quote:Op donderdag 12 september 2013 18:30 schreef Edwinuss het volgende:
Wat betreft de missies:Daarbij kan je GTA, zeker nu met drie, behoorlijk vaak overnieuw spelen. De vrijheid, meerdere hoodpersonen en meer mogelijkheden zorgt daar voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om nog maar te zwijgen over de shitload aan random events, side missions, explorations en andere ongein.
Ow, en:quote:Op donderdag 12 september 2013 18:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daarbij kan je GTA, zeker nu met drie, behoorlijk vaak overnieuw spelen. De vrijheid, meerdere hoodpersonen en meer mogelijkheden zorgt daar voor.
Om nog maar te zwijgen over de shitload aan random events, side missions, explorations en andere ongein.
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:30 schreef Edwinuss het volgende:
Wat betreft de missies:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als mensen dan bonnetjes posten kan ik mijne gelijk ophalen, dan hoef ik niet naar de nachtopeningquote:Op donderdag 12 september 2013 18:38 schreef johnnyblaze11 het volgende:
BART SMIT
Zou wat zijn als hun klanten morgen hun shit al krijgen
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]Hoezo is meer missies nou per sé beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat zo is stop ik mijn preorder bij bol, en vlucht ik naar de eerste BS hier in de buurtquote:Op donderdag 12 september 2013 18:40 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Als mensen dan bonnetjes posten kan ik mijne gelijk ophalen, dan hoef ik niet naar de nachtopening
hoeft niet perse BS hoor, met bonnetje mogen de rest van de retailers ook verkopen (soms weigeren ze wel, maar toch)quote:Op donderdag 12 september 2013 18:40 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Als dat zo is stop ik mijn preorder bij bol, en vlucht ik naar de eerste BS hier in de buurt
CJ's oude huis bezoekenquote:Op donderdag 12 september 2013 18:42 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Ik heb hem vorige week ook maar ge pre-orderden inmiddels al veel delen mee gelezen. Maar mijn vraag aam jullie Die Hard Gta fans is: Wat is het eerste wat jullie gaan doen als je het spel geinstaleerd hebt?
Hoertje pakkenquote:Op donderdag 12 september 2013 18:42 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Ik heb hem vorige week ook maar ge pre-orderden inmiddels al veel delen mee gelezen.
Maar mijn vraag aam jullie Die Hard Gta fans is: Wat is het eerste wat jullie gaan doen als je het spel geinstaleerd hebt?
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:41 schreef Morgen- het volgende:
[..]
hoeft niet perse BS hoor, met bonnetje mogen de rest van de retailers ook verkopen (soms weigeren ze wel, maar toch)
Ga jij maar flink voor lul staanquote:Op donderdag 12 september 2013 18:42 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Oke, wacht jij dan maar nog 4 dagen terwijl je hem dan al kan halen.
Grove Street opzoeken en daar een hoertje in mekaar rammenquote:Op donderdag 12 september 2013 18:42 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Ik heb hem vorige week ook maar ge pre-orderden inmiddels al veel delen mee gelezen.
Maar mijn vraag aam jullie Die Hard Gta fans is: Wat is het eerste wat jullie gaan doen als je het spel geinstaleerd hebt?
Met de hertjes spelenquote:Op donderdag 12 september 2013 18:42 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Maar mijn vraag aan jullie "Die Hard Gta fans" is: Wat is het eerste wat jullie gaan doen als je het spel geinstaleerd hebt?
Hitting the bongquote:Op donderdag 12 september 2013 18:42 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Maar mijn vraag aan jullie "Die Hard Gta fans" is: Wat is het eerste wat jullie gaan doen als je het spel geinstaleerd hebt?
Tennissenquote:Op donderdag 12 september 2013 18:42 schreef Zonnestraal10 het volgende:
met een bonnetje van iemand anders kun jij jouw game halen??quote:Op donderdag 12 september 2013 18:40 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Als mensen dan bonnetjes posten kan ik mijne gelijk ophalen, dan hoef ik niet naar de nachtopening
Hij laat het afspelende nummer zienquote:Op donderdag 12 september 2013 18:45 schreef johnnyblaze11 het volgende:
RADIO STATIONS INGAME
http://vinebox.co/u/wiTSAJpbo55
moter jatten nadat ik diegene in elkaar heb gemeptquote:Op donderdag 12 september 2013 18:42 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Hoezo 'weer' ?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:44 schreef wonton het volgende:
Kan je wel weer je eigen mp3 speler gebruiken net als op de pc?
Daarom zeg ik ook net als op de pc. Maar het kan dus niet?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoezo 'weer' ?
Dat kan alleen op de PC
Dit.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:50 schreef Ties02 het volgende:
Ik loop gewoon naar de winkel dinsdag
gekke pre-orders
idd, dat is het vandaagquote:Op donderdag 12 september 2013 18:50 schreef m0j0 het volgende:
Beetje fan heeft toch wel voor 12-9 besteld?..
Dan heb je geen blimp (quote:Op donderdag 12 september 2013 18:50 schreef Ties02 het volgende:
gekke pre-orders
Maar niet naar de mediamarkt blijkbaar.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:50 schreef Ties02 het volgende:
gekke pre-orders
Wel.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Dan heb je geen blimp (![]()
![]()
)
Dit is gewoon een verzameling van die beelden die die josti gemaakt heeftquote:
Meh, kan 30 euro korting krijgen als ik pre-orderquote:Op donderdag 12 september 2013 18:50 schreef Ties02 het volgende:
gekke pre-orders
Mijn god. MUST.....NOT......FAPquote:Op donderdag 12 september 2013 18:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://instagram.com/p/eKvVEcoo_M/
Dat cabriodak
Vergeet dat maar.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:03 schreef Niek. het volgende:
Zou eigenlijk wel heel fijn zijn als winkels hem morgen al gaan verkopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |