Nee alleen Xbox. Waarschijnlijk omdat er wat fout is gegaan bij de productie is het nu al uitverkocht.quote:
Toch apart dat ze dan gewoon luisteren en uitstappen. Hij kon ze ook eruit trekken en duwen, zodat het nog geforceerd lijkt. Nu lijkt het alsof de baas zegt dat je stout bent geweest en de auto uit moet stappen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt ja, Trevor boekst met zn vuist de ruit in en Franklin met zn elleboog. Detail!
V is toch een heel stuk mooier dan IV, het zou mij niets verbazen dat het buiten de reso niets mooier is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yep, en je zag die texture pop-in
[..]
Het is OK, maar valt een beetje tegen. Beetje waar ik van te voren al bang voor was: Gewoon een game die te ambitieus is voor current-gen, en next-gen staat al voor de deur, dus dan is dit eigenlijk niet lang meer houdbaar.
Beetje zelfde verhaal als San Andreas. GTA3 en VC was op zich nog te doen, maar San Andreas kwam aan het einde van de PS2/Xbox levensduur uit, en inmiddels zagen we toen al overal footage van Xbox 360 games enzo.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:42 schreef FritsFlits het volgende:
Hmmmm...Die heeft mooi geluk gehad danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Haha iddquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:44 schreef Gezicht het volgende:
Die gast wat de hele tijd is aan't commenten, gaat 'ie wat huilen over console shooting.
Veel plezier met je PC en GTA V.
Limburgersquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:45 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Waar is deze bazengame in Limburg al verkrijgbaar? Ik wil morgen op pad gaan?
Regio Sittard met een straal van 30km
Sommige mensen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:46 schreef Maastoren het volgende:
Hij is nog nergens te koop anders had dat dit topic allang bereikt
TUURLIJK is het stukken mooier dan 4. Alleen zijn we inmiddels X aantal jaren verder, zijn we inmiddels al verwend met schitterende andere games, en staat next-gen op de drempel, waar we straks gewoon HD textures en fucking smooth laden en far-distance view etc etc krijgen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
V is toch een heel stuk mooier dan IV, het zou mij niets verbazen dat het buiten de reso niets mooier is.
Ik haal hem nu gewoon voor ps3 en dan later wel voor pc.
Waar woon je ongeveer?quote:
In de buurt van Leeuwardenquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:47 schreef Poffert het volgende:
[..]
Waar woon je ongeveer?
Ik heb gewoon bij Bol.com besteld hoor, maar ben even nieuwsgierig, niet voor Noorderlingen hier..
Heb die knakkers al gebeld, maar ze doen pas vanaf de release. Mediamarkt Heerlen en Roermond is een zooitje, die weten voor niet wat achter gebeurt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:46 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Limburgers![]()
Zover ik weet is 'ie in de buurt nog nergens verkrijgbaar. In Sittard Gamemania al gecheckt? Evt. MM in Heerlen/Maastricht.
Ik denk niet dat winkels die een nachtrelease houden hem eerder verkopen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:46 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Limburgers![]()
Zover ik weet is 'ie in de buurt nog nergens verkrijgbaar. In Sittard Gamemania al gecheckt? Evt. MM in Heerlen/Maastricht.
Jij bent echt de grootste klager op FOK! he jijquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... en over een half jaar is het nog steeds GTA, wanneer deze versie er zwaar verouderd uitziet, en je de 1080p versie op je PS4 kunt spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |