http://goodgame.ru/channel/BreadPit/ Gewoon kijken, kinderachtig gedoe.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:30 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel romantisch
Onder je.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:30 schreef Poffert het volgende:
Oke wie wil die BreadPit link even weer sturen, heb het vol goede moed weggeklikt maar ik mis het alweer
Obvious troll is obviousquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:30 schreef VomitusCocktus het volgende:
Ik had een mail gestuurd en gevraagd of er kans bestaat dat de verzending vanavond al plaats vind en hij dus morgen al aankomt, gezien er overal al verzonden word (UK en US) en hij in Spanje te koop is.. Veel mensen op GTA v Forums heeft hem ook al kunnen gaan halen terwijl het een wereldwijde release is en ik kreeg terug dat hij inderdaad vanavond verzonden word en morgen aan komt. Dus geen zondag en maandag- die geen leverdagen zijn wachten.
Misschien zit er wel een bug in die dat toelaatquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:32 schreef Gezicht het volgende:
Wat gaat hij proberen kleren te kopen en naar de kapper te gaan met maar 40 dollar.
Ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:32 schreef Poffert het volgende:
SQLSTATE[HY000] [2002] Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (11)
Ben ik de enige die dit heeft bij die Breadpit?
Hier doet 'ie het gewoon.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:32 schreef Poffert het volgende:
SQLSTATE[HY000] [2002] Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (11)
Ben ik de enige die dit heeft bij die Breadpit?
Zeg dan waar je heen hebt gemaild, druif.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:30 schreef VomitusCocktus het volgende:
Ik had een mail gestuurd en gevraagd of er kans bestaat dat de verzending vanavond al plaats vind en hij dus morgen al aankomt, gezien er overal al verzonden word (UK en US) en hij in Spanje te koop is.. Veel mensen op GTA v Forums heeft hem ook al kunnen gaan halen terwijl het een wereldwijde release is en ik kreeg terug dat hij inderdaad vanavond verzonden word en morgen aan komt. Dus geen zondag en maandag- die geen leverdagen zijn wachten.
En dan op een andere auto landenquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:33 schreef Pizzapuntje het volgende:
Neem aan dat je hier ook lekker door de voorruit kan vliegen net zoals in de vorige?
Vond dat altijd wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |