SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!![]()
Als ik zo een stream een paar minuten bekijk dan zie ik heel vaak WASTEDquote:
Zijn ze nou zo slecht of is het gewoon zo moeilijk?![]()
Auto's jatten, fietsen jatten, vliegtuigen jatten. Kan je in GTA ook topics jatten?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
En tussendoor lekker freeroamenquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:22 schreef MrSweets het volgende:
klopt echt vet! dat is het eerste wat ik ga doen denk ik, eerst ff die hele map verkennen.![]()
![]()
Ik heb wel de indruk dat je een stuk sneller doodgaat ja, paar treffers en je ligt al.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:24 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als ik zo een stream een paar minuten bekijk dan zie ik heel vaak WASTED
Zijn ze nou zo slecht of is het gewoon zo moeilijk?Flesje bier![]()
Hij is goed..quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:24 schreef FritsFlits het volgende:
Auto's jatten, fietsen jatten, vliegtuigen jatten. Kan je in GTA ook topics jatten?Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Als jij een foto van jezelf plaatst zullen er wel meer volgen denk ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
Verder geen andere meisjes hier?![]()
![]()
True.Lijkt wel een stuk moeilijker. Politie ook een stuk agressiever.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:24 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als ik zo een stream een paar minuten bekijk dan zie ik heel vaak WASTED
Zijn ze nou zo slecht of is het gewoon zo moeilijk?![]()
Helaas, XBOXquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
Fotootje van mij dan maar :$
[ afbeelding ]"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Als er iemand GTA zou moeten kunnen regelen hier, dan ben jij het wel. Wat heb je al geprobeerd? PS3 of Xdoos?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
Verder geen andere meisjes hier?![]()
Wil je een keertje afspreken?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Jij had toch een ps3quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Misschien ben je niet zo'n fatty, maar die ondertitel kan weleens de waarheid zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Goeie keus, dat wordt wachten, net als ik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:27 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Damn, door de mand gevallen. Speel ps3![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wil je een keertje afspreken?![]()
![]()
Lekker je controller laten rusten op die zak vetquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
[ afbeelding ]Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
In alle gta delen had je dat je gebieden vrij moest spelen. Heb je in gta 5 dus gelijk de hele map of ook maar een deel?![]()
Zit je ook in de Fok!Crew? Tenminste een iemand die legaal een vrouwelijk personage kan aannemen danquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:27 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Damn, door de mand gevallen. Speel ps3"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
doodsverwensing tr gemachtquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:28 schreef Gezicht het volgende:
Spring anders ff onder de trein, dwaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ben je malquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:29 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik heb de kracht gevonden om te stoppen met kijken!![]()
Is wel echt vet handig hoor !quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:28 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Lekker je controller laten rusten op die zak vet![]()
Daten in GTA Onlinequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wil je een keertje afspreken?Samen de bank overvallen
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Daten in GTA OnlineSamen de bank overvallen
![]()
![]()
Je hebt meteen alles.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:29 schreef videonatic het volgende:
In alle gta delen had je dat je gebieden vrij moest spelen. Heb je in gta 5 dus gelijk de hele map of ook maar een deel?![]()
Dat klinkt wel heel romantischquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Daten in GTA OnlineSamen de bank overvallen
![]()
![]()
Ik ben ff bezig een konko harde keutel uit m'n aars te drukken![]()
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Oke wie wil die BreadPit link even weer sturen, heb het vol goede moed weggeklikt maar ik mis het alweer![]()
![]()
http://goodgame.ru/channel/BreadPit/ Gewoon kijken, kinderachtig gedoe.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:30 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel romantisch![]()
Ik had een mail gestuurd en gevraagd of er kans bestaat dat de verzending vanavond al plaats vind en hij dus morgen al aankomt, gezien er overal al verzonden word (UK en US) en hij in Spanje te koop is.. Veel mensen op GTA v Forums heeft hem ook al kunnen gaan halen terwijl het een wereldwijde release is en ik kreeg terug dat hij inderdaad vanavond verzonden word en morgen aan komt. Dus geen zondag en maandag- die geen leverdagen zijn wachten.![]()
Onder je.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:30 schreef Poffert het volgende:
Oke wie wil die BreadPit link even weer sturen, heb het vol goede moed weggeklikt maar ik mis het alweer![]()
Obvious troll is obviousquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:30 schreef VomitusCocktus het volgende:
Ik had een mail gestuurd en gevraagd of er kans bestaat dat de verzending vanavond al plaats vind en hij dus morgen al aankomt, gezien er overal al verzonden word (UK en US) en hij in Spanje te koop is.. Veel mensen op GTA v Forums heeft hem ook al kunnen gaan halen terwijl het een wereldwijde release is en ik kreeg terug dat hij inderdaad vanavond verzonden word en morgen aan komt. Dus geen zondag en maandag- die geen leverdagen zijn wachten.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
SQLSTATE[HY000] [2002] Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (11)
Ben ik de enige die dit heeft bij die Breadpit?![]()
![]()
Bart Smit
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Neem aan dat je hier ook lekker door de voorruit kan vliegen net zoals in de vorige?
Vond dat altijd wel leuk![]()
![]()
Misschien zit er wel een bug in die dat toelaatquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:32 schreef Gezicht het volgende:
Wat gaat hij proberen kleren te kopen en naar de kapper te gaan met maar 40 dollar.![]()
![]()
Ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:32 schreef Poffert het volgende:
SQLSTATE[HY000] [2002] Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (11)
Ben ik de enige die dit heeft bij die Breadpit?![]()
![]()
Hier doet 'ie het gewoon.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:32 schreef Poffert het volgende:
Ben ik de enige die dit heeft bij die Breadpit?Flesje bier![]()
Zeg dan waar je heen hebt gemaild, druif.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:30 schreef VomitusCocktus het volgende:
Ik had een mail gestuurd en gevraagd of er kans bestaat dat de verzending vanavond al plaats vind en hij dus morgen al aankomt, gezien er overal al verzonden word (UK en US) en hij in Spanje te koop is.. Veel mensen op GTA v Forums heeft hem ook al kunnen gaan halen terwijl het een wereldwijde release is en ik kreeg terug dat hij inderdaad vanavond verzonden word en morgen aan komt. Dus geen zondag en maandag- die geen leverdagen zijn wachten.![]()
En dan op een andere auto landenquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:33 schreef Pizzapuntje het volgende:
Neem aan dat je hier ook lekker door de voorruit kan vliegen net zoals in de vorige?
Vond dat altijd wel leuk![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:33 schreef FritsFlits het volgende:
TramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die stem van Niko was een grote smet op dat gebeuren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Sorry, dat leedvermaak was gewoon heerlijk.![]()
Hoppa, kan dinsdagochtend voor winkel staan die geen midnight release heeftExemplaar gegarandeerd
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Ja. http://goodgame.ru/channel/BreadPit/quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:35 schreef boffer69 het volgende:
Even heel eerlijk, zal ik kijken of niet?![]()
Nooooo. be strong!quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:35 schreef boffer69 het volgende:
Even heel eerlijk, zal ik kijken of niet?![]()
Staat weer BRB he, die flikker laat die hele rit uitzitten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:35 schreef Maastoren het volgende:
Gaat die mongol gewoon met de taxi![]()
Ben de stream even aan het bekijken, maar ik denk dat ik liever op een next-gen HD versie ga wachten...![]()
Staat er al de hele tijdquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Staat weer BRB he, die flikker laat die hele rit uitzitten.![]()
Niet mooi genoeg voor je?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:35 schreef Yi-Long het volgende:
Ben de stream even aan het bekijken, maar ik denk dat ik liever op een next-gen HD versie ga wachten...![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:35 schreef Yi-Long het volgende:
![]()
![]()
Voor de muziekquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:35 schreef Maastoren het volgende:
Gaat die mongol gewoon met de taxi
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
LoL michael slaat ze niet als hij een auto steelt, maar wijst ze gewoon eruit en zegt let's go. Zo vriendelijk.![]()
Zonder fatsoen kom je verder, je ziet kansen en pakt ze zonder erover na te denken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:37 schreef boffer69 het volgende:
Waarom zijn t altijd de mongolen die als eerste een spel hebben![]()
Ik heb hem dus al in December/Januari oid gepreordered dus al een hele tijd geleden. Stel nou dat de winkel waar ik hem heb gepreordered een midnight release heeft en ik dan niet kan maar hem in de ochtend ophaal. Bestaat er dan de kans dat hij uitverkocht is ook al heb ik het gepreordered?![]()
Die stream is Xbox?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Klopt ja, Trevor boekst met zn vuist de ruit in en Franklin met zn elleboog. Detail!quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:37 schreef Dagger87 het volgende:
LoL michael slaat ze niet als hij een auto steelt, maar wijst ze gewoon eruit en zegt let's go. Zo vriendelijk.![]()
Vast omdat Xboxquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:38 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Dat switchen van characters is wel fucking langzaam![]()
Nee, pre-order = pre-order.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:37 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik heb hem dus al in December/Januari oid gepreordered dus al een hele tijd geleden. Stel nou dat de winkel waar ik hem heb gepreordered een midnight release heeft en ik dan niet kan maar hem in de ochtend ophaal. Bestaat er dan de kans dat hij uitverkocht is ook al heb ik het gepreordered?![]()
Neequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:37 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Die gozer die gister zei dat topic 100 voor dinsdag bereikt zou worden krijgt nog gelijk ook
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
PS3 kan nog, Xdoos is gone.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:39 schreef Maastoren het volgende:
Ik zit nu ook te twijfelen om 'm bij Bol te bestellen.![]()
Dat dus.. hoop dat ik me dat wel blijf realiseren tijdens GTA spelen.quote:
Douchen, daarvoor stop ik heel even met GTA, daarna weeer lekker 24/7 verder![]()
Is uitverkocht bij Bol.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:39 schreef Maastoren het volgende:
Ik zit nu ook te twijfelen om 'm bij Bol te bestellen.Flesje bier![]()
Ik heb ps3 dus no spang.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
PS3 kan nog, Xdoos is gone.PS3 niet.quote:![]()
M'n ps3 had een software fout ofzo, hij wou niet meer opstarten. Gelukkig gemaakt, was gek geworden als m'n ps3 maandag avond het opeens zou begeven.![]()
![]()
Yep, en je zag die texture pop-inquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:38 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Dat switchen van characters is wel fucking langzaam
Het is OK, maar valt een beetje tegen. Beetje waar ik van te voren al bang voor was: Gewoon een game die te ambitieus is voor current-gen, en next-gen staat al voor de deur, dus dan is dit eigenlijk niet lang meer houdbaar.quote:
Beetje zelfde verhaal als San Andreas. GTA3 en VC was op zich nog te doen, maar San Andreas kwam aan het einde van de PS2/Xbox levensduur uit, en inmiddels zagen we toen al overal footage van Xbox 360 games enzo.![]()
Ik ging 5 uur werken. Het was toen deel 74.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die gozer die gister zei dat topic 100 voor dinsdag bereikt zou worden krijgt nog gelijk ook
2.5 uur later, deel 77.
Zou best kunnen ja.![]()
Hmmmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Nee alleen Xbox. Waarschijnlijk omdat er wat fout is gegaan bij de productie is het nu al uitverkocht.quote:![]()
Toch apart dat ze dan gewoon luisteren en uitstappen. Hij kon ze ook eruit trekken en duwen, zodat het nog geforceerd lijkt. Nu lijkt het alsof de baas zegt dat je stout bent geweest en de auto uit moet stappen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt ja, Trevor boekst met zn vuist de ruit in en Franklin met zn elleboog. Detail!![]()
V is toch een heel stuk mooier dan IV, het zou mij niets verbazen dat het buiten de reso niets mooier is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yep, en je zag die texture pop-in
[..]
Het is OK, maar valt een beetje tegen. Beetje waar ik van te voren al bang voor was: Gewoon een game die te ambitieus is voor current-gen, en next-gen staat al voor de deur, dus dan is dit eigenlijk niet lang meer houdbaar.
Beetje zelfde verhaal als San Andreas. GTA3 en VC was op zich nog te doen, maar San Andreas kwam aan het einde van de PS2/Xbox levensduur uit, en inmiddels zagen we toen al overal footage van Xbox 360 games enzo.
Ik haal hem nu gewoon voor ps3 en dan later wel voor pc.![]()
Die gast wat de hele tijd is aan't commenten, gaat 'ie wat huilen over console shooting.
Veel plezier met je PC en GTA V.
Flesje bier![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:42 schreef FritsFlits het volgende:
Hmmmm...Die heeft mooi geluk gehad danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Haha iddquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:44 schreef Gezicht het volgende:
Die gast wat de hele tijd is aan't commenten, gaat 'ie wat huilen over console shooting.
Veel plezier met je PC en GTA V.![]()
![]()
Waar is deze bazengame in Limburg al verkrijgbaar? Ik wil morgen op pad gaan?
Regio Sittard met een straal van 30km![]()
Limburgersquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:45 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Waar is deze bazengame in Limburg al verkrijgbaar? Ik wil morgen op pad gaan?
Regio Sittard met een straal van 30km![]()
Zover ik weet is 'ie in de buurt nog nergens verkrijgbaar. In Sittard Gamemania al gecheckt? Evt. MM in Heerlen/Maastricht.Flesje bier![]()
Sommige mensen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:46 schreef Maastoren het volgende:
Hij is nog nergens te koop anders had dat dit topic allang bereikt
TUURLIJK is het stukken mooier dan 4. Alleen zijn we inmiddels X aantal jaren verder, zijn we inmiddels al verwend met schitterende andere games, en staat next-gen op de drempel, waar we straks gewoon HD textures en fucking smooth laden en far-distance view etc etc krijgen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
V is toch een heel stuk mooier dan IV, het zou mij niets verbazen dat het buiten de reso niets mooier is.
Ik haal hem nu gewoon voor ps3 en dan later wel voor pc.
Die next-gen versie gaat er echt wel komen, en met mijn huidige backlog kan ik echt wel wachten. Daarnaast komt Rockstar sowieso met DLC, dus grote kans dat die content dan straks bij de next-gen versies gewoon inbegrepen zit.![]()
Waar woon je ongeveer?quote:
Ik heb gewoon bij Bol.com besteld hoor, maar ben even nieuwsgierig, niet voor Noorderlingen hier..
![]()
In de buurt van Leeuwardenquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:47 schreef Poffert het volgende:
[..]
Waar woon je ongeveer?
Ik heb gewoon bij Bol.com besteld hoor, maar ben even nieuwsgierig, niet voor Noorderlingen hier..
![]()
Heb die knakkers al gebeld, maar ze doen pas vanaf de release. Mediamarkt Heerlen en Roermond is een zooitje, die weten voor niet wat achter gebeurt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:46 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Limburgers![]()
Zover ik weet is 'ie in de buurt nog nergens verkrijgbaar. In Sittard Gamemania al gecheckt? Evt. MM in Heerlen/Maastricht.![]()
Ik denk niet dat winkels die een nachtrelease houden hem eerder verkopen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:46 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Limburgers![]()
Zover ik weet is 'ie in de buurt nog nergens verkrijgbaar. In Sittard Gamemania al gecheckt? Evt. MM in Heerlen/Maastricht.
Ik ben morgen in Heerlen, ik denk dat ik wel even zal rond kijken..
Maar ik ben bang dat ik mijn tijd dan ga verdoen![]()
![]()
Jij bent echt de grootste klager op FOK! he jijquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... en over een half jaar is het nog steeds GTA, wanneer deze versie er zwaar verouderd uitziet, en je de 1080p versie op je PS4 kunt spelen.![]()
![]()
Nee, klaar nu. Ik stop met streams en gameplay kijken. Ik ga het hele weekend werken, en maandag in een coma liggen tot de nachtrelease.![]()
![]()
Mijn god..... 7 delen gemist....
Zijn er al Fok!kers bevestigd die het spel al in bezit hebben?
En wat zijn de beste filmpjes/details die ik heb gemist?![]()
![]()
Brief lijkt me? is niets groterquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand een idee als de special Edition via brief of pakketpost bezorgd word?
C.E is groter uiteraard.![]()
Ja briefpost natuurlijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand een idee als de special Edition via brief of pakketpost bezorgd word?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:51 schreef NaturalScience het volgende:
En wat zijn de beste filmpjes/details die ik heb gemist?
Teveel om op te noemen.![]()
d-lxquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:51 schreef NaturalScience het volgende:
En wat zijn de beste filmpjes/details die ik heb gemist?![]()
Tja, als jij kan wachten dan moet je dat doen, echte fans kunnen dat niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
TUURLIJK is het stukken mooier dan 4. Alleen zijn we inmiddels X aantal jaren verder, zijn we inmiddels al verwend met schitterende andere games, en staat next-gen op de drempel, waar we straks gewoon HD textures en fucking smooth laden en far-distance view etc etc krijgen.
Die next-gen versie gaat er echt wel komen, en met mijn huidige backlog kan ik echt wel wachten. Daarnaast komt Rockstar sowieso met DLC, dus grote kans dat die content dan straks bij de next-gen versies gewoon inbegrepen zit.![]()
Nou verwacht nu nog meer streams, ps3 versie staat ook net op internetTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Antwoord: Goedemorgen, Bedankt voor je vraag. Je krijgt de game gewoon op dag van release, 17 September. Het ziet er nu naar uit dat de Special Edition via pakketpost verzonden zal worden en niet met brievenpost. Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Bart van bol.comIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Freeroaming ken ik nu wel. Als ze geen missies doen, kom je niet verder. Zoals Trevor unlocken etc.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Deze missie heb ik al gezien, nergens anders freeroam streams?![]()
Dan hebben we alsnog 100 uur genoten van het spel. Over het algemeen vind ik de graphics goed genoeg. Dat het soms grafisch iets iets minder kan zijn maakt mij niet uit. Het verpest de gameplay niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... en over een half jaar is het nog steeds GTA, wanneer deze versie er zwaar verouderd uitziet, en je de 1080p versie op je PS4 kunt spelen.![]()
Graphics zeikerquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
![]()
GTA V heeft opmerkelijk weinig technische blunders hoorGezeur om pop-in dat je amper merkt als je speelt slaat nergens op.
Next gen versie zal weinig voordeel leveren op deze versie, dat weet ik wel zeker. Die resolutie is een goed punt, maar zal echt geen grote verandering teweeg brengen. Enkel de kartels zijn dan verdwenen, terwijl die nu ook al voor een groot deel weg zijn. ( In ieder geval een stuk minder dan IV )![]()
Zal die LE guide gewoon met de briefpost komen?\
Heb de game en deze al alvast los van elkaar gekocht bij bol![]()
![]()
In de trailer speelde men op een PS3. Misschien is er daar minder pop-in.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:53 schreef boffer69 het volgende:
[..]
ja.. was in de trailer wel anders![]()
Playbobrik
brb убери)
Playbobrik
hi 4chan btw
Playbobrik
that damage so real
Playbobrik
transition was way faster in trailer. rockstar liars
Playbobrik
console shooting...
Playbobrik
k where is minigun challenge?
Playbobrik
lol\
Playbobrik
fast food at its finest
Playbobrik
car camera still sucks. cant see shit in front![]()
Wat wil je ongeveer weten, over freeroam of juist over verhaallijn? Zelf probeer ik het namelijk te vermijden maar weet een aantal interessante dingen..quote:![]()
Sorry, ik had niet door dat ik tijdens een GTA5 circle-jerk kwam binnen lopen. Mijn excuses. Please continue.quote:![]()
Dat er nog serieus mensen zijn waarbij kleine grafische concessies een ergernis kunnen zijn.
Gameplay gameplay gameply. Van mij mag het er exact uitzien als gta4, zolang het maar lekker draait.-nee-![]()
Geen verhaallijn. Maar ik ben naarstig op zoek naar wat goede kwaliteit beelden van de bossen/bergen/afgelegen gebieden/ wild etc.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:56 schreef Seconde het volgende:
[..]
Wat wil je ongeveer weten, over freeroam of juist over verhaallijn? Zelf probeer ik het namelijk te vermijden maar weet een aantal interessante dingen..![]()
Ik zie alleen maar filmpjes op snelwegen en in de stad. Ik wil de natuur graag zien.![]()
Je hebt misschien niet door dat je met je gezeik andere mensen irriteert en zo ook de mindere kanten van het spel alleen maar naar voren brengt..quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sorry, ik had niet door dat ik tijdens een GTA5 circle-jerk kwam binnen lopen. Mijn excuses. Please continue.![]()
Ik pas.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:58 schreef Roces18 het volgende:
nou rotterdammers sla je slag;
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr![]()
Wees gewoon blij dát het uitkomt man, 5 jaar is lang genoeg, en dan ook nog klagen over kwaliteitquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sorry, ik had niet door dat ik tijdens een GTA5 circle-jerk kwam binnen lopen. Mijn excuses. Please continue.![]()
![]()
![]()
Volgens mij spelen 99 negers die leak en een blankequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:58 schreef Roces18 het volgende:
![]()
Ja en allemaal wiethoofdenquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:59 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Volgens mij spelen 99 negers die leak en een blanke![]()
ik ga ff mailenquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:58 schreef Roces18 het volgende:
![]()
Niet echt. Ik heb gewoon argumenten. Daar mag je het mee eens zijn of niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:50 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Jij bent echt de grootste klager op FOK! he jij
Ik geef aan dat ik persoonlijk misschien liever even wacht op een HD-versie, als ik nu zie hoe geweldig de game is, maar hoe de graphics toch een beetje tegenvallen, wat geen schande is, maar gewoon een teken dat dit een ambitieuze game is, aan het einde van een generatie.
Ik wil straks echt optimaal genieten van de game, dus wellicht kies ik er dan dus voor om even te wachten.
Kan ook zijn dat ik hem morgen zie liggen in Mong Kok voor 35 euro, en dat ik me niet kan inhouden en hem alsnog koop. En hoogstwaarschijnlijk geniet ik er dan ook gewoon van.![]()
Jongens let op de spoilers heh!
Na dinsdag mag je lekker zonder spoilers te werk gaan
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Is het erg dat ik erg eventjes aan dacht die gozer te bellen, af te spreken, GTA te pakken, hem vervolgens knockout slaan, m'n geld terugpakken en lekker GTA gaan spelen?![]()
Dit is HD, het enige dat een Full-HD versie doet is de kartels wegpoetsen, maar die zijn nu ook al een stuk minder geworden. Next-gen gaat er echt niet vele malen beter uitzien hoor, zelfde effecten en technieken, enkel een hogere resolutie.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niet echt. Ik heb gewoon argumenten. Daar mag je het mee eens zijn of niet.
Ik geef aan dat ik persoonlijk misschien liever even wacht op een HD-versie, als ik nu zie hoe geweldig de game is, maar hoe de graphics toch een beetje tegenvallen, wat geen schande is, maar gewoon een teken dat dit een ambitieuze game is, aan het einde van een generatie.
Ik wil straks echt optimaal genieten van de game, dus wellicht kies ik er dan dus voor om even te wachten.
Kan ook zijn dat ik hem morgen zie liggen in Mong Kok voor 35 euro, en dat ik me niet kan inhouden en hem alsnog koop. En hoogstwaarschijnlijk geniet ik er dan ook gewoon van.![]()
Toch ga ik morgen even de speelgoed winkels langs om te kijken of ik misschien er nog ééntje kan krijgen.![]()
Vermoedelijk zijn het mensen die werken bij een gamewinkel oid.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:02 schreef VomitusCocktus het volgende:
Als er nou mensen in NL hem hadden met foto's van bonnetjes.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik klaag erover dat ze ervoor hebben gekozen om zo'n geweldige grootse epische game te laten debuteren op consoles die het eigenlijk niet meer aankunnen. Beetje zonde.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:58 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Wees gewoon blij dát het uitkomt man, 5 jaar is lang genoeg, en dan ook nog klagen over kwaliteit![]()
Na zo'n lange periode wachten op weer een GTA had ik makkelijk nog een half jaartje extra kunnen wachten, voor een grafisch perfecte versie, of in ieder geval voor een versie die de 'probleempjes' van deze release niet heeft.![]()
Minder pop-ups, betere framerate, meer pedestrians mogelijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is HD, het enige dat een Full-HD versie doet is de kartels wegpoetsen, maar die zijn nu ook al een stuk minder geworden. Next-gen gaat er echt niet vele malen beter uitzien hoor, zelfde effecten en technieken, enkel een hogere resolutie.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Pff als ik die stream kijk vind ik de graphics zwaar tegenvallen. Hopelijk is de pc versie stukken beter, want dit is gewoon 5 jaar oude shit op baggerhardware.
En hopelijk is de pc port tenminste te doen dit keer.
Het verhaal zal wel super zijn weer en het freeroamen ook, maar had er toch meer van verwacht qua uiterlijk.![]()
Textures enzo zijn echt geen HD hier. Daarnaast zie je duidelijk dat er concessies zijn gemaakt qua gebouwen enzo, wat betreft de polygoontjes. Zonde.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is HD, het enige dat een Full-HD versie doet is de kartels wegpoetsen, maar die zijn nu ook al een stuk minder geworden. Next-gen gaat er echt niet vele malen beter uitzien hoor, zelfde effecten en technieken, enkel een hogere resolutie.![]()
tis een stream, dat is nog lang niet de kwaliteit die je krijgt op je console hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:05 schreef totalvamp het volgende:
Pff als ik die stream kijk vind ik de graphics zwaar tegenvallen. Hopelijk is de pc versie stukken beter, want dit is gewoon 5 jaar oude shit op baggerhardware.
Het verhaal zal wel super zijn weer en het freeroamen ook, maar had er toch meer van verwacht qua uiterlijk.![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Minder pop-ups, betere framerate, meer pedestrians mogelijk![]()
Ja want 720p op 30fps is goedquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:05 schreef Morgen- het volgende:
[..]
tis een stream, dat is nog lang niet de kwaliteit die je krijgt op je console hoorHet blijft slecht.
![]()
Dat was een hele hele slechte port.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
Vind GTA op de pc echt niet lekker speleeeen.![]()
Ben je btw een keer klaar of niet?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Textures enzo zijn echt geen HD hier. Daarnaast zie je duidelijk dat er concessies zijn gemaakt qua gebouwen enzo, wat betreft de polygoontjes. Zonde.
Waar maak je dat op uit dan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik klaag erover dat ze ervoor hebben gekozen om zo'n geweldige grootse epische game te laten debuteren op consoles die het eigenlijk niet meer aankunnen. Beetje zonde.
Na zo'n lange periode wachten op weer een GTA had ik makkelijk nog een half jaartje extra kunnen wachten, voor een grafisch perfecte versie, of in ieder geval voor een versie die de 'probleempjes' van deze release niet heeft.Pop-in? GTA altijd gehad, ontkom je niet aan in zo'n grote wereld. Gaat een volgende GTA denk ik pas echt iets aan veranderen, die wordt volledig op een pc-achtig apparaat geprogrammeerd.
![]()
Pop-ups, laadtijden en simpele gebouwen worden niet veroorzaakt doordat het een stream is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:05 schreef Morgen- het volgende:
[..]
tis een stream, dat is nog lang niet de kwaliteit die je krijgt op je console hoor![]()
Ik vind het lopen wel lekkerder met controller maar ik vind het schieten zo kutquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
Vind GTA op de pc echt niet lekker speleeeen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Game amper nog op PC, heb een fucked up laptop die dat weigert. Al heel lang gewend aan m'n ps3 dus.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vind het lopen wel lekkerder met controller maar ik vind het schieten zo kut![]()
Betwijfel het, GTA is nooit hoogstaand geweest op dat gebied en dat moet je ook niet verwachten. Het is gewoon dom om te wachten op iets dat totaal niet zeker is en waar je niet eens van weet wat de verbeteringen zullen zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Textures enzo zijn echt geen HD hier. Daarnaast zie je duidelijk dat er concessies zijn gemaakt qua gebouwen enzo, wat betreft de polygoontjes. Zonde.
GTA is altijd nog gameplay dus de ervaring zal zeker niet minder zijn.![]()
Een laptop is dan ook niet echt om te gamen, dedicated gaming heb je toch wel een lekkere PC voor nodig. Ik gebruik vaak genoeg mijn xbox controller op PC voor bepaalde spellen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Game amper nog op PC, heb een fucked up laptop die dat weigert. Al heel lang gewend aan m'n ps3 dus.Women with dicks and weak men with vaginas.
Inderdaad, maargoed, geld is er op dit moment niet voor een dergelijke PC.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Een laptop is dan ook niet echt om te gamen, dedicated gaming heb je toch wel een lekkere PC voor nodig. Ik gebruik vaak genoeg mijn xbox controller op PC voor bepaalde spellen.![]()
Framerate een popups kan je gameplay ervaring toch wel aanzienlijk verslechteren. Ik zeg niet dat GTA5 bagger zal spelen maar mocht ik kiezen tussen PC en console ga ik toch voor PC. Zelfs Far Cry 3 tankte op consoles naar 15 FPS op sommige momenten, dat is gewoon niet speelbaar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Betwijfel het, GTA is nooit hoogstaand geweest op dat gebied en dat moet je ook niet verwachten. Het is gewoon dom om te wachten op iets dat totaal niet zeker is en waar je niet eens van weet wat de verbeteringen zullen zijn.
GTA is altijd nog gameplay dus de ervaring zal zeker niet minder zijn.Women with dicks and weak men with vaginas.
Bois ik heb twee exemplaren van die Rick uit Den Haag. Hahahaha. Als je snel bent kun je er nog één kopen. Ze hadden het fucking druk.
![]()
Nu twee uur in de trein terug.If not now, then when.![]()
Framerate wel, popups niet. Dat is puur cosmetisch.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Framerate een popups kan je gameplay ervaring toch wel aanzienlijk verslechteren.Flesje bier![]()
Hier kun je wat beter zien hoe de graphics zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:05 schreef totalvamp het volgende:
Het verhaal zal wel super zijn weer en het freeroamen ook, maar had er toch meer van verwacht qua uiterlijk.
![]()
Omg, kom jij mij even ophalen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bois ik heb twee exemplaren van die Rick uit Den Haag. Hahahaha. Als je snel bent kun je er nog één kopen. Ze hadden het fucking druk.
[ afbeelding ]
Nu twee uur in de trein terug.![]()
![]()
Had ik dat geweten, was vanmiddag nog in Breda, dan was ik wel even naar Den Haag gegaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Nu twee uur in de trein terug.
Flesje bier![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:44 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Nu 360 voor mij. Later PC.
Gewoon beide halen.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
respect dat je 2 uur in de trein hebt gezeten terwijl je niet eens wist f die gast geen troll wasquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Maak je nagels schoon.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Welke trein zit je?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Risico's nemen mattie.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
respect dat je 2 uur in de trein hebt gezeten terwijl je niet eens wist f die gast geen troll wasIf not now, then when.![]()
Respect of dom?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
respect dat je 2 uur in de trein hebt gezeten terwijl je niet eens wist f die gast geen troll was![]()
Sorrie, maar ik vind het nog tegenvallen(kan ook door youtube encoding komen).quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:10 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Hier kun je wat beter zien hoe de graphics zijn.
Kijk naar de textures op dat gebouw... ze sluiten niet eens normaal aan.
Ik hoop dat dit op medium is zonder AA.![]()
![]()
Care. Ik kan zo gamen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:14 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Maar hoe de fuck kan dat nou? Waar had die gast ze vandaan?
Als jullie willen kan ik proberen te streamen. Iets wat jullie willen zien of zo.If not now, then when.![]()
kwaliteit en AA bstaat niet op consolesquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:15 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Sorrie, maar ik vind het nog tegenvallen(kan ook door youtube encoding komen).
Ik hoop dat dit op medium is zonder AA.
[ afbeelding ]![]()
nee niet streamen maak een filmpje, en geef commentaar erbij dan kunnen we lachenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Care. Ik kan zo gamen.
Als jullie willen kan ik proberen te streamen. Iets wat jullie willen zien of zo.![]()
![]()
true datquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:15 schreef Morgen- het volgende:
[..]
kwaliteit en AA bstaat niet op consoles![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:15 schreef Poffert het volgende:
Net weer ingeschakeld, doet hij nu missies?
Eerst mij ophalen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Care. Ik kan zo gamen.
Als jullie willen kan ik proberen te streamen. Iets wat jullie willen zien of zo.![]()
![]()
Je mag vast wel een puntje van haar pizza Yuri.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Alleen als ik ook even GTA mag spelenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hij haalt je op als je hem tot dinsdag verwend![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:15 schreef Morgen- het volgende:
[..]
kwaliteit en AA bstaat niet op consolesOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Zoveel drinken dat ik maandag pas weer wakker wordtquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:17 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ik wil je best wel even ophalen. Samen drankje doen ofzo?![]()
![]()
LOL! Je hebt hem dus wel jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet wachten tot je goed slaaptquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Zoveel drinken dat ik maandag pas weer wakker wordt![]()
![]()
Sommige mensen leven echt in een hele aparte eigen wereld.....![]()
Eerder benieuwd naar de performance op de PS3. Bij GTA4 was het bij meerdere explosies een groot framedropfestijn. Online was ook vaak niet te doen. Nooit problemen gehad met RDR trouwens. Ben benieuwd hoe het in GTA5 is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Care. Ik kan zo gamen.
Als jullie willen kan ik proberen te streamen. Iets wat jullie willen zien of zo."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Denk dat ik maar `s stop met fokkuh en streamen en clips en pics.. kan niet wachten tot ik 5 heb, en zo duurt het alleen maar langer.
Ik ga voor de verandering Lost and the Damned weer `s spelen..verhaal ben ik ondertussen al weer vergeten.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Naughty boy!quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:19 schreef Seconde het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot je goed slaapt![]()
![]()
YURI HAAL DR OP!quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:17 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Alleen als ik ook even GTA mag spelen![]()
Wachten tot yuri gaat streamen, ik zoek het atm nietquote:
Ik ga bij het spelen van GTA V met mijn neus bovenop de textures zitten en kijken waar het niet klopt en vervolgens huilen dat het een kutspel is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:15 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Sorrie, maar ik vind het nog tegenvallen(kan ook door youtube encoding komen).
Ik hoop dat dit op medium is zonder AA.
[ afbeelding ]Flesje bier![]()
Die gozer was fucking aardig trouwens. Ik moest zijn nummer opslaan als ik vaker games voor de releasedatum wou.If not now, then when.![]()
Daten?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die gozer was fucking aardig trouwens. Ik moest zijn nummer opslaan als ik vaker games voor de releasedatum wou.![]()
![]()
Echt hè.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:20 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik ga bij het spelen van GTA V met mijn neus bovenop de textures zitten en kijken waar het niet klopt en vervolgens huilen dat het een kutspel is.Volgensmij weten die lui amper wat GTA is of hebben de voorgaande delen nauwelijks gespeeld.
![]()
80 euro toch?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die gozer was fucking aardig trouwens. Ik moest zijn nummer opslaan als ik vaker games voor de releasedatum wou.![]()
Ja dat snap ik, extra centen hequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die gozer was fucking aardig trouwens. Ik moest zijn nummer opslaan als ik vaker games voor de releasedatum wou.
PlayStation Europe @PlayStationEU
For those people who have pre-ordered GTAV on European PS Store, you will be able to download the game from 3pm (GMT) on Sunday 15th Sept.
pre-load?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
als je gaat streamen geef dan wel live commentaar he, dan gaan we allemaal praten met onze eigen fok usernamesquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heeft ie nog voor de ps3?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die van tweakers verkoopt er ook 3 nu schijnbaar?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
wie wat waar?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jep, en 100% waard. Maandag begint de studie voor mij dus eerst gamen als een gek en vanaf maandag serieus aan de studie.quote:If not now, then when.![]()
Have fun man, hij is bruutquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jep, en 100% waard. Maandag begint de studie voor mij dus eerst gamen als een gek en vanaf maandag serieus aan de studie.
Dat lukt je niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jep, en 100% waard. Maandag begint de studie voor mij dus eerst gamen als een gek en vanaf maandag serieus aan de studie.![]()
![]()
What thaa fuuuuck. Ik start net bogt op om de honger naar gta Nog een beetje te stillen, loopt mn xbox tot 3 keer toe vast.. Te laat om mn pre-order te cancelen en voor een ps3 versie gaan? :p![]()
Ik heb nergens gezegd dat het een kut spel is, alleen dat het er niet uit ziet zoals verwacht (van screenshots etc)quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:20 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik ga bij het spelen van GTA V met mijn neus bovenop de textures zitten en kijken waar het niet klopt en vervolgens huilen dat het een kutspel is.Ik heb elke GTA grijs gespeeldquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt hè.Volgensmij weten die lui amper wat GTA is of hebben de voorgaande delen nauwelijks gespeeld.
(behalve 4 want gedrocht).
Sorry, maar je mag wel verwachten dat de textures groter zijn dan 64x64.![]()
Als je een link voor mij hebt van waar ik kan streamen via mijn mobiel, sure. Heb geen card.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:24 schreef Nestalgie het volgende:
Yuri wil je als je gaat streamen het linkje naar me dmenIf not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: