Lol als jij je tanden gebruikt krijg je gelijk een pets..quote:
Dan heb je nog nooit goed pijn aan je lul gehadquote:Op donderdag 12 september 2013 18:20 schreef Piye het volgende:
Eigenlijk zou ik er helemaal geen probleem mee hebben om naar het ziekenhuis te gaan omdat er een meisje aan m'n lul vastzit.
Het is je weleens overkomen?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:22 schreef Folmer het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit goed pijn aan je lul gehad
Of je bent heel desperate
Ik spreek inderdaad van tevoren even af dat ze er niet in bijt of iets dergelijks, heb jij dus ooit wat fout gedaan.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:22 schreef Folmer het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit goed pijn aan je lul gehad
Of je bent heel desperate
Ik zou ook trots zijn dan.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:20 schreef Piye het volgende:
Eigenlijk zou ik er helemaal geen probleem mee hebben om naar het ziekenhuis te gaan omdat er een meisje aan m'n lul vastzit.
vacuüm gezogen worden kan altijd. Geloof me dat wil je niet. Stel je voor dat dat gebeurt is en je valt....of zij valt...au.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:20 schreef Piye het volgende:
Niet precies dat, wel een aandoening in het gebied... Nog nooit zo veel pijn gehad in mijn leven, en ik heb al hevig wat ervaren.quote:
Lol als een man ooit met zijn poten me aanraakt zonder dat ik het wil kan ie ook een pets terug verwachten.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:19 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Lol als jij je tanden gebruikt krijg je gelijk een pets..
Hoop petsen te geven dan.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lol als een man ooit met zijn poten me aanraakt zonder dat ik het wil kan ie ook een pets terug verwachten.
Potje naakt kickboxen.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lol als een man ooit met zijn poten me aanraakt zonder dat ik het wil kan ie ook een pets terug verwachten.
quote:
Oke dit neigt wel erg naar pedofilie....quote:
Wat heb jij voor een enge..UIquote:Op donderdag 12 september 2013 18:33 schreef Rodawa het volgende:
Meisjes kunnen er met beugel leuk uit zien, maar zonder beugel zien ze er per definitie nog beter uit.
Oe chai, maak me gek.quote:
Niet mee eens.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:33 schreef Rodawa het volgende:
Meisjes kunnen er met beugel leuk uit zien, maar zonder beugel zien ze er per definitie nog beter uit.
Ik wist het.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Intiem moment!
Ik zou instaverliefd worden (denk ik).
Ik geil ook op beugelbekkies, maar ja, jong hè..
Ik keek het wel, maar stiekem want wilde niet dat iemand wist dat ik het keek.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:37 schreef Eenskijken het volgende:
beugelbekkie keek ik vroeger altijd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Neh.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:43 schreef Piye het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ja heb foto gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik ben doorgaans geen liefhebber van sproeten, maar dit meisje kan het wel erg goed hebben inderdaad.quote:
Blijft leuk.quote:
Limburgers zijn ook leukquote:Op donderdag 12 september 2013 18:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans geen liefhebber van sproeten, maar dit meisje kan het wel erg goed hebben inderdaad.
[..]
Blijft leuk.
Muahquote:Op donderdag 12 september 2013 18:50 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Niet op paarden haten ok, ze zijn hartstikke lekker.
Vroeger vaak gepakt door Kos met de snor?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:50 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Niet op paarden haten ok, ze zijn hartstikke lekker.
Stel je niet zo aan, hij bijt niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:33 schreef Poelewoeps het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een enge..UI
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, hij bijt niet.
Keukendrol is Fok!vriendje hahahquote:Op donderdag 12 september 2013 18:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm. Achja, kunt niet alles hebben he
Sinds wanneer ben je into Keukendrol trouwens?
Nouja, je zal niet de eerste zijn die via Fok! een vriendje weet te krijgen hequote:Op donderdag 12 september 2013 18:52 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Keukendrol is Fok!vriendje hahah![]()
![]()
hij is lief hoor, maar eckte vriend is iemand anders
neinquote:Op donderdag 12 september 2013 18:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vroeger vaak gepakt door Kos met de snor?
Spreek eens een vocarootje in met "O Piye, o Piye, o Piye".quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Spreek eens een vocarootje in met "O Piye, o Piye, o Piye".
Kwootquote:Op donderdag 12 september 2013 18:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, hij bijt niet.
Nee joh gek, waarom?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Die wijven moet je gewoon standaard rechtsaf slaan
Je weet niet hoe je 't uitspreekt he? Hoor ik vaker.quote:
Ja ik vind ook dat ze overdrijft, Patricia... ze doet alleen zo gemeen omdat mijn reptiel geen beugel draagt.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:56 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Kwoot
Je reptiel is lief hoor, niks van aantrekken
GIRLPOWERquote:Op donderdag 12 september 2013 18:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Spreek je het uit als Pie?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee joh gek, waarom?
[..]
Je weet niet hoe je 't uitspreekt he? Hoor ik vaker.
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja ik vind ook dat ze overdrijft, Patricia... ze doet alleen zo gemeen omdat mijn reptiel geen beugel draagt.Nou, als je hem dan niet kan accepteren, dan hoeft mijn babyb0ii je niet in zijn leven.
Dan sla je tanden zo rechtquote:Op donderdag 12 september 2013 18:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee joh gek, waarom?
[..]
Je weet niet hoe je 't uitspreekt he? Hoor ik vaker.
weet nooit wat hij in het begin mompeltquote:Op donderdag 12 september 2013 18:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja ik vind ook dat ze overdrijft, Patricia... ze doet alleen zo gemeen omdat mijn reptiel geen beugel draagt.Nou, als je hem dan niet kan accepteren, dan hoeft mijn babyb0ii je niet in zijn leven.
Een levendige fantasie houdt de geest jeugdig.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:57 schreef RozeGroene het volgende:
Iemand hier heeft een iets te levendige fantasie over jonge meisjes in treinen
Probeer je nou mijn psyche een beetje te analyseren?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:58 schreef madeliefff het volgende:
Waarom vind je die beugels zo aantrekkelijk TS . Is het misschien omdat je van jonge meiden houd en je beugels associeert met jonge meiden ?
Ik spreek het zelf uit als piejee, maar weet eerlijk gezegd ook niet of dat de correcte uitspraak is.quote:
Sjon Paulquote:Op donderdag 12 september 2013 19:00 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
weet nooit wat hij in het begin mompelt
doet me aan je babyboii denken
certified qualityquote:Op donderdag 12 september 2013 19:00 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
weet nooit wat hij in het begin mompelt
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
certified quality
jalala jahwqh crowd everyday wajal akas quality.
qqal qjqawj a wkwak policy
SJANNE PAUL ALONGSIDE BEYONCE.
Zo, weer 2 ton bijgeschreven.
Vertaal deze ook even voor mij:quote:Op donderdag 12 september 2013 19:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
certified quality
jalala jahwqh crowd everyday wajal akas quality.
qqal qjqawj a wkwak policy
SJANNE PAUL ALONGSIDE BEYONCE.
En weer 2 ton bijgeschreven. Zo rolt Sean P.
Rodawa heeft fansquote:Op donderdag 12 september 2013 19:05 schreef Poelewoeps het volgende:
[..]
Vertaal deze ook even voor mij:
Wel vanaf 1:51quote:Op donderdag 12 september 2013 19:05 schreef Poelewoeps het volgende:
[..]
Het is maar een beugel, geen meesteressenpakje.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:03 schreef Krullenbollie het volgende:
Dit is echt pervers (als het serieus is bedoeld).
Een subtiele dans der liefde in de trein vind jij pervers?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:07 schreef Krullenbollie het volgende:
Ik doel op het hele verhaal. Niet specifiek de beugel.
Krullenbolletje, ben jij het!?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:03 schreef Krullenbollie het volgende:
Dit is echt pervers (als het serieus is bedoeld).
Ja, geen probleem.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:05 schreef Poelewoeps het volgende:
[..]
Dankjequote:Op donderdag 12 september 2013 19:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, geen probleem.
Every time I come a nigga gotta set it, then I got it go and then I get it
Then I blow it and then I gotta shred it
Any little thing a nigga think that he be doing
'Cause it doesn't matter 'cause I'm gonna dada dada
Then I'm gonna murder every thing and anything
A bada boom a bada bing, I gotta do a lot of things
And make it clearer to a couple niggas that I always win
And I gotta get it again and again and again
And I be doing it to death
And now I move a little foul, a nigga better call a ref
Everybody know my style and niggas know that I'm the the best
When I come to doing this and I'm banging on my chest
And I bang in the east and I bang in the west
And I come to give you more and I never give you less
You will hear it in the street or you can read it in the press
Do you really wanna know what's next?
Beter dan een brandweerwagentje in je anus.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:20 schreef Piye het volgende:
quote:
Zit wel een klein foutje in zie ik nu, heb je het al ontdekt? Je moet wel ff goed luisteren.quote:
...iets dat ons helaas allemaal weleens is overkomen.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Beter dan een brandweerwagentje in je anus.
Als je je muis rechtsboven de post die je wil citeren beweegt zie je naast een driehoekje met een uitroepteken erin aanhalingstekens staan. Daar moet je op klikken.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zit wel een klein foutje in zie ik nu, heb je het al ontdekt? Je moet wel ff goed luisteren.
Nah versta z'n gebrabbel niet eens.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zit wel een klein foutje in zie ik nu, heb je het al ontdekt? Je moet wel ff goed luisteren.
Ben met je eens dat sproeten wel vaak een vrouw mooier maakt, het heeft gewoon ietsquote:
pics van je parels ?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:20 schreef Emm16 het volgende:
Zo blij dat ik van mijn beugel af ben![]()
Ik shine met mijn witte parels in mijn mond xoxo
Hoe wil die er tussen komen?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lijkt me wel bijzonder pijnlijk als ze je een orale beurt geeft en je velletje blijft ertussen zitten.
valt wel mee toch, is gewoon en vraag hoor...quote:
Vraag je dat in het echt ook?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:40 schreef F1978 het volgende:
[..]
valt wel mee toch, is gewoon en vraag hoor...
Waarom zou ik dat niet vragen dan ?quote:
Omdat je dat niet durft.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:42 schreef F1978 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet vragen dan ?
Ok....dus je kent me persoonlijk ofzo ???quote:
face it, gewoon negatief gelul van jouw kant...zonder feiten te hebben uiteraard..hahahahaha...zoals zovelen die me totaal niet kennen hier...quote:
Het valt helemaal niet mee.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:40 schreef F1978 het volgende:
[..]
valt wel mee toch, is gewoon en vraag hoor...
Je moest sowieso niet op z'n reactie zijn ingegaan, ik kan je net zo goed gewoon random een potloodventer (quote:Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
face it, gewoon negatief gelul van jouw kant...zonder feiten te hebben uiteraard..hahahahaha...zoals zovelen die me totaal niet kennen hier...
Je hebt gelijk, had mezelf voorgenomen niet te reageren op bepaalde losers hier, helaas heb ik ze toch weer hun zin gegeven door op ze te reageren.....ennuhh bedankt voor je adviesquote:Op donderdag 12 september 2013 22:11 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Je moest sowieso niet op z'n reactie zijn ingegaan, ik kan je net zo goed gewoon random een potloodventer () ofzo noemen.. feit dat je erop ingaat maakt het pas interessant
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:11 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Je moest sowieso niet op z'n reactie zijn ingegaan, ik kan je net zo goed gewoon random een potloodventer () ofzo noemen.. feit dat je erop ingaat maakt het pas interessant
lulquote:Op donderdag 12 september 2013 22:13 schreef F1978 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, had mezelf voorgenomen niet te reageren op bepaalde losers hier, helaas heb ik ze toch weer hun zin gegeven door op ze te reageren.....ennuhh bedankt voor je advies
heyquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:09 schreef Zenato het volgende:
[..]
hey
STOP!, neem een bakje thee, kom toch tot rust. Man man man...
Rustig man, geen web-messen trekken, dan maak je deze shit erger.quote:
Ik ga helemaal waka G!quote:Op donderdag 12 september 2013 23:20 schreef Zenato het volgende:
[..]
Rustig man, geen web-messen trekken, dan maak je deze shit erger.
Hou het hoofd koel, niet para gaan ok?
Dat feit maakt wel duidelijk dat hij een grote mond heeft op internet maar stiekem nog bij z'n moeder op zolder woont terwijl hij al de 30 gepasseerd isquote:Op donderdag 12 september 2013 22:11 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Jij bent toch één van de grotere losers hier.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:13 schreef F1978 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, had mezelf voorgenomen niet te reageren op bepaalde losers hier, helaas heb ik ze toch weer hun zin gegeven door op ze te reageren.....ennuhh bedankt voor je advies
Hij is nog maagd denk ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:09 schreef TwentyFourr het volgende:
Wtf, SEKS=liefde en liefde=SEKS?
Net toen ik dacht dat het dieptepunt bereikt was
Bedankt, deze komt recht overgevlogen uit dat specifieke topic.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:08 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat is een prachtig oog! Staat die in het show hier je ogen topic???
en dit moet je blijven doen, ik lees je posten graag vriend. Laat ze maar komen.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:13 schreef F1978 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, had mezelf voorgenomen niet te reageren op bepaalde losers hier, helaas heb ik ze toch weer hun zin gegeven door op ze te reageren.....
Het is best lastig vergelijken, maar er zijn in mijn optiek wel gevallen waarbij een beugel juist iets extra's geeft. De in mijn OP geschetste situatie is natuurlijk nogal overdreven.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:19 schreef ntm het volgende:
Ik heb 3 jaar lang een beugel gehad, blij toen ik er vanaf was! Zonder beugel zien meisjes er toch beter uit
Niet terugkrabbelen nuquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:37 schreef Piye het volgende:
De in mijn OP geschetste situatie is natuurlijk nogal overdreven.
Niet zo bedoeld, die subtiele liefdesdans heeft daadwerkelijk plaatsgevonden. Maar zonder beugel mocht het meisje er ook wel wezen hoor.quote:
Of eentje waar de spinazie niet in blijft hangen. Werk genoeg nog.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:47 schreef Hexagon het volgende:
Misschien zouden fabrikanten wel een sierbeugel kunnen gaan verkopen die men ook kan dragen als het niet nodig is.
Zoiets?quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:47 schreef Hexagon het volgende:
Misschien zouden fabrikanten wel een sierbeugel kunnen gaan verkopen die men ook kan dragen als het niet nodig is.
Ik vermoed dat daar niet al te veel animo voor is. Mensen die beugels dragen zijn doorgaans blij wanneer ze ze weer kwijt zijn. Zoals je in dit topic ziet is er nog geen vrouw die haar beugel wel sexy vond staan. Alleen een selecte groep mannen vindt dat. En zoals we allemaal weten maken vrouwen zich niet mooi voor ons, maar om elkaar af te troeven.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:47 schreef Hexagon het volgende:
Ach het is een beetje zoals piercings, tattoos, brillen etcquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vermoed dat daar niet al te veel animo voor is. Mensen die beugels dragen zijn doorgaans blij wanneer ze ze weer kwijt zijn. Zoals je in dit topic ziet is er nog geen vrouw die haar beugel wel sexy vond staan. Alleen een selecte groep mannen vindt dat. En zoals we allemaal weten maken vrouwen zich niet mooi voor ons, maar om elkaar af te troeven.
Is niks mis mee, lekker goedkoop, terwijl jij het financieel moeilijk hebt, en ik straks in een koophuis zit met luxequote:Op vrijdag 13 september 2013 00:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat feit maakt wel duidelijk dat hij een grote mond heeft op internet maar stiekem nog bij z'n moeder op zolder woont terwijl hij al de 30 gepasseerd is
JIj bent dat bedoel je, ik val niemand lastig hier....ik geef complimenten, als zij daar verkeerd mee omgaan is dat niet mijn probleem meer...quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij bent toch één van de grotere losers hier.
Trouwens, je weet zelf ook dat andere users (vrouwen) je lastig vinden omdat je ze stelselmatig lastigvalt?
Ik heb het financieel moeilijk?quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:29 schreef F1978 het volgende:
[..]
Is niks mis mee, lekker goedkoop, terwijl jij het financieel moeilijk hebt, en ik straks in een koophuis zit met luxe
Door die houding zit je ook in de situatie waarin je zitquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:30 schreef F1978 het volgende:
[..]
JIj bent dat bedoel je, ik val niemand lastig hier....ik geef complimenten, als zij daar verkeerd mee omgaan is dat niet mijn probleem meer...
allemaal AJ haar schuldquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:48 schreef Smack10 het volgende:
Door die houding zit je ook in de situatie waarin je zit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |