken eigenlijk, ik ben er klaar mee
Haha ja kutwielrennersquote:Op maandag 16 september 2013 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
hahahaha, dat commentaar ook echt
http://www.westlanders.nu(...)spoeld-op-het-strand
Ik lees dattie er morgen waarschijnlijk niet meer ligt, jammer, anders was ik na werk er even heen gereden om te kijken![]()
Lolquote:Op maandag 16 september 2013 20:53 schreef Molo het volgende:
Er is een wijffie op tv, belgische kok bij 24 kitchen. Maar hoe zij het woord "yoghurt" uitspreekt![]()
![]()
![]()
PRIEHIEEEEEEEM, maak eens een filmpje waarin je dat zegt?
Ja ik zag hetquote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
getrouwd en kinderen, al heeft hij het er continu over (als hij de kans krijgt) hoe hij vrouwen zou versieren als hij bij zijn vrouw zou weg gaanquote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En terecht, dat ie z'n vrouw gaat terroriseren ipv collega'sof z'n kat want kan me niet voorstellen dat iemand met zo'n vent wil trouwen.
zit nu te bedenken dat morgen lange dag wordt dus dan kom ik daar in het donker, das niet handig... JAMMER!quote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Haha ja kutwielrenners
Ze gaan hem morgen ontmantelen ja, ben benieuwd hoe lang ze daarvoor nodig hebben
Het kan nog! Ik heb wel eens iets gehad wat in eerste instantie melkwit was maar transparant opdroogde. Je moet het ff een dagje geven..quote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
getrouwd en kinderen, al heeft hij het er continu over (als hij de kans krijgt) hoe hij vrouwen zou versieren als hij bij zijn vrouw zou weg gaan
Creepy dude
Ik heb dat ook hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Molo het volgende:
Ik ben zeer wraakzuchtig, eerste wat ik altijd bedenk is "WRAAAHHHHHHHHH, HOE KAN IK JE TERUGPAKKEN NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!"![]()
![]()
Goeden keuzequote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef Diconnected het volgende:
Ipv muren verven ben ik maar gaan nagels lakken
Is met lijm ook vaak zoquote:Op maandag 16 september 2013 21:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het kan nog! Ik heb wel eens iets gehad wat in eerste instantie melkwit was maar transparant opdroogde. Je moet het ff een dagje geven..
quote:Op maandag 16 september 2013 21:02 schreef Molo het volgende:
Kut, mijn stiekeme aankoop van de gezamenlijke rekening gedaan![]()
ik weet niet wat het precies is, maar als hij in zijn vrije uren hoertjes achter het station zou onthoofden zou het me serieus niks verbazenquote:Op maandag 16 september 2013 21:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat dan zo een heel knappe vriendin van je hem verleid, dat ie weggaat bij zn vrouw en dan keihard dumpendat zal m leren
Ohjaquote:Op maandag 16 september 2013 21:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor.
Deze had ik een keer op mijn deur:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |