je moet google analytics aanhoudenquote:Op maandag 16 september 2013 14:59 schreef Dwyn het volgende:
Laatst had een collegaatje mij geholpen bij iets op mijn blog, had ie counterize eraf gegooid.![]()
Dus nu kan ik weer overnieuw stats gaan verzamelen.
Ik vind google analytics echt aids.quote:Op maandag 16 september 2013 15:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je moet google analytics aanhouden
quote:Op maandag 16 september 2013 14:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Soms kunnen we het goed vinden met elkaarsoms ook niet, dan gaat het nog harder.
die is wel nauwkeurig, alle andere zooi moet je niet serieus nemenquote:Op maandag 16 september 2013 15:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vind google analytics echt aids.
Why?? Dat is echt het makkelijkste programma everquote:Op maandag 16 september 2013 15:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vind google analytics echt aids.
HELEMAAL NIET KUTHOER!quote:Op maandag 16 september 2013 14:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Soms kunnen we het goed vinden met elkaarsoms ook niet, dan gaat het nog harder.
Tja, jammer dan.quote:Op maandag 16 september 2013 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die is wel nauwkeurig, alle andere zooi moet je niet serieus nemen
Ik vind die GA gewoon onoverzichtelijk.quote:Op maandag 16 september 2013 15:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Why?? Dat is echt het makkelijkste programma ever
Ow. Dus die per ongeluk op je blog komen en dan denken "wat een kutblog, snel weer weg!"quote:Op maandag 16 september 2013 15:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mensen die maar 1 pagina blijven en dan weer weggaan.
quote:Op maandag 16 september 2013 15:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET KUTHOER!
*wacht op effect*
Stuur ze een mail dan!quote:Op maandag 16 september 2013 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ik ook wel uitgenodigd mag worden bij een persevent... Ik heb tenminste russen
Ja zo ongeveer. In combinatie met de gemiddelde tijd dat mensen op je blog zitten krijg je daar wel een beeld vanquote:Op maandag 16 september 2013 15:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ow. Dus die per ongeluk op je blog komen en dan denken "wat een kutblog, snel weer weg!"![]()
![]()
Nee?
Als ze er naar vragen, zal ik het met alle liefde geven. Hij loopt ook gewoon door, ik kijk er alleen nooit naar.quote:Op maandag 16 september 2013 15:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bedrijven vragen ook vaak specifiek naar GA he, dus k zou t wel aanhouden ipv andere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |