quote:Op donderdag 12 september 2013 19:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zit wel een klein foutje in zie ik nu, heb je het al ontdekt? Je moet wel ff goed luisteren.
Nah versta z'n gebrabbel niet eens.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zit wel een klein foutje in zie ik nu, heb je het al ontdekt? Je moet wel ff goed luisteren.
Ben met je eens dat sproeten wel vaak een vrouw mooier maakt, het heeft gewoon ietsquote:
pics van je parels ?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:20 schreef Emm16 het volgende:
Zo blij dat ik van mijn beugel af ben![]()
Ik shine met mijn witte parels in mijn mond xoxo
Hoe wil die er tussen komen?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lijkt me wel bijzonder pijnlijk als ze je een orale beurt geeft en je velletje blijft ertussen zitten.
valt wel mee toch, is gewoon en vraag hoor...quote:
Vraag je dat in het echt ook?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:40 schreef F1978 het volgende:
[..]
valt wel mee toch, is gewoon en vraag hoor...
Waarom zou ik dat niet vragen dan ?quote:
Omdat je dat niet durft.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:42 schreef F1978 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet vragen dan ?
Ok....dus je kent me persoonlijk ofzo ???quote:
face it, gewoon negatief gelul van jouw kant...zonder feiten te hebben uiteraard..hahahahaha...zoals zovelen die me totaal niet kennen hier...quote:
Het valt helemaal niet mee.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:40 schreef F1978 het volgende:
[..]
valt wel mee toch, is gewoon en vraag hoor...
Je moest sowieso niet op z'n reactie zijn ingegaan, ik kan je net zo goed gewoon random een potloodventer (quote:Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
face it, gewoon negatief gelul van jouw kant...zonder feiten te hebben uiteraard..hahahahaha...zoals zovelen die me totaal niet kennen hier...
Je hebt gelijk, had mezelf voorgenomen niet te reageren op bepaalde losers hier, helaas heb ik ze toch weer hun zin gegeven door op ze te reageren.....ennuhh bedankt voor je adviesquote:Op donderdag 12 september 2013 22:11 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Je moest sowieso niet op z'n reactie zijn ingegaan, ik kan je net zo goed gewoon random een potloodventer () ofzo noemen.. feit dat je erop ingaat maakt het pas interessant
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:11 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Je moest sowieso niet op z'n reactie zijn ingegaan, ik kan je net zo goed gewoon random een potloodventer () ofzo noemen.. feit dat je erop ingaat maakt het pas interessant
lulquote:Op donderdag 12 september 2013 22:13 schreef F1978 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, had mezelf voorgenomen niet te reageren op bepaalde losers hier, helaas heb ik ze toch weer hun zin gegeven door op ze te reageren.....ennuhh bedankt voor je advies
heyquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:09 schreef Zenato het volgende:
[..]
hey
STOP!, neem een bakje thee, kom toch tot rust. Man man man...
Rustig man, geen web-messen trekken, dan maak je deze shit erger.quote:
Ik ga helemaal waka G!quote:Op donderdag 12 september 2013 23:20 schreef Zenato het volgende:
[..]
Rustig man, geen web-messen trekken, dan maak je deze shit erger.
Hou het hoofd koel, niet para gaan ok?
Dat feit maakt wel duidelijk dat hij een grote mond heeft op internet maar stiekem nog bij z'n moeder op zolder woont terwijl hij al de 30 gepasseerd isquote:Op donderdag 12 september 2013 22:11 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |