Brief lijkt me? is niets groterquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand een idee als de special Edition via brief of pakketpost bezorgd word?
Ja briefpost natuurlijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand een idee als de special Edition via brief of pakketpost bezorgd word?
Jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:51 schreef NaturalScience het volgende:
Mijn god..... 7 delen gemist....
Zijn er al Fok!kers bevestigd die het spel al in bezit hebben?
En wat zijn de beste filmpjes/details die ik heb gemist?
d-lxquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:51 schreef NaturalScience het volgende:
Mijn god..... 7 delen gemist....
Zijn er al Fok!kers bevestigd die het spel al in bezit hebben?
En wat zijn de beste filmpjes/details die ik heb gemist?
Tja, als jij kan wachten dan moet je dat doen, echte fans kunnen dat niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
TUURLIJK is het stukken mooier dan 4. Alleen zijn we inmiddels X aantal jaren verder, zijn we inmiddels al verwend met schitterende andere games, en staat next-gen op de drempel, waar we straks gewoon HD textures en fucking smooth laden en far-distance view etc etc krijgen.
Die next-gen versie gaat er echt wel komen, en met mijn huidige backlog kan ik echt wel wachten. Daarnaast komt Rockstar sowieso met DLC, dus grote kans dat die content dan straks bij de next-gen versies gewoon inbegrepen zit.
quote:Antwoord: Goedemorgen, Bedankt voor je vraag. Je krijgt de game gewoon op dag van release, 17 September. Het ziet er nu naar uit dat de Special Edition via pakketpost verzonden zal worden en niet met brievenpost. Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Bart van bol.com
Freeroaming ken ik nu wel. Als ze geen missies doen, kom je niet verder. Zoals Trevor unlocken etc.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Deze missie heb ik al gezien, nergens anders freeroam streams?
Dan hebben we alsnog 100 uur genoten van het spel. Over het algemeen vind ik de graphics goed genoeg. Dat het soms grafisch iets iets minder kan zijn maakt mij niet uit. Het verpest de gameplay niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... en over een half jaar is het nog steeds GTA, wanneer deze versie er zwaar verouderd uitziet, en je de 1080p versie op je PS4 kunt spelen.
Graphics zeikerquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... en over een half jaar is het nog steeds GTA, wanneer deze versie er zwaar verouderd uitziet, en je de 1080p versie op je PS4 kunt spelen.
In de trailer speelde men op een PS3. Misschien is er daar minder pop-in.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:53 schreef boffer69 het volgende:
[..]
ja.. was in de trailer wel anders
Wat wil je ongeveer weten, over freeroam of juist over verhaallijn? Zelf probeer ik het namelijk te vermijden maar weet een aantal interessante dingen..quote:
Sorry, ik had niet door dat ik tijdens een GTA5 circle-jerk kwam binnen lopen. Mijn excuses. Please continue.quote:
Geen verhaallijn. Maar ik ben naarstig op zoek naar wat goede kwaliteit beelden van de bossen/bergen/afgelegen gebieden/ wild etc.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:56 schreef Seconde het volgende:
[..]
Wat wil je ongeveer weten, over freeroam of juist over verhaallijn? Zelf probeer ik het namelijk te vermijden maar weet een aantal interessante dingen..
Je hebt misschien niet door dat je met je gezeik andere mensen irriteert en zo ook de mindere kanten van het spel alleen maar naar voren brengt..quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sorry, ik had niet door dat ik tijdens een GTA5 circle-jerk kwam binnen lopen. Mijn excuses. Please continue.
Ik pas.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:58 schreef Roces18 het volgende:
nou rotterdammers sla je slag;
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Wees gewoon blij dát het uitkomt man, 5 jaar is lang genoeg, en dan ook nog klagen over kwaliteitquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sorry, ik had niet door dat ik tijdens een GTA5 circle-jerk kwam binnen lopen. Mijn excuses. Please continue.
Volgens mij spelen 99 negers die leak en een blankequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:58 schreef Roces18 het volgende:
Ja en allemaal wiethoofdenquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:59 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Volgens mij spelen 99 negers die leak en een blanke
ik ga ff mailenquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:58 schreef Roces18 het volgende:
Niet echt. Ik heb gewoon argumenten. Daar mag je het mee eens zijn of niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:50 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Jij bent echt de grootste klager op FOK! he jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |