Ik had em ook liever morgen gehad, maar die USA fuckers releasen alles op dinsdag dus moeten wij er ook aan geloven.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:05 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet vanuit hoor, het wordt gewoon dinsdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:07 schreef johnnyblaze11 het volgende:
spoiler in een spoiler
Goeden framerateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hopelijk ook op de ps3
Is bevestigd. In GTA Online kan je jouw verdiende geld veilig op de bank zetten bij een pinautomaat.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat er in Gta online zo iets als een creditcard of een pinpas bestaat. Je moet er toch niet aan denken dat je net al je geld hebt opgenomen om een auto/huis te kopen en dat een ander je beroofd.
Als dat er niet is en iedereen moet met cash naar de garage reken er dan maar op dat iedereen daar gaat staan wachten.
Straks kijkt iemand je pincode afquote:Op donderdag 12 september 2013 19:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is bevestigd. In GTA Online kan je jouw verdiende geld veilig op de bank zetten bij een pinautomaat.
Denk dan maar dat ik ga snipen bij die automaatquote:Op donderdag 12 september 2013 19:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is bevestigd. In GTA Online kan je jouw verdiende geld veilig op de bank zetten bij een pinautomaat.
Dat geluidquote:Op donderdag 12 september 2013 19:08 schreef johnnyblaze11 het volgende:
OMFG
http://instagram.com/p/eKwlfOIoxF/#
Er bestaat ook nog iets als een 'veilige modus' in het online deel als ik het goed begrepen heb. Dat houdt in dat anderen je niet kunnen neerschieten zolang jij ook je wapens niet tegen hen gebruikt.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Denk dan maar dat ik ga snipen bij die automaat
my body is ready.....quote:Op donderdag 12 september 2013 19:14 schreef Edwinuss het volgende:
http://instagram.com/p/eKxM5UooyI/
GROOVE STREET
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik allemaal niet gezienquote:Op donderdag 12 september 2013 19:21 schreef Seconde het volgende:
Ik kan dus echt niet meer wachten, vooral niet na de lekkende gameplay etc..
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil gewoon het hele weekend spelen. Wie released op fucking dinsdag.
Heb je de trailer al wel gezien?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:57 schreef Zonnestraal10 het volgende:
zoals ik al zei dat ik hier nieuw ben. Heb ik een klein vraagje en aangezien velen van jullie "bijna" alles wetenDinsdag is de release van het spel, dan is deze gelijk te spelen en dan over een week komt hij online ?? en wat kan ik van online verwachten ?
Thanks voor jullie antwoorden
beter maakt hij gewoon een video van een uur gameplay ipv die 6 seconde steedsquote:
Ik heb het idee dat je niet helemaal doorhebt hoe Vine werktquote:Op donderdag 12 september 2013 19:28 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
beter maakt hij gewoon een video van een uur gameplay ipv die 6 seconde steeds
Dat weet ik zeker wel, ik zeg toch niet dat hij dat op vine moet doen?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je niet helemaal doorhebt hoe Vine werkt
Op youtube wordt alles meteen verwijderdquote:Op donderdag 12 september 2013 19:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat weet ik zeker wel, ik zeg toch niet dat hij dat op vine moet doen?
Hij is toch niet verplicht om ze alleen op vine/instagram te zettenquote:Op donderdag 12 september 2013 19:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je niet helemaal doorhebt hoe Vine werkt
Vine en instagram zijn apps en hebben volgens mij geen disclaimer of actieve mensen die auteursrechtelijke claims behandelenquote:Op donderdag 12 september 2013 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is toch niet verplicht om ze alleen op vine/instagram te zetten
Dus iemand heeft hem al gewoon gejat? Of verkopen sommige retailers in Oezbekistan hem al?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:26 schreef Morgen- het volgende:
Dat hebben ze waarschijnlijk gedaan om te voorkomen dat de retailers een week vantevoren de games al binnen hadden, Ze hebben dit namelijk erg geniaal geregeld, zaterdag opsturen, zondag leveren ze geen preorders, maandag binnen, maandagnacht/dinsdag verkopen. Zo beperken ze leaks. Maarja, heeft blijkbaar niet geholpen.
Nee hij is gelekt via Xboxlive toch?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:35 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Dus iemand heeft hem al gewoon gejat? Of verkopen sommige retailers in Oezbekistan hem al?
Maar denk je dat YouTube de enige manier is om te broadcasten?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Op youtube wordt alles meteen verwijderd
Twee week later komt GTA online. Wat je daarmee kan doen is wel te lezen/horen/zien op internet na een simpele zoekopdracht op de site Google.nlquote:Op donderdag 12 september 2013 18:57 schreef Zonnestraal10 het volgende:
zoals ik al zei dat ik hier nieuw ben. Heb ik een klein vraagje en aangezien velen van jullie "bijna" alles wetenDinsdag is de release van het spel, dan is deze gelijk te spelen en dan over een week komt hij online ?? en wat kan ik van online verwachten ?
Thanks voor jullie antwoorden
Liveleak jeweetquote:Op donderdag 12 september 2013 19:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vine en instagram zijn apps en hebben volgens mij geen disclaimer of actieve mensen die auteursrechtelijke claims behandelen
(fragmenten zijn immers maar 6 seconden en kutkwaliteit)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op elke fokker past een bril.
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:39 schreef Catch_me het volgende:
shitstorm incominggrocery outlet staat op de bon hm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gewoon raar :l
Toevallig een random papiertje gepaktquote:Op donderdag 12 september 2013 19:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
grocery outlet staat op de bon hm...
Kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 12 september 2013 19:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toevallig een random papiertje gepakt?
De Playstation versie stond online, die wat de filmpjes upload heeft de officiële Xbox versie (uit een doosje, dus gejat of via een winkel gekregen)quote:Op donderdag 12 september 2013 19:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee hij is gelekt via Xboxlive toch?
Die download, dat is hoe mensen hem spelen
Maar waarom zou je een papiertje erbij leggen waarop je schrijft dat je gay bent?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toevallig een random papiertje gepakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |