Nee klopt, maar sommige screens, en feitjes hoefde ik nog niet te wetenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:15 schreef Dr.Smoke het volgende:
je hoef niet op zo'n instagram linkje te klikken
Dit.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:16 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Nee klopt, maar sommige screens, en feitjes hoefde ik nog niet te weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kan nog wel eens leuk worden vanavond
Ga je ze live streamen?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Tieten. Althans, bij mij thuis wel
Dat was gewoon aan elkaar geplakte zooi, stelde niet veel voor..quote:Op donderdag 12 september 2013 20:25 schreef Tropanzia het volgende:
Is er nog een back-up van die 4 minuten gameplay wat net op Youtube stond want die is verwijderd?
Heb je weer zo'n flinke pizza besteld ?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Tieten. Althans, bij mij thuis wel
Oh, ik dacht dat er 2 verschillende waren.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:26 schreef Poffert het volgende:
[..]
Dat was gewoon aan elkaar geplakte zooi, stelde niet veel voor..
Scherpquote:
Is 4chan trollenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
mensen zijn boooooooooooos
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je weer zo'n flinke pizza besteld ?
Netjes, was het nodig danquote:Op donderdag 12 september 2013 20:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]![]()
Nee joh, nu ruim 1.5 jaar bezig met krachtraining etc. Dus pizza zit er niet meer dagelijks in![]()
Ruim 55 kilo kwijt
who the f cares? wij willen de hard copy!quote:Op donderdag 12 september 2013 20:31 schreef MMaRsu het volgende:
De game staat als het goed is vanavond op een aantal private trackers.. maargoed dat is alleen wat ik heb gehoord. 360 versie btw.
Als je 55 kilo kunt kwijtraken zonder te overlijden, dan was het zeer zeker nodig ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Netjes, was het nodig dan![]()
Maar gek, dat ding was huge man![]()
goed gelezen idd, zijn aan het rippen nuquote:Op donderdag 12 september 2013 20:31 schreef MMaRsu het volgende:
De game staat als het goed is vanavond op een aantal private trackers.. maargoed dat is alleen wat ik heb gehoord. 360 versie btw.
Jij komt er welquote:Op donderdag 12 september 2013 20:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Als je 55 kilo kunt kwijtraken zonder te overlijden, dan was het zeer zeker nodig ja.
PM.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Netjes, was het nodig dan![]()
Maar gek, dat ding was huge man![]()
Komt m'n gebaande console eindelijk weer eens van pasquote:Op donderdag 12 september 2013 20:31 schreef MMaRsu het volgende:
Niet doen joh, wees niet zo'n loser. Gewoon in de winkel kopen, en Rock* steunenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:34 schreef byah het volgende:
[..]
Komt m'n gebaande console eindelijk weer eens van pas
vanmiddag was ie nog van plan om er meer voor te betalenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:37 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Niet doen joh, wees niet zo'n loser. Gewoon in de winkel kopen, en Rock* steunen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |