Stel je niet zo aan, hij bijt niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:33 schreef Poelewoeps het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een enge..UI
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, hij bijt niet.
Keukendrol is Fok!vriendje hahahquote:Op donderdag 12 september 2013 18:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm. Achja, kunt niet alles hebben he
Sinds wanneer ben je into Keukendrol trouwens?
Nouja, je zal niet de eerste zijn die via Fok! een vriendje weet te krijgen hequote:Op donderdag 12 september 2013 18:52 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Keukendrol is Fok!vriendje hahah![]()
![]()
hij is lief hoor, maar eckte vriend is iemand anders
neinquote:Op donderdag 12 september 2013 18:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vroeger vaak gepakt door Kos met de snor?
Spreek eens een vocarootje in met "O Piye, o Piye, o Piye".quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Spreek eens een vocarootje in met "O Piye, o Piye, o Piye".
Kwootquote:Op donderdag 12 september 2013 18:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, hij bijt niet.
Nee joh gek, waarom?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Die wijven moet je gewoon standaard rechtsaf slaan
Je weet niet hoe je 't uitspreekt he? Hoor ik vaker.quote:
Ja ik vind ook dat ze overdrijft, Patricia... ze doet alleen zo gemeen omdat mijn reptiel geen beugel draagt.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:56 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Kwoot
Je reptiel is lief hoor, niks van aantrekken
GIRLPOWERquote:Op donderdag 12 september 2013 18:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lol als een man ooit met zijn poten me aanraakt zonder dat ik het wil kan ie ook een pets terug verwachten.
Spreek je het uit als Pie?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee joh gek, waarom?
[..]
Je weet niet hoe je 't uitspreekt he? Hoor ik vaker.
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja ik vind ook dat ze overdrijft, Patricia... ze doet alleen zo gemeen omdat mijn reptiel geen beugel draagt.Nou, als je hem dan niet kan accepteren, dan hoeft mijn babyb0ii je niet in zijn leven.
Dan sla je tanden zo rechtquote:Op donderdag 12 september 2013 18:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee joh gek, waarom?
[..]
Je weet niet hoe je 't uitspreekt he? Hoor ik vaker.
weet nooit wat hij in het begin mompeltquote:Op donderdag 12 september 2013 18:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja ik vind ook dat ze overdrijft, Patricia... ze doet alleen zo gemeen omdat mijn reptiel geen beugel draagt.Nou, als je hem dan niet kan accepteren, dan hoeft mijn babyb0ii je niet in zijn leven.
Een levendige fantasie houdt de geest jeugdig.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:57 schreef RozeGroene het volgende:
Iemand hier heeft een iets te levendige fantasie over jonge meisjes in treinen
Probeer je nou mijn psyche een beetje te analyseren?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:58 schreef madeliefff het volgende:
Waarom vind je die beugels zo aantrekkelijk TS . Is het misschien omdat je van jonge meiden houd en je beugels associeert met jonge meiden ?
Ik spreek het zelf uit als piejee, maar weet eerlijk gezegd ook niet of dat de correcte uitspraak is.quote:
Sjon Paulquote:Op donderdag 12 september 2013 19:00 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
weet nooit wat hij in het begin mompelt
doet me aan je babyboii denken
certified qualityquote:Op donderdag 12 september 2013 19:00 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
weet nooit wat hij in het begin mompelt
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
certified quality
jalala jahwqh crowd everyday wajal akas quality.
qqal qjqawj a wkwak policy
SJANNE PAUL ALONGSIDE BEYONCE.
Zo, weer 2 ton bijgeschreven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |