Ik heb er een aantal jaar echt iedere dag op gelopenquote:Op maandag 16 september 2013 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik geloof niet dat ze oprecht lekker lopen en zitten, sorry
Ja kom op zeg, je ziet de poeder gewoon zittenquote:Op maandag 16 september 2013 17:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Haar reactie op het commentaar:
'Haha,maak ik een foto na de peeling met een klein beetje minerale foundation op, geloven mensen niet dat het "echt" is, is ook nooit goed!'
Ja en zooltjes zittne er fijn in :vquote:Op maandag 16 september 2013 17:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal jaar echt iedere dag op gelopenNooit last ergens van gehad. Ook als ik wist dat het een drukke dag op het werk werd trek ik vaak mijn all stars aan
[..]
Ja kom op zeg, je ziet de poeder gewoon zitten
Jep passen er ook gewoon inquote:Op maandag 16 september 2013 17:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja en zooltjes zittne er fijn in :v
oh ik kan natuurlijk wel gewoon losse zooltjes kopen natuurlijkquote:Op maandag 16 september 2013 17:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep passen er ook gewoon inDie heb ik nu in 1 paar omdat de binnezool dus versleten was. Dat begon ik te merken aan mijn rug.
Op haar twitter plaatst ze een foto van glowy skin na een peeling.quote:Op maandag 16 september 2013 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Link naar waar jullie het over hebben van bjoetiesien?
Even zoekenquote:Op maandag 16 september 2013 17:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Op haar twitter plaatst ze een foto van glowy skin na een peeling.
Gewoon op haar fb.quote:Op maandag 16 september 2013 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Link naar waar jullie het over hebben van bjoetiesien?
'Muricunquote:Op maandag 16 september 2013 17:44 schreef Diconnected het volgende:
en waarom is converse hier zo teringduur
Ja echt niet normaal, ik ben gewend All Stars te kopen voor 20 dollahquote:
Ermagerd kutwijfquote:Op maandag 16 september 2013 17:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Stomme buurvrouw van de 5e etage houdt de deur niet voor mij open terwijl ze me wel ziet en zegt me geen gedag. Toen ging zij met de lift en ik met de trap en heb ik tot de 4e (mijn verdieping) op alle knopjes van de lift gedrukt harhar
quote:Op maandag 16 september 2013 17:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Stomme buurvrouw van de 5e etage houdt de deur niet voor mij open terwijl ze me wel ziet en zegt me geen gedag. Toen ging zij met de lift en ik met de trap en heb ik tot de 4e (mijn verdieping) op alle knopjes van de lift gedrukt harhar
Dollar ook nog?quote:Op maandag 16 september 2013 17:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal, ik ben gewend All Stars te kopen voor 20 dollah
Jep, meeste van mijn All Stars kocht ik in outletsquote:
Hmmz. Zitten er nog meer voordelen aan de 30 m2 behalve de zekerheid dat je hem krijgt?quote:Op maandag 16 september 2013 18:45 schreef Mss het volgende:
Ugh, woningdilemma.
Ik kan kiezen uit een 30m2 woning, en dan is het bijna zeker dat ik 'm krijg en een 50m2 woning waarvan ik geen idee heb wat de kansen zijn. Het prijsverschil tussen de twee woningen is ¤25, dus dat is geen reden om niet voor de grote te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |