Lol als jij je tanden gebruikt krijg je gelijk een pets..quote:
Dan heb je nog nooit goed pijn aan je lul gehadquote:Op donderdag 12 september 2013 18:20 schreef Piye het volgende:
Eigenlijk zou ik er helemaal geen probleem mee hebben om naar het ziekenhuis te gaan omdat er een meisje aan m'n lul vastzit.
Het is je weleens overkomen?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:22 schreef Folmer het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit goed pijn aan je lul gehad
Of je bent heel desperate
Ik spreek inderdaad van tevoren even af dat ze er niet in bijt of iets dergelijks, heb jij dus ooit wat fout gedaan.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:22 schreef Folmer het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit goed pijn aan je lul gehad
Of je bent heel desperate
Ik zou ook trots zijn dan.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:20 schreef Piye het volgende:
Eigenlijk zou ik er helemaal geen probleem mee hebben om naar het ziekenhuis te gaan omdat er een meisje aan m'n lul vastzit.
vacuüm gezogen worden kan altijd. Geloof me dat wil je niet. Stel je voor dat dat gebeurt is en je valt....of zij valt...au.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:20 schreef Piye het volgende:
Niet precies dat, wel een aandoening in het gebied... Nog nooit zo veel pijn gehad in mijn leven, en ik heb al hevig wat ervaren.quote:
Lol als een man ooit met zijn poten me aanraakt zonder dat ik het wil kan ie ook een pets terug verwachten.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:19 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Lol als jij je tanden gebruikt krijg je gelijk een pets..
Hoop petsen te geven dan.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lol als een man ooit met zijn poten me aanraakt zonder dat ik het wil kan ie ook een pets terug verwachten.
Potje naakt kickboxen.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lol als een man ooit met zijn poten me aanraakt zonder dat ik het wil kan ie ook een pets terug verwachten.
quote:
Oke dit neigt wel erg naar pedofilie....quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |