quote:Op maandag 16 september 2013 17:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Stomme buurvrouw van de 5e etage houdt de deur niet voor mij open terwijl ze me wel ziet en zegt me geen gedag. Toen ging zij met de lift en ik met de trap en heb ik tot de 4e (mijn verdieping) op alle knopjes van de lift gedrukt harhar
Dollar ook nog?quote:Op maandag 16 september 2013 17:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal, ik ben gewend All Stars te kopen voor 20 dollah
Stomme buurvrouw van de 5e etage houdt de deur niet voor mij open terwijl ze me wel ziet en zegt me geen gedag. Toen ging zij met de lift en ik met de trap en heb ik tot de 4e (mijn verdieping) op alle knopjes van de lift gedrukt harhar
Jep, meeste van mijn All Stars kocht ik in outletsquote:
Hmmz. Zitten er nog meer voordelen aan de 30 m2 behalve de zekerheid dat je hem krijgt?quote:Op maandag 16 september 2013 18:45 schreef Mss het volgende:
Ugh, woningdilemma.
Ik kan kiezen uit een 30m2 woning, en dan is het bijna zeker dat ik 'm krijg en een 50m2 woning waarvan ik geen idee heb wat de kansen zijn. Het prijsverschil tussen de twee woningen is ¤25, dus dat is geen reden om niet voor de grote te gaan.
Nope, het zit in hetzelfde gebouw als de 50m2. Allebei nieuwbouw dus ben dan eerste bewoner en verder heb ik nog geen plattegrond oid en over verdieping weet ik ook nog niks. Ook hebben beide studio's een balkon.quote:Op maandag 16 september 2013 18:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hmmz. Zitten er nog meer voordelen aan de 30 m2 behalve de zekerheid dat je hem krijgt?
Jaquote:
Kan je er achter komen wat je kansen zijn? En wat als je het niet krijgt, zijn dan al je kansen verkeken of kan je dan alsnog op een 30m2 woning reageren?quote:Op maandag 16 september 2013 18:45 schreef Mss het volgende:
Ugh, woningdilemma.
Ik kan kiezen uit een 30m2 woning, en dan is het bijna zeker dat ik 'm krijg en een 50m2 woning waarvan ik geen idee heb wat de kansen zijn. Het prijsverschil tussen de twee woningen is ¤25, dus dat is geen reden om niet voor de grote te gaan.
Ik zet het verhaal even op fb ivm herkenbaarheidquote:Op maandag 16 september 2013 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan je er achter komen wat je kansen zijn? En wat als je het niet krijgt, zijn dan al je kansen verkeken of kan je dan alsnog op een 30m2 woning reageren?
Nieuwe romanquote:Op maandag 16 september 2013 18:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zet het verhaal even op fb ivm herkenbaarheid
Heldquote:Op maandag 16 september 2013 17:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb vandaag speculaaskoekjes en brokken gebakken, maar ik krijg dat kant en (bijna) klaar aangeleverd.quote:Op maandag 16 september 2013 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand die ooit speculaas heeft gebakken hier? Help
Grapjasquote:Op maandag 16 september 2013 19:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb vandaag speculaaskoekjes en brokken gebakken, maar ik krijg dat kant en (bijna) klaar aangeleverd.
Mooien roman weerquote:
Dit.quote:Op maandag 16 september 2013 19:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooien roman weer
Ik weet alleen geen nuttig adviesWant ik heb echt geen kaas gegeten van 30 danwel 50 M2 omdat ik een verwend kutkind ben
![]()
Ja tuurlijk kom je rond die tijd want dan zijn de meeste mensen thuisquote:Op maandag 16 september 2013 19:20 schreef PriemGirl het volgende:
Bijdrage voor de nierstichting..... Ik was net aan het eten! Erg chagrijnige nee kon ze krijgen
Had eik gewoon niet open moeten doenquote:Op maandag 16 september 2013 19:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kom je rond die tijd want dan zijn de meeste mensen thuis![]()
BEN JE VAN SUIKER GEMAAKT OFZOquote:Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef Mss het volgende:
Ik wilde dus net boodschappen gaan doen. Gaat het keihard regenen
JAquote:Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
BEN JE VAN SUIKER GEMAAKT OFZO![]()
Ermagerd zou hij al ontploft zijn?quote:Op maandag 16 september 2013 19:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Walvis aangespoeld hier vlakbij :v
Hij schijnt bizar hard te stinken! Ik heb mn man er heen gestuurd om foto's te maken
Oh dat heb ik over gelezen! Ik wil de foto's wel zienquote:Op maandag 16 september 2013 19:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Walvis aangespoeld hier vlakbij :v
Hij schijnt bizar hard te stinken! Ik heb mn man er heen gestuurd om foto's te maken
Ohja thanks!quote:Op maandag 16 september 2013 20:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Op www.westlanders.nu staan foto's
Zeker niet nu, ermagerd walvis-zombiequote:Op maandag 16 september 2013 20:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohja thanks!
Dat wil je toch niet tegenkomen in het water godsamme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |