Ik ga het steeds vreemder vinden waarom jij Pauw niet leuk vindt, met zijn nonchalante krullenkop.quote:
Voor mezelf had ik het over. Ik zou liever krullen hebben gehad.quote:Op zondag 15 september 2013 23:18 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ga het steeds vreemder vinden waarom jij Pauw niet leuk vindt, met zijn nonchalante krullenkop.
Topshow. Ik zeg doen.quote:Op zondag 15 september 2013 23:21 schreef Latert het volgende:
*Ziet Corrie's foto in haar FoBo... Ziet foto in OP... Heeft photoshop op laptop staan....*
Neequote:Op zondag 15 september 2013 23:21 schreef Latert het volgende:
*Ziet Corrie's foto in haar FoBo... Ziet foto in OP... Heeft photoshop op laptop staan....*
quote:Op zondag 15 september 2013 23:21 schreef Latert het volgende:
Dat was een topshow bij TdJ.quote:Op zondag 15 september 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
Vincent Bijlo bij Raymann, dus dat wordt lachen!
Ik heb heel even gekeken, maar dat was zelfs MIJ te erg. Die Engelse keek ik welquote:Op zondag 15 september 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
Zon Zee Ziekenhuis.
Wat een heerlijk stukje stilstand van de evolutie.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
Uh die irritante blinde bij Rayman. Total niet grappig.
Hij zou eens kritisch naar zichzelf moeten kijken.quote:Op zondag 15 september 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
Uh die irritante blinde bij Rayman. Total niet grappig.
Ze proberen nu Nick die de baard nog niet in de keel heeft te laten neuken.quote:Op zondag 15 september 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb heel even gekeken, maar dat was zelfs MIJ te erg. Die Engelse keek ik wel
Hij ziet er niet uit in ieder geval.quote:Op zondag 15 september 2013 23:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij zou eens kritisch naar zichzelf moeten kijken.
Dit is wel een mooie bos krullen.quote:
Waarom geen permanentje?quote:Op zondag 15 september 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat haar wil ik nog meer dan dat van Ali.
Ik ga krulspelden kopen.
quote:
Het is prachtig haar.quote:Op zondag 15 september 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat haar wil ik nog meer dan dat van Ali.
Ik ga krulspelden kopen.
Nee daar begin ik niet meer aan, ooit gedaan maar mijn hele haar was naar de kloten. En na een maand of zo gaat het hangen als je lang haar hebt.quote:
Ah oke je hebt het al eens geprobeerd.quote:Op zondag 15 september 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee daar begin ik niet meer aan, ooit gedaan maar mijn hele haar was naar de kloten. En na een maand of zo gaat het hangen als je lang haar hebt.
Toen ik 18 was of zo, toen was permanent helemaal 'hip'quote:Op zondag 15 september 2013 23:28 schreef hexje het volgende:
[..]
Ah oke je hebt het al eens geprobeerd.
40 jaar geleden..quote:Op zondag 15 september 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik 18 was of zo, toen was permanent helemaal 'hip'
70 jaar geleden ook ja.quote:Op zondag 15 september 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is in meerdere tijden hip geweest he
Is al een tijdje bezig.quote:Op zondag 15 september 2013 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat op NED3 is wel wat geloof ik, misschien eens downloaden.
Ja helaas. Maar een serie kan ik sowieso beter op mijn gemak even kijken. Zag er wel goed uit.quote:
Kijk CC niet meer zo veel 's avonds.quote:Op zondag 15 september 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Frasier wordt al een tijdje weer uitgezonden op CC, ipv Married with Children.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |