abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 17:08:19 #151
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131648080
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:07 schreef arjan1112 het volgende:
ik ben zelf ook bipolair
Dat weet ik. Des te dommer...
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_131648199
En dan nu weer inhoudelijk graag. Persoonlijke aanvallen doen jullie maar via DM ofzo.

Dit topic gaat over Wilders bashing en de zin/onzin daarvan.

Voor alle duidelijkheid: dat is iets anders dan 'een topic om Wilders of wie dan ook te bashen'. Dat laatste hoort wat mij betreft niet in F&L thuis en wil ik hier dus ook niet meer zien.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 17:17:04 #153
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131648300
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:13 schreef Molurus het volgende:
En dan nu weer inhoudelijk graag. Persoonlijke aanvallen doen jullie maar via DM ofzo.

Dit topic gaat over Wilders bashing en de zin/onzin daarvan.

Voor alle duidelijkheid: dat is iets anders dan 'een topic om Wilders of wie dan ook te bashen'. Dat laatste hoort wat mij betreft niet in F&L thuis en wil ik hier dus ook niet meer zien.
Sry. Je hebt gelijk. Liet me FF meeslepen.
pi_131674036
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:34 schreef Oud_student het volgende:
Voor 9/11 dacht ik dat moslims/allochtonen een beetje zielig waren en met hulp van linkse multiculti aanhangers gebruik maakten van onze verzorgingsstaat.
Maar na 9/11 moest ik dit vooroordeel herzien, ik zag dat de loyaliteit van deze groep niet bij "het westen" lag maar bij de landen die zij ontvluchtten en bij extreme moslim groepen.
(denk maar aan het gejuich dat in moslimwijken klonk na het instorten van de WTC torens)
Sindsdien heb ik geen vertrouwen meer in moslims, temeer omdat ik weet dat zij mogen/moeten liegen tegen ongelovigen als dat voor hun het beste uitkomt.

Ook "gematigde" moslims hebben minstens begrip voor terroristen, zoals voor de moordenaar van Theo van Gogh. Ze geven de schuld altijd aan de ander.
Hetzelfde patroon zie ik hier ook men ziet de splinter in het oog van Wilders maar niet de balk in hun eigen oog (om de Bijbel eens te citeren)
Hoi propaganda-machine.
pi_131674076
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2013 15:08 schreef Xa1pt het volgende:
Hoi propaganda-machine.
Ik ben blij dat je deze post nog een keer quote, hij is het waard !
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_131674269
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 15:09 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je deze post nog een keer quote, hij is het waard !
Bin Laden is er ook erg content mee, nu z'n ideologie ook navolging vindt onder westerse niet-moslims.
pi_131711314
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:23 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Ik dacht dat Wilders tokkies fan waren?
Wat?
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  † In Memoriam † dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:32:47 #158
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131760757
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:25 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Wat?
Ik ga ervan uit dat TS geen wilders-tokkie is.
pi_131810177
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:25 schreef Seamonkey- het volgende:
Ik dacht dat Wilders tokkies fan waren?
Dat jij er van overtuigd bent wilders een tokkie is wil nog niet zeggen dat zijn aanhangers dat zijn.
De slimste mensen lopen vaak achter de grootste idioten aan.
Op een of andere onverklaarbare manier is dat de aard van de mensen.
Kijk maar naar Hitler, Napoleon, Mao, Genghis Khan of Mohamed.
Tegenover deze lieden is Wilders nog maar een heel braaf voorbeeld.

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar ik denk dat het merendeel van de mensen op Wilders stemt door zijn houding ten opzichte van de Islam.
Veel mensen zijn bang geworden voor deze religie door hoe zijn volgelingen zich manifesteren.

Wat dat betreft denk ik dat Wilders ze onevenredig voor zijn kiezen krijgt voor zijn houding.
Dat is eigenlijk een compliment aan Wilders omdat hij onder andere zo op zijn donder krijgt omdat dat helemaal veilig kan.
Hij zal je van zijn leven niet op straat opwachten om je neer te schieten en je keel door te snijden.

Ik durf te stellen dat als je Wilders uitmaakt voor gevaarlijk en/of fascist dat je niet gewoon net zo bezig bent als hem maar nog erger.
Dan heb je je niet alleen laten leiden door zijn zwakheden en heb je deze versterkt maar ben je verder daarin gegaan dan je meester zelf.
pi_131826325
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:44 schreef rootus het volgende:

[..]

Dat jij er van overtuigd bent wilders een tokkie is wil nog niet zeggen dat zijn aanhangers dat zijn.

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar ik denk dat het merendeel van de mensen op Wilders stemt door zijn houding ten opzichte van de Islam.
Veel mensen zijn bang geworden voor deze religie door hoe zijn volgelingen zich manifesteren.

Wat dat betreft denk ik dat Wilders ze onevenredig voor zijn kiezen krijgt voor zijn houding.
Dat is eigenlijk een compliment aan Wilders omdat hij onder andere zo op zijn donder krijgt omdat dat helemaal veilig kan.
Hij zal je van zijn leven niet op straat opwachten om je neer te schieten en je keel door te snijden.

Ik durf te stellen dat als je Wilders uitmaakt voor gevaarlijk en/of fascist dat je niet gewoon net zo bezig bent als hem maar nog erger.
Dan heb je je niet alleen laten leiden door zijn zwakheden en heb je deze versterkt maar ben je verder daarin gegaan dan je meester zelf.
Was niet mijn qoute maar die van salamnassar of iets dergelijks.
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  † In Memoriam † vrijdag 4 oktober 2013 @ 06:13:48 #161
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131833841
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:44 schreef rootus het volgende:

[..]

Ik beweer alleen maar dat Wilders fans tokkies zijn, niet Wilders zelf.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 17:30:31 #162
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_131848944
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_132075016
In dit duitse onderzoek kan je zien wat de Islam met jongens van 14 t/m 16 doet.
Bij ons is zo een politiek incorrect onderzoek natuurlijk niet bekent.

En dan maar afvragen waarom die bepaalde bevolkingsgroep de gevangenissen overbevolkt.
De vraag is: hoe kan je voorkomen dat jonge mensen al op vroege leeftijd voor altijd vergiftigd worden met woorden uit 1300 jaar oude boeken.

Los je dat op dan is Wilders werkeloos. (en zijn beveiligers ook).
pi_132075127
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:20 schreef rootus het volgende:
In dit duitse onderzoek kan je zien wat de Islam met jongens van 14 t/m 16 doet.
Bij ons is zo een politiek incorrect onderzoek natuurlijk niet bekent.

En dan maar afvragen waarom die bepaalde bevolkingsgroep de gevangenissen overbevolkt.
De vraag is: hoe kan je voorkomen dat jonge mensen al op vroege leeftijd voor altijd vergiftigd worden met woorden uit 1300 jaar oude boeken.

Los je dat op dan is Wilders werkeloos. (en zijn beveiligers ook).
Sorry hoor, maar als je denkt dat moslims stelen, verkrachten, vechten omdat ze door de Koran zijn geïnspireerd hiertoe, ben je nog dommer dan Wilders.
pi_132075246
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:30 schreef Perrin het volgende:
Interessante column:
'De PVV is op zoek naar nieuw nationalistisch elan'
Deze laatste regel zegt het helemaal.
quote:
Hij verliest uit het oog dat het antisemitisme tegenwoordig veel meer leeft in de moslimgemeenschap dan in de achterban van de PVV.
En dat voor zo een linkse angstvallig politiek correcte Volkskrant.
pi_132075646
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:24 schreef Triggershot het volgende:
Sorry hoor, maar als je denkt dat moslims stelen, verkrachten, vechten omdat ze door de Koran zijn geïnspireerd hiertoe, ben je nog dommer dan Wilders.
Als je zoveel zetels haalt als wilders ben je niet dom.

Ik beweer helemaal niks maar lees gewoon dat onderzoek.
Dat liegt er niet om.

Mijn eigen conclusie is: dat iemand die de Hadith leest en er in gelooft en daarom er naar handelt onmogelijk kan functioneren als een positief en productief mens want dan ga je precies doen wat jij nu beschrijft.

Voor de volledigheid wil ik er aan toevoegen dat als je zo een bewering deponeert je ook de reden erbij moet geven waarom je zo denkt.
Daar ben ik eerlijk gezegd behoorlijk nieuwsgierig naar.

quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:24 schreef Triggershot het volgende:
ben je nog dommer dan Wilders
Krachttermen zijn inefficiënt, onproductief en verzwakken je beweringen alleen.
pi_132075744
Ieder mens verdient het respect dat hij geeft.
pi_132075981
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:47 schreef rootus het volgende:

[..]

Als je zoveel zetels haalt als wilders ben je niet dom.
Wel als je de taal spreekt van nog dommere stemgerechtigden.

quote:
Ik beweer helemaal niks maar lees gewoon dat onderzoek.
Dat liegt er niet om.
En hoeveel onderzoeken denk jij dat ik kan plaatsen over dat er geen verband is tussen religiositeit - Islam - en criminaliteit, gok eens?

quote:
Mijn eigen conclusie is: dat iemand die de Hadith leest en er in gelooft en daarom er naar handelt onmogelijk kan functioneren als een positief en productief mens want dan ga je precies doen wat jij nu beschrijft.
Ik kan me serieus niet moeilijk maken om je anekdotische onderbouwingen en subjectieve opvattingen hierover, voel mij dan ook niet geroepen om dezen op persoonlijk niveau te weerleggen, maar als jij van mening bent dat je door het volgen van Hadiths geen productief en positief mens kunt zijn, je maar een selectie van de honderdenduizenden hadiths hebt gelezen.

quote:
Voor de volledigheid wil ik er aan toevoegen dat als je zo een bewering deponeert je ook de reden erbij moet geven waarom je zo denkt.
Daar ben ik eerlijk gezegd behoorlijk nieuwsgierig naar.
Om te beginnen staan er in de Koran zeer gruwelijke straffen op het stelen, seks buiten het huwelijk, geweldpleging buiten een defensief oorlog en zijn de toepassing van deze straffen ook een van de redenen waarom men landen als Sudan, Afghanistan, Saudi Arabië en Iran achterlijk acht. Om daarbuiten maar even een bocht te maken en te zeggen dat dit - de genoemde criminele voorbeelden, niet de straffen er op - door de islam geïnspireerd wordt, waarbij er een duidelijk onderscheid gemaakt dient te worden tussen 'extremist' en 'kutmarokkaan'

quote:
Krachttermen zijn inefficiënt, onproductief en verzwakken je beweringen alleen.
Nee hoor, als iemand blaadjes gaat tellen in de kou, is hij dom, als iemand dat doet zonder kleding is hij dommer, vrij weinig met een verzwakking van beweringen te maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2013 19:03:14 ]
pi_132077558
Vind jij echt dat omdat er nog meer hadith zijn de slechte hadith niet meer meer erg zijn?

je mag best schelden hoor als jij je daar beter bij voelt.
Het is gewoon niet efficiënt.
pi_132078058
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 19:51 schreef rootus het volgende:
Vind jij echt dat omdat er nog meer hadith zijn de slechte hadith niet meer meer erg zijn?
Je hebt honderdenduizenden hadiths die zelfs vandaag de dag worden verworpen omdat ze door geleerden zijn geclassificeerd als 'zwak' en 'onbetrouwbaar', je hebt hadiths die zijn benoemd tot 'Khabar al-wahid' ( 1x gemeld ), je hebt hadiths die beginnen met een specifiek persoon, of specifiek situatie. 'Hadith' betekent dan ook niets meer dan 'gezegden', die kun je niet kwalificeren als goed of kwaad, zeker niet als het gaat om duizenden.

Genoeg hadiths die vandaag de dag niet toepasbaar zijn, derhalve is een Hadith ook niet verplicht om op te volgen.

quote:
je mag best schelden hoor als jij je daar beter bij voelt.
Het is gewoon niet efficiënt.
Het heeft niets met schelden te maken, hoewel ik best wel wil accepteren dat het beledigend is, maar misschien moet je maar eens bij stil staan hoe beledigend het kan zijn om Mohammed en Hitler in een zin te noemen, om mensen die Mohammed volgen weg te zetten als mensen die een Bin Laden volgen, mensen die strijden voor islamitische idealen - niet jouw lezing er van - weg te zetten als een probleem.
pi_132079365
Er is maar een lezing van de islam.

Je kunt proberen sommige passages anders te interpreteren maar ik heb dat nog niemand met enig succes zien doen.
Het tegen de stroom van de mainstream inzwemmen van de Islam is tot nu toe een futiele bezigheid gebleken.

Na het wat beter bestuderen van de Islam weet ik niet wat er mis is met Bin Laden als moslim.
pi_132079474
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 20:36 schreef rootus het volgende:

Na het wat beter bestuderen van de Islam weet ik niet wat er mis is met Bin Laden als moslim.
Die emotie is/was ongetwijfeld wederzijds :P
Conscience do cost.
pi_132079519
Ach hou toch op, je spreekt niet eens fatsoenlijk Arabisch, laat staan klassiek Arabisch met theologische onderbouwing, 20 jaar na de dood van Mohammed is de Islamitische theologie versplinterd in meer dan 6 stromingen, die onderling weer verdeeld zijn, iets wat geen eenheid heeft gezorgd tot op de dag van vandaag, en dan komt iemand 1400 jaar later op een forum in Nederland zeggen dat er maar een lezing van de Islam is.

Geen idee wat jij hebt gestudeerd, maar zelfs de meest Islamofobische randdebiel zal zeggen dat er geen eenduidig Islamitische lezing is.
pi_132079783
Ik snap best dat het beledigend kan zijn Hitler en Mohammed in een zin te noemen maar je moet toegeven dat de parallelen moeilijk over het hoofd te zien zijn.
Denk maar aan de "endlosung".
Ik zeg "kan zijn" omdat het boek "mein kamp" in een aantal islamitishe landen populair is en Hitler een held.
pi_132080158
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 20:45 schreef rootus het volgende:
Ik snap best dat het beledigend kan zijn Hitler en Mohammed in een zin te noemen maar je moet toegeven dat de parallelen moeilijk over het hoofd te zien zijn.
Denk maar aan de "endlosung".
Ik zeg "kan zijn" omdat het boek "mein kamp" in een aantal islamitishe landen populair is en Hitler een held.

Waarom, wat is islamitisch en waarom?

Is dit de Islam en Mohammeds boodschap:

of dit :

Wie is nu de ware moslim intolerante randdebiel 1 of intolerante randdebiel 2?

De Koran verzen die goede joden een plek in het paradijs belooft of de Koran verzen die slechte joden een plek in de hel belooft?

Niet te vergeten dat Hitler en Mein Kampf vooral een Westers product is, daarvoor er al eeuwenlang antisemitisme was in Europa middels de Kerk en er ook nog eens duizenden moslims tegen Hitler hebben gestreden binnen de Britse en Franse troepen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2013 20:54:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')