SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Dat is het! En omdat het zulke dunne bladen zijn, zijn ze ook zo ontdooid! Invriezen door ze om en om in cling film te wikkelen, per 3 of 4quote:Op donderdag 12 september 2013 16:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
En zelf volkoren lasagnebladen maken is een enorm goed plan moblo.
Is echt makkelijk. Pastamachine hoeft je ook niet meer dan 15 euro te kostenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:22 schreef Myraela het volgende:
Wil ik ook een keer zelf doen. Nog nooit gedaan. Sowieso wil ik een keer pasta maken.
Ik ben eigenwijs, ik wil het hulpstuk van de kitchenaid.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is echt makkelijk. Pastamachine hoeft je ook niet meer dan 15 euro te kosten
Als ik zo veel saus maak, is de eerste lading altijd voor de lasagne van die avond. De lekkerste lasagne ever, met gebakken spek, ricotta, etcquote:Op donderdag 12 september 2013 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is het! En omdat het zulke dunne bladen zijn, zijn ze ook zo ontdooid! Invriezen door ze om en om in cling film te wikkelen, per 3 of 4![]()
You live, you learn. Maar 1550 kcal is best weinig dus je komt vast niet heel erg in de knoop met avondeten. Ik zie dat je nog niet veel groente hebt gegeten dus je kunt best een goed vullend avondmaal makenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb licht overgewicht, maar dan mag ik hier vast wel posten.
[ afbeelding ]
Echt FML, heb die noten onderschat.Dat wordt licht avondeten.
Klopt, 's avonds bestaat mijn halve bord meestal uit groenten dus dat komt goed.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
You live, you learn. Maar 1550 kcal is best weinig dus je komt vast niet heel erg in de knoop met avondeten. Ik zie dat je nog niet veel groente hebt gegeten dus je kunt best een goed vullend avondmaal maken
Ik moet zeggen dat het me nu ook niet echt meer aantrekt hoor, ik voel bij wijze van spreken nu al hoe machtig het is zonder 1 hap te nemen.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
Die lidl-lasagne hadden we vroeger ook altijd. Moet er nu niet meer aan denken[/snob]
Nu hij zoveel fans blijkt te hebben, begin ik half te overwegen om hem ook eens te proberen. Voor noodgevallen ofzo. Nu niet, nu moet hij echt goed smaken.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:56 schreef Sarabi het volgende:
Ik denk dat wij dit weekend wel de Lidl lasagne eten
Leuke dingen?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:03 schreef Zeester het volgende:
Ok, ik ben klaar met kleren uitzoeken en ik hou écht niets meer over. Maar goed, ben er net nog eens doorheen gegaan en van alles wat ik wegdoe is er echt niets waar ik over twijfel. Dus weg zal het gaan! Hoi lege kledingkast
Heb alle leuke dingen eruit gefilterd en apart gehouden, maar het zijn vooral een miljard verwassen vestjes, en een miljard knielange stretch rokjes. Want dat was wat ik eigenlijk standaard droeg.quote:
Leuk rokjequote:Op donderdag 12 september 2013 17:18 schreef Zeester het volgende:
[..]
Heb alle leuke dingen eruit gefilterd en apart gehouden, maar het zijn vooral een miljard verwassen vestjes, en een miljard knielange stretch rokjes. Want dat was wat ik eigenlijk standaard droeg.
http://www.sissy-boy.nl/dames/rokken/borderskirt-swing-00.html <-- dit rokje had ik in iets van 6 printjes en kleuren, en 4 zwarte
http://www.hema.nl/winkel(...)en-vesten/damesvest-(36375701) <-- en dit vestje in serieus 15 verschillende kleurtjes en uitvoeringen
Ik zag je nog! Maar ik durfde niks te zeggenquote:Op donderdag 12 september 2013 17:32 schreef Isabeau het volgende:
Afgesproken met iemand bij de sportschool. Is ze het vergetenIk wacht de volgende keer niet meer buiten.
Ik pin momenteel wekelijks 10 euro en dat gaat in een apart potje. Als ik op mn steefgewicht zit heb ik een leuk bedrag om wat kleren van te kopenquote:Op donderdag 12 september 2013 17:03 schreef Zeester het volgende:
Ok, ik ben klaar met kleren uitzoeken en ik hou écht niets meer over. Maar goed, ben er net nog eens doorheen gegaan en van alles wat ik wegdoe is er echt niets waar ik over twijfel. Dus weg zal het gaan! Hoi lege kledingkast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dubbelepunt apenstaartjequote:Op donderdag 12 september 2013 17:55 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik zag je nog! Maar ik durfde niks te zeggen -bloos smiley maar ik zit mobiel dus kan 'm niet doen-![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |