Nee dat had ik ook niet verwachtquote:Op maandag 16 september 2013 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
oh nee dat vind ik ook niets sorry priem
Gemiste kans op rellenquote:Op maandag 16 september 2013 16:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee dat had ik ook niet verwachtIk vind die van jou ook vreselijk
Onze smaak is ietwat anders
:vquote:Op maandag 16 september 2013 16:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee dat had ik ook niet verwachtIk vind die van jou ook vreselijk
Onze smaak is ietwat anders
Owjah ik bedoelde natuurlijk:quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah ik bedoelde natuurlijk:
OMG HOEZO VIND JE DIT LELIJK NEE JIJ BENT LELIJK MET JE ROSSE KOP ECHT JA LELIJK DING NANANANANANANA.......
*squeeze tet*
'Just some lancome lipstick'?quote:Op maandag 16 september 2013 16:56 schreef megamandy het volgende:
Bjoetiesien die blij is over haar glanzende huid en dan een close up foto op fb zet waar je alleen maar haar make-up ziet
En dan blijkt dat ik deze week standby heb.... M.a.w... ik kan helemaal niet gaan trainen vanavond FUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 16 september 2013 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga vanavond weer voor het eerst sinds 3 weken skaten en ik ben gewoon zenuwachtig
I hate my bwains
Tijd voor vakantie?quote:Op maandag 16 september 2013 17:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dan blijkt dat ik deze week standby heb.... M.a.w... ik kan helemaal niet gaan trainen vanavond FUUUUUUUUUUUUUUUU
Haar reactie op het commentaar:quote:
Wat noem jij ze dan?quote:Op maandag 16 september 2013 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die all stars comfy noemen
(Yes I am talking to you Dico)
Ze izjn ook comfyquote:Op maandag 16 september 2013 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat jij ze niet comfy vind mag tochquote:Op maandag 16 september 2013 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Okay!quote:Op maandag 16 september 2013 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik geloof niet dat ze oprecht lekker lopen en zitten, sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |