Lol als jij je tanden gebruikt krijg je gelijk een pets..quote:
Dan heb je nog nooit goed pijn aan je lul gehadquote:Op donderdag 12 september 2013 18:20 schreef Piye het volgende:
Eigenlijk zou ik er helemaal geen probleem mee hebben om naar het ziekenhuis te gaan omdat er een meisje aan m'n lul vastzit.
Het is je weleens overkomen?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:22 schreef Folmer het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit goed pijn aan je lul gehad
Of je bent heel desperate
Ik spreek inderdaad van tevoren even af dat ze er niet in bijt of iets dergelijks, heb jij dus ooit wat fout gedaan.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:22 schreef Folmer het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit goed pijn aan je lul gehad
Of je bent heel desperate
Ik zou ook trots zijn dan.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:20 schreef Piye het volgende:
Eigenlijk zou ik er helemaal geen probleem mee hebben om naar het ziekenhuis te gaan omdat er een meisje aan m'n lul vastzit.
vacuüm gezogen worden kan altijd. Geloof me dat wil je niet. Stel je voor dat dat gebeurt is en je valt....of zij valt...au.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:20 schreef Piye het volgende:
Niet precies dat, wel een aandoening in het gebied... Nog nooit zo veel pijn gehad in mijn leven, en ik heb al hevig wat ervaren.quote:
Lol als een man ooit met zijn poten me aanraakt zonder dat ik het wil kan ie ook een pets terug verwachten.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:19 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Lol als jij je tanden gebruikt krijg je gelijk een pets..
Hoop petsen te geven dan.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lol als een man ooit met zijn poten me aanraakt zonder dat ik het wil kan ie ook een pets terug verwachten.
Potje naakt kickboxen.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lol als een man ooit met zijn poten me aanraakt zonder dat ik het wil kan ie ook een pets terug verwachten.
quote:
Oke dit neigt wel erg naar pedofilie....quote:
Wat heb jij voor een enge..UIquote:Op donderdag 12 september 2013 18:33 schreef Rodawa het volgende:
Meisjes kunnen er met beugel leuk uit zien, maar zonder beugel zien ze er per definitie nog beter uit.
Oe chai, maak me gek.quote:
Niet mee eens.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:33 schreef Rodawa het volgende:
Meisjes kunnen er met beugel leuk uit zien, maar zonder beugel zien ze er per definitie nog beter uit.
Ik wist het.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Intiem moment!
Ik zou instaverliefd worden (denk ik).
Ik geil ook op beugelbekkies, maar ja, jong hè..
Ik keek het wel, maar stiekem want wilde niet dat iemand wist dat ik het keek.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:37 schreef Eenskijken het volgende:
beugelbekkie keek ik vroeger altijd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Neh.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:43 schreef Piye het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ja heb foto gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik ben doorgaans geen liefhebber van sproeten, maar dit meisje kan het wel erg goed hebben inderdaad.quote:
Blijft leuk.quote:
Limburgers zijn ook leukquote:Op donderdag 12 september 2013 18:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans geen liefhebber van sproeten, maar dit meisje kan het wel erg goed hebben inderdaad.
[..]
Blijft leuk.
Muahquote:Op donderdag 12 september 2013 18:50 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Niet op paarden haten ok, ze zijn hartstikke lekker.
Vroeger vaak gepakt door Kos met de snor?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:50 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Niet op paarden haten ok, ze zijn hartstikke lekker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |