Ik had em ook liever morgen gehad, maar die USA fuckers releasen alles op dinsdag dus moeten wij er ook aan geloven.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:05 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet vanuit hoor, het wordt gewoon dinsdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:07 schreef johnnyblaze11 het volgende:
spoiler in een spoiler
Goeden framerateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hopelijk ook op de ps3
Is bevestigd. In GTA Online kan je jouw verdiende geld veilig op de bank zetten bij een pinautomaat.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat er in Gta online zo iets als een creditcard of een pinpas bestaat. Je moet er toch niet aan denken dat je net al je geld hebt opgenomen om een auto/huis te kopen en dat een ander je beroofd.
Als dat er niet is en iedereen moet met cash naar de garage reken er dan maar op dat iedereen daar gaat staan wachten.
Straks kijkt iemand je pincode afquote:Op donderdag 12 september 2013 19:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is bevestigd. In GTA Online kan je jouw verdiende geld veilig op de bank zetten bij een pinautomaat.
Denk dan maar dat ik ga snipen bij die automaatquote:Op donderdag 12 september 2013 19:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is bevestigd. In GTA Online kan je jouw verdiende geld veilig op de bank zetten bij een pinautomaat.
Dat geluidquote:Op donderdag 12 september 2013 19:08 schreef johnnyblaze11 het volgende:
OMFG
http://instagram.com/p/eKwlfOIoxF/#
Er bestaat ook nog iets als een 'veilige modus' in het online deel als ik het goed begrepen heb. Dat houdt in dat anderen je niet kunnen neerschieten zolang jij ook je wapens niet tegen hen gebruikt.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Denk dan maar dat ik ga snipen bij die automaat
my body is ready.....quote:Op donderdag 12 september 2013 19:14 schreef Edwinuss het volgende:
http://instagram.com/p/eKxM5UooyI/
GROOVE STREET
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik allemaal niet gezienquote:Op donderdag 12 september 2013 19:21 schreef Seconde het volgende:
Ik kan dus echt niet meer wachten, vooral niet na de lekkende gameplay etc..
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil gewoon het hele weekend spelen. Wie released op fucking dinsdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |