Terecht, jullie zijn allemaal stomquote:Op maandag 16 september 2013 14:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
We vinden elkaar niet eens leuk
Wauw, dat zijn veel woorden waar niks in staatquote:Op maandag 16 september 2013 14:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is best wel verschillend eigenlijk, het ligt er maar net aan hoeveel bedrijven je per maand hebt. Maar ik krijg wel gewoon elke maand inkomsten alleen verschilt het gewoon heel erg hoeveel het per maand is.
Nee die betalen per 3 maandenquote:Op maandag 16 september 2013 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Krijg jij ook een vast bedrag van dm per maand? Of was dat 1 bedrag ofzo en that's it?
Ja maar jij hebt Uggs gekregenquote:Op maandag 16 september 2013 14:46 schreef Dwyn het volgende:
Ik had laatst een dag waarop ik 35 cent met adsense verdiende. Vetpot!
Jij staat bovenaan het lijstje van stomme mensen andersquote:Op maandag 16 september 2013 14:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Terecht, jullie zijn allemaal stom
Nee ik ga geen bedragen op fok neerzetten iddquote:Op maandag 16 september 2013 14:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wauw, dat zijn veel woorden waar niks in staat![]()
Tussen de wat en wat moet ik denken? (en ik snap het als je het gewoon niet wil zeggen, dat mag ook)
is voor bruiloft as vrijdag en heb een vrolijk kleurtje nodig, maar alle herfstcollecties zijn overal al binnen dusjaquote:Op maandag 16 september 2013 14:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Waar ben je allemaal geweest?
Heb je die lipglans rel meegekregen?quote:Op maandag 16 september 2013 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben vooral benieuwd wat die 'grote' bloggers nou verdienen zodat ze ervan kunnen leven én koffers/tassen/andere luxe meuk voor duizenden euro's kunnen kopen, naast de gratis zooi die ze krijgen.
Nou, als jij al standaard meer dan dat per dag verdiend dan snap ik er echt heul geen kut meer van hoor.. in augustus heb ik maar de helft van de maand boven die 30 cent per dag gezeten.quote:Op maandag 16 september 2013 14:46 schreef Dwyn het volgende:
Ik had laatst een dag waarop ik 35 cent met adsense verdiende. Vetpot!
dit dus, daar ben ik dus ook tegenquote:Op maandag 16 september 2013 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ik snap dat het voor het geld gedaan wordt; maar eigenlijk vind ik het bagger dat men op een beautyblog o.i.d. een post wordt gezet die er helemaal niks mee te maken heeft.. Zelfs niet een klein beetje... puuuuuur omdat je er geld voor krijgt.
KAN IK ME OOK INSCHRIJVEN VOOR PUPA MET MIJN UBERPOPULAIRE BLOG?quote:Op maandag 16 september 2013 14:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik ga geen bedragen op fok neerzetten iddWe ouwehoeren bij t pupa event daar wel ff over
Ja, dat vraag ik me ook wel eens af eerlijk gezegd... Ik denk dat dat echt in de duizenden loopt.quote:Op maandag 16 september 2013 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben vooral benieuwd wat die 'grote' bloggers nou verdienen zodat ze ervan kunnen leven én koffers/tassen/andere luxe meuk voor duizenden euro's kunnen kopen, naast de gratis zooi die ze krijgen.
Oh nee, dit was wel een uitschieter hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 14:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, als jij al standaard meer dan dat per dag verdiend dan snap ik er echt heul geen kut meer van hoor.. in augustus heb ik maar de helft van de maand boven die 30 cent per dag gezeten.
Oh das wel kak jaquote:Op maandag 16 september 2013 14:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
is voor bruiloft as vrijdag en heb een vrolijk kleurtje nodig, maar alle herfstcollecties zijn overal al binnen dusja
c&a, miss etam, promiss, hema, scapino, bristol
HONDERDMILJOENMILJARD.quote:Op maandag 16 september 2013 14:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook wel eens af eerlijk gezegd... Ik denk dat dat echt in de duizenden loopt.
Als Vera een appartement kan huren van 1000+ euro in de maand.quote:Op maandag 16 september 2013 14:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook wel eens af eerlijk gezegd... Ik denk dat dat echt in de duizenden loopt.
Als in "veel" vergeleken met normaal of watquote:Op maandag 16 september 2013 14:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oh nee, dit was wel een uitschieter hoor.
Is goed, op onzen GEHEIME MEET!!!quote:Op maandag 16 september 2013 14:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik ga geen bedragen op fok neerzetten iddWe ouwehoeren bij t pupa event daar wel ff over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |