abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131293387
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:59 schreef Oud_student het volgende:

[..]

OK wat wil je met dit inzicht uit onze westerse traditie (Thomas Hobbes)
Misschien geeft hij toe zelf zelfzuchtig te zijn?
pi_131293499
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:41 schreef Skillsy het volgende:
Ik noem hem geen rotte vis. Ik vind hem een clown
Nee erger.
quote:
Artikel 137c Wetboek van Strafrecht (Groepsbelediging):
Ja, hij was niet schuldig toch volgens de rechter?
pi_131293551
quote:
Wilders verdient gewoon een lintje. En de nobelprijs.
Lintje ja, Nobelprijs nee want zie hoe corrupt dat allemaal is.
pi_131293600
quote:
Ik heb een fobie voor mensen in de regering die gevaarlijke uitspraken geven.
Jij geeft de stempel gevaarlijk, maar dat betekent nog niet dat je gelijk hebt.
pi_131293866
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:02 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Sterker nog ze willen Israel van de kaart vegen terwijl dit land helemaal geen olie heeft
Je moet toch afwijken van je traditionele zionistische media, dat is niet gezegd, bleek zelfs dat er in heel het Perzische taal er niet zo een uitdrukking is.
pi_131293892
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:48 schreef Skillsy het volgende:
En we vergeten 1 ding: deze buitenlanders (Arabieren, moslims , Polen , Roemenen of what ever) zijn straks (weer) onze redding.

Een moslima met een schone hoofddoek gaat straks uwe billetjes schoon poetsen als u in het bejaardentehuis zit. En subiet moeten we ze (weer) binnen halen want ons land vergrijst! Zij gaan onze pensoenen redden. En zo draaien wij het wieltje weer rond.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:52 schreef Skillsy het volgende:
Homo homini lupus
Of bedoel je dat de door jou genoemde buitenlanders de Homo Homini Lupus zijn? Ze bouwen immers hun eigen land niet op, maar emigreren naar verre landen met hun zelfzuchtige motieven. Of ben je van mening dat niet alle mensen gelijk zijn en dus zelfzuchtigheid alleen bij de mensen voorkomt die jij niet mag?

Want "een moslima met een schone hoofddoek gaat straks uwe billetjes schoon poetsen als u in het bejaardentehuis zit" omdat zij daar zelf rijker van wordt. Ze heeft immers niet voor niets haar land van geboorte vaarwel gezegd. Daar is of geen werk of goed betaalde baan, als ze al mag werken. En teruggaan zal een moslima ook niet snel willen. Veel te veel onderdrukking.
pi_131294219
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:17 schreef Triggershot het volgende:

Je moet toch afwijken van je traditionele zionistische media, dat is niet gezegd, bleek zelfs dat er in heel het Perzische taal er niet zo een uitdrukking is.
Het Farsi is een van de oudste talen ter wereld, ik denk dat de Iraniërs deze beeldtaal wel zullen begrijpen :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_131294375
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:17 schreef Triggershot het volgende:
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 10:29 schreef Skillsy het volgende:
NWS - Palestina /Israel topic is even verderop

pi_131294539
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:22 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Het Farsi is een van de oudste talen ter wereld, ik denk dat de Iraniërs deze beeldtaal wel zullen begrijpen :)
quote:
Arash Norouzi, artist and co-founder of The Mossadegh Project, says the statement "wiped off the map" did not exist in the original speech and that Ahmadinejad directed his comment toward the "regime occupying Jerusalem". Norouzi's translation of the Persian quote reads; "the Imam said this regime occupying Jerusalem must vanish from the page of time.
quote:
Juan Cole, historian of the Middle East and South Asia, concurs; Ahmadinejad's statement should be translated as, "the Imam said that this regime occupying Jerusalem (een rezhim-e eshghalgar-e qods) must [vanish from] the page of time (bayad az safheh-ye ruzgar mahv shavad)," noting that there is no Persian idiom to wipe something off the map.[
quote:
Shiraz Dossa, a professor of Political Science at St. Francis Xavier University in Nova Scotia, Canada, also believes the text is a mistranslation.
quote:
Ahmadinejad was quoting the Ayatollah Khomeini in the specific speech under discussion: what he said was that "the occupation regime over Jerusalem should vanish from the page of time." No state action is envisaged in this lament; it denotes a spiritual wish, whereas the erroneous translation – "wipe Israel off the map" – suggests a military threat. There is a huge chasm between the correct and the incorrect translations. The notion that Iran can "wipe out" U.S.-backed, nuclear-armed Israel is ludicrous
Ongetwijfeld dat de Perzen het zullen begrijpen, het zijn de wereldwijde idiote Islamofoben waar ik mij zorgen over maak.
pi_131295537
Ik vind de uitspraken van Wilders gevaarlijk en hij strooit in mijn ogen angst. Angst, een bekend politiek wapen (kijk naar het verleden). We moeten leren van het verleden en niet bevolkingsgroepen de schuld geven. Dat deed Hitler oa ook. Wilders is (hoop ik ) geen Hitler of een Mao, maar zijn gedachtengoed zijn gevaarlijk in tijden waar het economisch niet goed gaat. Ik waak daar als Nederlander voor. Ik ken idd veel mensen in mijn omgeving die voor Wilders gaan stemmen. Immers, zij vinden dat ZIJ meer recht hebben dan buitenlanders. Ze willen de grenzen ook dicht voor elke buitenlander. Waarom? Omdat ze bang zijn dat zij straks niks meer hebben. Ze zijn bang voor de Islam en waarvoor???

Verder worden ze op stang gejaagd door nieuwsberichten over kut marokaantjes. Of over Polen die de banen van Nederlanders inpikken. De media speelt ook hierin een grote rol. En het gaat niet zo goed met de economie en iemand moet de schuld krijgen. Altijd zo geweest , kijk naar het verleden. De politiek speelt hier heel handig op in. .

(zoals je ziet heb ik het over de gedachtengoed van Wilders kritiek, niet op zijn persoon. Ik respecteer de man Geert Wilders. Wellicht zijn de gedachtengoed van hem ook gestuurd door angst ( menselijke emotie)

Vorige maand was het een halve eeuw geleden toen Martin Luther King sprak over zijn dromen: 'I have a dream'

Ik hoop dat zijn droom werkelijkheid wordt
pi_131341686
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:42 schreef Skillsy het volgende:
k vind de uitspraken van Wilders gevaarlijk en hij strooit in mijn ogen angst. Angst, een bekend politiek wapen (kijk naar het verleden). We moeten leren van het verleden en niet bevolkingsgroepen de schuld geven. Dat deed Hitler oa ook. Wilders is (hoop ik ) geen Hitler of een Mao, maar zijn gedachtengoed zijn gevaarlijk in tijden waar het economisch niet goed gaat. Ik waak daar als Nederlander voor. Ik ken idd veel mensen in mijn omgeving die voor Wilders gaan stemmen. Immers, zij vinden dat ZIJ meer recht hebben dan buitenlanders.
Als je dat denk en je maakt je daar zorgen over dan vind ik dat prima.
Soms vind ik ook dat hij onterecht overdreven bezig is.

Wat wel zo is, is dat je waar je nu wilders hebt geschreven ook islam had kunnen schrijven.
En daar maak ik me zeer terecht zorgen over.

Wilders heeft geen mensen vermoordt.
Hij heeft nooit vergoelijkt dat er mensen zijn vermoord of geweld aangedaan.
Hij zet niet aan tot geweld. (Als jij dat denkt, is dat je eigen achtergrond die je parten speelt.)

Zelfs bij gewone niet radicale moslims is meestal sympathie en/of begrip voor terreurdaden.

Kortom iemand als Wilders kan soms zijn handen bevuilen maar als dat ons kan beschermen tegen de bloederige klauwen van de islam kan ik dat makkelijk vergeven.

Islamieten komen naar westerse landen omdat het daar beter is.
Ze voelen in hun gastland een verlies van normen en waarden en dat maakt ze triest.
Wat ze niet kunnen en willen begrijpen is dat die op de islam gebaseerde normen en waarden de reden is dat ze naar het westen zijn verhuist.
Dat de schuld van hun armoe in het westen licht een fabel is en dat hun eigen instelling de oorzaak is.
Dat begrip kunnen ze zich niet veroorloven want dat druist in tegen alles wat ze geleerd hebben.
  donderdag 19 september 2013 @ 13:05:54 #112
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_131345373
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:42 schreef Skillsy het volgende:
Ik vind de uitspraken van Wilders gevaarlijk en hij strooit in mijn ogen angst. Angst, een bekend politiek wapen (kijk naar het verleden). We moeten leren van het verleden en niet bevolkingsgroepen de schuld geven. Dat deed Hitler oa ook. Wilders is (hoop ik ) geen Hitler of een Mao, maar zijn gedachtengoed zijn gevaarlijk in tijden waar het economisch niet goed gaat. Ik waak daar als Nederlander voor.
Ik denk dat het goed is om te snappen dat hoewel je een groep mensen of een individu niet kan uitstaan dat je in ieder geval respect kan hebben voor het recht van mensen om een mening te hebben en te uiten.
(I may not agree with what you say but I'll defend to the death your right to say it).

Het gevaar ligt 'm in het moment dat mensen geweld betrekken bij het uiten van hun meningen en dat is een individuele stap die te vaak door mensen zoals jij wordt neergelegd bij de persoon die zich in het openbaar uit. Dan verschuif je echter de verantwoordelijkheid naar de leiders en voed je het idee dat mensen slechts pionnen zijn die zelf geen morele beslissingen kunnen maken.

Liever voed je je bevolking op met een sceptisch denkpatroon en houd je een ieder verantwoordelijk voor zijn of haar acties. Dan hoef je ook niet preventief publieke figuren in de kerker te gaan gooien voordat ze fouten dingen gaan roepen waardoor de maatschappij gaat rellen.
Thoughtcrime heet dat ook wel.

In een samenleving met vrijheid en educatie als kernwaarden kan je gewoon rationele openbare gesprekken houden en kan de bevolking prima onderscheid maken tussen tendentieuze opmerkingen en solide argumenten.

En het mooie is dat wij in Nederland een relatief kritisch denkende bevolking hebben die hier prima mee om kan gaan. In veel andere landen hadden de spanningen al tot all-out rassenrellen vervallen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_131345833
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:05 schreef SpecialK het volgende:
Het gevaar ligt 'm in het moment dat mensen geweld betrekken bij het uiten van hun meningen en dat is een individuele stap die te vaak door mensen zoals jij wordt neergelegd bij de persoon die zich in het openbaar uit. Dan verschuif je echter de verantwoordelijkheid naar de leiders en voed je het idee dat mensen slechts pionnen zijn die zelf geen morele beslissingen kunnen maken.
Ja en nee. Als iemand door populistische retoriek oprecht gelooft dat zijn geliefden in ernstig gevaar zijn.. is het dan per definitie moreel onjuist van hen om geweld te gebruiken ter verdediging ?
Sterker nog: is het zelfs niet moreel verwerpelijk als ze dat NIET doen - wederom er vanuitgaand dat ze daadwerkelijk geloven in de dreiging?
pi_131504644
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:21 schreef Grouch het volgende:
Ja en nee. Als iemand door populistische retoriek oprecht gelooft dat zijn geliefden in ernstig gevaar zijn.. is het dan per definitie moreel onjuist van hen om geweld te gebruiken ter verdediging ?
Sterker nog: is het zelfs niet moreel verwerpelijk als ze dat NIET doen - wederom er vanuitgaand dat ze daadwerkelijk geloven in de dreiging?
Als je dat doet is het hek van de dam.
pi_131509217
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:21 schreef Grouch het volgende:

[..]

Ja, dat is fout. De makkelijkste manier om dat in te zien is dat bovenstaande alle terroristische acties goedpraat.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_131509325
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:33 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Ja, dat is fout. De makkelijkste manier om dat in te zien is dat bovenstaande alle terroristische acties goedpraat.
Klopt. Maar daarmee heb je nog niet aangetoond dat lijdzaam toekijken terwijl je familie en vrienden worden bedreigd (in jouw gedachtenwereld) moreel juist is.
pi_131509431
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:36 schreef Grouch het volgende:

[..]

Klopt. Maar daarmee heb je nog niet aangetoond dat lijdzaam toekijken terwijl je familie en vrienden worden bedreigd (in jouw gedachtenwereld) moreel juist is.
Dat vroeg je niet. Dat is ook geen feit (een populist die je dat wilt doen geloven maakt dat nog geen waarheid). Wat je impliciet wel vroeg is of het OK is die populist te geloven zonder zelf achter feiten aan te gaan-- en nee, dat is nog steeds niet `juist'.
Als je vraagt of het OK is om op onvolledige informatie te handelen dan hangt dat van wel meer af dan alleen het principe. In het extreme kom je uit op een discussie over de filosofie van pacifisme. Het is hier in ieder geval offtopic.
pi_131509549
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:40 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Dat vroeg je niet.
Dat vroeg ik wel. Letterlijk zelfs:

Als iemand door populistische retoriek oprecht gelooft dat zijn geliefden in ernstig gevaar zijn.. is het dan per definitie moreel onjuist van hen om geweld te gebruiken ter verdediging ?

quote:
Dat is ook geen feit (een populist die je dat wilt doen geloven maakt dat nog geen waarheid). Wat je impliciet wel vroeg is of het OK is die populist te geloven zonder zelf achter feiten aan te gaan-- en nee, dat is nog steeds niet `juist'.
Eens. Hoe stel jij voor dat we de maatschappij opnieuw inrichten zodat populisten niet meer klakkeloos geloofd worden & iedereen de beschikking krijgt over de benodigde informatie - plus de intellectuele capaciteiten om die juist te interpreteren ?

En wat doen we tot deze utopische maatschappij is gesticht met de populisten ?

quote:
Als je vraagt of het OK is om op onvolledige informatie te handelen dan hangt dat van wel meer af dan alleen het principe. In het extreme kom je uit op een discussie over de filosofie van pacifisme. Het is hier in ieder geval offtopic.
Integendeel - het is de crux van de vraag of we Wilders c.s. (mede)verantwoordelijk mogen houden voor de daden die mensen op basis van zijn woorden plegen.
pi_131509786
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:45 schreef Grouch het volgende:

[..]

Dat vroeg ik wel. Letterlijk zelfs:

Als iemand door populistische retoriek oprecht gelooft dat zijn geliefden in ernstig gevaar zijn.. is het dan per definitie moreel onjuist van hen om geweld te gebruiken ter verdediging ?

Je vroeg A->B (populisme->geweld_ok) en niet A->C (populisme->lijdzaam_toekijken_ok). Niet A->B impliceert niet A->C. Immers moet er wel degelijk iets gebeuren qua geweld wil je uberhaupt lijdzaam kunnen toekijken.

quote:
[..]

Eens. Hoe stel jij voor dat we de maatschappij opnieuw inrichten zodat populisten niet meer klakkeloos geloofd worden & iedereen de beschikking krijgt over de benodigde informatie - plus de intellectuele capaciteiten om die juist te interpreteren ?
Alleen het laatste is een punt in huidig Nederland en dan is het een verbetering van onderwijs de truc. Mensen moeten er nog steeds wel een ruk om geven en dat is nu ook niet altijd het geval, en daar kun je mensen ook niet toe dwingen. Dat is een van de zwakke punten van democratie. (Niet dat ik denk dat er een systeem bestaat waar dat geen zwak punt is.)

quote:
[..]

Integendeel - het is de crux van de vraag of we Wilders c.s. (mede)verantwoordelijk mogen houden voor de daden die mensen op basis van zijn woorden plegen.
Je draait weer logisch iets om: dit gaat over A->B. Een schuldvraag gaat over iets van de vorm B->A. Het is misschien alleen moreel fout van Wilders, als het moreel juist was om wel in te grijpen na het geloven van populistisch gebrabbel. En dat is het niet. Juridische schuld is verder een compleet ander verhaal.
pi_131511035
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:20 schreef UltraR het volgende:
Wilders is ook een soort 'fascist-light' omdat hij mensen beoordeeld op basis van een soort van eigenschap, niet op basis van hun handelen.

Ik zeg soort van eigenschap, omdat het hier een religie betreft wat geen aangeboren eigenschap is, maar in het overgrote deel van de gevallen wel een geïndoctrineerde eigenschap, geen helemaal vrije keuze dus. Hoe dan ook, het moslim zijn is in de basis geen onacceptabel iets, zolang je het voor jezelf houdt en anderen geen kwaad doet. Dat kan dus nooit de reden zijn om iemand aan te vallen of zelfs buiten te sluiten. Op dat vlak is het dus bijna fascistisch.

Dat is ook mijn hele probleem met Wilders. Als hij zich gewoon zou focussen op de kut-Marokkaantjes in deze maatschappij die totaal ontspoort zijn. Als hij zich zou focussen op het feit dat alle allochtone bevolkingsgroepen in Nederland hoger scoren in de criminaliteitscijfers dan de autochtone bevolkingsgroep, en ook met plannen zou komen om de oorzaak daarvan te vinden en het vervolgens op te lossen, dan zou ik me volledig achter hem scharen.
Maar dat gezeik over Islam dit, Islam dat. Kansloos. Zijn o zo geliefde Christendom en Jodendom zijn van hetzelfde laken een pak, maar daar wil hij geen kwaad woord over horen.
Perfect verwoord. Ik had het niet beter gedaan.

En zijn bijeenkomsten zijn ook voer voor dit soort lieden.
  † In Memoriam † vrijdag 27 september 2013 @ 07:49:26 #121
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131609536
I am a very naughty boy

[ Bericht 97% gewijzigd door speknek op 27-09-2013 10:02:03 ]
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  vrijdag 27 september 2013 @ 09:23:29 #122
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_131610690
Wow, dude...

wow.

Jij bent echt flink verrot van binnen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_131610849
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:23 schreef SpecialK het volgende:
Wow, dude...

wow.

hij heeft gelijk hoor. Moslims doen dat gewoon beter.
  vrijdag 27 september 2013 @ 09:49:04 #124
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_131611114
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

hij heeft gelijk hoor. Moslims doen dat gewoon beter.
Dat zal Wilders inderdaad leren met zijn "moslims zijn barbaars". Volgens Salmannassar is er slechts veel animo om kinderen te beffen in de moslimgemeenschap. Dat valt dan nog mee want beffen is in ieder geval grotendeels belangeloos.
  † In Memoriam † vrijdag 27 september 2013 @ 09:49:24 #125
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131611120
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:23 schreef SpecialK het volgende:
Wow, dude...

wow.

edit: doodsverwensing

[ Bericht 3% gewijzigd door speknek op 27-09-2013 10:02:58 ]
  vrijdag 27 september 2013 @ 09:51:01 #126
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_131611149
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:49 schreef Salmannassar het volgende:

[..]
doodsverwensing
Ga vooral door, vriend. Ik verwacht niet anders dan dat het merendeel van je geloofsgenoten zich kapot voor je zouden schamen.

[ Bericht 15% gewijzigd door speknek op 27-09-2013 10:03:13 ]
  vrijdag 27 september 2013 @ 09:54:05 #127
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_131611204
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 27 september 2013 @ 10:00:07 #128
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_131611320
Excuses
  † In Memoriam † vrijdag 27 september 2013 @ 10:04:48 #129
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131611429
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:51 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ga vooral door, vriend. Ik verwacht niet anders dan dat het merendeel van je geloofsgenoten zich kapot voor je zouden schamen.
Zeker weten want wat is het geval
Wat ik schrijf dat is niet halal
spelen op de man, niet de bal
Omdat ik zijn ideeën stal
Gestolen goed gedijdt dus niet
Beter rook ik nog wat goede wiet
Dan dat ik mij waag aan dat head van meat
Dat ons Moslims verraadde en verried
  † In Memoriam † vrijdag 27 september 2013 @ 10:13:42 #130
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131611645
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:00 schreef SpecialK het volgende:
Excuses
Graag gedaan.
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 11:57:57 #131
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131641708
Beste Mods. Verkaar nou eens GOED beargumenteerd waarom jullie mijn vorige posts verwijderden. Zijn jullie soms bevooroordeelde fans van Wilders? Moslimhaters m.a.w.? Niemand ziet graag de vruchten van zijn creativiteit in de prullenbak gegooid worden en ik dus ook niet. Wat mij betreft is wat ik deed gewoon 'Wilders bashing'.
Dat daaruit bleek dat ik hem liever dood dan levend zie is geen bijzonderheid. Dat doet ieder weldenkend mens. Puur patriotisme. En denk hier nou maar eens goed over na voordat jullie dit ook weer onder het mom van "doodsverwensing" verwijderen. Modden is een zware verantwoordelijkheid die je dan dus ook moet nemen. Zonder zelfvoldaanheid dus en elke toets der kritiek doorstaande. Een mod is de god van de vrijheid van meningsuiting en mijn mening uiten is alles wat ik deed. Ik riep dus niet op Wilders te vermoorden. Het was een 'best case scenario'. Een gebed a.h.w. waarbij ik mijn fantasie de vrije loop liet.
En als dat nou de fantasie van een pedofiel was haddden jullie een punt. Maar ik durf te stellen dat ik mijn best doe een weldenkend Mens te zijn en van mods verwacht ik hetzelfde. Het verwijderen van mijn posts is alleen maar een manier de discussie over de inhoud bij voorbaat te torpederen. Waarom? Bang voor mijn scherpe tong? Zoals iedereen hier? Want een discussie met mij overleef je niet. Zeker niet als je een ego zo groot als het mijne hebt. Verwijder btw ook FF de posts die mij tot ziek individu veroordelen.
Wel zo rechtvaardig en als service naar latere lezers van dit topic die anders met vragen blijven zitten over waarop dan wel zo werd gereageerd. En naar mij want ik kan mij bij gebrek aan bewijs, dat door jullie immers werd vernietigd, niet adequaat verdedigen tegen o.a. het laffe machtsmisbruik dat jullie in mijn ogen maken. Modden is een kunst. Ik versta die. Dat durf ik te stellen. Of jullie dat ook doen zal blijken uit jullie respons want tot nu toe is dat dus nog niet gebleken. Dat is mijn mening, ik ben benieuwd wat jullie ermee doen. De tijd zal het leren. Laat je kennen. Doe ik ook. Ongeacht de consequenties want ik ben een man van eer en sta voor wat ik zeg en doe. Laat maar zien dat jullie ook tot die categorie behoren. Dat zouden Mods wel moeten doen n.l. Of ben ik nu iets te veeleisend en perfectionistisch?
Nou ja, de handschoen is geworpen i.i.g. Wie durft het duel aan? Wie is er zo onbescheiden?
Welke Mod ontbreekt het niet aan (zelf)respect?

[ Bericht 1% gewijzigd door Salmannassar op 28-09-2013 12:04:49 ]
pi_131642619
Het wilders bashen zelf moet je lekker op een kinderforum doen. Daar begrijpen ze ook nog heel weinig van politiek en roepen ze dus de massa na.
Conscience do cost.
pi_131642640
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 13:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
TS wil eigenlijk gewoon een islambashing topic openen, zie ik.
Inderdaad. TS is een wilders tokkie
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 13:18:58 #134
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131643209
Wilders in de hakselaar, knoppie om en draaien maar
Resten strooien over land, vruchtbaar maken van wat zand
Tanden in een kunstgebit, voor een Moslima die erg krap zit.
Of in een pan op vuur, koken laten uur na uur
Skelet nog nuttig voor het merg, zie je wel? Het is niet erg.
En tot nut van algemeen, knagen honden op het been
En het vlees, vuil bij vuil, in een giftige slangenkuil
Allemaal in het landsbelang, vanwege zijn dadendrang
Alle ideeën, doorverteld, horen op de vuilnisbelt
Zijn manier van politiek maakt democratieën ziek
Demagoog vol van pur sang, nagels uittrekken met een tang
Vanwege Moslims maken zwart, behandelen we hem dus heel apart
Grenzeloos gebrek aan respect maakt hem tot mijn lustobject
Uitleven van fantasie op een heuse crypto nazi
Is dus moreel verantwoord, vergelding van moord met moord
Ben benieuwd of jullie Mods, in je rol van forumgods
Hebben de euvele moed, dit desondanks te keuren goed?
Want er vloeit hierbij geen bloed, en dat is zoals het moet
Heb bij deze woordenstrijd, aan mijn opinie niet volledig schijt
Laat mijn woorden lekker staan, zoek anders een andere 'baan'
Staak hierbij tot zover mijn betoog waarbij ik geen woordje loog
Zorg dus dat ik mij niet vermaak met het falen in je taak
Sta dus voor discussie open omdat jullie anders vrijheid slopen
Wees dus heel consequent, anders komt hieraan geen end
Wil alleen opinie spuien, vergelijk het maar met klokken luien
Ik geef mij volledig bloot, terwijl ik je met rappen dood.
Verleen mij dus deze gunst, want sommigen noemen dit Kunst.

[ Bericht 0% gewijzigd door Salmannassar op 28-09-2013 15:28:30 ]
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 13:32:54 #135
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131643563
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 12:54 schreef ems. het volgende:
Het wilders bashen zelf moet je lekker op een kinderforum doen. Daar begrijpen ze ook nog heel weinig van politiek en roepen ze dus de massa na.
Het topic heet "Wilders bashing" en dat doe ik dus ook. En ook hier is het de massa die roept btw.
En van wat ik begrijp en niet begrijp heb jij voorlopig nog geen idee. Meer dan je nu denkt i.i.g..

[ Bericht 0% gewijzigd door Salmannassar op 28-09-2013 15:13:56 ]
pi_131644108
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 13:32 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Het topic heet "Wilders bashen" en dat doe ik dus ook.
Daarom is het handig om ook de TS te lezen gezien een topictitel niet altijd de inhoud verklapt.
quote:
En ook hier is het de massa die roept btw.
Klopt. Ook hier zijn een hoop mensen die alleen maar anderen kunnen nabalken.
quote:
En van wat ik begrijp en niet begrijp heb jij voorlopig nog geen idee. Meer dan je nu denkt i.i.g..
De zoveelste Wilders-basher heb ik begrepen? Vertel me meer over jouw intensieve politieke kennis dat je je met zoiets onbegrensd interessants bezigt.
Conscience do cost.
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 14:22:44 #137
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131644680
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 13:54 schreef ems. het volgende:

[..]

Daarom is het handig om ook de TS te lezen gezien een topictitel niet altijd de inhoud verklapt.

[..]

Klopt. Ook hier zijn een hoop mensen die alleen maar anderen kunnen nabalken.

[..]

De zoveelste Wilders-basher heb ik begrepen? Vertel me meer over jouw intensieve politieke kennis dat je je met zoiets onbegrensd interessants bezigt.
Politiek raakt ons allemaal. In zoverre is dit onbegrensd interessant ( niet het bashen zelf ("zoiets")) en bezig ik mij ermee. Ik beweer niet dat ik er meer vanaf weet dan jij, dat weet ik immers niet. Met jouw stellingname doe jij dat wel. Dus vertel mij liever over jouw "intensieve" politieke kennis. En wat weet je over goed en kwaad? Want daar gaat het wezenlijk over in de politiek(e wetenschappen). Waarom zijn bv niet alle politici politicologen?
Anyway, Wilders is een mongool met macht en invloed. Dat zou niet zo moeten zijn imo. Hij is een politiek probleem van de multiculturele samenleving die wij pretenderen te zijn. Hij staat voor stagnatie en regressie. Ik sta achter de evolutie (progressie dus) en diversificatie hoort daarbij. De moslims zijn niet het probleem, Wilders is dat. En hij dient te vuur en te zwaard bestreden te worden. Niet onderschat of zelfs geprezen. Ben jij wel een fan dan?

[ Bericht 1% gewijzigd door Salmannassar op 28-09-2013 15:16:13 ]
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 14:48:05 #138
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131645167
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:23 schreef rootus het volgende:
Wilders bashing is voor velen een geliefd topic.
Prima, hoe meer hoe beter.( aan dat verzoek heb ik voldaan, en graag)Ik heb hem dus wél gelezen, ems

Wat ik hier echter in de groep wil gooien:
Wilders ziet een gevaar voor de vrije wereld namelijk de Islam.
Hij doet er alles ( inclusief valsspelen) aan om de islam in een verdomhoekje te zetten en wordt daarom door een bepaalde groep mensen in het hokje intolerante fascist gezet.

Als iemand een fascist is dan is natuurlijk alles geoorloofd.

Wat er nu gebeurd:
1 Wilders vecht tegen een intolerante fascistische godsdienst/doctrine.(Denk jij ook zo over de Islam? Want dan hoor je in het Wilders kamp thuis...)
2 Wilders en zijn aanhangers worden daarom in het verdomhoekje intolerante fascisten gezet. Niet "daarom" maar door de argumentatie en stijl die hij hanteerd.

Als je 1 of 2 doet, doe je dan niet precies hetzelfde als wilders?Nee, dat kan op vele manieren, bv. de mijne.
Hoor je dan ook thuis in de hoek van "intolerante fascist" waarin alles geoorloofd is?Wie doet en spreekt als Wilders hoort daar idd thuis.

[ Bericht 0% gewijzigd door Salmannassar op 28-09-2013 15:07:52 ]
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 15:23:09 #139
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131646055
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 12:55 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Inderdaad. TS is een wilders tokkie
Ik dacht dat Wilders tokkies fan waren?
pi_131646373
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 11:57 schreef Salmannassar het volgende:
Beste Mods. Verkaar nou eens GOED beargumenteerd waarom jullie mijn vorige posts verwijderden. Zijn jullie soms bevooroordeelde fans van Wilders? Moslimhaters m.a.w.? Niemand ziet graag de vruchten van zijn creativiteit in de prullenbak gegooid worden en ik dus ook niet. Wat mij betreft is wat ik deed gewoon 'Wilders bashing'.
Dat daaruit bleek dat ik hem liever dood dan levend zie is geen bijzonderheid. Dat doet ieder weldenkend mens. Puur patriotisme. En denk hier nou maar eens goed over na voordat jullie dit ook weer onder het mom van "doodsverwensing" verwijderen. Modden is een zware verantwoordelijkheid die je dan dus ook moet nemen. Zonder zelfvoldaanheid dus en elke toets der kritiek doorstaande. Een mod is de god van de vrijheid van meningsuiting en mijn mening uiten is alles wat ik deed. Ik riep dus niet op Wilders te vermoorden. Het was een 'best case scenario'. Een gebed a.h.w. waarbij ik mijn fantasie de vrije loop liet.
En als dat nou de fantasie van een pedofiel was haddden jullie een punt. Maar ik durf te stellen dat ik mijn best doe een weldenkend Mens te zijn en van mods verwacht ik hetzelfde. Het verwijderen van mijn posts is alleen maar een manier de discussie over de inhoud bij voorbaat te torpederen. Waarom? Bang voor mijn scherpe tong? Zoals iedereen hier? Want een discussie met mij overleef je niet. Zeker niet als je een ego zo groot als het mijne hebt. Verwijder btw ook FF de posts die mij tot ziek individu veroordelen.
Wel zo rechtvaardig en als service naar latere lezers van dit topic die anders met vragen blijven zitten over waarop dan wel zo werd gereageerd. En naar mij want ik kan mij bij gebrek aan bewijs, dat door jullie immers werd vernietigd, niet adequaat verdedigen tegen o.a. het laffe machtsmisbruik dat jullie in mijn ogen maken. Modden is een kunst. Ik versta die. Dat durf ik te stellen. Of jullie dat ook doen zal blijken uit jullie respons want tot nu toe is dat dus nog niet gebleken. Dat is mijn mening, ik ben benieuwd wat jullie ermee doen. De tijd zal het leren. Laat je kennen. Doe ik ook. Ongeacht de consequenties want ik ben een man van eer en sta voor wat ik zeg en doe. Laat maar zien dat jullie ook tot die categorie behoren. Dat zouden Mods wel moeten doen n.l. Of ben ik nu iets te veeleisend en perfectionistisch?
Nou ja, de handschoen is geworpen i.i.g. Wie durft het duel aan? Wie is er zo onbescheiden?
Welke Mod ontbreekt het niet aan (zelf)respect?
Ben je weer 'ubermanisch' ofzo ? slik die lithium toch eens man
pi_131646817
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 14:22 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Politiek raakt ons allemaal. In zoverre is dit onbegrensd interessant ( niet het bashen zelf ("zoiets")) en bezig ik mij ermee. Ik beweer niet dat ik er meer vanaf weet dan jij, dat weet ik immers niet. Met jouw stellingname doe jij dat wel. Dus vertel mij liever over jouw "intensieve" politieke kennis.
Ik focus me liever op politieke partijen die met oplossingen komen. Wat jij (en een groot deel van de politici) doen is focussen op iemand die je helemaal geen aandacht moet geven. In plaats van je te concentreren op oplossingen en alternatieven ben je eigenlijk alleen maar bezig met iemand anders afkraken en indirect die persoon populairder te maken.

Pechtold is daar ook zo'n voorbeeld van. De helft van de keren dat ik hem zie is het altijd "Wilders dit, Wilders dat". Ik weet ondertussen meer over wat de D66 allemaal niet wil dan wat ze -wel- willen.

Ik zeg verder niet dat je niets weet van politiek. Ook mensen die hersenloos Wilders bashen kunnen enige kennis wat dat betreft opgebouwd hebben. Maar ik blijf me afvragen waarom ze dan moedwillig zoveel aandacht aan hem blijven schenken. Daarom valt het wat mij betreft buiten 'intelligente' politiek. Je bent niet bezig met oplossingen, je bent alleen maar bezig met zeuren.

Het is ook vermoeiend om op politiek en N&A allemaal interessante topics te zien verdwijnen na één, hoogstens twee pagina's maar als die clown weer eens een opmerking maakt treed heel het forum en hun moeders aan om even te zeggen dat Wilders stout is.
quote:
En wat weet je over goed en kwaad? Want daar gaat het wezenlijk over in de politiek(e wetenschappen).
Ik weet dat goed en kwaad subjectieve begrippen zijn.
quote:
Waarom zijn bv niet alle politici politicologen?
:?
quote:
Anyway, Wilders is een mongool met macht en invloed. Dat zou niet zo moeten zijn imo. Hij is een politiek probleem van de multiculturele samenleving die wij pretenderen te zijn. Hij staat voor stagnatie en regressie. Ik sta achter de evolutie (progressie dus) en diversificatie hoort daarbij. De moslims zijn niet het probleem, Wilders is dat. En hij dient te vuur en te zwaard bestreden te worden. Niet onderschat of zelfs geprezen. Ben jij wel een fan dan?
Integendeel, ik vind het een randdebiel. Daarom negeer ik hem liever. Laat hem lekker geprezen worden. De manier om hem te bestrijden is door met betere partijen, standpunten en oplossingen te komen, niet door hem bij elke kans die je hebt af te kraken. Gebleken is dat dat alleen maar contraproductief werkt.
Conscience do cost.
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 16:05:44 #142
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131646935
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:35 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Ben je weer 'ubermanisch' ofzo ? slik die lithium toch eens man
Kan je geen betere tegenargumenten verzinnen? Je weet niet eens wat manisch inhoudt, laat staan "übermanisch". Bovendien hoeft manisch helemaal niet te betekenen dat je lariekoek verkoopt.
Vele groten der Aarde waren en zijn bipolair.FIY. Dat ik nu manisch zou zijn is dan ook een onterechte conclusie gevoed door je frustratie. Wil je mij de les lezen? En dat wil je, dan pak je het helemaal verkeerd aan. Dan moet je praten met meer verstand van zaken dan ik. Alleen daar buig ik voor, en diep!
Dus waag gerust een sereus te nemen poging. Daar heb ik respect voor. Niet voor gezeur van een amateur. But you are out of your league, trust me. Ik weet waar ik het over heb, jij niet.
En dat smerige lithium slik je maar lekker zelf. Ik ben aan de depakine.
pi_131646977
ga je nou weer een lijst met wereldleider/artiesten/wetenschappers plaatsen die manisch-depressief waren ofzo
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 16:20:21 #144
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131647186
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:08 schreef arjan1112 het volgende:
ga je nou weer een lijst met wereldleider/artiesten/wetenschappers plaatsen die manisch-depressief waren ofzo
Nee, niet nodig. Doe ik alleen als dat relevant is. En daar heb ik het ook gedaan. Bovendien weet ik dat jij de lijst al kent maar er dus niets van geleerd hebt. Maar waar blijven je argumenten? Waarom zou ik "übermanisch" zijn?. En mijn pillen niet slikken? Het is trouwens puur misbruik maken van (persoonlijke) informatie. Nogmaals, ik wil best een inhoudelijke disccussie aangaan met je maar weet waar je aan begint. Als je om te beginnen al geen gelijk hebt, en jij dus kansloos bent, slacht ik je publiekelijk helemaal af. Heb je gelijk, dan krijg je het. Zo werkt dat met mij. Fair & square.
pi_131647308
Je hele manier van reageren zegt mij dat je manisch bent; als je depressief zou zijn, dan zou je helemaal niet reageren
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 16:46:12 #146
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131647661
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:58 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik focus me liever op politieke partijen die met oplossingen komen. Wat jij (en een groot deel van de politici) doen is focussen op iemand die je helemaal geen aandacht moet geven. In plaats van je te concentreren op oplossingen en alternatieven ben je eigenlijk alleen maar bezig met iemand anders afkraken en indirect die persoon populairder te maken.
Als je hem goed afkraakt niet.
Pechtold is daar ook zo'n voorbeeld van. De helft van de keren dat ik hem zie is het altijd "Wilders dit, Wilders dat". Ik weet ondertussen meer over wat de D66 allemaal niet wil dan wat ze -wel- willen.
Heeft het dus toch zin. D66 profileert zich aldus en aldoende
Ik zeg verder niet dat je niets weet van politiek. Ook mensen die hersenloos Wilders bashen kunnen enige kennis wat dat betreft opgebouwd hebben. Maar ik blijf me afvragen waarom ze dan moedwillig zoveel aandacht aan hem blijven schenken. Daarom valt het wat mij betreft buiten 'intelligente' politiek. Je bent niet bezig met oplossingen, je bent alleen maar bezig met zeuren.
Onder oplossen valt intelligent bestrijden van het probleem, "zeuren" over Wilders is onvermijdelijk.
Het is ook vermoeiend om op politiek en N&A allemaal interessante topics te zien verdwijnen na één, hoogstens twee pagina's maar als die clown weer eens een opmerking maakt treed heel het forum en hun moeders aan om even te zeggen dat Wilders stout is.
Dat zegt meer over wat jij interessant vind dan of over Wilders zeuren zinvol zou zijn of niet.
[..]

Ik weet dat goed en kwaad subjectieve begrippen zijn.
En we zijn allen subjectief. Toch moeten we oordelen. Daar heb we ons hart en verstand voor.
[..]

:? Die hebben immers veel verstand van politiek. Het was ook maar een balletje wat ik opgooide. Niet echt over nagedacht. Moet ik uit je :? afleiden dat je het onzin vind of is het omdat je geen idee hebt waarom dat zo zou zijn?

[..]

Integendeel, ik vind het een randdebiel. Daarom negeer ik hem liever. Laat hem lekker geprezen worden. De manier om hem te bestrijden is door met betere partijen, standpunten en oplossingen te komen, niet door hem bij elke kans die je hebt af te kraken. Gebleken is dat dat alleen maar contraproductief werkt.
Zal het kort houden: kanker negeren werkt ook contraproductief. Je moet op beide fronten strijden.
Alleen je lichaam verbeteren zal niet helpen. De 'tumor' moet aangepakt worden. Met alle mogelijke middelen, inclusief (forum)gezeur en antipropaganda in de politieke arena. Dat werkt niet "alleen maar contraproductief". Het heeft ook positieve effecten
.
.

[ Bericht 0% gewijzigd door Salmannassar op 28-09-2013 18:31:34 ]
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 16:50:08 #147
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131647727
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:26 schreef arjan1112 het volgende:
Je hele manier van reageren zegt mij dat je manisch bent; als je depressief zou zijn, dan zou je helemaal niet reageren
Sinds wanneer ben jij de Salmannassar specialist? _O-
Maar ik ben idd niet depressief, maar 'normaal'. Niet manisch, niet depressief.
pi_131647734
dat kan niet
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 17:06:15 #149
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131648028
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:50 schreef arjan1112 het volgende:
dat kan niet
Dat kan niet? De beslistheid waarmee je dat zegt... _O- :N 8)7
Ga jij het héle dossier over de bipolaire stoornis nog maar eens doorlezen. Dan rest je nog maar 1 mogelijkeid. Je volgende post dient dan "Sorry, Salmannassar ( en de andere bipolairen) Ik had ongelijk"
te zijn.
Doe nou eens een beetje best. Zo maak je jezelf alleen maar belachelijk. Post je stelling maar eens in het bipolair-topic en wacht de storm van protest en kritiek maar af die gegarandeerd zal volgen. Heel leerzaam.
pi_131648064
ik ben zelf ook bipolair
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 17:08:19 #151
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131648080
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:07 schreef arjan1112 het volgende:
ik ben zelf ook bipolair
Dat weet ik. Des te dommer...
pi_131648199
En dan nu weer inhoudelijk graag. Persoonlijke aanvallen doen jullie maar via DM ofzo.

Dit topic gaat over Wilders bashing en de zin/onzin daarvan.

Voor alle duidelijkheid: dat is iets anders dan 'een topic om Wilders of wie dan ook te bashen'. Dat laatste hoort wat mij betreft niet in F&L thuis en wil ik hier dus ook niet meer zien.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 17:17:04 #153
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131648300
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:13 schreef Molurus het volgende:
En dan nu weer inhoudelijk graag. Persoonlijke aanvallen doen jullie maar via DM ofzo.

Dit topic gaat over Wilders bashing en de zin/onzin daarvan.

Voor alle duidelijkheid: dat is iets anders dan 'een topic om Wilders of wie dan ook te bashen'. Dat laatste hoort wat mij betreft niet in F&L thuis en wil ik hier dus ook niet meer zien.
Sry. Je hebt gelijk. Liet me FF meeslepen.
pi_131674036
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:34 schreef Oud_student het volgende:
Voor 9/11 dacht ik dat moslims/allochtonen een beetje zielig waren en met hulp van linkse multiculti aanhangers gebruik maakten van onze verzorgingsstaat.
Maar na 9/11 moest ik dit vooroordeel herzien, ik zag dat de loyaliteit van deze groep niet bij "het westen" lag maar bij de landen die zij ontvluchtten en bij extreme moslim groepen.
(denk maar aan het gejuich dat in moslimwijken klonk na het instorten van de WTC torens)
Sindsdien heb ik geen vertrouwen meer in moslims, temeer omdat ik weet dat zij mogen/moeten liegen tegen ongelovigen als dat voor hun het beste uitkomt.

Ook "gematigde" moslims hebben minstens begrip voor terroristen, zoals voor de moordenaar van Theo van Gogh. Ze geven de schuld altijd aan de ander.
Hetzelfde patroon zie ik hier ook men ziet de splinter in het oog van Wilders maar niet de balk in hun eigen oog (om de Bijbel eens te citeren)
Hoi propaganda-machine.
pi_131674076
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2013 15:08 schreef Xa1pt het volgende:
Hoi propaganda-machine.
Ik ben blij dat je deze post nog een keer quote, hij is het waard !
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_131674269
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 15:09 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je deze post nog een keer quote, hij is het waard !
Bin Laden is er ook erg content mee, nu z'n ideologie ook navolging vindt onder westerse niet-moslims.
pi_131711314
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:23 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Wat?
  † In Memoriam † dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:32:47 #158
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131760757
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:25 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Wat?
Ik ga ervan uit dat TS geen wilders-tokkie is.
pi_131810177
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:25 schreef Seamonkey- het volgende:
Dat jij er van overtuigd bent wilders een tokkie is wil nog niet zeggen dat zijn aanhangers dat zijn.
De slimste mensen lopen vaak achter de grootste idioten aan.
Op een of andere onverklaarbare manier is dat de aard van de mensen.
Kijk maar naar Hitler, Napoleon, Mao, Genghis Khan of Mohamed.
Tegenover deze lieden is Wilders nog maar een heel braaf voorbeeld.

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar ik denk dat het merendeel van de mensen op Wilders stemt door zijn houding ten opzichte van de Islam.
Veel mensen zijn bang geworden voor deze religie door hoe zijn volgelingen zich manifesteren.

Wat dat betreft denk ik dat Wilders ze onevenredig voor zijn kiezen krijgt voor zijn houding.
Dat is eigenlijk een compliment aan Wilders omdat hij onder andere zo op zijn donder krijgt omdat dat helemaal veilig kan.
Hij zal je van zijn leven niet op straat opwachten om je neer te schieten en je keel door te snijden.

Ik durf te stellen dat als je Wilders uitmaakt voor gevaarlijk en/of fascist dat je niet gewoon net zo bezig bent als hem maar nog erger.
Dan heb je je niet alleen laten leiden door zijn zwakheden en heb je deze versterkt maar ben je verder daarin gegaan dan je meester zelf.
pi_131826325
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:44 schreef rootus het volgende:

[..]

Dat jij er van overtuigd bent wilders een tokkie is wil nog niet zeggen dat zijn aanhangers dat zijn.

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar ik denk dat het merendeel van de mensen op Wilders stemt door zijn houding ten opzichte van de Islam.
Veel mensen zijn bang geworden voor deze religie door hoe zijn volgelingen zich manifesteren.

Wat dat betreft denk ik dat Wilders ze onevenredig voor zijn kiezen krijgt voor zijn houding.
Dat is eigenlijk een compliment aan Wilders omdat hij onder andere zo op zijn donder krijgt omdat dat helemaal veilig kan.
Hij zal je van zijn leven niet op straat opwachten om je neer te schieten en je keel door te snijden.

Ik durf te stellen dat als je Wilders uitmaakt voor gevaarlijk en/of fascist dat je niet gewoon net zo bezig bent als hem maar nog erger.
Dan heb je je niet alleen laten leiden door zijn zwakheden en heb je deze versterkt maar ben je verder daarin gegaan dan je meester zelf.
Was niet mijn qoute maar die van salamnassar of iets dergelijks.
  † In Memoriam † vrijdag 4 oktober 2013 @ 06:13:48 #161
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131833841
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:44 schreef rootus het volgende:

[..]

Ik beweer alleen maar dat Wilders fans tokkies zijn, niet Wilders zelf.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 17:30:31 #162
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_131848944
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_132075016
In dit duitse onderzoek kan je zien wat de Islam met jongens van 14 t/m 16 doet.
Bij ons is zo een politiek incorrect onderzoek natuurlijk niet bekent.

En dan maar afvragen waarom die bepaalde bevolkingsgroep de gevangenissen overbevolkt.
De vraag is: hoe kan je voorkomen dat jonge mensen al op vroege leeftijd voor altijd vergiftigd worden met woorden uit 1300 jaar oude boeken.

Los je dat op dan is Wilders werkeloos. (en zijn beveiligers ook).
pi_132075127
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:20 schreef rootus het volgende:
In dit duitse onderzoek kan je zien wat de Islam met jongens van 14 t/m 16 doet.
Bij ons is zo een politiek incorrect onderzoek natuurlijk niet bekent.

En dan maar afvragen waarom die bepaalde bevolkingsgroep de gevangenissen overbevolkt.
De vraag is: hoe kan je voorkomen dat jonge mensen al op vroege leeftijd voor altijd vergiftigd worden met woorden uit 1300 jaar oude boeken.

Los je dat op dan is Wilders werkeloos. (en zijn beveiligers ook).
Sorry hoor, maar als je denkt dat moslims stelen, verkrachten, vechten omdat ze door de Koran zijn geïnspireerd hiertoe, ben je nog dommer dan Wilders.
pi_132075246
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:30 schreef Perrin het volgende:
Interessante column:
'De PVV is op zoek naar nieuw nationalistisch elan'
Deze laatste regel zegt het helemaal.
quote:
Hij verliest uit het oog dat het antisemitisme tegenwoordig veel meer leeft in de moslimgemeenschap dan in de achterban van de PVV.
En dat voor zo een linkse angstvallig politiek correcte Volkskrant.
pi_132075646
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:24 schreef Triggershot het volgende:
Sorry hoor, maar als je denkt dat moslims stelen, verkrachten, vechten omdat ze door de Koran zijn geïnspireerd hiertoe, ben je nog dommer dan Wilders.
Als je zoveel zetels haalt als wilders ben je niet dom.

Ik beweer helemaal niks maar lees gewoon dat onderzoek.
Dat liegt er niet om.

Mijn eigen conclusie is: dat iemand die de Hadith leest en er in gelooft en daarom er naar handelt onmogelijk kan functioneren als een positief en productief mens want dan ga je precies doen wat jij nu beschrijft.

Voor de volledigheid wil ik er aan toevoegen dat als je zo een bewering deponeert je ook de reden erbij moet geven waarom je zo denkt.
Daar ben ik eerlijk gezegd behoorlijk nieuwsgierig naar.

quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:24 schreef Triggershot het volgende:
ben je nog dommer dan Wilders
Krachttermen zijn inefficiënt, onproductief en verzwakken je beweringen alleen.
pi_132075744
Ieder mens verdient het respect dat hij geeft.
pi_132075981
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:47 schreef rootus het volgende:

[..]

Als je zoveel zetels haalt als wilders ben je niet dom.
Wel als je de taal spreekt van nog dommere stemgerechtigden.

quote:
Ik beweer helemaal niks maar lees gewoon dat onderzoek.
Dat liegt er niet om.
En hoeveel onderzoeken denk jij dat ik kan plaatsen over dat er geen verband is tussen religiositeit - Islam - en criminaliteit, gok eens?

quote:
Mijn eigen conclusie is: dat iemand die de Hadith leest en er in gelooft en daarom er naar handelt onmogelijk kan functioneren als een positief en productief mens want dan ga je precies doen wat jij nu beschrijft.
Ik kan me serieus niet moeilijk maken om je anekdotische onderbouwingen en subjectieve opvattingen hierover, voel mij dan ook niet geroepen om dezen op persoonlijk niveau te weerleggen, maar als jij van mening bent dat je door het volgen van Hadiths geen productief en positief mens kunt zijn, je maar een selectie van de honderdenduizenden hadiths hebt gelezen.

quote:
Voor de volledigheid wil ik er aan toevoegen dat als je zo een bewering deponeert je ook de reden erbij moet geven waarom je zo denkt.
Daar ben ik eerlijk gezegd behoorlijk nieuwsgierig naar.
Om te beginnen staan er in de Koran zeer gruwelijke straffen op het stelen, seks buiten het huwelijk, geweldpleging buiten een defensief oorlog en zijn de toepassing van deze straffen ook een van de redenen waarom men landen als Sudan, Afghanistan, Saudi Arabië en Iran achterlijk acht. Om daarbuiten maar even een bocht te maken en te zeggen dat dit - de genoemde criminele voorbeelden, niet de straffen er op - door de islam geïnspireerd wordt, waarbij er een duidelijk onderscheid gemaakt dient te worden tussen 'extremist' en 'kutmarokkaan'

quote:
Krachttermen zijn inefficiënt, onproductief en verzwakken je beweringen alleen.
Nee hoor, als iemand blaadjes gaat tellen in de kou, is hij dom, als iemand dat doet zonder kleding is hij dommer, vrij weinig met een verzwakking van beweringen te maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2013 19:03:14 ]
pi_132077558
Vind jij echt dat omdat er nog meer hadith zijn de slechte hadith niet meer meer erg zijn?

je mag best schelden hoor als jij je daar beter bij voelt.
Het is gewoon niet efficiënt.
pi_132078058
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 19:51 schreef rootus het volgende:
Vind jij echt dat omdat er nog meer hadith zijn de slechte hadith niet meer meer erg zijn?
Je hebt honderdenduizenden hadiths die zelfs vandaag de dag worden verworpen omdat ze door geleerden zijn geclassificeerd als 'zwak' en 'onbetrouwbaar', je hebt hadiths die zijn benoemd tot 'Khabar al-wahid' ( 1x gemeld ), je hebt hadiths die beginnen met een specifiek persoon, of specifiek situatie. 'Hadith' betekent dan ook niets meer dan 'gezegden', die kun je niet kwalificeren als goed of kwaad, zeker niet als het gaat om duizenden.

Genoeg hadiths die vandaag de dag niet toepasbaar zijn, derhalve is een Hadith ook niet verplicht om op te volgen.

quote:
je mag best schelden hoor als jij je daar beter bij voelt.
Het is gewoon niet efficiënt.
Het heeft niets met schelden te maken, hoewel ik best wel wil accepteren dat het beledigend is, maar misschien moet je maar eens bij stil staan hoe beledigend het kan zijn om Mohammed en Hitler in een zin te noemen, om mensen die Mohammed volgen weg te zetten als mensen die een Bin Laden volgen, mensen die strijden voor islamitische idealen - niet jouw lezing er van - weg te zetten als een probleem.
pi_132079365
Er is maar een lezing van de islam.

Je kunt proberen sommige passages anders te interpreteren maar ik heb dat nog niemand met enig succes zien doen.
Het tegen de stroom van de mainstream inzwemmen van de Islam is tot nu toe een futiele bezigheid gebleken.

Na het wat beter bestuderen van de Islam weet ik niet wat er mis is met Bin Laden als moslim.
pi_132079474
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 20:36 schreef rootus het volgende:

Na het wat beter bestuderen van de Islam weet ik niet wat er mis is met Bin Laden als moslim.
Die emotie is/was ongetwijfeld wederzijds :P
Conscience do cost.
pi_132079519
Ach hou toch op, je spreekt niet eens fatsoenlijk Arabisch, laat staan klassiek Arabisch met theologische onderbouwing, 20 jaar na de dood van Mohammed is de Islamitische theologie versplinterd in meer dan 6 stromingen, die onderling weer verdeeld zijn, iets wat geen eenheid heeft gezorgd tot op de dag van vandaag, en dan komt iemand 1400 jaar later op een forum in Nederland zeggen dat er maar een lezing van de Islam is.

Geen idee wat jij hebt gestudeerd, maar zelfs de meest Islamofobische randdebiel zal zeggen dat er geen eenduidig Islamitische lezing is.
pi_132079783
Ik snap best dat het beledigend kan zijn Hitler en Mohammed in een zin te noemen maar je moet toegeven dat de parallelen moeilijk over het hoofd te zien zijn.
Denk maar aan de "endlosung".
Ik zeg "kan zijn" omdat het boek "mein kamp" in een aantal islamitishe landen populair is en Hitler een held.
pi_132080158
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 20:45 schreef rootus het volgende:
Ik snap best dat het beledigend kan zijn Hitler en Mohammed in een zin te noemen maar je moet toegeven dat de parallelen moeilijk over het hoofd te zien zijn.
Denk maar aan de "endlosung".
Ik zeg "kan zijn" omdat het boek "mein kamp" in een aantal islamitishe landen populair is en Hitler een held.

Waarom, wat is islamitisch en waarom?

Is dit de Islam en Mohammeds boodschap:

of dit :

Wie is nu de ware moslim intolerante randdebiel 1 of intolerante randdebiel 2?

De Koran verzen die goede joden een plek in het paradijs belooft of de Koran verzen die slechte joden een plek in de hel belooft?

Niet te vergeten dat Hitler en Mein Kampf vooral een Westers product is, daarvoor er al eeuwenlang antisemitisme was in Europa middels de Kerk en er ook nog eens duizenden moslims tegen Hitler hebben gestreden binnen de Britse en Franse troepen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2013 20:54:09 ]
pi_132080551
Er zijn nog maar 2 grote stromingen.

En dat gezeur over dat Arabisch.
Als je die taal niet meester bent snap je er niks van.
Vast ja.

Een fobie is een onberedeneerde angst.
Islamofoob dat mag je best gebruiken als je denkt dat dat help maar hier is het gebruik onterecht.
pi_132080916
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 20:59 schreef rootus het volgende:
Er zijn nog maar 2 grote stromingen.
Je hebt Shia, onderverdeeld in meer dan 16 verschillende lezingen.
Je hebt Soennah die is verdeeld in 4 islamitische opvattingen.
Dan heb je nog de Wahhabi's
De Ahmaddiyah.
De Sufi's
De Alawi's
De Ibadhi's

Allemaal claimen ze de ware Islam te zijn en bevechten elkaar, als jij daarop zegt dat er maar een lezing van de Islam is, heb je simpelweg gewoon geen idee waar je het over hebt.
quote:
En dat gezeur over dat Arabisch.
Als je die taal niet meester bent snap je er niks van.
Vast ja.
Als je de taal niet meester bent, dan heb je aangenomen wat jou is verteld, niet zelf onderzocht wat er werkelijk staat, daarnaast ging het Arabisch niet of iets over de Islam wel / niet klopt, dat moslims vandaag de dag niet 1 opvatting hebben over de Islam is een feitelijke conclusie, wat al eeuwen het geval is, iets wat de grootste moslimgeleerden niet hebben kunnen oplossen om tot een lezing te komen, laat staan de juiste te verklaren, maar jij, met jouw studies kan dat ongetwijfeld wel.
quote:
Een fobie is een onberedeneerde angst.
Islamofoob dat mag je best gebruiken als je denkt dat dat help maar hier is het gebruik onterecht.
Geen idee hoe jij jezelf ziet, maar ik noemde iig jou geen Islamofoob of randdebiel. Gezien een randdebiel nog steeds zou inzien dat de moslims en het praktiseren er van enorm verdeeld is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2013 21:11:50 ]
pi_132081245
Wat moslims joden of christenen wel en niet doen doet niet zo ter zake.
Het gaat er om waarom ze het doen.

Moslims hebben ook met Hitler meegevochten en er waren plannen voor een betere samenwerking met betrekking tot het joodse probleem.

Een plaats in de hemel voor joden.
Als ze braaf de jizyah betaald hebben zeker.
pi_132081489
Het is een onomstotelijk feit dat het Westen de Islamitische wereld ver achter zich heeft gelaten als het gaat om onderwijs en wetenschap bedrijven, maar gaat niet altijd en overal op blijkbaar.
pi_132081509
Wil je zeggen dat er verschillende versies van koran hadith en suna zijn?
pi_132081581
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:16 schreef rootus het volgende:
Wil je zeggen dat er verschillende versies van koran hadith en suna zijn?
Jij die de Islam hebt bestudeerd, vraagt dit nog, serieus? _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2013 21:18:02 ]
pi_132081758
Op welk gebied heeft de islam dan wel wet gepresteerd?
(werkelijk geen idee)
pi_132081899
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef rootus het volgende:
Op welk gebied heeft de islam dan wel wet gepresteerd?
(werkelijk geen idee)
Helaas vergane glories, maar wel noemenswaardige glories

http://en.wikipedia.org/wiki/Caliphate_of_C%C3%B3rdoba
http://en.wikipedia.org/wiki/Islamic_Golden_Age
pi_132082257
Wil je echt zeggen dat sunietische stromingen verschillende boeken hanteren?

Hetzelfde met sjiitisch stromingen.

En dat die sterk afwijken in hun houding tov "ongelovigen".
pi_132082683
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:28 schreef rootus het volgende:
Wil je echt zeggen dat sunietische stromingen verschillende boeken hanteren?
Zowel al-Ghazzali als Averroes waren beiden Soenieten en haalden totaal verschillende dingen uit de leer van de Koran en Hadith, zodanig dat ze met hun opvattingen lijnrecht tegenover elkaar kwamen te staan.

Jafar Al Siddiq als Abu Hanifa zijn beiden heel hoog gehouden in de Soenitische wereld, de een staat toe wat is toegestaan in de Koran, de ander verbied iets wat is toegestaan in de Koran, beiden op grond van eigen jurisprudentie.
quote:
Hetzelfde met sjiitisch stromingen.
Opvattingen binnen sommige Sjietische / Soenitische stromingen dat de Koran van de ander. anders is / was dan de Koran van de Sjieten kwam / komt voor ja. Van woorden tot aan hoofdstukken toe.

Laat staan bronnen van Hadith en Sunnah, beiden lopen niet warm voor elkaars bronnen en voorwaarden en autoriteit voor jurisprudentie is dan ook totaal anders.

quote:
En dat die sterk afwijken in hun houding tov "ongelovigen".
Ehm, nogal ja.

Een Rumi :

quote:
Kom, kom,
wie je ook bent
Heiden, vuuraanbidder,
dienaar van de afgod
Zwerver, liefhebber,
minnaar van het heengaan,

Kom,
Het maakt geen verschil,
Dit is geen karavaan van wanhoop,

Kom, ook al heb je je belofte
Duizendmaal gebroken,
Kom, kom,
kom opnieuw,
kom

Kan je niet vergelijken met een Ghazzali bijvoorbeeld.
pi_132082685
Ik kan het bezetten van een land niet als glorie zien.

Wiskunde geneeskunde dat heeft de islam gebracht hoewel ik me wel afvraag hoe de molims aan die kennis kwamen omdat daarna niets meer gebeurd is.
pi_132082894
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:36 schreef rootus het volgende:
Ik kan het bezetten van een land niet als glorie zien.
Cordoba was meer dan een militaire expansie wat de moslims brachten, maar goed.

quote:
Wiskunde geneeskunde dat heeft de islam gebracht hoewel ik me wel afvraag hoe de molims aan die kennis kwamen omdat daarna niets meer gebeurd is.
Want genetisch gezien kunnen moslims geen uitvinders zijn, die er zelf mee zijn gekomen? Zelfs historici en academici hebben totaal geen moeite om uitvinding X en Y toe te schrijven aan een moslim, wanneer er sprake daar van is.

Gebrek aan voortzettende innovatie en wetenschap kwam met name door dat de moslimwereld door verdeeldheid, corruptie en interne problemen de Industriële revolutie en verlichtingsidealen niet kon bij houden, niet omdat het geloof ineens een anti wetenschappelijk, idioot dogma was geworden na haar bloei.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2013 21:41:03 ]
pi_132082971
Als ik een koran download of een discussie zie dan gebruiken ze steeds dezelfde boeken.
pi_132082980
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:13 schreef rootus het volgende:
Wat moslims joden of christenen wel en niet doen doet niet zo ter zake.
Het gaat er om waarom ze het doen.

Moslims hebben ook met Hitler meegevochten en er waren plannen voor een betere samenwerking met betrekking tot het joodse probleem.

Een plaats in de hemel voor joden.
Als ze braaf de jizyah betaald hebben zeker.
Waarom predik je in navolging van Bin Laden een extremistische islam?
pi_132083132
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:41 schreef rootus het volgende:
Als ik een koran download of een discussie zie dan gebruiken ze steeds dezelfde boeken.
Maar jij, die de Islam hebt bestudeerd zult toch zeker wel weten dat er Mekkaanse verzen zijn en verzen uit Medinah, dat er figuurlijke en letterlijke verzen zijn, dat sommige Koran verzen anderen overrulen, dat er reden van openbaring en verschillende exegese zijn die zodanig verschillen tot als gevolg dat er juist een discussie en geschil is in de islamitische wereld met als dus een verdeeldheid als gevolg, zelfs binnen dezelfde stromingen, of wist je dat niet?
pi_132083275
De islam heeft zich snel met geweld uitgebreid en heeft zo kennis geassimileerd.

Nu is het zo dat de koran leren vaak als het belangrijkste vak wordt gezien en moeten andere vakken daarvoor inboeten.
pi_132083491
Die verdomde moslims ook nog eens die toestonden dat er in die tijd joden en moslims samen konden werken aan meesterwerken waar we vandaag nog enorm veel aan hebben. Allemaal het land uit zetten zeg ik je.
pi_132083913
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Neem jij het stokje even over?
pi_132084373
Abrigatie.
Helaas wordt Mohammed met de tijd militanter.

Ik was niet op de hoogte van grote verschillen.
Dat ik de islam bestudeerd heb wil echt niet zeggen dat ik nu alles weet. Geen tijd voor.
Wat dat betreft moet ik het mede ook hebben van discussies en forums.

Het feit dat mijn kennis tekort schiet doet niets af aan feiten die jij en ik kennen of je nu wilt of niet.
Dat wat de islam met mensen doet bepaald niet postief is.
pi_132084698
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik predik niks.
Ik geef naar eer en geweten weer hoe de mainstream van de islam de boeken intrepeteerd.
pi_132085195
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:50 schreef Triggershot het volgende:
Die verdomde moslims ook nog eens die toestonden dat er in die tijd joden en moslims samen konden werken aan meesterwerken waar we vandaag nog enorm veel aan hebben. Allemaal het land uit zetten zeg ik je.
Toen de moren Spanje binnen vielen zochten ze naar een bevolkingsgroep die met ze wilde colaboreren.
Dat werden de joden omdat die door de christenen als 2e range werden gezien.
De joden en christenen betaalden voor de creaties en de moslims gaven de opdrachten.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:06:08 #197
66444 Lord_Vetinari
pi_132087361
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:18 schreef rootus het volgende:

[..]

Toen de moren Spanje binnen vielen zochten ze naar een bevolkingsgroep die met ze wilde colaboreren.
Dat werden de joden omdat die door de christenen als 2e range werden gezien.
De joden en christenen betaalden voor de creaties en de moslims gaven de opdrachten.
Ik zou toch nog eens een geschiedenisboekje openslaan, als ik jou was.
pi_132093681
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 23:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zou toch nog eens een geschiedenisboekje openslaan, als ik jou was.
Dat heb ik gedaan.

En dat dat allemaal pais en vree was daar in Spanje vergeet het maar.
Wanneer de ene bevolkingsgroep onbestraft een andere bevolkingsgroep kan terroriseren zonder dat daar een sanctie op staat om dat dat zo in de wet staat dan weet iedereen welke kant dat op gaat.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:44:44 #199
66444 Lord_Vetinari
pi_132094663
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 09:12 schreef rootus het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan.

Artikelen in de Taptoe tellen niet mee.
pi_132094701
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:09 schreef rootus het volgende:

[..]

Ik predik niks.
Wel degelijk. Je predikt een extremistische islam. Je noemt Allah en Hitler in één zin en zegt dat er maar één lezing mogelijk is. En dat laatste is precies wat de extremisten doorgaans zeggen die erop uit zijn om een tweedeling tussen moslims en niet-moslims te bewerkstelligen.

quote:
Ik geef naar eer en geweten weer hoe de mainstream van de islam de boeken intrepeteerd.
Het merendeel van de moslims wil gewoon een normaal leven leiden zoals jij en ik dat doen en zijn helemaal niet uit op een soort jihad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')