Dit is HD, het enige dat een Full-HD versie doet is de kartels wegpoetsen, maar die zijn nu ook al een stuk minder geworden. Next-gen gaat er echt niet vele malen beter uitzien hoor, zelfde effecten en technieken, enkel een hogere resolutie.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niet echt. Ik heb gewoon argumenten. Daar mag je het mee eens zijn of niet.
Ik geef aan dat ik persoonlijk misschien liever even wacht op een HD-versie, als ik nu zie hoe geweldig de game is, maar hoe de graphics toch een beetje tegenvallen, wat geen schande is, maar gewoon een teken dat dit een ambitieuze game is, aan het einde van een generatie.
Ik wil straks echt optimaal genieten van de game, dus wellicht kies ik er dan dus voor om even te wachten.
Kan ook zijn dat ik hem morgen zie liggen in Mong Kok voor 35 euro, en dat ik me niet kan inhouden en hem alsnog koop. En hoogstwaarschijnlijk geniet ik er dan ook gewoon van.
Vermoedelijk zijn het mensen die werken bij een gamewinkel oid.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:02 schreef VomitusCocktus het volgende:
Als er nou mensen in NL hem hadden met foto's van bonnetjes.
Ik klaag erover dat ze ervoor hebben gekozen om zo'n geweldige grootse epische game te laten debuteren op consoles die het eigenlijk niet meer aankunnen. Beetje zonde.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:58 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Wees gewoon blij dát het uitkomt man, 5 jaar is lang genoeg, en dan ook nog klagen over kwaliteit![]()
Minder pop-ups, betere framerate, meer pedestrians mogelijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is HD, het enige dat een Full-HD versie doet is de kartels wegpoetsen, maar die zijn nu ook al een stuk minder geworden. Next-gen gaat er echt niet vele malen beter uitzien hoor, zelfde effecten en technieken, enkel een hogere resolutie.
Textures enzo zijn echt geen HD hier. Daarnaast zie je duidelijk dat er concessies zijn gemaakt qua gebouwen enzo, wat betreft de polygoontjes. Zonde.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is HD, het enige dat een Full-HD versie doet is de kartels wegpoetsen, maar die zijn nu ook al een stuk minder geworden. Next-gen gaat er echt niet vele malen beter uitzien hoor, zelfde effecten en technieken, enkel een hogere resolutie.
tis een stream, dat is nog lang niet de kwaliteit die je krijgt op je console hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:05 schreef totalvamp het volgende:
Pff als ik die stream kijk vind ik de graphics zwaar tegenvallen. Hopelijk is de pc versie stukken beter, want dit is gewoon 5 jaar oude shit op baggerhardware.
En hopelijk is de pc port tenminste te doen dit keer.
Het verhaal zal wel super zijn weer en het freeroamen ook, maar had er toch meer van verwacht qua uiterlijk.
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Minder pop-ups, betere framerate, meer pedestrians mogelijk
Ja want 720p op 30fps is goedquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:05 schreef Morgen- het volgende:
[..]
tis een stream, dat is nog lang niet de kwaliteit die je krijgt op je console hoor
Dat was een hele hele slechte port.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
Vind GTA op de pc echt niet lekker speleeeen.
Ben je btw een keer klaar of niet?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Textures enzo zijn echt geen HD hier. Daarnaast zie je duidelijk dat er concessies zijn gemaakt qua gebouwen enzo, wat betreft de polygoontjes. Zonde.
Waar maak je dat op uit dan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik klaag erover dat ze ervoor hebben gekozen om zo'n geweldige grootse epische game te laten debuteren op consoles die het eigenlijk niet meer aankunnen. Beetje zonde.
Na zo'n lange periode wachten op weer een GTA had ik makkelijk nog een half jaartje extra kunnen wachten, voor een grafisch perfecte versie, of in ieder geval voor een versie die de 'probleempjes' van deze release niet heeft.
Pop-ups, laadtijden en simpele gebouwen worden niet veroorzaakt doordat het een stream is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:05 schreef Morgen- het volgende:
[..]
tis een stream, dat is nog lang niet de kwaliteit die je krijgt op je console hoor
Ik vind het lopen wel lekkerder met controller maar ik vind het schieten zo kutquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
Vind GTA op de pc echt niet lekker speleeeen.
Game amper nog op PC, heb een fucked up laptop die dat weigert. Al heel lang gewend aan m'n ps3 dus.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vind het lopen wel lekkerder met controller maar ik vind het schieten zo kut
Betwijfel het, GTA is nooit hoogstaand geweest op dat gebied en dat moet je ook niet verwachten. Het is gewoon dom om te wachten op iets dat totaal niet zeker is en waar je niet eens van weet wat de verbeteringen zullen zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Textures enzo zijn echt geen HD hier. Daarnaast zie je duidelijk dat er concessies zijn gemaakt qua gebouwen enzo, wat betreft de polygoontjes. Zonde.
Een laptop is dan ook niet echt om te gamen, dedicated gaming heb je toch wel een lekkere PC voor nodig. Ik gebruik vaak genoeg mijn xbox controller op PC voor bepaalde spellen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Game amper nog op PC, heb een fucked up laptop die dat weigert. Al heel lang gewend aan m'n ps3 dus.
Inderdaad, maargoed, geld is er op dit moment niet voor een dergelijke PC.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Een laptop is dan ook niet echt om te gamen, dedicated gaming heb je toch wel een lekkere PC voor nodig. Ik gebruik vaak genoeg mijn xbox controller op PC voor bepaalde spellen.
Framerate een popups kan je gameplay ervaring toch wel aanzienlijk verslechteren. Ik zeg niet dat GTA5 bagger zal spelen maar mocht ik kiezen tussen PC en console ga ik toch voor PC. Zelfs Far Cry 3 tankte op consoles naar 15 FPS op sommige momenten, dat is gewoon niet speelbaar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Betwijfel het, GTA is nooit hoogstaand geweest op dat gebied en dat moet je ook niet verwachten. Het is gewoon dom om te wachten op iets dat totaal niet zeker is en waar je niet eens van weet wat de verbeteringen zullen zijn.
GTA is altijd nog gameplay dus de ervaring zal zeker niet minder zijn.
Framerate wel, popups niet. Dat is puur cosmetisch.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Framerate een popups kan je gameplay ervaring toch wel aanzienlijk verslechteren.
Hier kun je wat beter zien hoe de graphics zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:05 schreef totalvamp het volgende:
Pff als ik die stream kijk vind ik de graphics zwaar tegenvallen. Hopelijk is de pc versie stukken beter, want dit is gewoon 5 jaar oude shit op baggerhardware.
En hopelijk is de pc port tenminste te doen dit keer.
Het verhaal zal wel super zijn weer en het freeroamen ook, maar had er toch meer van verwacht qua uiterlijk.
Omg, kom jij mij even ophalen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bois ik heb twee exemplaren van die Rick uit Den Haag. Hahahaha. Als je snel bent kun je er nog één kopen. Ze hadden het fucking druk.
[ afbeelding ]
Nu twee uur in de trein terug.
Had ik dat geweten, was vanmiddag nog in Breda, dan was ik wel even naar Den Haag gegaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bois ik heb twee exemplaren van die Rick uit Den Haag. Hahahaha. Als je snel bent kun je er nog één kopen. Ze hadden het fucking druk.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:44 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Nu 360 voor mij. Later PC.
Gewoon beide halen.
respect dat je 2 uur in de trein hebt gezeten terwijl je niet eens wist f die gast geen troll wasquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Maak je nagels schoon.quote:
Welke trein zit je?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Risico's nemen mattie.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
respect dat je 2 uur in de trein hebt gezeten terwijl je niet eens wist f die gast geen troll was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |