Dit is juist beter. Geen major spoil, maar toch zie je wat leuke dingen.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:28 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
beter maakt hij gewoon een video van een uur gameplay ipv die 6 seconde steeds
SecretStoryWous wil graag de hele single player uitgespeeld zienquote:Op donderdag 12 september 2013 19:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is juist beter. Geen major spoil, maar toch zie je wat leuke dingen.
Ik zou ook wel een langere video willen zien, van freeroaming. Vooral van de countruyside, want de city hebben we nu wel gezien.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
SecretStoryWous wil graag de hele single player uitgespeeld zien
Wacht gewoon nog eventjes manquote:Op donderdag 12 september 2013 19:53 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een langere video willen zien, van freeroaming. Vooral van de countruyside, want de city hebben we nu wel gezien.
Als iedereen nou gewoon die spoilertags gebruikt.....quote:Op donderdag 12 september 2013 19:59 schreef Ties02 het volgende:
Misschien moeten we een apart leaked gameplay topic beginnen
Zunne onzichtbare spoilertags, jónguh.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Grove street hiero
http://instagram.com/p/eKxM5UooyI/
Pokerquote:Op donderdag 12 september 2013 19:57 schreef Dr.Smoke het volgende:
Internet in GTA V
http://instagram.com/p/eKtN3EIo8V/#
Waar praat je over? Alles verpesten?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:57 schreef JessedeK het volgende:
Jesus Christ....
Waarom zou je alles willen laten verpestten, door van die filmpjes te kijken
Nog een paar dagen wachten joh
Ik heb al genoeg dingen gezien/gehoord die ik liever niet wou zien/horen....quote:Op donderdag 12 september 2013 20:09 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Waar praat je over? Alles verpesten?
Het zijn maar een paar simpele gameplay video's man.
omdat het om iemand anders gaatquote:Op donderdag 12 september 2013 19:42 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Maar waarom zou je een papiertje erbij leggen waarop je schrijft dat je gay bent?
gewoon retailquote:Op donderdag 12 september 2013 19:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee hij is gelekt via Xboxlive toch?
Die download, dat is hoe mensen hem spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |