quote:Op maandag 16 september 2013 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
jouw brein lijkt op het mijne
Sinds ik met die collega mot heb denk ik alleen maar "DOOOOOOD" "Oh je portemonnee ligt daar open? IK HOOP DATTIE GEJAT WORDT VUILE TERINGMEGAUL!"
quote:Op maandag 16 september 2013 17:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Stomme buurvrouw van de 5e etage houdt de deur niet voor mij open terwijl ze me wel ziet en zegt me geen gedag. Toen ging zij met de lift en ik met de trap en heb ik tot de 4e (mijn verdieping) op alle knopjes van de lift gedrukt harhar
ik wens hem stiekem wel dat hij gaat opbokken eigenlijk, ik ben er klaar meequote:Op maandag 16 september 2013 20:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
En dat dan stiekem vanbinnen ook echt menen hèdat als het echt een keer zo is dat z'n portemonnee gejat wordt, tegen iedereen vol medeleven 'ja wat erg he?' Maar ondertussen denk je 'HARHARHAR'
quote:Op maandag 16 september 2013 20:54 schreef Molo het volgende:
Over marktplaats gesproken, vriendin van me had per ongeluk aan haar zus gevraagd of ze haar nieuwe vriend van marktplaats had![]()
Ze bedoelde relatieplanet/datingsite, maar zei dus marktplaats per ongeluk
wat droogt transparant op??quote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Puckzzz het volgende:
Stomme Praxis...Transparant is DOOR-ZICH-TIG!! niet MELKWIT![]()
![]()
mijn armband naar de klote...
Tenminste...hopelijk droogt het nog transparant op, dat zou kunnen toch?
En terecht, dat ie z'n vrouw gaat terroriseren ipv collega'squote:Op maandag 16 september 2013 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
ik wens hem stiekem wel dat hij gaat opbokken eigenlijk, ik ben er klaar mee
Haha ja kutwielrennersquote:Op maandag 16 september 2013 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
hahahaha, dat commentaar ook echt
http://www.westlanders.nu(...)spoeld-op-het-strand
Ik lees dattie er morgen waarschijnlijk niet meer ligt, jammer, anders was ik na werk er even heen gereden om te kijken![]()
Lolquote:Op maandag 16 september 2013 20:53 schreef Molo het volgende:
Er is een wijffie op tv, belgische kok bij 24 kitchen. Maar hoe zij het woord "yoghurt" uitspreekt![]()
![]()
![]()
PRIEHIEEEEEEEM, maak eens een filmpje waarin je dat zegt?
Ja ik zag hetquote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
getrouwd en kinderen, al heeft hij het er continu over (als hij de kans krijgt) hoe hij vrouwen zou versieren als hij bij zijn vrouw zou weg gaanquote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En terecht, dat ie z'n vrouw gaat terroriseren ipv collega'sof z'n kat want kan me niet voorstellen dat iemand met zo'n vent wil trouwen.
zit nu te bedenken dat morgen lange dag wordt dus dan kom ik daar in het donker, das niet handig... JAMMER!quote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Haha ja kutwielrenners
Ze gaan hem morgen ontmantelen ja, ben benieuwd hoe lang ze daarvoor nodig hebben
Het kan nog! Ik heb wel eens iets gehad wat in eerste instantie melkwit was maar transparant opdroogde. Je moet het ff een dagje geven..quote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
getrouwd en kinderen, al heeft hij het er continu over (als hij de kans krijgt) hoe hij vrouwen zou versieren als hij bij zijn vrouw zou weg gaan
Creepy dude
Ik heb dat ook hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Molo het volgende:
Ik ben zeer wraakzuchtig, eerste wat ik altijd bedenk is "WRAAAHHHHHHHHH, HOE KAN IK JE TERUGPAKKEN NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!"![]()
![]()
Goeden keuzequote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef Diconnected het volgende:
Ipv muren verven ben ik maar gaan nagels lakken
Is met lijm ook vaak zoquote:Op maandag 16 september 2013 21:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het kan nog! Ik heb wel eens iets gehad wat in eerste instantie melkwit was maar transparant opdroogde. Je moet het ff een dagje geven..
quote:Op maandag 16 september 2013 21:02 schreef Molo het volgende:
Kut, mijn stiekeme aankoop van de gezamenlijke rekening gedaan![]()
ik weet niet wat het precies is, maar als hij in zijn vrije uren hoertjes achter het station zou onthoofden zou het me serieus niks verbazenquote:Op maandag 16 september 2013 21:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat dan zo een heel knappe vriendin van je hem verleid, dat ie weggaat bij zn vrouw en dan keihard dumpendat zal m leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |