quote:Op maandag 16 september 2013 14:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja heeft het ooit op "boven modaal" gegooid.
Serena verdiend meer dan met haar functie als laborant.quote:Op maandag 16 september 2013 14:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja heeft het ooit op "boven modaal" gegooid.
OMFG nietquote:Op maandag 16 september 2013 14:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je die lipglans rel meegekregen?
Lipglans had een koffer van meer dan 500 euro gekregen van een webshop. En heeft vervolgens een artikel geplaatst alsof ze hem gekocht had. Ze nam er zelfs in mee dat ze bij een koffer niet op de prijs let omdat het gewoon goed moet zijn
quote:Op maandag 16 september 2013 14:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is goed, op onzen GEHEIME MEET!!!
Van het persbureau zelf. Vorige keer ben ik ook geweest en toen hadden ze heel leuk een soort standjes gemaakt en toen kregen we bij Ugg henna getekend want die hadden toen een collectie in de stijl. Sacha en WE waren er toen ook, maar die stonden nu niet op de uitnodiging.quote:Op maandag 16 september 2013 14:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarvan is dat eigenlijk een event?
HONDERRRRRRDDDMIILLLL....quote:Op maandag 16 september 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
dat jullie je allemaal zo druk kunnen maken om wat andere bloggers verdienen
ja gok dat wehkampf mij gaat reddenquote:Op maandag 16 september 2013 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh das wel kak jaHopelijk vindt je iets online wat ook SCHNELL bezorgd wordt
Ze gaf het toe in de comments nadat er nadrukkelijk naar gevraagd was.quote:Op maandag 16 september 2013 14:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OMFG nietdie koffer heb ik wel gezien ja en toen dacht ik 'oh ik moet nog een koffer hebben, even kijken hoeveel die kost.
How about no'
Maar daar kwam mijn verwondering dus wel vandaan jaheeft ze m niet eens zelf gekocht
_
Ja haha. Ik zit meestal rond de 1 tot 10 cent. Maar heb nu al drie dagen achter elkaar 19 - 35 cent.quote:Op maandag 16 september 2013 14:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als in "veel" vergeleken met normaal of wat?
quote:Op maandag 16 september 2013 14:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HONDERRRRRRDDDMIILLLL....
Ok ok
Druk maken niet, nee. Ik vind het wel interessant.quote:Op maandag 16 september 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
En heel veel dingen hoef je ook niet te kopen waar stiekem best veel geld in omgaat (denk mascara/shampoo/etc etc)quote:Op maandag 16 september 2013 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Het is toch algemeen wel bekend dat bloggers goed verdienen? ik vind t niet zo raar dat ze zoveel spullies kopen, je krijgt op meerdere manieren inkomsten binnen
Ik ben eigenlijk gewoon oprecht benieuwdquote:Op maandag 16 september 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook al 2 weken velen bezoekersquote:Op maandag 16 september 2013 14:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja haha. Ik zit meestal rond de 1 tot 10 cent. Maar heb nu al drie dagen achter elkaar 19 - 35 cent.
Maar jij doet toch heul niks met fashion op je blog??!quote:Op maandag 16 september 2013 14:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Van het persbureau zelf. Vorige keer ben ik ook geweest en toen hadden ze heel leuk een soort standjes gemaakt en toen kregen we bij Ugg henna getekend want die hadden toen een collectie in de stijl. Sacha en WE waren er toen ook, maar die stonden nu niet op de uitnodiging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |