En bedanktquote:Op maandag 16 september 2013 14:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jonge je zou achterlijk zijn als je het niet doet!
quote:Op maandag 16 september 2013 14:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NEE JE ZOU HET UIT PRINCIPE NIET MOETEN DOEN!
Haha, je zou echt niet goed zijn als je die niet had aangenomen
Jij hebt het niet gedaan?quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zijn er weer SC's gesloten ofzo?
quote:Op maandag 16 september 2013 14:42 schreef Diconnected het volgende:
nergens leuk jasje te vinden in de stad, ik ga maar online shoppen
Nou ja, 135 is wel gewoon een heel aardig bedrag natuurlijk, zeker voor een studentquote:
Ik heb al 4 of 5 van dit soort dingen afgewezen, allemaal 100 euro of meer voor een artikel wat echt _niets_ met mijn blog te maken heeft, dus ja ik heb ze afgewezen want ik wil geen bagger op mijn blogquote:Op maandag 16 september 2013 14:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt het niet gedaan?![]()
Maar jij wordt al rijk van je blog, jij kan kritisch zijn
Ik was toen oprecht hele dagen bezig met een bingo appquote:Op maandag 16 september 2013 14:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik wou posten dat nagels en bingo een gekke combi is, maar Spees en bingo is ook een gekke combi
Heb je ze doorverwezen naar Spees?quote:Op maandag 16 september 2013 14:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb al 4 of 5 van dit soort dingen afgewezen, allemaal 100 euro of meer voor een artikel wat echt _niets_ met mijn blog te maken heeft, dus ja ik heb ze afgewezen want ik wil geen bagger op mijn blog
Fijn.quote:Op maandag 16 september 2013 14:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je bent gewoon welkom hoor, hoi
Hoe komt dat idee toch de wereld in?quote:Op maandag 16 september 2013 14:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar wij zijn heul niet zo leuk hoor
Dat is best wel verschillend eigenlijk, het ligt er maar net aan hoeveel bedrijven je per maand hebt. Maar ik krijg wel gewoon elke maand inkomsten alleen verschilt het gewoon heel erg hoeveel het per maand is.quote:Op maandag 16 september 2013 14:43 schreef Lindytje het volgende:
Mels, wat verdien jij eigenlijk zo'n beetje met je blog?
(of is het not done om dat te vragen?)
We vinden elkaar niet eens leukquote:Op maandag 16 september 2013 14:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op maandag 16 september 2013 14:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 september 2013 14:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb al 4 of 5 van dit soort dingen afgewezen, allemaal 100 euro of meer voor een artikel wat echt _niets_ met mijn blog te maken heeft, dus ja ik heb ze afgewezen want ik wil geen bagger op mijn blog
Praat voor jezelfquote:Op maandag 16 september 2013 14:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je bent gewoon welkom hoor, hoi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |