SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Dat is het! En omdat het zulke dunne bladen zijn, zijn ze ook zo ontdooid! Invriezen door ze om en om in cling film te wikkelen, per 3 of 4quote:Op donderdag 12 september 2013 16:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
En zelf volkoren lasagnebladen maken is een enorm goed plan moblo.
Is echt makkelijk. Pastamachine hoeft je ook niet meer dan 15 euro te kostenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:22 schreef Myraela het volgende:
Wil ik ook een keer zelf doen. Nog nooit gedaan. Sowieso wil ik een keer pasta maken.
Ik ben eigenwijs, ik wil het hulpstuk van de kitchenaid.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is echt makkelijk. Pastamachine hoeft je ook niet meer dan 15 euro te kosten
Als ik zo veel saus maak, is de eerste lading altijd voor de lasagne van die avond. De lekkerste lasagne ever, met gebakken spek, ricotta, etcquote:Op donderdag 12 september 2013 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is het! En omdat het zulke dunne bladen zijn, zijn ze ook zo ontdooid! Invriezen door ze om en om in cling film te wikkelen, per 3 of 4![]()
You live, you learn. Maar 1550 kcal is best weinig dus je komt vast niet heel erg in de knoop met avondeten. Ik zie dat je nog niet veel groente hebt gegeten dus je kunt best een goed vullend avondmaal makenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb licht overgewicht, maar dan mag ik hier vast wel posten.
[ afbeelding ]
Echt FML, heb die noten onderschat.Dat wordt licht avondeten.
Klopt, 's avonds bestaat mijn halve bord meestal uit groenten dus dat komt goed.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
You live, you learn. Maar 1550 kcal is best weinig dus je komt vast niet heel erg in de knoop met avondeten. Ik zie dat je nog niet veel groente hebt gegeten dus je kunt best een goed vullend avondmaal maken
Ik moet zeggen dat het me nu ook niet echt meer aantrekt hoor, ik voel bij wijze van spreken nu al hoe machtig het is zonder 1 hap te nemen.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
Die lidl-lasagne hadden we vroeger ook altijd. Moet er nu niet meer aan denken[/snob]
Nu hij zoveel fans blijkt te hebben, begin ik half te overwegen om hem ook eens te proberen. Voor noodgevallen ofzo. Nu niet, nu moet hij echt goed smaken.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:56 schreef Sarabi het volgende:
Ik denk dat wij dit weekend wel de Lidl lasagne eten
Leuke dingen?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:03 schreef Zeester het volgende:
Ok, ik ben klaar met kleren uitzoeken en ik hou écht niets meer over. Maar goed, ben er net nog eens doorheen gegaan en van alles wat ik wegdoe is er echt niets waar ik over twijfel. Dus weg zal het gaan! Hoi lege kledingkast
Heb alle leuke dingen eruit gefilterd en apart gehouden, maar het zijn vooral een miljard verwassen vestjes, en een miljard knielange stretch rokjes. Want dat was wat ik eigenlijk standaard droeg.quote:
Leuk rokjequote:Op donderdag 12 september 2013 17:18 schreef Zeester het volgende:
[..]
Heb alle leuke dingen eruit gefilterd en apart gehouden, maar het zijn vooral een miljard verwassen vestjes, en een miljard knielange stretch rokjes. Want dat was wat ik eigenlijk standaard droeg.
http://www.sissy-boy.nl/dames/rokken/borderskirt-swing-00.html <-- dit rokje had ik in iets van 6 printjes en kleuren, en 4 zwarte
http://www.hema.nl/winkel(...)en-vesten/damesvest-(36375701) <-- en dit vestje in serieus 15 verschillende kleurtjes en uitvoeringen
Ik zag je nog! Maar ik durfde niks te zeggenquote:Op donderdag 12 september 2013 17:32 schreef Isabeau het volgende:
Afgesproken met iemand bij de sportschool. Is ze het vergetenIk wacht de volgende keer niet meer buiten.
Ik pin momenteel wekelijks 10 euro en dat gaat in een apart potje. Als ik op mn steefgewicht zit heb ik een leuk bedrag om wat kleren van te kopenquote:Op donderdag 12 september 2013 17:03 schreef Zeester het volgende:
Ok, ik ben klaar met kleren uitzoeken en ik hou écht niets meer over. Maar goed, ben er net nog eens doorheen gegaan en van alles wat ik wegdoe is er echt niets waar ik over twijfel. Dus weg zal het gaan! Hoi lege kledingkast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dubbelepunt apenstaartjequote:Op donderdag 12 september 2013 17:55 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik zag je nog! Maar ik durfde niks te zeggen -bloos smiley maar ik zit mobiel dus kan 'm niet doen-![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik pin momenteel wekelijks 10 euro en dat gaat in een apart potje. Als ik op mn steefgewicht zit heb ik een leuk bedrag om wat kleren van te kopen.
Lijssie:
O: 3 crackers pindakaas
T: banaan
L: 3 volkorenbrood met vegapate. Stuk komkommmer, 6 cherrytomaatjes
T: rijstwafel, 2 pruimen
D: vegaroerbakstukjes, stapel groente en wat cassavechips
T: magere kwark met muesli.
Ow en ik heb een heerlijke offtopic-facebook ergernis
Goed idee, maar er zitten nog 3/4 kledingmaten tussen mij en m'n streefgewicht in vermoed ik zo, dus dat is een beetje onhaalbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
dubbelepunt apenstaartje
Ik heb op zich ook wel genoeg nu, behalve broeken, maar daarvoor wacht ik écht op een maat kleiner. Alleen was het voorheen een propvolle kledingkast, nu een goedgevulde!
Maar wat opzij zetten voor als je er eenmaal bent, ook al is het een kleiner bedrag is natuurlijk wel heel leukquote:Op donderdag 12 september 2013 18:42 schreef Zeester het volgende:
[..]
Goed idee, maar er zitten nog 3/4 kledingmaten tussen mij en m'n streefgewicht in vermoed ik zo, dus dat is een beetje onhaalbaar.
Ik heb op zich ook wel genoeg nu, behalve broeken, maar daarvoor wacht ik écht op een maat kleiner. Alleen was het voorheen een propvolle kledingkast, nu een goedgevulde!
Heel erg waar. Maar daarvoor ben ik echt nog te ver van mijn doel af.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar wat opzij zetten voor als je er eenmaal bent, ook al is het een kleiner bedrag is natuurlijk wel heel leuk
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:00 schreef Mokkels het volgende:
Nu lijkt het net of ik met jou had afgesproken :p maar dat was dus niet zo voor de duidelijkheid :p
Ik ben een beetje verlegen :p En dat kan ik wel geloven.. Behoorlijk vervelend lijkt me dat..quote:Op donderdag 12 september 2013 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
En hoezo durfde je niks te zeggen? Had ik zo'n oorwurm gezicht? Want ik was best sacherijnig
Je komt er welquote:Op donderdag 12 september 2013 18:56 schreef Zeester het volgende:
[..]
Heel erg waar. Maar daarvoor ben ik echt nog te ver van mijn doel af.
Weet ik! Ik heb helemaal hernieuwde inspiratie de laatste weken!quote:Op donderdag 12 september 2013 19:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je komt er welDie backpack-foto van je was al geweldig!
Je hoeft niet verlegen te zijn hoor! Ik bijt nietquote:Op donderdag 12 september 2013 19:00 schreef Mokkels het volgende:
Ik ben een beetje verlegen :p En dat kan ik wel geloven.. Behoorlijk vervelend lijkt me dat..
En dat viel wel mee, tenminste, ik zag je niet heel goed maar wist dat jij het was. Jij begon net met squatten en ik was net klaar. :p
Lust je geen zuivel? Ik mis eigenlijk wat melk, kwark, yoghurt, karnemelk, kaas en dergelijke. Niet allemaal tegelijkquote:Op donderdag 12 september 2013 20:26 schreef Vlinder88 het volgende:
Tijd voor mijn lijstje van vandaag. Ben benieuwd naar jullie mening.
O: 2 crackers met ham
T: Plakje ontbijtkoek
L: 2 bruine pistoletjes met filet americain
T: Rijstwafel met filet americain (bakje moest leeg..)
D: Noedels met peultjes en garnalen
T: Bakje aardbeien met een beetje slagroom
Sporten gaat helaas niet lukken. Heb een moedervlek laten verwijderen en mag op advies van de dokter even niet sporten vanwege de hechtingen..
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:26 schreef Vlinder88 het volgende:
Tijd voor mijn lijstje van vandaag. Ben benieuwd naar jullie mening.
O: 2 crackers met ham (lekker, wat voor crackers?)
T: Plakje ontbijtkoek (suikers, neem een appel of ander fruit, ook suikers maar met vitaminen)
L: 2 bruine pistoletjes met filet americain (Heel erg lekker, met nog rauwkost erbij nog lekkerder)
T: Rijstwafel met filet americain (bakje moest leeg..) (FA met gekookt eitje is ook een gouden combinatie)
D: Noedels met peultjes en garnalen
T: Bakje aardbeien met een beetje slagroom
Sporten gaat helaas niet lukken. Heb een moedervlek laten verwijderen en mag op advies van de dokter even niet sporten vanwege de hechtingen..
Thanks voor de tip.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
http://www.tvgids.nl/artikel/59297/Wordt_Nederland_dikker%3F/ Lijkt mij een lekker los en goed programma
En? Hoe vond je het?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Naan in de oven, soepje opwarmen.. Hallo avond!
Hey! Prima timing! *aanzet...quote:Op donderdag 12 september 2013 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
http://www.tvgids.nl/artikel/59297/Wordt_Nederland_dikker%3F/ Lijkt mij een lekker los en goed programma
In 1 woord.. heerlijk. Vond het echt jammer dat ik het op had! Maar dit ga ik echt vaker maken!quote:
Leuk!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:11 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
In 1 woord.. heerlijk. Vond het echt jammer dat ik het op had! Maar dit ga ik echt vaker maken!
Ik vind het wel leuk om nieuwe dingen te proberen! Dus als je over nog meer dingen enthousiast bentquote:Op donderdag 12 september 2013 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Leuk!Ik vind dat altijd een soort van spannend als ik ergens heel enthousiast over ben.
En het leuke is dat het ook nog eens supersimpel is om te maken.
Uiteindelijk zijn het aantal kcals dat je consumeert de factor waardoor je aankomt of afvalt.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:49 schreef Vlinder88 het volgende:
De zuivel ontbrak inderdaad vandaag. Melk hou ik niet zo van en heb soms wel yoghurt met muesli als het ontbijt. En ik eet regelmatig kaas, maar dat probeer ik een beetje te minderen![]()
Crackers waren Cracottes volkoren. Meer rauwkost en fruit toevoegen is zeker een goede, dat zit nog te weinig in mijn systeem. En ontbijtkoek is dus eigenlijk niet zo gezond als dat het lijkt?
Zijn wel berekeningen voor maar is puur een indicatie. Ene lichaam is het andere niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:58 schreef Vlinder88 het volgende:
Oke, dus alsnog zorgen voor voldoende kcal op een dag en voldoende eiwitten. Hoeveel kcal is dan redelijk, is daar een berekening voor? Ik sport wel weinig (Jillian + soms sportschool) en ik zie mezelf dat niet ineens rigoureus omgooien, dan haak ik toch weer af..
Ik mik hier soms wat schijfjes citroen en wat muntblaadjes in mn grote kan. Water erbij, paar uur in de koelkast en drinken maarquote:Op donderdag 12 september 2013 22:14 schreef V1z0R het volgende:
Een groot gedeelte blijft gewoon het opgeven van frisdranken (ook enigszins de light dingen)...
Ben zelf voorstander van je eigen iced tea maken, halve sinaasappel en 2 theezakjes en je hebt 75cl lekkere iced tea(nog goedkoper ook
)
Dat zet het wel in perspectief haha! Ik ben een kleintje, 1.63 en weeg op dit moment 73 kilo. Volgens mijn BMI zou ik tussen de 49 en 66 kg moeten wegen, maar links van het midden wordt 'm toch niet, dus -8 zou al heel mooi zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
V1z0r moet er nog wel even aan toevoegden dat hij bijna 2 meter is.
Vlinder, het hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf hoe lang je bent en hoeveel je weeg.
Ik heb precies hetzelfde doel... en lengte. Alleen kom ik van 87 afquote:Op donderdag 12 september 2013 22:24 schreef Vlinder88 het volgende:
[..]
Dat zet het wel in perspectief haha! Ik ben een kleintje, 1.63 en weeg op dit moment 73 kilo. Volgens mijn BMI zou ik tussen de 49 en 66 kg moeten wegen, maar links van het midden wordt 'm toch niet, dus -8 zou al heel mooi zijn.
Groene thee (of zwarte)quote:Op donderdag 12 september 2013 22:26 schreef Vlinder88 het volgende:
Helder verhaal, v1z0r, erg leerzaam. En die icetea ga ik een keer proberen! Frisdrank drink ik bijna nooit, alleen water, (groene) thee en af en toe een kop koffie. Behalve in het weekend, dan gaan er toch wel een aantal biertjes en/of baco's doorheen. Niet goed voor de lijn, maar ik kan het toch niet missen.
Ik ga denk ik hier maar eens goed de lijstjes doorlezen om een beetje een beeld te krijgen van een goed en gevarieerd dagmenu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vriend wilt de soep ook proeven nu ik er zo lyrisch over ben! Dus ga zo nog een klein pannetje makenquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 03:06 schreef Zeester het volgende:
Interessante info, dat laatste Vizor. Ik drink nu een hele maand niet, omdat ik genoeg heb gedronken de hele zomer. Ga dat strakjes wel weer doen, wat kan ik dan het beste drinken? Geen bier dus? Toen ik net aan het afvallen was dronk ik alleen tequila en wodka cola light, omdat ik dacht dat dat het beste was. En met uitzondering soms een gin tonic. Maar ik vind bier gewoon het lekkerst. Wijn ben ik geen liefhebber van, dus drink ik heel weinig.Is eerder de dosering wat bepaald of het gunstig is of niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:40 schreef roos85 het volgende:
Gewicht hetzelfde geblevendinsdag was het nog -0,5..
Maar goed moet vandaag of morgen ongesteld worden, dus zal daar wel mee te maken hebben.
Jup.. wetende dat het er aan zit te komen en toch wel wat teleurgesteld, stomquote:
Ik hou liever pizza vast dan vochtquote:Zelf houd ik pizza vast. En een week lang regen. Dus daar zal wel niets af zijn ook
Ik word blijer van een lekkere salade, een lekker visje of Italiaans eten. Helaas zijn de fastfoodrestaurants die dat op een lekkere manier serveren niet dik gezaaidquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:35 schreef Tink89 het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat mensen lekker vinden aan de mac, maar als jij er blij van wordt, het past in je week en je hebt er goed over nagedacht: Geniet ervan!
Van waar naar waar ga je rijden? Misschien heeft er nog iemand tips...?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik word blijer van een lekkere salade, een lekker visje of Italiaans eten. Helaas zijn de fastfoodrestaurants die dat op een lekkere manier serveren niet dik gezaaid
En het moet snel en gemakkelijk, anders wordt het veel te laat voor we op de camping arriveren. Misschien neem ik wel een salade bij de Mac, hoewel ik die dan weer niet zo heel smakelijk vind.
Amsterdam naar een gehucht in Drenthe.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:40 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Van waar naar waar ga je rijden? Misschien heeft er nog iemand tips...?
En anders inderdaad de salade nemen? Of zo'n saladshaker? Bestaan die nog?
Snap ik helemaalquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Amsterdam naar een gehucht in Drenthe.
Ik word niet lij van de mac, maar ik vind het voor een keer ook niet erg. Ik eet me niet vol, vind een Big mac of een McChicken best een keer lekker. Zo'n drie keer per jaar, denk ik, dus dat is te overzien. En onze dochter en mijn vriend hebben er wel echt zin in, dus we gaan gewoon daarheen.
Ik heb ook niet alle slechte voeding afgezworen, alleen beperkt tot een minimum
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:54 schreef Isabeau het volgende:
Nu de rest van de dag niets meer eten en het is prima.
Zou het niet meevallen als je geen dressing over de salade doet? Die krijg je toch apart?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:20 schreef Zeester het volgende:
Ik zou echt graag naar de Mac gaan. Maar je kunt inderdaad beter geen salade nemen, die zijn weinig gezonder dan de broodjes! Ik mag eind november weer <3! Nu al zin in!
Was inderdaad allemaal gedoe vannacht. Hopelijk heeft ze snel weer nieuwe telefoon. En pakken ze die eikel op! Bah!
Ik maar één keer, en eigenlijk vielen ze toen heel erg tegen. Vette, machtige deegreepjes. Na 1 had ik het wel weer gezien. Maar toch vind ik ze zo tof.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog nooit churro's gehad.
Wel is mijn soep bijna klaar, dus ik heb zo soep.
Maar een salade zonder dressing, daar moet ik van huilen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou het niet meevallen als je geen dressing over de salade doet? Die krijg je toch apart?
Ach eens in de zoveel tijd een keer McDonalds is ook geen probleem. Als je drie weken lang goed eet en onder je onderhoud eet, kun je er best eens een dagje overheen gaan. Een dieet is niet 'verpest' omdat je een dag per ongeluk teveel hebt gegeten, zolang dat maar heel sporadisch is, eens in de drie weken vond ik zelf altijd wel een goede.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Amsterdam naar een gehucht in Drenthe.
Ik word niet lij van de mac, maar ik vind het voor een keer ook niet erg. Ik eet me niet vol, vind een Big mac of een McChicken best een keer lekker. Zo'n drie keer per jaar, denk ik, dus dat is te overzien. En onze dochter en mijn vriend hebben er wel echt zin in, dus we gaan gewoon daarheen.
Ik heb ook niet alle slechte voeding afgezworen, alleen beperkt tot een minimum
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:48 schreef Zeester het volgende:
Maar een salade zonder dressing, daar moet ik van huilen.
Ik ben ook dol op rauwe groente, maar ook een enorme sauzenliefhebber! Moet gewoon een goede (lekkere zure) dressing over de sla!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik heb daar geen moeite mee, ben doel op rauwe groente
Dressing is geen must bij mij.
Ik heb wel graag dressing, maar niet die vieze, vette zooi van de Macquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik heb daar geen moeite mee, ben doel op rauwe groente
Dressing is geen must bij mij.
Die dingen zijn 400 tot 500 kcal...quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:21 schreef sorcees het volgende:
Ik eet bij de Mac alleen nog maar de McFlurry, ook niet echt gezond, maar wel lekker.
En de laatste 3 maanden ook dat niet meer.
Eentje per 3 maanden, who caresquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die dingen zijn 400 tot 500 kcal...
Mja, ik niet.quote:
Nu ben ik benieuwd voor welk ijsje je wel door de knieen gaat?quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, ik niet.
Ik vind ze niet lekker genoeg om het dat "waard" te zijn. Maar geniet ervan hoor!
Citroen sorbet ijs van Hertog.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:25 schreef sorcees het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd voor welk ijsje je wel door de knieen gaat?
Kijk, daar ga ik, ik hou wel van die calorieenbommetjes, my bad.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Citroen sorbet ijs van Hertog.![]()
300 kcal voor een halve liter bak.
En Twisterwaterijsjes.
Gelukkig hou ik niet van dingen als magnums en ander roomijs.
Ik hou ook niet van snoep. Of slagroom.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:29 schreef sorcees het volgende:
[..]
Kijk, daar ga ik, ik hou wel van die calorieenbommetjes, my bad.
Wel die groene Twisters die in Nederland niet verkocht wordenquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En Twisterwaterijsjes.
Chips en kaasquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van snoep. Of slagroom.
Wel van chips en kaas.
Ik 1 dag.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:32 schreef eleusis het volgende:
[..]
Chips en kaas
Ben nu bijna 6 weken chipsvrij denk ik!
welke soep heb je gemaakt?quote:
Die waar ik gisteren mee bezig was.quote:
Okquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die waar ik gisteren mee bezig was.Een bouillon van groente, kip en schenkels. Had er een halve kipfilet in stukjes in.
De linzensoep komt nog
Serieus zo weinig kcals voor dat sorbetijs?quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En Twisterwaterijsjes.
iets van roerbak of wok? Kun je makkelijk voor jezelf maken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:17 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Serieus zo weinig kcals voor dat sorbetijs?Dat gaan we binnenkort dan nog maar eens als verwenmoment op het menu zetten.
Verder heb ik net 'gezondigd' met twee winegums, nadat ik in de supermarkt alle verleidingen had weerstaan. Kan ik niet van wakker liggen, maar ik ben nu wel even op zoek naar eenpersoons avondeten dat makkelijk, snel en niet te zwaar is... Heb van alles in huis, maar vind het best moeilijk om er niet veel te veel van te maken. Wat ook zou kunnen is wél veel maken en de rest invriezer voor de verhuizing, maar dat vraagt best wat zelfdiscipline.
Ik ga zo beginnen aan deze http://www.frugallivingnw(...)step-by-step-recipe/quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Even een vraagje, ik zou best wel eens een keer een brood willen bakken, maar de recepten die ik wel eens zie lijken me zo ingewikkeld.
Heeft iemand van jullie ook makkelijke recepten voor een lekker brood. En hoe lang blijf een versgebakken brood eigenlijk lekker?
Ik heb volgens mij geen pan die in de oven kan.. Is dat echt nodig?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ga zo beginnen aan deze http://www.frugallivingnw(...)step-by-step-recipe/
Echt superlekker en ook nog eens supersimpel!
Hoe lang ze lekker blijven? Hier iig tot hij op is maar dat gaat nog best rap.![]()
En de broccoli stamppot voor volgende week woensdag staat op.![]()
Echt hoor, iedere keer als ik een paar dagen normaal doe verbaas ik me er weer over hoeveel energie je krijgt van geen suiker eten. En toch elke keer weer zwichten.
Nou ja goed, ik tel mijn zegeningen en geniet er nu iig even heerlijk van.
Hoe dan? Een hele kipfilet is te veel, een hele zak wokgroente is te veel en rijst of noodles koken voor 1 persoon vind ik stiekem al best veel werk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:21 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
iets van roerbak of wok? Kun je makkelijk voor jezelf maken.
Pizzasteen/broodbaksteen en stoom in de oven gebruiken geeft zelfde resultaat. De pan gebruik je voor stoomvorming > een goede lekkere knapperige korst.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, bij deze wel. Maar in de beschrijving staat een linkje naar een andere versie waar ze het op een of andere plaat doen.
één kipfilet is toch niet teveel?quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hoe dan? Een hele kipfilet is te veel, een hele zak wokgroente is te veel en rijst of noodles koken voor 1 persoon vind ik stiekem al best veel werk.
Kijkend naar het weer wordt het een klein blikje erwtensoep met een kaiserbroodje.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgen de rest vd kipfilet of gewoon lekker bakken en de volgende dag koud op brood, gezonde kipfilet ook nog eens.
Zak wokgroente krijg je toch wel op? Vooral als je er geen kh's bij neemt
Ik vind één kipfilet niet te veel als ik er geen koolhydraten bij zou eten, maar alleen maar groente en kip vind ik dan weer een beetje saai. Bovendien vind ik het zonde om dan de rest maar op brood te eten, daarvoor is kip me net wat te duur.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
één kipfilet is toch niet teveel?
Dat is vooralsnog de theorie. Ik heb het nog nooit gemaakt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:43 schreef miss_sly het volgende:
Falafel maak je veel in één keer en vries je in?
Ik denk dat ik dat koud wel lekker vind. Ik heb ook aan quiches zitten denken maar die vind ik voor de lunch te calorierijk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:52 schreef Myraela het volgende:
Falafel, kun je dat dan wel opwarmen? Lijkt me koud niet lekker. Kleine quiches zijn ook wel perfect.
Brooddeeg bakjes maken, en een vulling van groenten met ei-wit en melk. Dan valt het best mee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat koud wel lekker vind. Ik heb ook aan quiches zitten denken maar die vind ik voor de lunch te calorierijk.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Amerikaanse pizza is koud echt smerig![]()
Het ging niet helemaal goed met eten vanavond. Ik heb ontzettend veel last van mijn hormonen vandaag en ben vanaf een uur of 5 bijna nonstop aan het janken geweest. Ik kreeg het met de beste wil van de wereld niet voor elkaar om een boodschappenlijst te maken voor een week voor ons en onze vrienden. Laat staan naar de winkel gaan![]()
Mijn vriend zou dus iets verzinnen en die dacht dat hij een briljant plan had. Geclaceerde worteltjes, ovenaardappels en een entrecote van de bbq. Allemaal mislukt en niet te vreten. Hence een paar punten pizza
Singelloop toevallig?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:01 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, net 1km hardgelopen met Sasha, leuk om al die kleintjes te zien gaan!![]()
Nu even oefenen en op naar de band!
Heerlijk al die energie!
Txs! Het gaat op het moment heel vreemd. Ik sta dagen stil en dan gaat er in twee dagen opeens meer dan een kilo af...zo raar!quote:
Sommige zijn echt bizar groot, ik doe meestal 1 kipfilet voor ons 2tjes.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
één kipfilet is toch niet teveel?
Oh.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Sommige zijn echt bizar groot, ik doe meestal 1 kipfilet voor ons 2tjes.
Yes, daarom vandaag ook echt even relaxen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Oh lekker! En is nou morgen dat optreden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Mokkels op 14-09-2013 15:07:49 ]
Wil het eigenlijk wel weten...quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind bloemencorso's zowel oubollig als indrukwekkendWat een werk en wat een mooie wagens zie je vaak. Waarom is het de laatste keer dat ze meedoen?
Ben een broccolisoepje aan het maken als lunchVanmorgen voor 7 uur ontbeten en heb nu nog steeds geen honger/zin
En je wilt niet weten wat ik gisteren heb gehad
Misschien is het nu over, die onverzadigbare trek
Ghehe, dat is het ook! En als je de plakkers zag wist je ook dat het ouderwets was.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind bloemencorso's zowel oubollig als indrukwekkendWat een werk en wat een mooie wagens zie je vaak. Waarom is het de laatste keer dat ze meedoen?
Ben een broccolisoepje aan het maken als lunchVanmorgen voor 7 uur ontbeten en heb nu nog steeds geen honger/zin
En je wilt niet weten wat ik gisteren heb gehad
Misschien is het nu over, die onverzadigbare trek
Zou het daar aan liggen dat ik vandaag echt geen trek/zin in eten hebquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil het eigenlijk wel weten...
Gisteren wezen wokken en zoveel gehad dat ik vandaag ook moeite heb om alles naar binnen te gooen. Qua calorieen wel goed want er was slagroomgebak van een prijswinnende bakker, goddelijk.
Oh, succes daarmee! Zo te zien waren dat héél donkerpaarse bloemen? En waar is dit corso eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:05 schreef Mokkels het volgende:
Ghehe, dat is het ook! En als je de plakkers zag wist je ook dat het ouderwets was.![]()
De laatste keer omdat het oude mensen zijn die het doen en ze er geen zin meer in hebben. Maar stiekem willen de kinderen en kleinkinderen nog wel een jaar meedoen. Dus wie weet moet ik volgend jaar weer helpen.
Nadeel: m'n nagels zijn zwart van die donkere bloemen. En het wil er niet af.Ik heb al gedouched, geborsteld, met een krabbertje eronder geweest... bah ziet er vies uit.
Weet niet wat je hebt gehad?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou het daar aan liggen dat ik vandaag echt geen trek/zin in eten hebOmdat ik gisteren zo veel heb gehad.
Veelquote:
Ja klopt, ze gebruiken het ook voor zwart (en noemen het ook zo) en deze was in Elim.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, succes daarmee! Zo te zien waren dat héél donkerpaarse bloemen? En waar is dit corso eigenlijk?
Wat woon ik overigens in een stom nieuw dorp zeg. Ik zag in Beilen dat het dit weekend Open Monumentendag is en ik dacht: eens kijken wat er te zien is in mijn eigen stadje. Niets. Gewoon niets dus
Eigenlijk wil ik hier ook wegquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:26 schreef Mokkels het volgende:
En ja, hgv is inderdaad nooit wat te doen
En waar wil je heen dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik hier ook wegAl jaren
Geen idee eigenlijk. Ik vind de omgeving rond Deventer - Zutphen - Apeldoorn prachtig, maar dan moet ik daar ook werken natuurlijk. Maar realistisch gezien zou Groningen een goede optie zijn.quote:
Oh! Gelijk ook ver weg dus!quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik vind de omgeving rond Deventer - Zutphen - Apeldoorn prachtig, maar dan moet ik daar ook werken natuurlijk. Maar realistisch gezien zou Groningen een goede optie zijn.
Ook al zo'n aanbeveling voor de provincie: http://www.nu.nl/binnenla(...)en-basisscholen.htmlquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:55 schreef Zeester het volgende:
Ik zou ook echt niet graag in Drenthe wonen eigenlijk. Mijn moeder komt uit Coevorden dus heb daar heel wat stappen staan en wat een troosteloze bedoeling was dat altijd. En elk jaar werd het droeviger en droeviger vond ik.
mijn dochter gaat naar een grote katholieke basisschool in Limburgquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook al zo'n aanbeveling voor de provincie: http://www.nu.nl/binnenla(...)en-basisscholen.html
Nu nog een Montessori katholieke basischool in Limburg en het wordt een geniequote:Op zaterdag 14 september 2013 19:10 schreef Sjeen het volgende:
mijn dochter gaat naar een grote katholieke basisschool in Limburg
Dat doe ik ook zo vaakquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:13 schreef Zeester het volgende:
Ik zit helemaal opgetut in een huidskleurige panty met een onderbroek erover en met een pyjamashirt aan m'n eten te eten
Hahaquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zo vaakMaar dan in een hemdje. Dan maak ik mezelf maar wijs dat ik er uit zie als Madonna
Whatever floats your boatquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:17 schreef Zeester het volgende:
[..]
Haha. Ik wil niet madonna zijn vandaag, maar Marilyn Monroe
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laisje voor de rest van vandaag:
O: Bruin afbakbroodje. 1/2 30+kaas, 1/2 smeerkaas. Glaasje sap.
T: Nog zo'n broodje, maar dan met pindakaas.
L: Het laatste afbakbroodje met 30+kaas met een bak komkommer met een beetje vinaigrette.
T: Appel? Geen idee, alles loopt een beetje achter vandaag, dus zou deze ook wel eens kunnen overslaan.
D: Aardappeltjes uit de oven met een kipkrokantschnitzel en komkommer.
Weet dat het erg veel komkommer en erg weinig fruit en substantiële groente is, dus ga nog even puzzelen hoe ik dat beter kan doen. Misschien een maïskolf als groente ofzo erbij doen.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ja, oke, maar het irriteert me. En minder eet dan ik verbruik... ik sport 5x per week. Ik eet rond de 1900kcal. Dat lijkt me minder dan ik verbruik. Maar misschien ook juist wel te weinig. Ik heb ook geen idee hoe je dat accuraat berekendquote:Op zondag 15 september 2013 07:39 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn tip zou zijn: what's the problem?
Hoveel ben je in de afgelopen 6 maanden afgevallen? Vlgs mij behoorlijk wat. En zo lang zit je toch niet vast?
Er is niks mis mee om even een tijdje een bepaald gewicht vast te zien te houden. Dan kan je daarna altijd weer door.
En verder blijft het een rekensom: zorg dat je minder eet dan je verbruikt
http://www.ehow.com/how_5958115_freeze-rice-pudding.htmlquote:Op zondag 15 september 2013 09:35 schreef Tink89 het volgende: Kan ook een bakje rijstepap opwarmen... Zou ik dat kunnen invriezen btw? Heb echt veel te veel over.
quote:Nog even een fotootje van de nieuwe atl en de nieuwe rijbroek gemaakt gisteren.Wauw ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
Ik eet nu 1900kcal, was ook niet van plan stelselmatig weer terug te gaan idd naar 1700 oid.quote:Op zondag 15 september 2013 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
Tink! Hot babe!![]()
Qwea, ik snap je frustratie, maar een plateau bij afvallen is best heel gewoon. Gewoon vol blijven houden en dan ga je vanzelf weer zakken. Ik zou echt niet nog minder gaan eten dan je nu doet.
8 kmquote:Ik was van morgen maar een klein tikkie zwaarder dan gisteren en dat vind helemaal niet gek gezien hoe zout het eten was.
En net heb ik, echt op mijn gemakje, 8,8km hardgelopen.Ik wilde niet verder omdat ik in opbouw best heel rap gegaan ben naar de 10km van volgende week, maar dat ik die uit ga lopen is nu wel zeker!
Provided dat ik m'n nek niet breek of dat het ineens 35 graden is.
Nee precies, 1900 is gewoon echt heel netjes.quote:Op zondag 15 september 2013 10:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik eet nu 1900kcal, was ook niet van plan stelselmatig weer terug te gaan idd naar 1700 oid.
[..]
8 km
Ondanks auw heb ik wel mooi 90 crunches gedaan. Bikinibuik in wordingquote:Op zondag 15 september 2013 11:57 schreef Isabeau het volgende:
douche eendje: wat goed dat je gegaan bent, incl de auw!En ik bedenk me dat ik nog een zak vijgen heb.
Wat ben je aan het organiseren dan trws?quote:Op zondag 15 september 2013 09:52 schreef Qwea het volgende:
Ooh en iets organiseren is VEEL werken ik ben zelf bier aan het brouwen
/liefdagboek.
^^quote:Op zondag 15 september 2013 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik merk trws dat ik nog steeds ook moeite heb met stoppen met eten.
Nu dus net mijn lunch op, 3 boterhammen en een halve paprika en ik heb de laatste hap nog niet op of ik dacht 'oeh, dat was lekker, nog 1 maken'!
Ik doe het niet, maar toch vind ik het erg vervelend dat dat er nog best sterk in zit.
Echt waar? Wauw. Wat een prestatie (en wat een resultaat)quote:Op zondag 15 september 2013 16:39 schreef Tink89 het volgende:
Danku! De teller staat op 43,8 en dat geloof ik zelf ook nog niet altijd helemaal
En zo gaat het uiteindelijk maar worden. Ik ben gaarquote:Op zondag 15 september 2013 11:36 schreef douche-eendje het volgende:
O: Bananapancakes. (2 eieren, geprakte banaan > bakken maar)
S: Ruim een uur bootcamp, vandaag niveau AUW. Tijd van de maand + buikspieroefeningen >
L: 3 sneden volkorenbrood. 1 met pindakaas, 2 vegapate. Een verse vijg.
T: 10 g cashewnoten.
D: Ovenpasta.
T: magere kwark met yoghurt. Doe eens gek.
Leuk!quote:Op zondag 15 september 2013 16:57 schreef Sarabi het volgende:
Optreden ging weer goedzo super leuk om te doen.
Nu de foto's afwachten.
Surprise partyquote:Op zondag 15 september 2013 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje:
O: Brinta en een banaan
S: 8,8km hardlopen
T: roggebrood m kaas, gekookt eitje
L: dubbele boterham m kipfilet en komkommer, boterham m jam, halve paprika
T: niks (we gaan zo naar een verjaardag)
D: zelfgemaakte kipburgers a la ainsly m een salade erbij
T: kwark m blauwe bessen
[..]
Wat ben je aan het organiseren dan trws?
Streepjes laten tatoeërenquote:Op zondag 15 september 2013 18:25 schreef Qwea het volgende:
Vraag :
Hoe meet ik ALTIJD op dezelfde plek? Ik heb TELKENS verschillende maten. En kan het dat mijn armer "dikker" zijn geworden door spieren?
Grapjasquote:Op zondag 15 september 2013 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Streepjes laten tatoeëren
En ja, dat kan.
geen herkenbare moedervlekjes oid?quote:Op zondag 15 september 2013 18:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
GrapjasNog tips die ik wel kan uitvoeren?
Mooi. Want ik -denk- dat dat het geval bij mijn armen is.
In vooruitblik was al te zien dat er een weer terug bij af was... Maar tink. Ik denk dat jij niet aan jezelf moet twijfelen, of moet laten demotiveren.Waar de deelnemers van Obese uren per dag sporten met begeleiding, een dieet opgelegd krijgen, binnen een termijn een behoorlijk getal aan kilo's kwijt moeten zijn is er 1 ding vergeten wat jij wel hebt kunnen bereiken: een gezonde leefstijl (eetpatroon, sporten, slapen, gelukkig zijnquote:Op zondag 15 september 2013 18:56 schreef Tink89 het volgende:
Voor de liefhebbers btw vanavond 'Obese, hoe is het nu met?' Ik twijfel of ik ga kijken, als ze allemaal weer aangekomen zijn, is dat ontzettend demotiverend..
+1quote:Op zondag 15 september 2013 19:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
In vooruitblik was al te zien dat er een weer terug bij af was... Maar tink. Ik denk dat jij niet aan jezelf moet twijfelen, of moet laten demotiveren.Waar de deelnemers van Obese uren per dag sporten met begeleiding, een dieet opgelegd krijgen, binnen een termijn een behoorlijk getal aan kilo's kwijt moeten zijn is er 1 ding vergeten wat jij wel hebt kunnen bereiken: een gezonde leefstijl (eetpatroon, sporten, slapen, gelukkig zijn); waar je de rest van je leven mee vooruit kunt om te voorkomen dat het weer terugkomt.
JA, je zult altijd alert moeten blijven maar je hebt verdorie wel alles zelf gedaan43.8, dat doe je niet zomaar "even". En ik kan alleen maar
voor jou doen, omdat ik (en iedereen hier, volgens mij
) weet hoe lastig het soms kan zijn, het lang niet altijd even lekker gaat maar je het vooral kunt bereiken met doorzettingsvermogen en wilskracht en niet met een tv-programma.
Wat douche-eendje zegt!quote:Op zondag 15 september 2013 19:03 schreef douche-eendje het volgende:
JA, je zult altijd alert moeten blijven maar je hebt verdorie wel alles zelf gedaan 43.8, dat doe je niet zomaar "even". En ik kan alleen maar voor jou doen, omdat ik (en iedereen hier, volgens mij ) weet hoe lastig het soms kan zijn, het lang niet altijd even lekker gaat maar je het vooral kunt bereiken met doorzettingsvermogen en wilskracht en niet met een tv-programma.
Dat komt vooral omdat het foto's van jezelf zijnquote:Op zondag 15 september 2013 19:51 schreef Sarabi het volgende:
Foto's zijn trouwens wel weer een shockde komende twee weken weer verder Jillianen voor het volgende optreden.
Ik kijk wel maar kan me je gevoel voorstellen.quote:Op zondag 15 september 2013 18:56 schreef Tink89 het volgende:
Voor de liefhebbers btw vanavond 'Obese, hoe is het nu met?' Ik twijfel of ik ga kijken, als ze allemaal weer aangekomen zijn, is dat ontzettend demotiverend..
Heel klein beetje afgetikt deze week, zit nu op 97.7kgquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:47 schreef Freddeh het volgende:
Vanochtend gewogen, omdat ik nieuwsgierig was. Zondag was het 99.2kg, vanochtend 98.0.
TV / [RTL4] Obese #33 Vanaf 15-9 Hoe Is Het Met..?quote:Op zondag 15 september 2013 21:04 schreef Kiid het volgende:
Ze hadden het net zo goed: 'obese, hoe gaat het met Danny' kunnen noemen.
Nee ook uit 2e seizoen.quote:Op zondag 15 september 2013 21:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het gaat dus ook over mensen uit het eerste seizoen? Ik heb geen zinom te kijken maar ik ben wel benieuwd
quote:Op maandag 16 september 2013 11:02 schreef Mokkels het volgende:
-10 kilo.Dat is om makkelijk te rekenen gewoon 10% Mokkels wat weg is.
quote:Op maandag 16 september 2013 11:02 schreef Mokkels het volgende:
-10 kilo.Dat is om makkelijk te rekenen gewoon 10% Mokkels wat weg is.
Ze zijn zo lekker!quote:Op maandag 16 september 2013 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon is goed!En verse vijgen!
![]()
[..]Knap zeg!
Oh ja dat is balen.quote:Op maandag 16 september 2013 11:31 schreef Vicky het volgende:
Oeh wat onwijs leuk Joycie!
Ik wil ook zo graag een kat maar helaas, mijn echtgenoot is allergisch.
leuk!!quote:Op maandag 16 september 2013 11:33 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Oh ja dat is balen.
Wij hadden vroeger altijd een kat thuis. Maar toen mijn vader werd geopereerd, moest onze kat en hond helaas naar het asiel.
Dus ik vind het echt heel leuk dat er straks wat leven in huis komt! Ben al een krabpaal aan het zoeken enzo. En gelukkig is mijn vriend net zo enthousiast als ik ben
Ja zodra we er 1 hebben uitgekozen post ik een foto.. Er is een nestje geboren ongeveer een week geleden met allemaal bruine cypers. Mijn vriend wilt het liefst een grijze. Dus we wachten nog even af, er worden nog 2 nestjes geboren binnenkort. Dus dan kunnen we gaan kiezenquote:
Wij wonen te klein voor een hond. Maar ik zou best 2 kittens willenquote:Op maandag 16 september 2013 11:39 schreef Lonaa het volgende:
Tof Joyce!
Ik heb 2 katten en 1 hond. Allemaal kneusjes. Straathond en 2 katten die niet meer konden wonen waar ze woonde.
Zit er nu over te denken weer een hond op te vangen.
Hier ook nog een wasje vouwen. Voor de rest hebben lief en ik het van het weekend al gedaan. Zo lekkerquote:Op maandag 16 september 2013 11:53 schreef Lonaa het volgende:
Mijn hachee is al klaar.
Ik moet alleen nog de afwas, beetje opruimen, een wasje aanzetten en met de hond lopen.
Boodschappen doet lief vanavond, gezien ik nog steeds geen fiets heb.
Is juist goed. Hoe minder vet percentage hoe meer spieren. Fysio was heel tevreden, ik wilde wat meer spieren nogquote:Op maandag 16 september 2013 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Niet slecht toch?
Ik heb daar niet superveel kijk op moet ik zeggen.Maar je BMI is prima toch?
Maar ik voel me niet reuze slankquote:Op maandag 16 september 2013 14:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou vooral niet verder afvallen, Qwea. Een BMI van 22 is reuze slank!
Zit tussen je orenquote:
ja! Iedereen zegt : wat zie je er goed uit!!quote:Op maandag 16 september 2013 14:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zit tussen je orenJe moet nog even wennen aan deze nieuwe Qwea
![]()
Zelfs toen ik onder de 70 kilo was gekomen vond ik mezelf dik. Dus ik herken het wel.
+1quote:Op maandag 16 september 2013 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
Arggh!
Must eat!
En ik klots al van de plons thee en water die ik in mijn buik heb, nog meer en ik plof!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |