SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:55 schreef Morgen- het volgende:
Godverdomme ik wilde een nieuw topic openen![]()
Je had toch een plaatje?
Geef anders dan post ik hem wel.![]()
maar moest ook andere tt zijn hequote:Op donderdag 12 september 2013 17:56 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
Je had toch een plaatje?
Geef anders dan post ik hem wel.![]()
Waarom ben je dan zo traag, twee keer op rij falen.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:55 schreef Morgen- het volgende:
Godverdomme ik wilde een nieuw topic openen![]()
![]()
tja ik dacht laatste post mag nieuw topic openen, maar blijkbaar gaat dat dus niet meer zoquote:Op donderdag 12 september 2013 17:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo traag, twee keer op rij falen.![]()
Een hoop nieuwe voertuigen, maar de lijst in de guide is zo te zien niet compleet.
http://imgur.com/a/v65rG
[ Bericht 49% gewijzigd door TheMagnificent op 12-09-2013 18:28:07 ]![]()
Ik kon eergisteren nog pre-orderen bij Bol.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:00 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb geen pre-order gedaan en kan dinsdag pas om 17.00 op pad om 'm nog ergens te scoren. Hoop dat het gaat lukken.
[ afbeelding ]
Feyenoord Rotterdam![]()
Goeie gif gebruik je daar, mijn complimenten!quote:Op donderdag 12 september 2013 18:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik kon eergisteren nog pre-orderen bij Bol.![]()
Via de post ga ik sowieso niet doen. Vind postnl zo onbetrouwbaar. Heb regelmatig dat dingen die ik online bestel niet aankomen dus daar ga ik niet aan beginnnen. Ik ben dinsdag in Rotterdam en daar hebben ze 2 MM en nog wat andere winkels dus moet wel goedkomen denk ik.In het ergste geval moet ik wachten tot woensdag.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik kon eergisteren nog pre-orderen bij Bol.![]()
Kom samen naar gm zuidplein dan jwz boiquote:Op donderdag 12 september 2013 18:04 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Via de post ga ik sowieso niet doen. Vind postnl zo onbetrouwbaar. Heb regelmatig dat dingen die ik online bestel niet aankomen dus daar ga ik niet aan beginnnen. Ik ben dinsdag in Rotterdam en daar hebben ze 2 MM en nog wat andere winkels dus moet wel goedkomen denk ik.In het ergste geval moet ik wachten tot woensdag.![]()
kijk hieraan kan je zien hoe bang ik benquote:Op donderdag 12 september 2013 18:04 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Kom samen naar gm zuidplein dan jwz boi![]()
![]()
Zuidplein zat ik ook nog aan te denken maar in centrum heb je meer opties.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:05 schreef Morgen- het volgende:
[..]
kijk hieraan kan je zien hoe bang ik ben
Waar ben je bang voor?![]()
bontkraagjes, rastamannen, vieze pedos enzoquote:Op donderdag 12 september 2013 18:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zuidplein zat ik ook nog aan te denken maar in centrum heb je meer opties.
Waar ben je bang voor?![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:08 schreef Morgen- het volgende:
[..]
bontkraagjes, rastamannen, vieze pedos enzo![]()
Zuid is hartstikke veilig als je het vergelijkt met Los Santos![]()
Ik ga wel fietsend he is 2km fietsen ofzo van mijn huisquote:Op donderdag 12 september 2013 18:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]![]()
![]()
Maak je niet zo druk joh.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:10 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik ga wel fietsend he is 2km fietsen ofzo van mijn huis
Ontopic:
Ik heb pas 2 korte filmpjes gezien. Volhouden![]()
![]()
Het enige verschil is dat je in Zuid in elkaar wordt geslagen en in Los Santos kapot wordt geschoten als je iemand aanstoot.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]![]()
Maar als ik in elkaar word geslagen heb ik alsnog geen GTA Vquote:Op donderdag 12 september 2013 18:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat je in Zuid in elkaar wordt geslagen en in Los Santos kapot wordt geschoten als je iemand aanstoot.en ik ben al zo een arme student
![]()
How about a drive-by?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat je in Zuid in elkaar wordt geslagen en in Los Santos kapot wordt geschoten als je iemand aanstoot."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik heb hem !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dont believe me ? Read this line again.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:17 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ik heb hem !KlootzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zelfde gast als eerder met die hele stapel, kan je zien aan de dozenquote:Op donderdag 12 september 2013 18:20 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://sfbay.craigslist.org/eby/vgm/4062416246.html![]()
![]()
Nu zie je de insides, plus de blimpcardquote:Op donderdag 12 september 2013 18:22 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Zelfde gast als eerder met die hele stapel, kan je zien aan de dozen![]()
Er zijn mensen die bij Bart Smit hebben besteld en een verzendmelding hebben gekregen."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Doe dat jezelf nou niet aan.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:25 schreef FritsFlits het volgende:
Er zijn mensen die bij Bart Smit hebben besteld en een verzendmelding hebben gekregen.![]()
http://gathering.tweakers(...)ge/40868312#40868312quote:Op donderdag 12 september 2013 18:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe dat jezelf nou niet aan."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Dat vechten ziet er zeer netjes uit, een stuk gevaarlijker ook zo te zien.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:23 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://vinebox.co/u/wiTSAJpbo55
2 nieuwe videos![]()
Wat betreft de missies:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:30 schreef Edwinuss het volgende:
Wat betreft de missies:Ik weet al wat de eerste missie wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als dr maar geen type Roman naast je zit vind ik alles best.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik weet al wat de eerste missie wordt
[ afbeelding ]![]()
![]()
Je zal er wel banden met geel of een andere kleur rubber onder kunnen leggen. Kan in het echt ookquote:Op donderdag 12 september 2013 17:57 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Die gele burnout vind ik wel falig. Is dat dan nitro ofzo?![]()
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
Zo reis naar huis en hap eten achter de rug, nog iets gemist?
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Ja op een vid is een brug naar San Fierro te zienquote:Op donderdag 12 september 2013 18:34 schreef m0j0 het volgende:
Zo reis naar huis en hap eten achter de rug, nog iets gemist?![]()
Wat betreft de missies:Daarbij kan je GTA, zeker nu met drie, behoorlijk vaak overnieuw spelen. De vrijheid, meerdere hoodpersonen en meer mogelijkheden zorgt daar voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om nog maar te zwijgen over de shitload aan random events, side missions, explorations en andere ongein.![]()
Ow, en:quote:Op donderdag 12 september 2013 18:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daarbij kan je GTA, zeker nu met drie, behoorlijk vaak overnieuw spelen. De vrijheid, meerdere hoodpersonen en meer mogelijkheden zorgt daar voor.
Om nog maar te zwijgen over de shitload aan random events, side missions, explorations en andere ongein.![]()
![]()
Wat betreft de missies:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als mensen dan bonnetjes posten kan ik mijne gelijk ophalen, dan hoef ik niet naar de nachtopeningquote:Op donderdag 12 september 2013 18:38 schreef johnnyblaze11 het volgende:
BART SMIT
Zou wat zijn als hun klanten morgen hun shit al krijgen![]()
![]()
Zou je dit keer wel een bus vol kunnen laden met je homies?Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]Hoezo is meer missies nou per sé beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als dat zo is stop ik mijn preorder bij bol, en vlucht ik naar de eerste BS hier in de buurtquote:Op donderdag 12 september 2013 18:40 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Als mensen dan bonnetjes posten kan ik mijne gelijk ophalen, dan hoef ik niet naar de nachtopening![]()
hoeft niet perse BS hoor, met bonnetje mogen de rest van de retailers ook verkopen (soms weigeren ze wel, maar toch)quote:Op donderdag 12 september 2013 18:40 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Als dat zo is stop ik mijn preorder bij bol, en vlucht ik naar de eerste BS hier in de buurt![]()
Ik heb hem vorige week ook maar ge pre-orderden inmiddels al veel delen mee gelezen.
Maar mijn vraag aan jullie "Die Hard Gta fans" is: Wat is het eerste wat jullie gaan doen als je het spel geinstaleerd hebt?
![]()
![]()
CJ's oude huis bezoekenquote:Op donderdag 12 september 2013 18:42 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Ik heb hem vorige week ook maar ge pre-orderden inmiddels al veel delen mee gelezen. Maar mijn vraag aam jullie Die Hard Gta fans is: Wat is het eerste wat jullie gaan doen als je het spel geinstaleerd hebt?
![]()
![]()
Hoertje pakkenquote:Op donderdag 12 september 2013 18:42 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Ik heb hem vorige week ook maar ge pre-orderden inmiddels al veel delen mee gelezen.
Maar mijn vraag aam jullie Die Hard Gta fans is: Wat is het eerste wat jullie gaan doen als je het spel geinstaleerd hebt?
![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:41 schreef Morgen- het volgende:
[..]
hoeft niet perse BS hoor, met bonnetje mogen de rest van de retailers ook verkopen (soms weigeren ze wel, maar toch)
Ga jij maar flink voor lul staanquote:Op donderdag 12 september 2013 18:42 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Oke, wacht jij dan maar nog 4 dagen terwijl je hem dan al kan halen.![]()
Elk jaar weer, mensen met FIFA die met bonnetjes de game eerder proberen te krijgen. Elk jaar is de teleurstelling zo enorm groot voor jullie kindertjes.![]()
Grove Street opzoeken en daar een hoertje in mekaar rammenquote:Op donderdag 12 september 2013 18:42 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Maar mijn vraag aam jullie Die Hard Gta fans is: Wat is het eerste wat jullie gaan doen als je het spel geinstaleerd hebt?
die nieuwe vecht mechanics zien er wel vet uit![]()
Met de hertjes spelenquote:Op donderdag 12 september 2013 18:42 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Maar mijn vraag aan jullie "Die Hard Gta fans" is: Wat is het eerste wat jullie gaan doen als je het spel geinstaleerd hebt?
![]()
Hitting the bongquote:Op donderdag 12 september 2013 18:42 schreef Zonnestraal10 het volgende:
![]()
![]()
Tennissenquote:Op donderdag 12 september 2013 18:42 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
met een bonnetje van iemand anders kun jij jouw game halen??quote:Op donderdag 12 september 2013 18:40 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Als mensen dan bonnetjes posten kan ik mijne gelijk ophalen, dan hoef ik niet naar de nachtopeningDit is gewoon raar :l![]()
Hij laat het afspelende nummer zienquote:Op donderdag 12 september 2013 18:45 schreef johnnyblaze11 het volgende:
RADIO STATIONS INGAME
http://vinebox.co/u/wiTSAJpbo55Dit miste ik nou altijd
![]()
moter jatten nadat ik diegene in elkaar heb gemeptquote:Op donderdag 12 september 2013 18:42 schreef Zonnestraal10 het volgende:
![]()
![]()
Hoezo 'weer' ?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:44 schreef wonton het volgende:
Kan je wel weer je eigen mp3 speler gebruiken net als op de pc?
Dat kan alleen op de PC![]()
Daarom zeg ik ook net als op de pc. Maar het kan dus niet?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoezo 'weer' ?
Dat kan alleen op de PCJammer had gehoopt dat je een usb kon gebruiken
Young bloods everywhere....![]()
Media Markt: Let op!
Vanwege de beperkte beschikbaarheid van het spel GTA V is een levering op de dag van release niet gegarandeerd indien u een bestelling na 12 september heeft geplaatst. De leverdatum van de bestellingen die na 12 september 2013 zijn geplaatst is onbekend. Uiteraard leveren wij het product zo spoedig mogelijk bij u af.
![]()
![]()
Beetje fan heeft toch wel voor 12-9 besteld?..Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Dit.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:50 schreef Ties02 het volgende:
Ik loop gewoon naar de winkel dinsdag
gekke pre-orders![]()
idd, dat is het vandaagquote:Op donderdag 12 september 2013 18:50 schreef m0j0 het volgende:
Beetje fan heeft toch wel voor 12-9 besteld?..Dit is gewoon raar :l![]()
Dan heb je geen blimp (quote:Op donderdag 12 september 2013 18:50 schreef Ties02 het volgende:
gekke pre-orders![]()
![]()
)
![]()
GTA V Xbox 360 is being upload as we speak. Brace for massive youtube leaks.
Bron: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=675821&page=29![]()
Er zijn twee mogelijkheden: 1) Bart Smit pre-orders liggen morgen in huis; 2) Bart Smit heeft het aangeboden aan PostNL (verzendcodes worden aangemaakt), maar de collies worden pas maandag afgehaald.If not now, then when.![]()
Maar niet naar de mediamarkt blijkbaar.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:50 schreef Ties02 het volgende:
gekke pre-orders
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
http://instagram.com/jsticks559#Check die vid, die kerel blijft maar andere accounts aanmaken de hele tijd
![]()
zoals ik al zei dat ik hier nieuw ben. Heb ik een klein vraagje en aangezien velen van jullie "bijna" alles wetenDinsdag is de release van het spel, dan is deze gelijk te spelen en dan over een week komt hij online ?? en wat kan ik van online verwachten ?
Thanks voor jullie antwoorden![]()
![]()
Wel.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Dan heb je geen blimp (![]()
![]()
)
De eerste batch wordt geleverd met de blimp code.Dit is gewoon een verzameling van die beelden die die josti gemaakt heeftquote:
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Meh, kan 30 euro korting krijgen als ik pre-orderquote:Op donderdag 12 september 2013 18:50 schreef Ties02 het volgende:
gekke pre-orderspaar spellen inruilen die ik niet meer speel
Women with dicks and weak men with vaginas.
Mijn god. MUST.....NOT......FAPquote:Op donderdag 12 september 2013 18:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://instagram.com/p/eKvVEcoo_M/
Dat cabriodak![]()
Vergeet dat maar.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:03 schreef Niek. het volgende:
Zou eigenlijk wel heel fijn zijn als winkels hem morgen al gaan verkopen...<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ik hoop dat er in Gta online zo iets als een creditcard of een pinpas bestaat. Je moet er toch niet aan denken dat je net al je geld hebt opgenomen om een auto/huis te kopen en dat een ander je beroofd.
Als dat er niet is en iedereen moet met cash naar de garage reken er dan maar op dat iedereen daar gaat staan wachten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
denk het 2e, anders zou het wel een enorme blunder zijnquote:Op donderdag 12 september 2013 18:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er zijn twee mogelijkheden: 1) Bart Smit pre-orders liggen morgen in huis; 2) Bart Smit heeft het aangeboden aan PostNL (verzendcodes worden aangemaakt), maar de collies worden pas maandag afgehaald.Dit is gewoon raar :l![]()
En nu denderen we door met 100 posts per uur.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Ik had em ook liever morgen gehad, maar die USA fuckers releasen alles op dinsdag dus moeten wij er ook aan geloven.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:05 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet vanuit hoor, het wordt gewoon dinsdag.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
http://i.imgur.com/fbBX3qP.png
Zending is slechts voorbereid dat is alles behalve een garantie dat hij hem morgen heeft.![]()
spoiler in een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:07 schreef johnnyblaze11 het volgende:
spoiler in een spoiler
Goeden framerateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hopelijk ook op de ps3![]()
Is bevestigd. In GTA Online kan je jouw verdiende geld veilig op de bank zetten bij een pinautomaat.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat er in Gta online zo iets als een creditcard of een pinpas bestaat. Je moet er toch niet aan denken dat je net al je geld hebt opgenomen om een auto/huis te kopen en dat een ander je beroofd.
Als dat er niet is en iedereen moet met cash naar de garage reken er dan maar op dat iedereen daar gaat staan wachten.![]()
Straks kijkt iemand je pincode afquote:Op donderdag 12 september 2013 19:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is bevestigd. In GTA Online kan je jouw verdiende geld veilig op de bank zetten bij een pinautomaat.![]()
Denk dan maar dat ik ga snipen bij die automaatquote:Op donderdag 12 september 2013 19:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is bevestigd. In GTA Online kan je jouw verdiende geld veilig op de bank zetten bij een pinautomaat.![]()
![]()
Dat geluidquote:Op donderdag 12 september 2013 19:08 schreef johnnyblaze11 het volgende:
OMFG
http://instagram.com/p/eKwlfOIoxF/#
Dit is gewoon raar :l![]()
Er bestaat ook nog iets als een 'veilige modus' in het online deel als ik het goed begrepen heb. Dat houdt in dat anderen je niet kunnen neerschieten zolang jij ook je wapens niet tegen hen gebruikt.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Denk dan maar dat ik ga snipen bij die automaat
Denk aan het 'friendly free roam' deel in GTA IV en Red Dead Redemption.![]()
my body is ready.....quote:Op donderdag 12 september 2013 19:14 schreef Edwinuss het volgende:
http://instagram.com/p/eKxM5UooyI/
GROOVE STREET
groot licht
grove st
welcome home![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat soort dingen wil ik sowieso zelf ontdekken.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
-Heb ik allemaal niet gezienquote:Op donderdag 12 september 2013 19:21 schreef Seconde het volgende:
Ik kan dus echt niet meer wachten, vooral niet na de lekkende gameplay etc..Maar het wachten valt zwaar, waarom moeten ze tot na het weekend wachten?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil gewoon het hele weekend spelen. Wie released op fucking dinsdag.![]()
Dinsdag vrij (y), alleen om 10 u autorijden. Dus nachtje doorhalen word weinig denk ik anders word het autorijden van GTA mijn nieuwe rijstijl in het echt.. Nog even kijken of ik naar de nachtrelease ga aangezien ik wss geen bus terug naar huis heb. Iemand een idee hoelang zon nachtrelease duurt?![]()
Heb je de trailer al wel gezien?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:57 schreef Zonnestraal10 het volgende:
zoals ik al zei dat ik hier nieuw ben. Heb ik een klein vraagje en aangezien velen van jullie "bijna" alles wetenDinsdag is de release van het spel, dan is deze gelijk te spelen en dan over een week komt hij online ?? en wat kan ik van online verwachten ?
Thanks voor jullie antwoorden
http://www.rockstargames.(...)-gameplay-video.html[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Het vechten in GTA is echt wel VEEEL realistischer geworden dan voorgaande delen!![]()
http://vinebox.co/proxy/h(...)XZwPHBFlqTbCObH0.mp4![]()
Dat hebben ze waarschijnlijk gedaan om te voorkomen dat de retailers een week vantevoren de games al binnen hadden, Ze hebben dit namelijk erg geniaal geregeld, zaterdag opsturen, zondag leveren ze geen preorders, maandag binnen, maandagnacht/dinsdag verkopen. Zo beperken ze leaks. Maarja, heeft blijkbaar niet geholpen.![]()
beter maakt hij gewoon een video van een uur gameplay ipv die 6 seconde steedsquote:Dit is gewoon raar :l![]()
Ik heb het idee dat je niet helemaal doorhebt hoe Vine werktquote:Op donderdag 12 september 2013 19:28 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
beter maakt hij gewoon een video van een uur gameplay ipv die 6 seconde steeds![]()
Dat weet ik zeker wel, ik zeg toch niet dat hij dat op vine moet doen?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je niet helemaal doorhebt hoe Vine werktDit is gewoon raar :l![]()
Op youtube wordt alles meteen verwijderdquote:Op donderdag 12 september 2013 19:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat weet ik zeker wel, ik zeg toch niet dat hij dat op vine moet doen?![]()
Hij is toch niet verplicht om ze alleen op vine/instagram te zettenquote:Op donderdag 12 september 2013 19:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je niet helemaal doorhebt hoe Vine werkt
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Vine en instagram zijn apps en hebben volgens mij geen disclaimer of actieve mensen die auteursrechtelijke claims behandelenquote:Op donderdag 12 september 2013 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is toch niet verplicht om ze alleen op vine/instagram te zetten
(fragmenten zijn immers maar 6 seconden en kutkwaliteit)![]()
Dus iemand heeft hem al gewoon gejat? Of verkopen sommige retailers in Oezbekistan hem al?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:26 schreef Morgen- het volgende:
Dat hebben ze waarschijnlijk gedaan om te voorkomen dat de retailers een week vantevoren de games al binnen hadden, Ze hebben dit namelijk erg geniaal geregeld, zaterdag opsturen, zondag leveren ze geen preorders, maandag binnen, maandagnacht/dinsdag verkopen. Zo beperken ze leaks. Maarja, heeft blijkbaar niet geholpen.![]()
Nee hij is gelekt via Xboxlive toch?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:35 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Dus iemand heeft hem al gewoon gejat? Of verkopen sommige retailers in Oezbekistan hem al?
Die download, dat is hoe mensen hem spelen![]()
Maar denk je dat YouTube de enige manier is om te broadcasten?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Op youtube wordt alles meteen verwijderdDit is gewoon raar :l![]()
Twee week later komt GTA online. Wat je daarmee kan doen is wel te lezen/horen/zien op internet na een simpele zoekopdracht op de site Google.nlquote:Op donderdag 12 september 2013 18:57 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Thanks voor jullie antwoordenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Liveleak jeweetquote:Op donderdag 12 september 2013 19:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vine en instagram zijn apps en hebben volgens mij geen disclaimer of actieve mensen die auteursrechtelijke claims behandelen
(fragmenten zijn immers maar 6 seconden en kutkwaliteit)Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
shitstorm incomingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op elke fokker past een bril.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:39 schreef Catch_me het volgende:
shitstorm incominggrocery outlet staat op de bon hm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gewoon raar :l![]()
Toevallig een random papiertje gepaktquote:Op donderdag 12 september 2013 19:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
grocery outlet staat op de bon hm...?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 12 september 2013 19:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toevallig een random papiertje gepakt?
DeDe Playstation versie stond online, die wat de filmpjes upload heeft de officiële Xbox versie (uit een doosje, dus gejat of via een winkel gekregen)quote:Op donderdag 12 september 2013 19:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee hij is gelekt via Xboxlive toch?
Die download, dat is hoe mensen hem spelen![]()
Maar waarom zou je een papiertje erbij leggen waarop je schrijft dat je gay bent?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toevallig een random papiertje gepakt?
![]()
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Zo joh die leonardo picture hebben we nog niet 100x genoeg voorbij zien komen!!!!!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Dit is juist beter. Geen major spoil, maar toch zie je wat leuke dingen.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:28 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
beter maakt hij gewoon een video van een uur gameplay ipv die 6 seconde steedsIf not now, then when.![]()
SecretStoryWous wil graag de hele single player uitgespeeld zienquote:Op donderdag 12 september 2013 19:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is juist beter. Geen major spoil, maar toch zie je wat leuke dingen.![]()
Ik zou ook wel een langere video willen zien, van freeroaming. Vooral van de countruyside, want de city hebben we nu wel gezien.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
SecretStoryWous wil graag de hele single player uitgespeeld zien![]()
Wacht gewoon nog eventjes manquote:Op donderdag 12 september 2013 19:53 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een langere video willen zien, van freeroaming. Vooral van de countruyside, want de city hebben we nu wel gezien.
kan je het zelf doen![]()
Jesus Christ....
Waarom zou je alles willen laten verpestten, door van die filmpjes te kijken
Nog een paar dagen wachten johAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Als iedereen nou gewoon die spoilertags gebruikt.....quote:Op donderdag 12 september 2013 19:59 schreef Ties02 het volgende:
Misschien moeten we een apart leaked gameplay topic beginnenAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Moderator DIG
Zunne onzichtbare spoilertags, jónguh.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Grove street hiero
http://instagram.com/p/eKxM5UooyI/![]()
Pokerquote:Op donderdag 12 september 2013 19:57 schreef Dr.Smoke het volgende:
Internet in GTA V
http://instagram.com/p/eKtN3EIo8V/#
Waar praat je over? Alles verpesten?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:57 schreef JessedeK het volgende:
Jesus Christ....
Waarom zou je alles willen laten verpestten, door van die filmpjes te kijken
Nog een paar dagen wachten joh
Het zijn maar een paar simpele gameplay video's man.Dit is gewoon raar :l![]()
Ik heb al genoeg dingen gezien/gehoord die ik liever niet wou zien/horen....quote:Op donderdag 12 september 2013 20:09 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Waar praat je over? Alles verpesten?
Het zijn maar een paar simpele gameplay video's man.
We hebben niet voor niets spoiler tags hier....All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
omdat het om iemand anders gaatquote:Op donderdag 12 september 2013 19:42 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Maar waarom zou je een papiertje erbij leggen waarop je schrijft dat je gay bent?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
gewoon retailquote:Op donderdag 12 september 2013 19:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee hij is gelekt via Xboxlive toch?
Die download, dat is hoe mensen hem spelenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Nee klopt, maar sommige screens, en feitjes hoefde ik nog niet te wetenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:15 schreef Dr.Smoke het volgende:
je hoef niet op zo'n instagram linkje te klikkenAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Dit.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:16 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Nee klopt, maar sommige screens, en feitjes hoefde ik nog niet te wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
mensen zijn boooooooooooosWomen with dicks and weak men with vaginas.
Kan nog wel eens leuk worden vanavond
Want?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kan nog wel eens leuk worden vanavond![]()
Ga je ze live streamen?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Tieten. Althans, bij mij thuis wel![]()
Is er nog een back-up van die 4 minuten gameplay wat net op Youtube stond want die is verwijderd?Digo![]()
Dat was gewoon aan elkaar geplakte zooi, stelde niet veel voor..quote:Op donderdag 12 september 2013 20:25 schreef Tropanzia het volgende:
Is er nog een back-up van die 4 minuten gameplay wat net op Youtube stond want die is verwijderd?![]()
Heb je weer zo'n flinke pizza besteld ?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Tieten. Althans, bij mij thuis welTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Oh, ik dacht dat er 2 verschillende waren.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:26 schreef Poffert het volgende:
[..]
Dat was gewoon aan elkaar geplakte zooi, stelde niet veel voor..
1 met Vines en een gewone.Digo![]()
Scherpquote:
Moderator DIG
Is 4chan trollenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
mensen zijn boooooooooooos![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je weer zo'n flinke pizza besteld ?![]()
Nee joh, nu ruim 1.5 jaar bezig met krachtraining etc. Dus pizza zit er niet meer dagelijks in![]()
Ruim 55 kilo kwijt![]()
![]()
Netjes, was het nodig danquote:Op donderdag 12 september 2013 20:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]![]()
Nee joh, nu ruim 1.5 jaar bezig met krachtraining etc. Dus pizza zit er niet meer dagelijks in![]()
Ruim 55 kilo kwijt![]()
Maar gek, dat ding was huge man![]()
De game staat als het goed is vanavond op een aantal private trackers.. maargoed dat is alleen wat ik heb gehoord. 360 versie btw.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
who the f cares? wij willen de hard copy!quote:Op donderdag 12 september 2013 20:31 schreef MMaRsu het volgende:
De game staat als het goed is vanavond op een aantal private trackers.. maargoed dat is alleen wat ik heb gehoord. 360 versie btw.![]()
![]()
Als je 55 kilo kunt kwijtraken zonder te overlijden, dan was het zeer zeker nodig ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Netjes, was het nodig dan![]()
![]()
goed gelezen idd, zijn aan het rippen nuquote:Op donderdag 12 september 2013 20:31 schreef MMaRsu het volgende:
De game staat als het goed is vanavond op een aantal private trackers.. maargoed dat is alleen wat ik heb gehoord. 360 versie btw.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Jij komt er welquote:Op donderdag 12 september 2013 20:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Als je 55 kilo kunt kwijtraken zonder te overlijden, dan was het zeer zeker nodig ja.
PM.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Netjes, was het nodig dan![]()
Maar ja, het was nodig ja.
Emoties wegvreten is een bitch![]()
![]()
Komt m'n gebaande console eindelijk weer eens van pasquote:Op donderdag 12 september 2013 20:31 schreef MMaRsu het volgende:
De game staat als het goed is vanavond op een aantal private trackers.. maargoed dat is alleen wat ik heb gehoord. 360 versie btw.![]()
![]()
Niet doen joh, wees niet zo'n loser. Gewoon in de winkel kopen, en Rock* steunenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:34 schreef byah het volgende:
[..]
Komt m'n gebaande console eindelijk weer eens van pas![]()
![]()
vanmiddag was ie nog van plan om er meer voor te betalenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:37 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Niet doen joh, wees niet zo'n loser. Gewoon in de winkel kopen, en Rock* steunen
4chan trolls.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
mensen zijn boooooooooooos![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:42 schreef Dr.Smoke het volgende:
Op IGN zeggen ze dat er ook een gevangenis op de map staat, waar dan? Zie het nergens staan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder de Alamo Sea, links van senora freeway, die cirkel van gebouwtjes![]()
Goed kijken.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:42 schreef Dr.Smoke het volgende:
Op IGN zeggen ze dat er ook een gevangenis op de map staat, waar dan? Zie het nergens staan...![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]lol, vertel eens duidelijk dan. Iedereen kent Serona ja o/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder de Alamo Sea, links van senora freeway, die cirkel van gebouwtjes
Je pakt het woestijn gebied, iets rechts vanuit het midden ga je naar onder en daaro, aan de snelweg zie je een rond getekend geval, dat is de gevangenis.![]()
Lol, dat jsticks559 account is blijkbaar gehacked. Ik ga kapot om die comments.
http://instagram.com/jsticks559If not now, then when.![]()
I ain't even mad!quote:Op donderdag 12 september 2013 20:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://instagram.com/jsticks559![]()
Verdiende loon met zn pauper kwaliteit 6 seconde videos.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://instagram.com/jsticks559![]()
Je kan gewoon de naam van die freeway lezen hoor als je op de pic kliktquote:Op donderdag 12 september 2013 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lol, vertel eens duidelijk dan. Iedereen kent Serona ja o/
Je pakt het woestijn gebied, iets rechts vanuit het midden ga je naar onder en daaro, aan de snelweg zie je een rond getekend geval, dat is de gevangenis.
jouw omschrijving is wel lekker duidelijk ja![]()
![]()
Hahaha nicequote:Op donderdag 12 september 2013 20:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://instagram.com/jsticks559
inb4 Rockstar heeft hem gehackt![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder de Alamo Sea, links van senora freeway, die cirkel van gebouwtjesZag hem pas na Le Professeur zn omschrijvingquote:Op donderdag 12 september 2013 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lol, vertel eens duidelijk dan. Iedereen kent Serona ja o/
Je pakt het woestijn gebied, iets rechts vanuit het midden ga je naar onder en daaro, aan de snelweg zie je een rond getekend geval, dat is de gevangenis.Danke
![]()
![]()
Had Rick nog op de mail, het zijn geen kopieën maar origineel.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vanmiddag was ie nog van plan om er meer voor te betalen![]()
quote:Out of all the gamers in the world. The guy who gets GTA 5 first is a stoner who doesn't know how to upload a video loner than a 7 second vine.
Also is incapable of making an account and telling people without giving away his password.
Little fact: His earlier vines before he got the game was just him showing the weed he had just bought. There was about 5 videos.
Once again, out of all the gamers who would happily leak GTA 5, this guy gets it....If not now, then when.![]()
Heeft ook een instagram aangemaakt blijkbaarquote:Op donderdag 12 september 2013 20:53 schreef Morgen- het volgende:
uhm, hij maakte toch juist vines en heette jsticks117 ?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Die nieuwe Calvade (Cadillac Escalade aka SUV) is trouwens veel nicer dan die van GTA IV
En hoe die hacker nu allemaal naaktfoto's en porno plaatst
Moderator DIG
Spoiler gek!!!11quote:Op donderdag 12 september 2013 20:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die nieuwe Calvade (Cadillac Escalade aka SUV) is trouwens veel nicer dan die van GTA IV
grap![]()
Dit dacht ik eigenlijk ook precies. Die gozer kwam nou niet echt snugger over met zijn tekstenquote:![]()
Heel toepasselijk, Dr. Smokequote:Op donderdag 12 september 2013 20:59 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Dit dacht ik eigenlijk ook precies. Die gozer kwam nou niet echt snugger over met zijn teksten![]()
![]()
SPOILER: nieuwe gameplay videoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ruk kwaliteit wel zeg godnonde![]()
Nou Bart Smit kom maar, kan me niet voorstellen dat ze hem gaan versturen morgen.
Maar de verzend bevestiging is gekomenI may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Lolquote:Op donderdag 12 september 2013 20:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:04 schreef tuut-chips het volgende:
aaaaaand it's goneSPOILER: nieuwe gameplay videoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ruk kwaliteit wel zeg godnonde![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:04 schreef tuut-chips het volgende:
Waarom maken ze die planten nooit aanraakbaar? Die vent rijdt er doorheen alsof het wolken zijn.SPOILER: nieuwe gameplay videoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ruk kwaliteit wel zeg godnondeDigo![]()
Maar hij is verwijderd, hoe kan jij kijken...quote:Op donderdag 12 september 2013 21:06 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Waarom maken ze die planten nooit aanraakbaar? Die vent rijdt er doorheen alsof het wolken zijn.![]()
Gelukkig smoke ik niet (meer), me naam is hiervan afgeleidquote:
http://www.mixcloud.com/tag/drsmoke-aka-oscar-mulero/![]()
![]()
Al gepostquote:Op donderdag 12 september 2013 21:08 schreef Zipportal het volgende:
Die Instagram gast is meteen al gehacked.![]()
![]()
An hour ago calledquote:Op donderdag 12 september 2013 21:08 schreef Zipportal het volgende:
Die Instagram gast is meteen al gehacked.![]()
Moderator DIG
Heb hem meteen aangeklikt. Toen kon je hem nog zien.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:07 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Maar hij is verwijderd, hoe kan jij kijken...
Een kerel die een beetje met een off-road pick up een berg op en af reed. Later vloog hij een best eind naar beneden en ontplofte de pick up
Digo![]()
Dat verwijderen is waarschijnlijk secondewerkquote:Op donderdag 12 september 2013 21:07 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Maar hij is verwijderd, hoe kan jij kijken...
R* heeft het er druk mee jajaGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
nicequote:Op donderdag 12 september 2013 21:09 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Heb hem meteen aangeklikt. Toen kon je hem nog zien.
Een kerel die een beetje met een off-road pick up een berg op en af reed. Later vloog hij een best eind naar beneden en ontplofte de pick up
Tevens, jouw onderschrift
Moderator DIG
Kontneuken FTW of dat met die chocoladerivier?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nice
Tevens, jouw onderschrift
Digo![]()
Kontneuken FTW ja. (is bijschrift, sorry)quote:Op donderdag 12 september 2013 21:10 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Kontneuken FTW of dat met die chocoladerivier?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ja die is inderdaad wel:quote:Op donderdag 12 september 2013 21:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kontneuken FTW ja. (is bijschrift, sorry)
Digo![]()
Lollss Bartsmit heb stuurt nu verzendbevestigingen dannnnnn.. XDquote:Op donderdag 12 september 2013 21:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou Bart Smit kom maar, kan me niet voorstellen dat ze hem gaan versturen morgen.
Maar de verzend bevestiging is gekomen
Ben benieuwd!![]()
laten we hopen hequote:Op donderdag 12 september 2013 21:12 schreef DownBusiness het volgende:
[..]
Lollss Bartsmit heb stuurt nu verzendbevestigingen dannnnnn.. XD
Ben benieuwd!![]()
Maar zijn er serieus mensen die om 12 uur naar de gamemania gaan?
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Nee hoor, Media Markt.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:14 schreef gers het volgende:
![]()
Ja godverdommequote:Op donderdag 12 september 2013 21:14 schreef gers het volgende:
![]()
![]()
Wel raar dat in Utrecht de Game Mania wel open gaat maar de MediaMarkt niet, zou wel eens afgesproken kunnen zijn omdat ze echt tegenover elkaar zitten...quote:![]()
Ik ken zelfs een kerel (16 jaar of zo) die maandagavond uit z'n huis sneakt om daar GTA te kopen en vervolgens de hele nacht te gaan spelenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:14 schreef gers het volgende:
Moderator DIG
Hey mattie je zou dat niet doorvertellen! Grrrrr sachbi!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ken zelfs een kerel (16 jaar of zo) die maandagavond uit z'n huis sneakt om daar GTA te kopen en vervolgens de hele nacht te gaan spelen![]()
Bijzonder ja. Gezien de stad enzo.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:16 schreef Niek. het volgende:
[..]
Wel raar dat in Utrecht de Game Mania wel open gaat maar de MediaMarkt niet, zou wel eens afgesproken kunnen zijn omdat ze echt tegenover elkaar zitten...
Hier in Leeuwarden zijn ze beide open![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: