Als het voor gtst is kan ik toch heul geen medelijden hebben?quote:Op maandag 16 september 2013 20:20 schreef Lindytje het volgende:
Hoerige hoerige..... Kpn tv kapot. Mijn gtst jonguh, WAT DOE JE!!!
DAT IS WEL ERGquote:Op maandag 16 september 2013 20:23 schreef Lindytje het volgende:
Ohnee, ik ging air crash investigation kijkenMAAR DAT KAN IK NU DUS OOK NIET ZIEN!
hahahaha, dat commentaar ook echtquote:Op maandag 16 september 2013 19:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Walvis aangespoeld hier vlakbij :v
Hij schijnt bizar hard te stinken! Ik heb mn man er heen gestuurd om foto's te maken
quote:Op maandag 16 september 2013 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeker niet nu, ermagerd walvis-zombie![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/09/oefenen/
Godverdomme![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
marktplaats/dille&kamille?quote:Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
MOLO, het is gelukt! Alleen moet ik een plank hebben met meer relief want dat valt nu weg. Elke plank op internet heeft ook meer relief lijkt het ook
quote:Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ja kom op dit was toch terechtelke verdieping dacht een deel van mij: 'ophouden nu, grow up.' Maar het deel dat riep: 'NEINZ DIE KUTHOEEERRR VERDIENT HETT' won steeds
jouw brein lijkt op het mijnequote:Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ja kom op dit was toch terechtelke verdieping dacht een deel van mij: 'ophouden nu, grow up.' Maar het deel dat riep: 'NEINZ DIE KUTHOEEERRR VERDIENT HETT' won steeds
na Sinterklaas?quote:Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja heeft geen haast. komt wel een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |