Ik ga het steeds vreemder vinden waarom jij Pauw niet leuk vindt, met zijn nonchalante krullenkop.quote:
Voor mezelf had ik het over. Ik zou liever krullen hebben gehad.quote:Op zondag 15 september 2013 23:18 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ga het steeds vreemder vinden waarom jij Pauw niet leuk vindt, met zijn nonchalante krullenkop.
Topshow. Ik zeg doen.quote:Op zondag 15 september 2013 23:21 schreef Latert het volgende:
*Ziet Corrie's foto in haar FoBo... Ziet foto in OP... Heeft photoshop op laptop staan....*
Neequote:Op zondag 15 september 2013 23:21 schreef Latert het volgende:
*Ziet Corrie's foto in haar FoBo... Ziet foto in OP... Heeft photoshop op laptop staan....*
quote:Op zondag 15 september 2013 23:21 schreef Latert het volgende:
Dat was een topshow bij TdJ.quote:Op zondag 15 september 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
Vincent Bijlo bij Raymann, dus dat wordt lachen!
Ik heb heel even gekeken, maar dat was zelfs MIJ te erg. Die Engelse keek ik welquote:Op zondag 15 september 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
Zon Zee Ziekenhuis.
Wat een heerlijk stukje stilstand van de evolutie.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
Uh die irritante blinde bij Rayman. Total niet grappig.
Hij zou eens kritisch naar zichzelf moeten kijken.quote:Op zondag 15 september 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
Uh die irritante blinde bij Rayman. Total niet grappig.
Ze proberen nu Nick die de baard nog niet in de keel heeft te laten neuken.quote:Op zondag 15 september 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb heel even gekeken, maar dat was zelfs MIJ te erg. Die Engelse keek ik wel
Hij ziet er niet uit in ieder geval.quote:Op zondag 15 september 2013 23:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij zou eens kritisch naar zichzelf moeten kijken.
Dit is wel een mooie bos krullen.quote:
Waarom geen permanentje?quote:Op zondag 15 september 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat haar wil ik nog meer dan dat van Ali.
Ik ga krulspelden kopen.
quote:
Het is prachtig haar.quote:Op zondag 15 september 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat haar wil ik nog meer dan dat van Ali.
Ik ga krulspelden kopen.
Nee daar begin ik niet meer aan, ooit gedaan maar mijn hele haar was naar de kloten. En na een maand of zo gaat het hangen als je lang haar hebt.quote:
Ah oke je hebt het al eens geprobeerd.quote:Op zondag 15 september 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee daar begin ik niet meer aan, ooit gedaan maar mijn hele haar was naar de kloten. En na een maand of zo gaat het hangen als je lang haar hebt.
Toen ik 18 was of zo, toen was permanent helemaal 'hip'quote:Op zondag 15 september 2013 23:28 schreef hexje het volgende:
[..]
Ah oke je hebt het al eens geprobeerd.
40 jaar geleden..quote:Op zondag 15 september 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik 18 was of zo, toen was permanent helemaal 'hip'
70 jaar geleden ook ja.quote:Op zondag 15 september 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is in meerdere tijden hip geweest he
Is al een tijdje bezig.quote:Op zondag 15 september 2013 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat op NED3 is wel wat geloof ik, misschien eens downloaden.
Ja helaas. Maar een serie kan ik sowieso beter op mijn gemak even kijken. Zag er wel goed uit.quote:
Kijk CC niet meer zo veel 's avonds.quote:Op zondag 15 september 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Frasier wordt al een tijdje weer uitgezonden op CC, ipv Married with Children.
Alweer?quote:Op zondag 15 september 2013 23:51 schreef Specularium het volgende:
American History X komt zo ook nog, voor als je iets luchtigers wilt.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef Karina het volgende:
Oh nu kom je OProg. Met je nieuwe look
Zijn dikke bankrekening zou ik wel willen hebben trouwens.quote:Op zondag 15 september 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt er niet op natuurlijk met zijn dikke kop
Gelukkig schieten er nooit kilometers spoor onder mij door.quote:
Als er een keer een karaokemeet komt moet jij wel deze doen.quote:Op maandag 16 september 2013 00:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Gelukkig schieten er nooit kilometers spoor onder mij door.
Dat zou een topshow zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als er een keer een karaokemeet komt moet jij wel deze doen.
Ik kijk wel vanaf de zijlijn.
Nee. Maar ik heb ook een keer in een karaokebar in Frankfurt American Pie gedaan.quote:Op maandag 16 september 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je een beetje kunt zingen wel.
Oh met wat op zing ik ook de sterren van de hemel. Kedekedeng doe ik zo.quote:Op maandag 16 september 2013 00:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb ook een keer in een karaokebar in Frankfurt American Pie gedaan.
Ik deed het ene deel, een ongehoorde landing bier de rest.
Even quoten om te bewaren.quote:Op maandag 16 september 2013 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh met wat op zing ik ook de sterren van de hemel. Kedekedeng doe ik zo.
Ik voel een duet aankomen.quote:
Klopt. Mijn ritme is daar echter niet op ingesteld nu, beetje jammer...quote:Op maandag 16 september 2013 00:04 schreef Karina het volgende:
Dan zou ik maar gaan slapen Latert, al veel te laat voor je.
Niet dat weer hequote:Op maandag 16 september 2013 00:09 schreef Specularium het volgende:
Corrie heeft liever een treintje met de De Boertjes.
7,5+ / 10quote:Op maandag 16 september 2013 00:09 schreef Specularium het volgende:
Corrie heeft liever een treintje met de De Boertjes.
Er viel me al iets op onder je naam. 5 ipv 6 dus.quote:Op maandag 16 september 2013 00:11 schreef Arcee het volgende:
Voor het eerst sinds 13 december 2011 een wijziging in de top 5: Karina gisteren binnen gekomen .
Ik wist het al, Stu dm'de me gisteren alquote:Op maandag 16 september 2013 00:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er viel me al iets op onder je naam. 5 ipv 6 dus.
Ze acteert zelfs als ze thee drinkt.quote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef OProg het volgende:
Ik zag Halina Reijn op het journaal met een decolleté waarbij ze er bijna uitvielen.
quote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist het al, Stu dm'de me gisteren al
Hij hield het wél stil dus.quote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
Ik wist het al, Stu dm'de me gisteren al
Het was ook niet al te best.quote:Op maandag 16 september 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze acteert zelfs als ze thee drinkt.
Hier hebben ze de spoiler tag voor uitgevonden.quote:
Eén spoiler-tag voor je post:quote:Op maandag 16 september 2013 00:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Hier hebben ze de spoiler tag voor uitgevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een necrofiel zou nu met zijn hand in de broek zitten.quote:Op maandag 16 september 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De gecensureerde FOK! proof versie.
Lijkt wel een kerel zo.quote:Op maandag 16 september 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De gecensureerde FOK! proof versie.
True, true.quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 00:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er viel me al iets op onder je naam. 5 ipv 6 dus.
Ze rest zou er liever met die hond vandoor gaan.quote:Op maandag 16 september 2013 00:17 schreef Latert het volgende:
[..]
Een necrofiel zou nu met zijn hand in de broek zitten.
Aad300quote:Op maandag 16 september 2013 00:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, anders zou ik niet lachen. En Aad ook niet.
3 volgens Arcee.quote:Op maandag 16 september 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
[..]
OH dat valt me nog mee, gezien dat het SBS avond was. En wie is LETMEIN?
Waarom staat LETMEIN niet in deze lijst?quote:
Omdat die niet in de top 500 staat.quote:Op maandag 16 september 2013 00:27 schreef Pino112 het volgende:
Waarom staat LETMEIN niet in deze lijst?
http://arcee862.com/foktop500extended.php?sort=9&order=1
Ohja natuurlijk, ik had denkaids.quote:Op maandag 16 september 2013 00:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Omdat die niet in de top 500 staat.
En er ook nooit in gestaan heeft, trouwens. Anders zou-ie er wel in staan.quote:
Ja anders staat ie wel in de lijst idd.quote:Op maandag 16 september 2013 00:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
En er ook nooit in gestaan heeft, trouwens.
Ja, #833 Disorder bijvoorbeeld wel met z'n ene post.quote:Op maandag 16 september 2013 00:30 schreef Pino112 het volgende:
Ja anders staat ie wel in de lijst idd.
Nee een rouwdienst.quote:Op maandag 16 september 2013 00:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga jij wel een feest geven bij de 250.000?
Dat ga ik in ieder geval niet halen.quote:Op maandag 16 september 2013 00:35 schreef Arcee het volgende:
Maar, ik stond dan wel weer ooit op 1.
Dankje. Vervroegde rouwdienst wordt dat dus.quote:
Ik stijg alleen maar. Als een eckte.quote:Op maandag 16 september 2013 00:35 schreef Arcee het volgende:
Ik daal alleen maar in die 500, trouwens.
Stond jarenlang in de top 10, nu nog maar 24.
Maar, ik stond dan wel weer ooit op 1.
a. Jaquote:Op maandag 16 september 2013 00:37 schreef Specularium het volgende:
SHO / Anouk wil een grote lul in haar kut
Zeg het maar jongens.
KPD van F1976 oid?quote:Op maandag 16 september 2013 00:43 schreef Karina het volgende:
Ik ga geen linkje posten dan krijg ik vast weer een note, maar ik klikte op een topic
Nee, linkje?quote:Op maandag 16 september 2013 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is ook een quiz waarbij marcodej het goede antwoord is, wist je dat?
http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1309142031057112quote:
Gelukkig beter gescoord. Was ook niet zo moeilijk.quote:Op maandag 16 september 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1309142031057112
Gaat over de Romantische voorkeuren van users, voornamelijk uit VBL, want die wist ik het beste. Je concurrent is Karina die de wereld verbaasde met maar liefst een 30 procent score.
Nou alle voorgaande kwissen gingen over Sierd de Vos en VI, en daar mag ik van René niet over praten.quote:Op maandag 16 september 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
Ik moet vaker in de VBL SC komen dan scoor ik tenminste een keertje hoog in je kwissen.
Ik kan wel verklappen dat zij dacht dat Specularium graag een beschuitje zou willen eten met Sybrand van Haersma Buma.quote:Op maandag 16 september 2013 00:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig beter gescoord. Was ook niet zo moeilijk.
Ja daar klikte ik dus verkeerdquote:Op maandag 16 september 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan wel verklappen dat zij dacht dat Specularium graag een beschuitje zou willen eten met Sybrand van Haersma Buma.
quote:Op maandag 16 september 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan wel verklappen dat zij dacht dat Specularium graag een beschuitje zou willen eten met Sybrand van Haersma Buma.
8/10quote:Op maandag 16 september 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1309142031057112
Gaat over de Romantische voorkeuren van users, voornamelijk uit VBL, want die wist ik het beste. Je concurrent is Karina die de wereld verbaasde met maar liefst een 30 procent score.
Terwijl iedereen weet dat dat marcodej (quote:Op maandag 16 september 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nomunnie-opaquote:
Ja, dat was het antwoord inderdaad.quote:Op maandag 16 september 2013 00:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat dat marcodej () moet zijn.
Ik kom amper in NWS, maar ik zie het al ja.quote:Op maandag 16 september 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nomunnie-opa
Een verlies voor de maatschappij, dit zouden jullie in nws moeten weten.
Curses. Als quizmaster mag ik antwoorden zien, eens kijken wat voor een knoeperts van fouten Pino gemaakt heeft.quote:Op maandag 16 september 2013 00:56 schreef Karina het volgende:
En wederom zet ik mezelf voor paal. Damn you Johannes
De bal is rond.quote:Op maandag 16 september 2013 00:56 schreef Karina het volgende:
En wederom zet ik mezelf voor paal. Damn you Johannes
Ja maar je mag het niet openbaar maken he? Geheimhoudingsplicht.quote:Op maandag 16 september 2013 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Curses. Als quizmaster mag ik antwoorden zien, eens kijken wat voor een knoeperts van fouten Pino gemaakt heeft.
Weet je wel wie ik ben?quote:Op maandag 16 september 2013 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Curses. Als quizmaster mag ik antwoorden zien, eens kijken wat voor een knoeperts van fouten Pino gemaakt heeft.
Ik denk Topshow. Maar er is ook iemand die zich marcodej genoemd heeft. Vermoedelijk hijzelf. Maar je weet het nooit.quote:
Je had ook zelf een kwis kunnen maken en mijn bloopers kunnen openbaren.quote:Op maandag 16 september 2013 00:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar je mag het niet openbaar maken he? Geheimhoudingsplicht.
quote:Op maandag 16 september 2013 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk Topshow. Maar er is ook iemand die zich marcodej genoemd heeft. Vermoedelijk hijzelf. Maar je weet het nooit.
Nee dat zou ik nooit doen, ik ben geen verrader.quote:Op maandag 16 september 2013 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had ook zelf een kwis kunnen maken en mijn bloopers kunnen openbaren.
Ik dacht dat heel FOK! wel wist over de affaire van Tyron met Eriksen, maar dat valt dus tegen.quote:Op maandag 16 september 2013 01:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Magere score, ik wist ze niet allemaal.
Vind je mij toevallig een verrader?quote:Op maandag 16 september 2013 01:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat zou ik nooit doen, ik ben geen verrader.
Nou beetje wel he? Resultaten openbaar maken is niet zo netjes Johannesquote:Op maandag 16 september 2013 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vind je mij toevallig een verrader?
Behoorlijk ja.quote:Op maandag 16 september 2013 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat heel FOK! wel wist over de affaire van Tyron met Eriksen, maar dat valt dus tegen.
Ik vergeef je want ik moest lachen.quote:Op maandag 16 september 2013 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het inmiddels rechtgezet.
TR gelezen. Verder niks mee gedaan, YOLO.quote:Op maandag 16 september 2013 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het inmiddels rechtgezet.
#SWAG #struggles #diehardeleventjequote:Op maandag 16 september 2013 01:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
TR gelezen. Verder niks mee gedaan, YOLO.
Grote pikken?quote:Op maandag 16 september 2013 01:05 schreef Karina het volgende:
Ik ga maar niet zeggen welk topic ik nou weer zag in de ATZelfde genre.
Iddquote:Op maandag 16 september 2013 01:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Je mag nooit meer raden. Ook geen Topshow.
Nou wees er maar blij meequote:Op maandag 16 september 2013 01:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee hoor, moest even vergelijken maar ben natuurlijk niet onder de indruk.
Ik nu ook ja. Man man man.quote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef OProg het volgende:
Ik zag Halina Reijn op het journaal met een decolleté waarbij ze er bijna uitvielen.
nomunnie is een legendarische topshow.quote:Op maandag 16 september 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nomunnie-opa
Een verlies voor de maatschappij, dit zouden jullie in nws moeten weten.
Jij weet het man.quote:Op maandag 16 september 2013 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nomunnie is een legendarische topshow.
Nee helaas niet.quote:Op maandag 16 september 2013 13:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij weet het man.
Kan je de andere shows ook van de beste man?
www.omroepmax.nlquote:Op maandag 16 september 2013 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee helaas niet.
Dat lijkt me een cultureel gemis.
Ik zal eens kijken als ik klaar ben met werken.quote:
Ik zou het gewoon niet doen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken als ik klaar ben met werken.
Ja, met kijken bedoel ik 'in google invoeren'quote:Op maandag 16 september 2013 14:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon niet doen.
mogen we ook niet linken naar de site van de waterboys?quote:Op maandag 16 september 2013 15:13 schreef Specularium het volgende:
Linkje maar weggehaald, volgens mij vindt Google dit niet zo'n goed idee.
Van Whole of the Moon, een band.quote:Op maandag 16 september 2013 15:16 schreef Specularium het volgende:
Ik weet niet wat waterboys zijn maar het klinkt redelijk hommel.
Jaren 80. Nostalgie.quote:Op maandag 16 september 2013 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Whole of the Moon, een band.
Gek he, als ik zeg dat ik er thius wel naar kijk.quote:Op maandag 16 september 2013 16:40 schreef Karina het volgende:
Ik zag dat linkje (toen niet op geklikt) en dacht dat het ging over een opa die fietsen repareert of zo
Dat was het DUS niet.
Het kwartje viel niet, kon zijn dat je helemaal geen filmpjes kon bekijken of zo.quote:Op maandag 16 september 2013 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gek he, als ik zeg dat ik er thius wel naar kijk.
En Corrie weet wat honger is! Die heeft nog op tulpenbollen zitten kauwen.quote:Op maandag 16 september 2013 17:03 schreef Karina het volgende:
Ik heb honger, wachten tot het 'tijd' is, dat is pas
En Corrie weet wat storm is! Die heeft nog zandzakken gelegd tijdens de watersnoodramp.quote:Op maandag 16 september 2013 17:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was heel kort, donker en keiharde regen.
en sinds die tijd doe je hard 2 get zeker?quote:Op maandag 16 september 2013 17:12 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog met een speer everzwijnen nagerend man!
Misschien is Latert wel heel leuk, of niet maar wel lekker.quote:Op maandag 16 september 2013 17:32 schreef Karina het volgende:
Ik onthoud alles Latert, dus op een moment dat je het niet verwacht kom ik terug.
quote:Op maandag 16 september 2013 17:27 schreef Latert het volgende:
[..]
En Corrie weet wat storm is! Die heeft nog zandzakken gelegd tijdens de watersnoodramp.
En nu hou ik op
Is dat een nieuwe game? Zoiets als GTA V?quote:Op maandag 16 september 2013 18:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
en sinds die tijd doe je hard 2 get zeker?
Laten we nou hier weer mee beginnen he?quote:Op maandag 16 september 2013 18:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien is Latert wel heel leuk, of niet maar wel lekker.
Door de spatie is je grap mislukt Tem.quote:
Dit. Ik wil gewoon een korte broek aan hebben.quote:Op maandag 16 september 2013 18:51 schreef Peunage het volgende:
Ik was wel blij dat die hete zomerdagen voorbij waren. Maar nu mogen ze weer terug.
Jah die focking verkoudheid jonge. 2 weken al. En het gaat maar niet over.quote:Op maandag 16 september 2013 18:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Ik wil gewoon een korte broek aan hebben.
Misschien dat ik daarom nu ook verkouden ben. #FML
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 16 september 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Welles. Nu is het alsof ik heel veel materiaal zoek.
Materiaal als in informatie om te onthouden ja.quote:
Misschien een leuke tweedehands laptopquote:Op maandag 16 september 2013 18:57 schreef Tem het volgende:
Al mag je blij zijn als je iets bij de kringloop kan scoren natuurlijk.
Ik sinds gisterenquote:Op maandag 16 september 2013 18:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jah die focking verkoudheid jonge. 2 weken al. En het gaat maar niet over.
Wat voor materiaal zoek je dan precies? Leeftijd, uiterlijk, baan, kinderen etc. ?quote:Op maandag 16 september 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Welles. Nu is het alsof ik heel veel materiaal zoek.
Harden backfires in dezen topic, moet je onderhand wel weten als meubilair.quote:Op maandag 16 september 2013 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Materiaal als in informatie om te onthouden ja.
Ik heb al weer spijt dat ik iets gezegd heb over die spatie
Ik?quote:Op maandag 16 september 2013 18:58 schreef Tem het volgende:
Wie zijn deze andere gare figuren in dezen topicje?
Het is herfst dus nu zoek ik vooral blaadjes in de bosjes. En eikels, al zitten die hier ook.quote:Op maandag 16 september 2013 18:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat voor materiaal zoek je dan precies? Leeftijd, uiterlijk, baan, kinderen etc. ?
Ja ik ben hardleersquote:Op maandag 16 september 2013 18:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Harden backfires in dezen topic, moet je onderhand wel weten als meubilair.
Gaat dit nou over potentieel neuqmateriaal, of materiaal als in grappen om haar cabaretvoorstelling mee te vullen?quote:Op maandag 16 september 2013 18:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat voor materiaal zoek je dan precies? Leeftijd, uiterlijk, baan, kinderen etc. ?
quote:Op maandag 16 september 2013 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is herfst dus nu zoek ik vooral blaadjes in de bosjes. En eikels, al zitten die hier ook.
Weet ik veel. Ze is zo lekker vaag.quote:Op maandag 16 september 2013 19:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Gaat dit nou over potentieel neuqmateriaal, of materiaal als in grappen om haar cabaretvoorstelling mee te vullen?
Dat is wel een voldoende.quote:Op maandag 16 september 2013 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is herfst dus nu zoek ik vooral blaadjes in de bosjes. En eikels, al zitten die hier ook.
[..]
screw that!quote:Op maandag 16 september 2013 18:51 schreef Peunage het volgende:
Ik was wel blij dat die hete zomerdagen voorbij waren. Maar nu mogen ze weer terug.
Meh.quote:Op maandag 16 september 2013 19:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
screw that!
[ afbeelding ]
Hockey is back
Watje.quote:Op maandag 16 september 2013 19:06 schreef sp3c het volgende:
al draag ik inmiddels wel weer een jas als ik naar buiten ga, dat dan weer wel
Je moet wat om eerste te worden iedere dag.quote:Op maandag 16 september 2013 19:11 schreef Specularium het volgende:
Corrie gaat nu proberen in andere topics te rellen.
.
Helaas.quote:Op maandag 16 september 2013 19:13 schreef Peunage het volgende:
Oh jullie zijn dus serieus over Spangas kijken
'Eerst nog even een fragment van de Grote Meester'.quote:Op maandag 16 september 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
Ja bah. Sommige liedjes vind ik best mooi maar dat geklets erover elke keer.
Wil ik helemaal niet weten man.quote:Op maandag 16 september 2013 19:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet je ook eens wat mannen moeten doorstaan.
Hoeft heulemaal niet.quote:Op maandag 16 september 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
Aanstelleritis. 'Wij' moeten altijd voetballen meekijken.
rrrrrrrrrightquote:Op maandag 16 september 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
Aanstelleritis. 'Wij' moeten altijd voetballen meekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |