SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!![]()
Als ik zo een stream een paar minuten bekijk dan zie ik heel vaak WASTEDquote:
Zijn ze nou zo slecht of is het gewoon zo moeilijk?![]()
Auto's jatten, fietsen jatten, vliegtuigen jatten. Kan je in GTA ook topics jatten?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
En tussendoor lekker freeroamenquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:22 schreef MrSweets het volgende:
klopt echt vet! dat is het eerste wat ik ga doen denk ik, eerst ff die hele map verkennen.![]()
![]()
Ik heb wel de indruk dat je een stuk sneller doodgaat ja, paar treffers en je ligt al.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:24 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als ik zo een stream een paar minuten bekijk dan zie ik heel vaak WASTED
Zijn ze nou zo slecht of is het gewoon zo moeilijk?Flesje bier![]()
Hij is goed..quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:24 schreef FritsFlits het volgende:
Auto's jatten, fietsen jatten, vliegtuigen jatten. Kan je in GTA ook topics jatten?Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Als jij een foto van jezelf plaatst zullen er wel meer volgen denk ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
Verder geen andere meisjes hier?![]()
![]()
True.Lijkt wel een stuk moeilijker. Politie ook een stuk agressiever.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:24 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als ik zo een stream een paar minuten bekijk dan zie ik heel vaak WASTED
Zijn ze nou zo slecht of is het gewoon zo moeilijk?![]()
Helaas, XBOXquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
Fotootje van mij dan maar :$
[ afbeelding ]"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Als er iemand GTA zou moeten kunnen regelen hier, dan ben jij het wel. Wat heb je al geprobeerd? PS3 of Xdoos?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
Verder geen andere meisjes hier?![]()
Wil je een keertje afspreken?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Jij had toch een ps3quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Misschien ben je niet zo'n fatty, maar die ondertitel kan weleens de waarheid zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Goeie keus, dat wordt wachten, net als ik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:27 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Damn, door de mand gevallen. Speel ps3![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wil je een keertje afspreken?![]()
![]()
Lekker je controller laten rusten op die zak vetquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef Pizzapuntje het volgende:
[ afbeelding ]Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
In alle gta delen had je dat je gebieden vrij moest spelen. Heb je in gta 5 dus gelijk de hele map of ook maar een deel?![]()
Zit je ook in de Fok!Crew? Tenminste een iemand die legaal een vrouwelijk personage kan aannemen danquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:27 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Damn, door de mand gevallen. Speel ps3"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
doodsverwensing tr gemachtquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:28 schreef Gezicht het volgende:
Spring anders ff onder de trein, dwaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ben je malquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:29 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik heb de kracht gevonden om te stoppen met kijken!![]()
Is wel echt vet handig hoor !quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:28 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Lekker je controller laten rusten op die zak vet![]()
Daten in GTA Onlinequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wil je een keertje afspreken?Samen de bank overvallen
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Daten in GTA OnlineSamen de bank overvallen
![]()
![]()
Je hebt meteen alles.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:29 schreef videonatic het volgende:
In alle gta delen had je dat je gebieden vrij moest spelen. Heb je in gta 5 dus gelijk de hele map of ook maar een deel?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: