Wil je een keertje afspreken?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
Fotootje van mij dan maar :$
[ afbeelding ]
Jij had toch een ps3quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien ben je niet zo'n fatty, maar die ondertitel kan weleens de waarheid zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie keus, dat wordt wachten, net als ik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:27 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Damn, door de mand gevallen. Speel ps3
quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wil je een keertje afspreken?
Lekker je controller laten rusten op die zak vetquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
[ afbeelding ]
Zit je ook in de Fok!Crew? Tenminste een iemand die legaal een vrouwelijk personage kan aannemen danquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:27 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Damn, door de mand gevallen. Speel ps3
doodsverwensing tr gemachtquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:28 schreef Gezicht het volgende:
Spring anders ff onder de trein, dwaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Ben je malquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:29 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik heb de kracht gevonden om te stoppen met kijken!
Is wel echt vet handig hoor !quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:28 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Lekker je controller laten rusten op die zak vet
Daten in GTA Onlinequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wil je een keertje afspreken?
Goed ideequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Daten in GTA OnlineSamen de bank overvallen
Je hebt meteen alles.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:29 schreef videonatic het volgende:
In alle gta delen had je dat je gebieden vrij moest spelen. Heb je in gta 5 dus gelijk de hele map of ook maar een deel?
Dat klinkt wel heel romantischquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Daten in GTA OnlineSamen de bank overvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |