quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:33 schreef FritsFlits het volgende:
TramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die stem van Niko was een grote smet op dat gebeuren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Sorry, dat leedvermaak was gewoon heerlijk.
Ja. http://goodgame.ru/channel/BreadPit/quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:35 schreef boffer69 het volgende:
Even heel eerlijk, zal ik kijken of niet?
Nooooo. be strong!quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:35 schreef boffer69 het volgende:
Even heel eerlijk, zal ik kijken of niet?
Staat weer BRB he, die flikker laat die hele rit uitzitten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:35 schreef Maastoren het volgende:
Gaat die mongol gewoon met de taxi
Staat er al de hele tijdquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Staat weer BRB he, die flikker laat die hele rit uitzitten.
Niet mooi genoeg voor je?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:35 schreef Yi-Long het volgende:
Ben de stream even aan het bekijken, maar ik denk dat ik liever op een next-gen HD versie ga wachten...
quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:35 schreef Yi-Long het volgende:
Ben de stream even aan het bekijken, maar ik denk dat ik liever op een next-gen HD versie ga wachten...
Voor de muziekquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:35 schreef Maastoren het volgende:
Gaat die mongol gewoon met de taxi
Zonder fatsoen kom je verder, je ziet kansen en pakt ze zonder erover na te denken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:37 schreef boffer69 het volgende:
Waarom zijn t altijd de mongolen die als eerste een spel hebben
Klopt ja, Trevor boekst met zn vuist de ruit in en Franklin met zn elleboog. Detail!quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:37 schreef Dagger87 het volgende:
LoL michael slaat ze niet als hij een auto steelt, maar wijst ze gewoon eruit en zegt let's go. Zo vriendelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |